SSJ2?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:58 schreef Dethroned het volgende:
Ik vond epi 13 echt één van de beste ooit, in ieder geval van dit seizoen. Het seizoen waarbij volgens mij de "dreiging" toch een beetje verdwaald is. De terroristen hebben dan alweer een final target enzo. Moet eigenlijk wel zeggen dat ze voor terroristen wel aardig succesvol zijn.
Het is in 13 dat we een paar gevoelige zaken voorbij zien komen die echt, als je het aan mij vraagt, top worden weergegeven. Ook Kim, die ik qua karakter maar een doos vind, geeft haar zaken volwassnen manier aan.
Ik vermoed dat we nog niet van haar af zijn en haar "vriendje". Die ik trouwens heel goed gecast vind, want het is echt eenmannetje.
Audrey vind ik eigenlijk nu ook nog wel weer meevallen in tegenstelling tot het gewhine van vorig seizoen.
Kiefer doet geweldig. Echt super, de teleurstelling, wanhoop, onrust en dan nog het verdriet.
Ik zie hem zo SSJ2 worden ! Die Peter Weller moet dood !
Wat wel een domper is, is dat ie dus zo opstaat. Kan die torture gozer dan helemaal niks ?! WTF ..
iig niet jackquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:17 schreef dapluiz het volgende:
Heh, ik vraag me af wie de rest nou zou denken dat er dood is door de topic titel
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef Atreidez het volgende:
De topictitel doet niet echt vermoeden dat het om doodgaan gaat"She's gone Jack ... she went out for cigarettes"..
nu je het zegt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:11 schreef Atreidez het volgende:
maar toch. Iig wel goed gespeelt van Robocop
Supa Saya - Jin aka Super Saiyan 2quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
SSJ2?
En ik snap idd niet hoe je een coma kan faken.. hartslag moet toch wel duidelijkheid geven? en je kan je reflexen toch niet uitschakelen? althans.. lijkt mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
lost his keycardquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:47 schreef Richardfun het volgende:
Het was idd wel een mooie manier voor Lynn om zichzelf te 'redeemen'. Maar ja, als hij gewoon had gzegd dat zn keycard weg was, was ctu nooit aangevallen. Wat zullen ze op z'n grafsteen zetten?
denk dat ie opzettelijk zijn hartslag verlaagde.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
SSJ2?
En ik snap idd niet hoe je een coma kan faken.. hartslag moet toch wel duidelijkheid geven? en je kan je reflexen toch niet uitschakelen? althans.. lijkt mij
dan moet je daar echt wel goed in getraind zijn wil je dat zomaar kunnenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
denk dat ie opzettelijk zijn hartslag verlaagde.
ja maar die gast heeft net zo veel ervaring als Bauer zelf, dus ik zie dat wel zo kunnen gebeurenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet je daar echt wel goed in getraind zijn wil je dat zomaar kunnen
ik bedoel meer qua meditatie etc.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ja maar die gast heeft net zo veel ervaring als Bauer zelf, dus ik zie dat wel zo kunnen gebeuren
ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar de rest van het seizoen en hoeveel cast we nog overhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer de ep waar deze persoon in zou zitten zou ep 13 zijn en uitzenddatum was 20 maart
dus dat klopt helaas niet
It's Time To Shine
dat begrijp ik wel, maar sommige mensen trainen daarin bijvoorbeeld om de leugendetectors te komen. Voor zo'n beroep zou het heel handig zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoel meer qua meditatie etc.
en er zijn volgens mij heel weinig mensen die zoveel van hun lichaam kunnen eisen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:05 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:05 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Dat is idd interessant dit seizoen. Die kerel heeft Jack gemaakt tot wat hij is. Het is afwachten wie wie gaat breken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ja maar die gast heeft net zo veel ervaring als Bauer zelf, dus ik zie dat wel zo kunnen gebeuren
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef dapluiz het volgende:
[..]einde vorigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie uit naar Jack vs Henderson![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O_o o_O O_O °_O °_° O_°
jup!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:08 schreef RenzoBrad het volgende:
Gisteravond 1e helft van Ajax niet eens gezien omdat afl 13 binnen was en gekeken moest worden![]()
Minder actie dan normaal, de spanning was er echter niet minder om.
Maar.... wat ik me nu afvraag. Jack en de hobbit konden terwijl ze hun adem inhielden een stuk(je) lopen in het "besmette" gebied. Wat ik mij afvraag, als je toch zo lang je adem in kunt houden waarom liepen / renden ze dan niet naar de uitgang? Weet iemand hoever dat lopen zou zijn? Eenmaal buiten gekomen ben je snel in de "safe-zone" lijkt me. Of wat CTU op 1 of andere manier hermetisch afgesloten?![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:10 schreef Euc- het volgende:Ik heb eerder vandaag al een leuke foto geplaatst in dat topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb eerder vandaag al een leuke foto geplaatst in dat topic
Ow het ging over de gamequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:46 schreef Jasza het volgende:
Kiefer zometeen op RTL4 over 24 in Boulevard
Jack Bouwer...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:46 schreef Jasza het volgende:
Kiefer zometeen op RTL4 over 24 in Boulevard
ik zou dan toch meer gaan voor een vol magazijn leegschieten op zn voorhoofd ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:46 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Tony's dood minder dramatisch gebracht maar wel veel erger dan die van Edgar. Het is echt klote gewoon, ik baal er nu nog steeds van. Sjek helemaal ondersteboven, Henderson ontsnapt, Kim die boos is, Palmert dood, Michelle dood. Jack moet idd gewoon ff supersaiyan worden en die Robocop helemaal kapot maken. Hups, gewoon twee kogels in elke kneecap. Zal je leren, kneus.
Jammer dat Tony geen stille klok kreeg. Wel opvallend dat personages in 24 altijd op een heel uur sterven.
Hij zegt wel vaker wat. Ook dat Kiefer iets met Reiko (Michelle) heeft, wat totaal niet klopt. Ze zijn 2 jaar geleden een paar keer met elkaar uit geweest, maar verder is het niet gegaan volgens mij.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:06 schreef Jasza het volgende:
Kiefer gaat nog doorVolgens albert gaan ze een andere kant op met de serie. Lol, Michelle heeft een Nederlandse moeder irl
![]()
Derde keer alweer? Het wordt een jankerd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:50 schreef Merkie het volgende:
Derde keer dat Jack ooit in 24 gehuild heeft geloof ik trouwens.
zou het dan toch een mens zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Derde keer alweer? Het wordt een jankerd.
Kiefer is al een paar jaar getrouwd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zegt wel vaker wat. Ook dat Kiefer iets met Reiko (Michelle) heeft, wat totaal niet klopt. Ze zijn 2 jaar geleden een paar keer met elkaar uit geweest, maar verder is het niet gegaan volgens mij.
en michelle had iets met chapelle (?? toch?)quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:42 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Kiefer is al een paar jaar getrouwd.
Zn vrouw had al een dochter (die ondertussen ook al een dochter heeft) en die werkt daar ook op de set van 24 als assistant-producer.
Dus lijkt me sterk dat ze uberhaupt iets in de relationale sfeer hebben gehad..
lol zo'n pistool had ik ook toen ik 10 was:Pquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:45 schreef Mip1988 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5651034757509818605&q=24
omg..quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:45 schreef Mip1988 het volgende:
oh ja, die bedoelde ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:00 schreef Richardfun het volgende:
Weet wel dat Nina en Mason iets met elkaar hadden/hebben
Wahahaha geniaal!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:45 schreef Mip1988 het volgende:
Dat huwelijk is al behoorlijk lang op de klippen. Ze zijn alleen nog niet officieel gescheiden voor zover ik weet. Maar leven ook al vrij lang niet meer samen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:42 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Kiefer is al een paar jaar getrouwd.
Zn vrouw had al een dochter (die ondertussen ook al een dochter heeft) en die werkt daar ook op de set van 24 als assistant-producer.
Dus lijkt me sterk dat ze uberhaupt iets in de relationale sfeer hebben gehad..
Sterker nog, die zijn in 2002 met elkaar getrouwd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:00 schreef Richardfun het volgende:
Weet wel dat Nina en Mason iets met elkaar hadden/hebben
Mike Novick en Aaron Pierce ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:56 schreef SunChaser het volgende:
Uit serie 1 is alleen nog Jack en Kim die leven
Morgen pasquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:57 schreef qu63 het volgende:
morgen is trouwens de release van 24 the game in NL!
toch maar eens kijken voor een ps2 emulator voor op de pc
Gezien dat Sony de rechten heeft gekocht misschien niet..?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:36 schreef Atreidez het volgende:
Waarom hebben ze dat spel nou niet voor multiplatform gemaaktZo moeilijk is het toch niet om ff door te porten .. doen ze met elk spel tegenwoordig, maar met deze weer niet.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef Richardfun het volgende:
Mensen die deze TT nog een spoiler vinden zijn gewoon niet goed snik, hier is niets mis mee
Wat zei je?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:33 schreef Sannydance het volgende:
ff heel erg off topic hoor,
maar omdat ik niet in het 24-topic over seizoen 5 usa wil kijken, moet ik het hier even kwijt, in de hoop dat iemand dit leest die ook in het andere topic komt.
De quote 'she's gone jack'... geeft te veel weg... Ik kan nu dus al raden wat er gebeurt... Ik vind het erg jammer dat zulke quotes worden gebruikt. Gebruik dan een volledig nietszeggende quote. Zoiets als: I'm not CTU! Dat was een leuke, en zegt helemaal niets.
Ik hoop dat de mensen die in dat forum zitten dit lezen en er in het vervolg aan denken.
Die quote is wat Tony zegt wanneer hij in Jack zijn armen aan het sterven is, over dat Michelle er niet meer is. (Of snapte je het wel en zei je dat maar om die andere kerel gerust te stellen?)quote:
Download VLC Player, die speelt echt alles afquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:58 schreef mr.marcus het volgende:
ik weet niet of het al gevraagd, want ik wil niet alle posts lezen omdat ik anders alles al weet, maar ik heb nu al 2 x een versie van ep. 13 gedownload, en bij allebei heeft ie een nieuwe codec nodig. Iemand enig idee welke dat is?
Die andere is een meisje maar geeft nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die quote is wat Tony zegt wanneer hij in Jack zijn armen aan het sterven is, over dat Michelle er niet meer is. (Of snapte je het wel en zei je dat maar om die andere kerel gerust te stellen?)
heb ik ook al gecheckt,quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Download VLC Player, die speelt echt alles af
Heb je de k-lite codec pack geinstalleerd? Zo ja dan heb je hoogstwaarschijnlijk een fake.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:15 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
heb ik ook al gecheckt,
ik download hem nog wel een keer.
Onzin, uit deze titel kun je voor 90% zeker weten dat er een vrouwelijk personage dood gaat. Een huilende smiley met de zin "She's gone Jack" ervoor, pff, dat is veel te duidelijk. Maar goed, jij denkt kennelijk dat alle mensen die 24 in Amerika niet volgen achterlijk zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:49 schreef Euc- het volgende:
Dat is echt belachelijk, je kunt er hoogstens uit opmaken dat een vrouwelijk personage dood/weg is, en precies wat iemand zei, het zou ook kunnen betekenen dat iemand een pakje sigaretten gaat halen of dat jack net te laat op lokatie is om een huurmoordenares waar ze al 10 afleveringen achteraan zitten op te pakken. M.a.w, de TT zegt helemaal niets.
Sorry hoor, maar dat is net zo min een specifieke spoiler als zeggen dat Jack het moeilijk gaat krijgen, of dat er een terroristische dreiging komt. Mensen moeten zich niet zo aanstellen. Ik vind iets pas een spoiler als je echt kunt weten wat er specifiek gaat gebeuren, en dat is hier niet het geval.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin, uit deze titel kun je voor 90% zeker weten dat er een vrouwelijk personage dood gaat. Een huilende smiley met de zin "She's gone Jack" ervoor, pff, dat is veel te duidelijk. Maar goed, jij denkt kennelijk dat alle mensen die 24 in Amerika niet volgen achterlijk zijn.
Mensen willen gewoon helemaal NIKS weten over seizoen 5, daarom kijken ze het ook nog niet. Ze willen dus ook niet weten dat er iemand dood gaat.
Nee helemaal niet, want dat ligt in de lijn der verwachting allemaal. Mensen denken nu te weten dat er een vrouwelijk personage dood gaat, en ook dat is niet leuk. Als je dan tegen hunnie zegt dat ze het fout hebben weten ze ook weer zeker dat er een vrouwelijk personage niet dood gaat. Sja, ik zou toch gewoon iets safers kiezen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:26 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is net zo min een specifieke spoiler als zeggen dat Jack het moeilijk gaat krijgen, of dat er een terroristische dreiging komt. Mensen moeten zich niet zo aanstellen. Ik vind iets pas een spoiler als je echt kunt weten wat er specifiek gaat gebeuren, en dat is hier niet het geval.
Wat moet je hier op antwoorden dan? Nee, er gaat geen vrouwelijk personage dood! Nou dan is de spaning er ook meteen uit...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:01 schreef Sannydance het volgende:
[..]
Oke misschien heb ik het dan mis, maar ik kan hieruit opmaken dat er een vrouwelijk persoon die veel voor jack betekent doodgaat... En zoveel vrouwen zijn er niet.
Waarom moet het dan ontkent worden? Òf bevestigd?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, want dat ligt in de lijn der verwachting allemaal. Mensen denken nu te weten dat er een vrouwelijk personage dood gaat, en ook dat is niet leuk. Als je dan tegen hunnie zegt dat ze het fout hebben weten ze ook weer zeker dat er een vrouwelijk personage niet dood gaat. Sja, ik zou toch gewoon iets safers kiezen.
[..]
Wat moet je hier op antwoorden dan? Nee, er gaat geen vrouwelijk personage dood! Nou dan is de spaning er ook meteen uit...
rpobeer ik die nog wel even.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:01 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb je de k-lite codec pack geinstalleerd? Zo ja dan heb je hoogstwaarschijnlijk een fake.
When Jack Bauer does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s just pushing the Earth down.quote:
haha zeker een chuck norris fact? linkquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:53 schreef Glamorama het volgende:
[..]
When Jack Bauer does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s just pushing the Earth down.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |