Klopt. Dat is hier in Groningen ook zo. Speciaal ingericht stuk onder de snelweg/rondweg op het meest verlaten deel van een oud industrieterrein.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
scherpte op de achtergrond is juist bewust om te laten zien op wat voor plaatsen dit doort werk plaats vind. Alrijd van die zielige industrie tereinen
Dat weet je wel heel goed hequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
Klopt. Dat is hier in Groningen ook zo. Speciaal ingericht stuk onder de snelweg/rondweg op het meest verlaten deel van een oud industrieterrein.
Hahahahah, en jij weet hoe een hoer er dan uit moet zien? Vertel eens even?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:03 schreef prupke het volgende:
@fr.oosje : het is wel een leuk idee idd.
Maar als ik zelf zoiets zou doen had ik meer aandacht aan het model gegeven (ik neem aan dat het een prostituee moet voorstellen)
Ik vind het model er te netjes uit zien. Net of ze als ze een avondje is wezezn stappen en wacht op een lift.
Puckzzzz, de scherpte heb ik express zo gedaan evenals de ietwat ruige bewerking. Het moet een beetje snapshotterig overkomen, een beetje stiekumquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
Leuke laarzenIk vind het idee leuk (had het ook al en Re ook
) maar de uitvoering is niet wat ik van je gewend ben. Ik zou het model bijv. veel hoeriger (excuse my french) kleden misschien een sigaret in haar handen e.d. en ook ik mis die knisperende scherpte (die we ook al van je gewend zijn)
Ik weet niet waarom je moet lachen maar goed.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:19 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Hahahahah, en jij weet hoe een hoer er dan uit moet zien? Vertel eens even?
Zo lopen de hoeren er hier echt niet bij in de winter , hier niet iig. Zelfs zulke korte rokjes zie je hier nu niet . De dames lopen gewoon in spijkerbroeken en dikke jassen nu.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
netkousen (met eventueel wat gaten erin) met jarretels die onder het rokje uitkomen, strak veel te kort shirtje.... en wat Prup net allemaal zegt.
begrijpelijk, maar wanneer je een bepaald beeld wilt neerzetten moet je het soms wat aandikken. Ik vind deze mevrouw nou niet bepaald de uitstraling van een hoer hebben (gelukkig voor haarquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:16 schreef N.icka het volgende:
[..]
Zo lopen de hoeren er hier echt niet bij in de winter , hier niet iig. Zelfs zulke korte rokjes zie je hier nu niet . De dames lopen gewoon in spijkerbroeken en dikke jassen nu.
Daar heb je wel een beetje gelijk inquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
begrijpelijk, maar wanneer je een bepaald beeld wilt neerzetten moet je het soms wat aandikken. Ik vind deze mevrouw nou niet bepaald de uitstraling van een hoer hebben (gelukkig voor haar)
Oh, ik hoef het toch niet met je eens te zijn. Je mag commentaar geven zoveel je wilt, echter daarmee ga je voorbij aan de bedoeling die ik met deze foto heb. Zoals ik het bedoeld heb zo is het precies geworden. Als je dat niet mooi of goed vindt prima maar dat wil nog niet zeggen dat ik daar wat mee moet doen. Mijn opzet is volledig geslaagd, het is voor iedereen duidelijk wat er op het plaatje gebeurden dat het in de nacht gebeurd. Klaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
Prima...stuur je de volgende keer je foto dan gewoon maar gelijk in? Je gaat tegen elke suggestie / opmerking / tip die wij hier geven in. Waaruit ik opmaak dat je die helemaal niet wilt hebben of het mierenneukerij vind of wat dan ook, plaats 'm dan niet hier....dat kan je toch verwachten???
als jij tevreden bent is het toch goed? ik ben ook altijd zo eigenwijs hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:42 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ps. trouwens ik heb gisteren direct mijn foto al in gestuurd hoor
Rustig Puckzzz....quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
Hij schijnt het te druk te hebben voor FOT, zuipen met je medestudenten is natuurlijk ook veel belangrijkermaar dan had ie maar geen MOD moeten worden....
Ja die vervanger is toch helemaal niet nodig? En blauw staat zo leuk en dan ben je meteen een beeb-magnet 14.gifquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
Hij schijnt het te druk te hebben voor FOT, zuipen met je medestudenten is natuurlijk ook veel belangrijkermaar dan had ie maar geen MOD moeten worden....
Ojee en ik had het nog wel in onzichtbare inkt getieptquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Rustig Puckzzz....
rustig... Straks leest hij het nog
Flikker toch op, ik ben dit gezeik meer dan zat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als jij tevreden bent is het toch goed? ik ben ook altijd zo eigenwijs hoor
Sub kennende zal dat nog wel even duren voordat die in het topic staat.
Daar kan ik m eerlijk gezegd ook geen ongelijk in geven. Die jongen heeft gewoon een leven.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
Hij schijnt het te druk te hebben voor FOT, zuipen met je medestudenten is natuurlijk ook veel belangrijker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:22 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Daar kan ik m eerlijk gezegd ook geen ongelijk in geven. Die jongen heeft gewoon een leven.Ik heb een zeer fijn leven V.V. alleen een nogal saaie baan waardoor ik teveel Fok tijd hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan had ie dat beter ff van tevoren kunnen bedenken of hij naast zijn studie en zijn drukke sociale leven nog tijd genoeg over zou hebben om FOT te modereren.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |