Inderdaad nu je het zegt!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef Gremen het volgende:
Lijkt wel of veel mensen die president verhaal lijn niet echt boeit....
vooral dit seizoen, maar ook wel een beetje het vorige seizoenen al.
dat is ook de bedoeling. Ik denk dat ze Bush een beetje dom willen laten lijken (niet dat dat moeilijk is ofzo)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inderdaad nu je het zegt!
Sinds Palmer eruit is vind ik de president ook niets
Het is jammer maar wel stijl om hem gewoon te vermoorden!
True, ik kan me in weinig series/films zo inleven als bij 24, jammer dat Sutherland nooit echt is doorgebroken door z'n (drank)problemen, goeie acteurquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:11 schreef qu63 het volgende:
Ik vind Logan juist een heerluik figuur! Ik loop me zo op te fokken over hem. Ik kan me gewoon zo goed in em inleven waarom ie zo doet.
Iets wat ik me net ineens bedacht: Ik denk er niet eens meer bij na dat het geacteerd is, zo natuurlijk komt het op me over!24
Ik vind hem in To end all wars nog best een aardige rol spelenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
True, ik kan me in weinig series/films zo inleven als bij 24, jammer dat Sutherland nooit echt is doorgebroken door z'n (drank)problemen, goeie acteur
Jack bedoel jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:27 schreef Richardfun het volgende:
Denk dat we het er over eens kunnen zijn dat Kiefer een redelijke koning is
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:11 schreef qu63 het volgende:
Ik vind Logan juist een heerluik figuur!
Hij heeft anders heel wat toppertjes achter zijn naam staan hoor:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
True, ik kan me in weinig series/films zo inleven als bij 24, jammer dat Sutherland nooit echt is doorgebroken door z'n (drank)problemen, goeie acteur
idd, maar het is gewoon een steengoede filmquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef H.Flick het volgende:
En hij was de stem in Phone Booth... jammer dat iedereen die 24 volgt dat in het begin van de film al meteen door had.
Dat zijn verre van toppertjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft anders heel wat toppertjes achter zijn naam staan hoor:
The vanishing (Spoorloos remake)
Cowboy Way
Freeway
After Alice
Dead Heat
Taking Lives
Freeway is erg tof.quote:
hij ziet er zeker wel stoer uitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Myers het volgende:
Worden jullie ook langzaam maar zeker een Henderson fan? Ik vind hem echt ontiegelijk cool, en volgens mij issie beter dan Jack, word wel een vette battle hoop ik.
![]()
![]()
Henderson
![]()
![]()
![]()
JACK BAUER IS GOING DOWN
[afbeelding]
That's right Jack, shoot me in the knee, just like I taught you.
Kom nou, Henderson is vrij tofheid, maar er overtreft NIETS Sjek.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Myers het volgende:
Worden jullie ook langzaam maar zeker een Henderson fan? Ik vind hem echt ontiegelijk cool, en volgens mij issie beter dan Jack, word wel een vette battle hoop ik.
![]()
![]()
Henderson
![]()
![]()
![]()
JACK BAUER IS GOING DOWN
[afbeelding]
Helemaal niet. Jack is beter, dat zag je wel toen hij haar in d'r knie schoot.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Myers het volgende:
![]()
![]()
Henderson
![]()
![]()
![]()
JACK BAUER IS GOING DOWN
[afbeelding]
boven dr kniequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jack is beter, dat zag je wel toen hij haar in d'r knie schoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |