Eensquote:Op maandag 13 maart 2006 21:13 schreef oYo het volgende:
muserulez 3de!!
Kvind 'm in kleur mooier hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:13 schreef oYo het volgende:
muserulez 3de!!
Wat schattigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Heb de mijne even verscherpt.
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Is de tweede beter zo?
Het blijft een wazig figuur die BBully.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:17 schreef Mauro het volgende:
Ook wat geprobeerd.
blackbully was ff het onderwerp gisterennacht.
[afbeelding]
ze is toch een schatje hequote:
het is ook een moeilijker onderwerp als wat je zou verwachten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:23 schreef k_man het volgende:
Er lijken sowieso problemen met de wedstrijd. Dit topic loopt de laatste tijd ook totaal niet.
Ik hoop niet dat je het vervelend vind maar ik ga jou gebruiken als mijn inzending.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
het is ook een moeilijker onderwerp als wat je zou verwachten.
je komt al gouw uit op standaard plaatjes. echt een creative foto is lastig
sorry, is een comercieel doeleind. dus dan mag het nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het vervelend vind maar ik ga jou gebruiken als mijn inzending.
Dankje! Even in mijn archief duiken, dan heb ik ook nog wel een leuke foto voor deelnamequote:Op zondag 19 maart 2006 10:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat is aan jou...
Ik vind hem leuk, alleen die man die daar zit te gapen past niet helemaal bij wat ik verwacht dat hij aan het doen is, als ik die kledingsporen zo bekijk. Maar misschien is dat juist de bedoelingquote:Op zondag 19 maart 2006 13:00 schreef Schanulleke het volgende:
Hier mijn eerste poging met het onderwerp.
Graag feedback.
[afbeelding]
Je flikt het weer. Bravo enzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:13 schreef Ymke het volgende:
Dit wordt mijn inzending (denk ik)
[afbeelding]
Ik vind hem erg leukquote:Op maandag 20 maart 2006 00:55 schreef webspider het volgende:
Zelf dacht ik erover om deze in te zenden, eventueel met nog een beetje gesoep om er nog wat soeps van te maken
[afbeelding]
Kritiek mag best, ik ben uiteindelijk nog maar net bezig met fotografie
waarom loop je zo negatief te doen?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:24 schreef fr.oosje het volgende:
Ik snap soms echt helemaal niets van wat mensen insturen, de eerste twee foto's in het wedstrijdtopic??? Zo ook de vierde. Of ligt dat aan mij?
Nee, maar je zeikt welquote:Op maandag 20 maart 2006 10:54 schreef fr.oosje het volgende:
Ik ben toch niet negatief?
Het is maar hoe je het leest maar de laatste paar reacties van jou vandaag kun je inderdaad heel erg negatief opvatten. Misschien zelfs wat zeurderig.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:54 schreef fr.oosje het volgende:
Ik ben toch niet negatief?
Bedankt voor je aanbod, maar het is mij te verquote:Op maandag 20 maart 2006 09:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
@Stil , ik wil wel model voor je staan , moet je wel naar Utrecht komen
Ik zou het wel willen doen , maar ik ben nu niet direct een schim te noemenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:00 schreef stil het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar het is mij te ver
Had bijna het zelfde idee als de doodkist, maar dan op het kerkhof, en proberen iemand als schim uit het graf te laten komen, maar niemand wil in het schemer met mij mee.![]()
Ik heb totaal niets met ratten maar ik vind dit wel een erg goede rattenfoto om het zo even uit te drukken.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:13 schreef Ymke het volgende:
Dit wordt mijn inzending (denk ik)
[afbeelding]
Schim als in geest, en die zijn er naar mijn fantasie in alle vormen en matenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:02 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen doen , maar ik ben nu niet direct een schim te noemen
Nah het zal dan wel aan mij liggen, maar zeg nou zelf, de eerste foto, hoe kan ik daar nu nog wat over zeggen wat beter zou moeten? Ik zie niet eens wat het voor moet stellenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:58 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het leest maar de laatste paar reacties van jou vandaag kun je inderdaad heel erg negatief opvatten. Misschien zelfs wat zeurderig.
Je zou kunnen proberen je mening wat meer te onderbouwen, dat zal al veel schelen.
Of ipv te zeggen hoe het niet moet aan te geven hoe het wél beter zou kunnen.
dit vind ik echt een geweldige fotoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Heb de mijne even verscherpt.
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Is de tweede beter zo?
Dan kan je toch ook gewoon ff vragen wat het voor moet stellen?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:21 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Nah het zal dan wel aan mij liggen, maar zeg nou zelf, de eerste foto, hoe kan ik daar nu nog wat over zeggen wat beter zou moeten? Ik zie niet eens wat het voor moet stellen
je bent een tijdje weggeweest, in de tussentijd is het beleid (als je daar van kunt spreken) wat verschoven naar de meer beginnende fotograaf en die mag je nog niet zo hard affikken als de wat gevordenenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:35 schreef fr.oosje het volgende:
Oh dat mag hoor, zeg maar welke foto ik hier neer moet zetten zodat je commentaar wilt geven. By the way bijna alles wat op mijn site staat heeft hier ook gestaan hoor.
Het zal wel aan mij liggen, maar god wat heb jij het hoog in je bolquote:Op maandag 20 maart 2006 13:45 schreef fr.oosje het volgende:
Oh is dat zo? aha nou dan hou ik he voorlopig maar even bij mijn standaard commentaar voor beginnende fotografen : Leen/koop eens een boek over fotografie en compositie
Als je talent en/of smaak hebt, kun je tijdens het bereiden van een maaltidj ook zonder kookboek vanalles improviseren wat tot een goddelijk eindresultaat kan leiden, daar hoef je niet altijd een kookboek op te hebben nageslagen. Impulsieve en geïmproviseerde foto's zonder enige basiskennis kunnen soms juist de leukste resultaten opleveren. En uiteindelijk leer je vanzelf door te doen, en door commentaar van anderen (bij het kookvoorbeeld: goh, ik vind de saus bij het vlees te zoet, nou, dan doe je er volgende keer minder suiker bij), daar heb je lang niet altijd een boek voor nodig...quote:Op maandag 20 maart 2006 14:02 schreef fr.oosje het volgende:
Het is net als koken, je laat ook niemand je eten proeven als je nog niet eens weet hoe je een ei moete koken. Dan zou ik ook zeggen lees eerst een een goed (kook)boek.
Over koken gesproken.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je talent en/of smaak hebt, kun je tijdens het bereiden van een maaltidj ook zonder kookboek vanalles improviseren wat tot een goddelijk eindresultaat kan leiden, daar hoef je niet altijd een kookboek op te hebben nageslagen. Impulsieve en geïmproviseerde foto's zonder enige basiskennis kunnen soms juist de leukste resultaten opleveren. En uiteindelijk leer je vanzelf door te doen, en door commentaar van anderen (bij het kookvoorbeeld: goh, ik vind de saus bij het vlees te zoet, nou, dan doe je er volgende keer minder suiker bij), daar heb je lang niet altijd een boek voor nodig...
Als je een discussie wilt voeren moet je het wel van twee kanten kunnen bekijken, en niet alleen maar jouw mening doorduwen.
Suiker wat is dat???quote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
goh, ik vind de saus bij het vlees te zoet, nou, dan doe je er volgende keer minder suiker bij), daar heb je lang niet altijd een boek voor nodig...
Beter voorbeeld:quote:Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Suiker wat is dat???
Dit soort reacties bedoel ik dus, je moet wel een beetje weten hoe je een basis saus moet maken anders wordt het nooit wat.
Zo bedoel ik het dus.
ik hou niet van kokenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:06 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Beter voorbeeld:
Ik heb net aardappel, winterwortel en ui bij elkaar gegooid, maar het smaakt voor geen meter en nu?
Antwoord, je zou het kunnen koken. Maar lees eens een kookboek met een recept voor Hutspot.
Ik heb gexeperimenteerd met hutspot en banaan, proeven?
Antwoord: Ik vind de combinatie niet zo lekker, probeer het eens peper ipv banaan.
(is dit nog duidelijk)
denk negatief bewerkingquote:Op maandag 20 maart 2006 15:06 schreef N.icka het volgende:
Ik zou graag willen weten wat de foto's 2 en 4 zijn en wat ze met De Nacht te maken hebben? Is nummer 4 niet een hertje in de sneeuw?
Zoiets,quote:Op maandag 20 maart 2006 15:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat is dat? Eigenlijk is de foto donker maar licht gemaakt. ofzo?
Het lijkt meer op een infrarood opname samen met een IR spot.quote:
Moet je af en toe eens in het overzichttopic van offy kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:18 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een keer een foto van jou hier op Fok! willen zien.
Da's wel jammer.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:21 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Moet je af en toe eens in het overzichttopic van offy kijken
@Ymke:![]()
cool die rattenfoto, ik zou gaan verhuizen als ik daar woonde
![]()
Ik doe deze maand niet mee, nul,nul inspiratie![]()
Jammer voor je, maar ik doe altijd een scheut ketchup en een suikerklontje bij mijn tomatensausje voor de macaroni... Misschien zijn er dus toch mensen die het anders doen dan jij en tóch gelukkig en tevreden zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Suiker wat is dat???
Dit soort reacties bedoel ik dus, je moet wel een beetje weten hoe je een basis saus moet maken anders wordt het nooit wat.
Zo bedoel ik het dus.
Ik zal even verder doen in het gewone slowchat gedeelte om dit nacht topic verder niet te "vervuilen" met iets anders dan de nachtquote:Op maandag 20 maart 2006 13:35 schreef fr.oosje het volgende:
Oh dat mag hoor, zeg maar welke foto ik hier neer moet zetten zodat je commentaar wilt geven. By the way bijna alles wat op mijn site staat heeft hier ook gestaan hoor.
Nee ben ik niet vergeten.. komt goed..nog steeds wat problemen met onze server helaas...quote:Op maandag 20 maart 2006 22:48 schreef Schanulleke het volgende:
Ben je vergeten de foto erbij te posten?
Hee dat is vlak bij mijquote:Op maandag 20 maart 2006 23:58 schreef TrentReznor het volgende:
[afbeelding]
Paar weken geleden tijdens een sneeuwbui..
Zou deze er mee door kunnen?..iemand nog tips?
ik zou er persoonlijk wat meer omgeving bij gooien waaruit blijkt dat het de nacht isquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:24 schreef Elefes het volgende:
Dit is wat er uit mijn pogingen vandaag gekomen is:
[afbeelding]
De kleuren, donkere make-up, ruis en het doek geven de nacht weer.
Iemand die zijn visie hier op wil delen? Ik vind het namelijk moeilijk te bepalen of het wat is.
Ik wilde eens wat anders doen dan een gebouw o.i.d. in het donker.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef fr.oosje het volgende:
Nou het is toch al niet echt leesbaar zo?
Verder vind ik het een erg leuk onderwerp. Thema nacht komt erg goed tot uiting hierinquote:Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info FORD
Handelsbenaming Info FOCUS; 1.6I-16V-WAGON
Kleur(en) Info Grijs
Brandstof Info Benzine
Aantal cilinders Info 4
Cilinderinhoud Info 1596 cm3
Aantal zitplaatsen Info 5
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.
Massa ledig voertuig Info 1.097 kg
Maximum massa voertuig Info 1.660 kg
Massa rijklaar Info 0 kg
Laadvermogen Info N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd Info 595 kg
- geremd Info 1.000 kg
- oplegger geremd Info N.v.t.
- autonoom geremd Info N.v.t.
- middenas geremd Info N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland Info 1 april 2005
Datum eerste toelating Info 1 april 2005
Datum aanvang tenaamstelling Info 1 april 2005
Vervaldatum APK Info 1 april 2008
Als je weet waar je moet zoeken is er veel meer te vinden over die auto. Heb nu alleen het kentekenregister geraadpleegdquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:14 schreef fr.oosje het volgende:
Goh dat doe je snel maar er staat niet bij van wie hij is dus geen probleem,
Hihihi aantal staanplaatsen 0
Kun je nagaan wat voor slechte ogen je hebtquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef fr.oosje het volgende:
Maar daar staan toch geen namen bij, ik kan dat kenteken met de grootste wil niet lezen hoor
scherpte op de achtergrond is juist bewust om te laten zien op wat voor plaatsen dit doort werk plaats vind. Altijd van die zielige industrie terreinenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:20 schreef Re het volgende:
het idee is wel goed, die had ik ook wel maar nog geen tijd gehad, maar dat komt wel goed...
vind ze iets tegenvallen omdat ik de sfeer mis, fototechnisch vind ik ook was missen, ik denk de scherpte op de achtergrond wat afleidt
Klopt. Dat is hier in Groningen ook zo. Speciaal ingericht stuk onder de snelweg/rondweg op het meest verlaten deel van een oud industrieterrein.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
scherpte op de achtergrond is juist bewust om te laten zien op wat voor plaatsen dit doort werk plaats vind. Alrijd van die zielige industrie tereinen
Dat weet je wel heel goed hequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
Klopt. Dat is hier in Groningen ook zo. Speciaal ingericht stuk onder de snelweg/rondweg op het meest verlaten deel van een oud industrieterrein.
Hahahahah, en jij weet hoe een hoer er dan uit moet zien? Vertel eens even?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:03 schreef prupke het volgende:
@fr.oosje : het is wel een leuk idee idd.
Maar als ik zelf zoiets zou doen had ik meer aandacht aan het model gegeven (ik neem aan dat het een prostituee moet voorstellen)
Ik vind het model er te netjes uit zien. Net of ze als ze een avondje is wezezn stappen en wacht op een lift.
Puckzzzz, de scherpte heb ik express zo gedaan evenals de ietwat ruige bewerking. Het moet een beetje snapshotterig overkomen, een beetje stiekumquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
Leuke laarzenIk vind het idee leuk (had het ook al en Re ook
) maar de uitvoering is niet wat ik van je gewend ben. Ik zou het model bijv. veel hoeriger (excuse my french) kleden misschien een sigaret in haar handen e.d. en ook ik mis die knisperende scherpte (die we ook al van je gewend zijn)
Ik weet niet waarom je moet lachen maar goed.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:19 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Hahahahah, en jij weet hoe een hoer er dan uit moet zien? Vertel eens even?
Zo lopen de hoeren er hier echt niet bij in de winter , hier niet iig. Zelfs zulke korte rokjes zie je hier nu niet . De dames lopen gewoon in spijkerbroeken en dikke jassen nu.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
netkousen (met eventueel wat gaten erin) met jarretels die onder het rokje uitkomen, strak veel te kort shirtje.... en wat Prup net allemaal zegt.
begrijpelijk, maar wanneer je een bepaald beeld wilt neerzetten moet je het soms wat aandikken. Ik vind deze mevrouw nou niet bepaald de uitstraling van een hoer hebben (gelukkig voor haarquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:16 schreef N.icka het volgende:
[..]
Zo lopen de hoeren er hier echt niet bij in de winter , hier niet iig. Zelfs zulke korte rokjes zie je hier nu niet . De dames lopen gewoon in spijkerbroeken en dikke jassen nu.
Daar heb je wel een beetje gelijk inquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
begrijpelijk, maar wanneer je een bepaald beeld wilt neerzetten moet je het soms wat aandikken. Ik vind deze mevrouw nou niet bepaald de uitstraling van een hoer hebben (gelukkig voor haar)
Oh, ik hoef het toch niet met je eens te zijn. Je mag commentaar geven zoveel je wilt, echter daarmee ga je voorbij aan de bedoeling die ik met deze foto heb. Zoals ik het bedoeld heb zo is het precies geworden. Als je dat niet mooi of goed vindt prima maar dat wil nog niet zeggen dat ik daar wat mee moet doen. Mijn opzet is volledig geslaagd, het is voor iedereen duidelijk wat er op het plaatje gebeurden dat het in de nacht gebeurd. Klaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
Prima...stuur je de volgende keer je foto dan gewoon maar gelijk in? Je gaat tegen elke suggestie / opmerking / tip die wij hier geven in. Waaruit ik opmaak dat je die helemaal niet wilt hebben of het mierenneukerij vind of wat dan ook, plaats 'm dan niet hier....dat kan je toch verwachten???
als jij tevreden bent is het toch goed? ik ben ook altijd zo eigenwijs hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:42 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ps. trouwens ik heb gisteren direct mijn foto al in gestuurd hoor
Rustig Puckzzz....quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
Hij schijnt het te druk te hebben voor FOT, zuipen met je medestudenten is natuurlijk ook veel belangrijkermaar dan had ie maar geen MOD moeten worden....
Ja die vervanger is toch helemaal niet nodig? En blauw staat zo leuk en dan ben je meteen een beeb-magnet 14.gifquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
Hij schijnt het te druk te hebben voor FOT, zuipen met je medestudenten is natuurlijk ook veel belangrijkermaar dan had ie maar geen MOD moeten worden....
Ojee en ik had het nog wel in onzichtbare inkt getieptquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Rustig Puckzzz....
rustig... Straks leest hij het nog
Flikker toch op, ik ben dit gezeik meer dan zat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als jij tevreden bent is het toch goed? ik ben ook altijd zo eigenwijs hoor
Sub kennende zal dat nog wel even duren voordat die in het topic staat.
Daar kan ik m eerlijk gezegd ook geen ongelijk in geven. Die jongen heeft gewoon een leven.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
Hij schijnt het te druk te hebben voor FOT, zuipen met je medestudenten is natuurlijk ook veel belangrijker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:22 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Daar kan ik m eerlijk gezegd ook geen ongelijk in geven. Die jongen heeft gewoon een leven.Ik heb een zeer fijn leven V.V. alleen een nogal saaie baan waardoor ik teveel Fok tijd hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan had ie dat beter ff van tevoren kunnen bedenken of hij naast zijn studie en zijn drukke sociale leven nog tijd genoeg over zou hebben om FOT te modereren.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
wat natuurlijk wel zo is is dat je doet overkomen dat je gauw op je teentjes getrapt bent maar als iemand anders een slechte foto plaatst en je hem/haar affikt je dat wel best vind en dan verbaast bent dat mensen in de verdediging schietenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:42 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Oh, ik hoef het toch niet met je eens te zijn. Je mag commentaar geven zoveel je wilt, echter daarmee ga je voorbij aan de bedoeling die ik met deze foto heb. Zoals ik het bedoeld heb zo is het precies geworden. Als je dat niet mooi of goed vindt prima maar dat wil nog niet zeggen dat ik daar wat mee moet doen. Mijn opzet is volledig geslaagd, het is voor iedereen duidelijk wat er op het plaatje gebeurden dat het in de nacht gebeurd. Klaar
Ps. trouwens ik heb gisteren direct mijn foto al in gestuurd hoor
't Valt idd totaal niet opquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:27 schreef stil het volgende:
Je kunt wel zien wie er hier graag modjes waren geweest, geworden .![]()
nee je vind het niet prima en schiet in de verdediging, dat is een menselijk trekje en helamaal niets mis mee (lees je eigen reacties ff terug). En ik vind het wel grappig om te zien en heb het zelf ook wel, maar als jij een bepaald idee hebt van een foto en mensen zien niet jouw gedachten dan is er of iets mis met de foto of iets mis met de interpretatievermogens van diegene die reageert... 2 kanten opquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:34 schreef fr.oosje het volgende:
Ik ben helemaal niet gauw op mijn tenen getrapt hoe kom je daar bij? Ik ben alleen verbaasd als mensen niet inhoudelijk in de verdediging schieten maar alleen zeggen dat ik niet zo bot hoef te reageren.
Als iemand tegen mij zegt ik vind het helemaal niets, prima toch. Ik wel
ik kan je vertellen dat ik er absoluut voor zou bedanken... ik heb geen zin in dat gezeikquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:27 schreef stil het volgende:
Je kunt wel zien wie er hier graag modjes waren geweest, geworden .![]()
Vind het een wat flauwe opmerking Puckzzz, de foto's staan toch altijd op tijd in het wedstrijd topic.
waar bemoei ik me mee, Sup kan heel goed voor zichzelf opkomen
Uh ik kan je niet helemaal volgenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:39 schreef Re het volgende:
[..]
nee je vind het niet prima en schiet in de verdediging, dat is een menselijk trekje en helamaal niets mis mee (lees je eigen reacties ff terug). En ik vind het wel grappig om te zien en heb het zelf ook wel, maar als jij een bepaald idee hebt van een foto en mensen zien niet jouw gedachten dan is er of iets mis met de foto of iets mis met de interpretatievermogens van diegene die reageert... 2 kanten op
ik ben dan ook onnavolgbaar natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:46 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Uh ik kan je niet helemaal volgen
ik denk dat het aan je onverbreidelde starheid ligt soms, nix mis mee trouwensquote:Volgens mij schiet ik nergens in de verdediging ik heb alleen uitgelegd wat mijn bedoelingen waren. Maar goed dat kan aan mij liggen.
hehe daar heeft iedereen last vanquote:Trouwens ik denk dat het aan het interpretatievermogen van de andere ligt en zeker niet aan mij![]()
Nou zit ik al een paar uurtjes naar deze regel te staren, en ik snap hem niet. Iemand die niet blij is dat ze er niet als een hoertje uitziet?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:38 schreef fr.oosje het volgende:
Volgende keer als ik haar spreek zal ik haar zeggen dat ze er niet als een hoer uitziet, daar zal ze niet blij mee zijn denk ik.
Ik gok dat er eenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:04 schreef RonaldV het volgende:
Nou zit ik al een paar uurtjes naar deze regel te staren, en ik snap hem niet. Iemand die niet blij is dat ze er niet als een hoertje uitziet?
Zo moeilijk toch niet? Hoe moet ze dr brood verdienen als haar potentiële klanten haar niet als -dienstverlener in betreffende branche- herkennen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou zit ik al een paar uurtjes naar deze regel te staren, en ik snap hem niet. Iemand die niet blij is dat ze er niet als een hoertje uitziet?
't gaat over de wedstrijdquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef Subhuman het volgende:
Kan het hier weer over de wedstrijd gaan? Dit vechten jullie maar over MSN uit.
Wat is er mis met neonreclame?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zo moeilijk toch niet? Hoe moet ze dr brood verdienen als haar potentiële klanten haar niet als -dienstverlener in betreffende branche- herkennen?
Ik denk dat de locatie wel genoeg zegt of zou ze een vuurtje vragen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zo moeilijk toch niet? Hoe moet ze dr brood verdienen als haar potentiële klanten haar niet als -dienstverlener in betreffende branche- herkennen?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:28 schreef Re het volgende:
[..]
Ik denk dat de locatie wel genoeg zegt of zou ze een vuurtje vragen?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:03 schreef prupke het volgende:
@fr.oosje : het is wel een leuk idee idd.
Maar als ik zelf zoiets zou doen had ik meer aandacht aan het model gegeven (ik neem aan dat het een prostituee moet voorstellen)
Ik vind het model er te netjes uit zien. Net of ze als ze een avondje is wezezn stappen en wacht op een lift.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik had me dus niet gerealiseerd dat het haar werkelijke dagbesteding zou kunnen zijn...
ik zou trouwens het nummerbord wegwerkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:46 schreef fr.oosje het volgende:
Zo vanavond even mijn nacht foto gemaakt, was erg..... spannend
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede
My thoughts exactely!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik zou trouwens het nummerbord wegwerken![]()
Is niet nodig hij vond het geen bezwaar dat ik foto's stond te nemen. Trouwens ik heb het even nagekeken en de auto staat op naam van een lease maatschappij dus verder geen namen van mensen enzo. Ik vind dat altijd zo lelijk van die zwarte nummerborden en/of geblurd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik zou trouwens het nummerbord wegwerken![]()
Normaal wel, maar in dit geval kun je m eenvoudig overbelichten toch? Bij de 2e is dat al zo zelfs.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:40 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vind dat altijd zo lelijk van die zwarte nummerborden en/of geblurd.
zal het lease bedrijf blij mee zijn, dat hun auto's gebruikt worden om naar de hoeren te gaan:Pquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:40 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Is niet nodig hij vond het geen bezwaar dat ik foto's stond te nemen. Trouwens ik heb het even nagekeken en de auto staat op naam van een lease maatschappij dus verder geen namen van mensen enzo. Ik vind dat altijd zo lelijk van die zwarte nummerborden en/of geblurd.
In eerste instantie dacht ik dat het je vriendin/vrouw was maar na wat lezen kwam ik er pas achter dat het een echte prostituee was.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:38 schreef fr.oosje het volgende:
Volgende keer als ik haar spreek zal ik haar zeggen dat ze er niet als een hoer uitziet, daar zal ze niet blij mee zijn denk ik.
Ik vind dat jullie het op die mannier veel te vet aandikken. Zoals N.icka het al zegt zo lopen hoeren er niet bij in de winter. In de zomer ook niet trouwens
Zoals ik altijd al zeg: het is zoals het is
Ze komt me bekend voor, en volgens mij ken ik geen prostitueequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef prupke het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik dat het je vriendin/vrouw was maar na wat lezen kwam ik er pas achter dat het een echte prostituee was.
mijn mening : het kan veel beter maar jij bent er tevreden over en danis het goed
misschien leidt ze een dubbellevenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef stil het volgende:
[..]
Ze komt me bekend voor, en volgens mij ken ik geen prostituee
Wel bijna , dus kom op met je foto stilquote:
Ik ga vanacht wat proberen, als er tijd isClienten rustig blijven slapen en als mijn collega mee wil werkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wel bijna , dus kom op met je foto stil![]()
Een nachtzusters foto . kinky stilquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:05 schreef stil het volgende:
[..]
Ik ga vanacht wat proberen, als er tijd isClienten rustig blijven slapen en als mijn collega mee wil werken
Klinkt ook spannend , ik wil ze wel gelijk zien morgen .quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:19 schreef stil het volgende:
[..]
een nachtbroederen hij moet een andere rol spelen.
Ikwil hiergraag nog even op reageren als dat mag.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:02 schreef fr.oosje het volgende:
Dat ligt inderdaad aan jou, want ik heb het niet hoog in mijn bol. Je wilt gewoon niets van mij aannemen. Ook goed maakt mij niets uit. Een goed boek is de eerste stap op weg naar beter foto's Als je de basis onder de knie hebt kan het daarna inderdaad leerzaam zijn om anderen om hun mening te vragen. Ik heb persoonlijk geen zin om mensen die alles fout doen op een foto uitgebreid te gaan vertellen wat er niet goed is, als ze niet eens de moeite willen doen om zich eerst zelf te verdiepen in techniek en compositie.
Het is net als koken, je laat ook niemand je eten proeven als je nog niet eens weet hoe je een ei moete koken. Dan zou ik ook zeggen lees eerst een een goed (kook)boek.
fr.oosje is er al meerdere malen op gewezen dat zijn manier van advies geven niet zo lekker over komt. Ik heb niet de indruk dat hij te overtuigen is, zullen we het hier verder maar bij laten?quote:
Ymke, dat spannend komt uit jou mond hequote:
Het is in ons "rook"/fietshok, en laat nu net een overactieve collega vorige week een opruim woede krijgen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:20 schreef Ymke het volgende:
Het idee is erg leuk stil , haal alleen wel even die nette fiets weg en het mag van mij allemaal iets smoezeliger
Dank.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:10 schreef Ymke het volgende:
Het is een heel erg mooie foto die absoluut veel stemmen gaat krijgen.![]()
Ik hou alleen niet van archiefwerk voor de wedstrijd
Je mag altijd archiefjes insturen hoor . het is meer mijn persoonlijke afkeerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dank.
En ik snap die afkeer wel, maar met gebrek aan een eigen camera (het wordt toch eens tijd dat ik mijn eigen kleine camera ga kopen) en de afwezigheid van een kermis, vind ik dat ik wel een keer een archieffoto in mag sturen.
Als ik mijn eigen camera heb, dan zal ik (denk ik) wel wat vaker meedoen, met verse foto's.
Ik vind het mooie foto, maar zie er meer avond in, met de lichtjes was het meer nacht geweest.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is al een ouwetje, maar ik heb 'm altijd erg mooi gevonden. Is het iets?
[afbeelding]
YIKES!quote:
is that good or bad?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
YIKES!![]()
* met armen omhoog hard weg rent!
Zo'n vent, met zo'n Zwitsers zakmes, in het donker... wat denk je zelf?quote:
Mooie foto, maar de straat is zo schoon dat het erg on-Nederlands aandoet. Waar heb je dit gemaakt?quote:
Leuke foto prupke.quote:
zo'n 100 meter van mijn huisquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mooie foto, maar de straat is zo schoon dat het erg on-Nederlands aandoet. Waar heb je dit gemaakt?
quote:
Hij is coolquote:Op zondag 26 maart 2006 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
deze heb ik ook nog, maar dan is het alweer een zelfportret (alleen niet mijn allercharmantste)
<insert Borewitch Project phrase " I'm so scared right now" >
[afbeelding]
Ik heb 'm met opzet niet omgezet naar ZW maar in het nightshot gebeuren gelaten.
Hmm.. wat mij betreft zouden HDR foto's wel mogen, het komt voor mij op hetzelfde neer als excessief dodgen/burnen. Technisch gezien zijn het wel meerdere foto's in 1, maar volgens mij wordt in de FAQ gedoeld op een montage van verschillende foto's, verschillend niet alleen in belichting, maar in compositie.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef djengizz het volgende:
Net gemaakt maar hij mag niet meedoen (zijn meerder foto's).
[afbeelding]
Laat ik, Spuit-11, me er ook eens mee bemoeien.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef aapstok het volgende:
[..]
Hmm.. wat mij betreft zouden HDR foto's wel mogen, het komt voor mij op hetzelfde neer als excessief dodgen/burnen. Technisch gezien zijn het wel meerdere foto's in 1, maar volgens mij wordt in de FAQ gedoeld op een montage van verschillende foto's, verschillend niet alleen in belichting, maar in compositie.
Ik ben wel benieuwd wat de rest hiervan vindt.
Ik heb de regels er ff bijgehaald voor zover van toepassing hierop:
Wat WEL mag:
# Kleurcorrecties (curven, levels, color balance, hue/saturation, brightness/contrast etc.)
Daarbij horen ook de Dodge en Burn tool
Verder ben je vrij hoe je bovenstaande regels toepast binnen Photoshop.
Wat NIET mag:
# (delen van) andere foto's/plaatjes in je foto verwerken!
Ik vind deze mooier dan de eerste Puckzzz. Bij de eerste vind ik het licht iets te fel.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
deze heb ik ook nog, maar dan is het alweer een zelfportret (alleen niet mijn allercharmantste)
<insert Borewitch Project phrase " I'm so scared right now" >
[afbeelding]
Ik heb 'm met opzet niet omgezet naar ZW maar in het nightshot gebeuren gelaten.
Thnxquote:Op zondag 26 maart 2006 17:21 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier dan de eerste Puckzzz. Bij de eerste vind ik het licht iets te fel.
Verder zijn het allebei mooie foto's.
Gaan we die discussie nu weer krijgen?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laat ik, Spuit-11, me er ook eens mee bemoeien.
Volgens mij is de fotowedstrijd opgezet als fotowedstrijd, en niet als Photoshop wedstrijd. WMB valt dit in de categorie excessief Photoshoppen.
daar is in beide situaties gebruik van gemaaktquote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef fr.oosje het volgende:
Ja inderdaad allemaal erg wazig, een statief doet wonderen in zo'n situatie
hmm das een goed idee, volgend weekend eens proberenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:25 schreef prupke het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de foto er uit zou zien als je van beneden naar boven zou schieten
donkere hemel met groene takken
Hey, Pssst. Da's wel te laat voor de wedstrijd dan hoor!quote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm das een goed idee, volgend weekend eens proberen
dat weet ikquote:Op maandag 27 maart 2006 16:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hey, Pssst. Da's wel te laat voor de wedstrijd dan hoor!
Gewoon inzenden joh, wat maakt het uit.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik
was toch al niet van plan om mee te gaan doen, aangezien ik nog nooit zoiets geprobeerd had
wat ik me nou laatst afvroeg he? die dame op de foto is dus echt een prostituee?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:28 schreef fr.oosje het volgende:
ik vind de ruis wel erg lelijk
Ik vind de ruis goed in de sfeer en stijl van de foto passen. Het versterkt de boel juist.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:28 schreef fr.oosje het volgende:
Je moet wel het hele topic lezen he, ik heb haar gesproken en ze vond het niet ergquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat ik me nou laatst afvroeg he? die dame op de foto is dus echt een prostituee?
dan zou ik de eerste foto maar even weghalen want daar staat ze voor familie of bekenden toch wel herkenbaar op hoor(je weet natuurlijk nooit in hoeverre hun op de hoogte zijn van haar nachtelijke activiteiten)
ik heb de laatste foto net ingestuurd
Ik niet ze krijgt een heel vlekkig gezicht door die ruis, In zwart wit vind ik het soms wel mooi maar in kleur eigenlijk bijna nooitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:28 schreef fr.oosje het volgende:
ow nou sorrie hoor, ik lees ook wel eens ergens overheen....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:14 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Je moet wel het hele topic lezen he, ik heb haar gesproken en ze vond het niet erg
Vlekkig komt waarschijnlijk doordat ik sproetjes heb die in de ruis niet zo duidelijk te zien zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:15 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ik niet ze krijgt een heel vlekkig gezicht door die ruis, In zwart wit vind ik het soms wel mooi maar in kleur eigenlijk bijna nooit
Mister Positivo vindt alles storendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:32 schreef Elefes het volgende:
[..]
Vlekkig komt waarschijnlijk doordat ik sproetjes heb die in de ruis niet zo duidelijk te zien zijn.
Ik heb de foto met en zonder ruis geprobeerd, maar vond 'm zelf met een stuk mooier.
Wellicht heb ik straks tijd om 'm even zonder ruis te posten.
Verder vond ik de ruis juist wel bij "nacht" passen.
Vind je het zo storend?
Van een kritische blik gaat niemand doodquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mister Positivo vindt alles storend![]()
lijkt me logischquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:56 schreef Subhuman het volgende:
Waarom stuurt iedereen altijd op het laatste moment in?Krijg altijd superveel inzendingen de laatste dag!
is dat de lindenlaan? woon jij in valkenburg?? hoe f*cking klein is de wereld...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:16 schreef Ynske het volgende:
Hoe vinden jullie zoiets?
t zijn mijn eerste probeerseltjes in t donker
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb niks gezien...quote:
jah dat is de Lindenlaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
is dat de lindenlaan? woon jij in valkenburg?? hoe f*cking klein is de wereld...
nee maar kom er elke dag voor mijn werk... woon er net buiten...quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah dat is de Lindenlaan
nee ik woon niet in valkenburg, mijn ouders wonen in Wijlre
woon jij in valkenburg?
Dankje!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:17 schreef Schanulleke het volgende:
Keurig op tijd weer hoor met het stemtopic.
Dat gaat de laatste tijd hartstikke goed!![]()
mooie foto (beetje groot voor de wedstrijd)quote:Op woensdag 29 maart 2006 06:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Anders ontdek ik dit net ff 1 dag te laat
wou meedoen aan de wedstrijd met deze foto; http://www.pbase.com/martin_g_3d/image/56067521/original
ik kom nog altijd niet verder dan 3 mensen op wie ik wil stemmenquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:33 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb gestemd.
Vond er eigenlijk verdomd weinig bijzonders tussen zitten... sorry.
Die van Lostminds is puur omdat het een prachtstad is![]()
Vond het erg moeilijk...
Omdat we jou wOP niet lezen en meteen naar 'snel reageren' gaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:02 schreef Subhuman het volgende:
Waarom heeft niemand mij nog verteld dat ik jullie verwees naar de foto's van februari op Offy's site?
Paaseilandquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
IK denk niet dat ik ga stemmen. Er zit niks bij waar ik echt het idee heb dat er "outside the box" over gedacht is. Allemaal "been there, done that" saai enzo.
Landschap was leuker minder saai geweest.
dan had ik meekunnen doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Landschap was leuker minder saai geweest.
Je verwees naar de wedstrijd van Februari, SUBquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:02 schreef Subhuman het volgende:
Waarom heeft niemand mij nog verteld dat ik jullie verwees naar de foto's van februari op Offy's site?
En dat had je bij landschap wel gehadquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Er zit niks bij waar ik echt het idee heb dat er "outside the box" over gedacht is. Allemaal "been there, done that" saai enzo.
tuurlijk, want dan had ik meegedaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat had je bij landschap wel gehad![]()
Een landschap in portret standquote:
LOLquote:
Wie of wat zijn je sommige gevallen dan , noemt het beestje maar eens bij zn naam k-manquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:50 schreef k_man het volgende:
Spannende stemming lijkt het te worden.
Overigens heb ik wel weer het idee dat in sommige gevallen meer op de user dan de foto gestemd wordt. Maar ja, doe je niks aan.
idd, maar kun je zoiets tegenhouden? overal wordt vriendjespolitiek gehanteerd, maar stel (stel zeg ik hequote:Op woensdag 29 maart 2006 18:57 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wie of wat zijn je sommige gevallen dan , noemt het beestje maar eens bij zn naam k-man
Ik ben niet altijd jou vriendje maar ik stem wel op jequote:Op woensdag 29 maart 2006 19:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
idd, maar kun je zoiets tegenhouden? overal wordt vriendjespolitiek gehanteerd, maar stel (stel zeg ik he) ik zou winnen...dan ga jij dus kijken wie er gestemd heeft op mij en aan de hand daarvan zou je basseren of het puur vriendjespolitiek was of terecht omdat het een goede foto is?
om in de woorden van Ymke te spreken....noem het beestje eens bij zijn naamquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:10 schreef k_man het volgende:
Nou nee. Soms verbaas ik me hier hoe hoog sommige foto's eindigen die dat in mijn ogen echt niet verdienen.
Smaken verschillen nou eenmaal. Misschien is jouw smaak de eigenheimer onder de smaken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:10 schreef k_man het volgende:
Nou nee. Soms verbaas ik me hier hoe hoog sommige foto's eindigen die dat in mijn ogen echt niet verdienen.
Ik heb een uitermate goede smaak, dat is zeker waar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Smaken verschillen nou eenmaal. Misschien is jouw smaak de eigenheimer onder de smaken.
Hup stemmen jij , kunnen we zien wat je smaak isquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb een uitermate goede smaak, dat is zeker waar.![]()
Dat blijkt wel uit het aantal punten wat je al hebt gekregen van diverse users.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:16 schreef k_man het volgende:
Ik heb een uitermate goede smaak, dat is zeker waar.![]()
Dat ik weet wat goede foto's zijn wil niet per definitie zeggen dat ik ze zelf ook kan maken. Snap je?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit het aantal punten wat je al hebt gekregen van diverse users.
Nee, die cursus heb ik nog nooit gevolgd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat ik weet wat een goede foto's zijn wil niet per definitie zeggen dat ik ze zelf ook kan maken. Snap je?
Had je de cursus PI's interpreteren al gevolgd?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:19 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hup stemmen jij , kunnen we zien wat je smaak is
My words exactly! Kunnen we het dan nu weer hebben over de wedstrijd en niet meer over het afzeiken van elkaars meningen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:01 schreef oYo het volgende:
Smaken verschillen inderdaad en gelukkig maar. Je selecteert op kwaliteit, op originaliteit, op manier van vastleggen, een andere factor of een combinatie van dit alles.
Niet altijd is de winnaar die met de beste kwaliteit foto...
Ik zal altijd kiezen wat mij het meeste aanspreekt en ik kijk niet naar de namen op de plaat maar naar de plaat. Ik vind zelf meedoen het leukst en niet het winnen.
Oww face it!!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:01 schreef oYo het volgende:
Smaken verschillen inderdaad en gelukkig maar. Je selecteert op kwaliteit, op originaliteit, op manier van vastleggen, een andere factor of een combinatie van dit alles.
Niet altijd is de winnaar die met de beste kwaliteit foto...
Ik zal altijd kiezen wat mij het meeste aanspreekt en ik kijk niet naar de namen op de plaat maar naar de plaat. Ik vind zelf meedoen het leukst en niet het winnen.
Duh....jij geeft niemand puntenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:13 schreef RonaldV het volgende:
Ik ga k_man ook geen punten geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |