Dankje!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:17 schreef Schanulleke het volgende:
Keurig op tijd weer hoor met het stemtopic.
Dat gaat de laatste tijd hartstikke goed!![]()
mooie foto (beetje groot voor de wedstrijd)quote:Op woensdag 29 maart 2006 06:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Anders ontdek ik dit net ff 1 dag te laat
wou meedoen aan de wedstrijd met deze foto; http://www.pbase.com/martin_g_3d/image/56067521/original
ik kom nog altijd niet verder dan 3 mensen op wie ik wil stemmenquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:33 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb gestemd.
Vond er eigenlijk verdomd weinig bijzonders tussen zitten... sorry.
Die van Lostminds is puur omdat het een prachtstad is![]()
Vond het erg moeilijk...
Omdat we jou wOP niet lezen en meteen naar 'snel reageren' gaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:02 schreef Subhuman het volgende:
Waarom heeft niemand mij nog verteld dat ik jullie verwees naar de foto's van februari op Offy's site?
Paaseilandquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
IK denk niet dat ik ga stemmen. Er zit niks bij waar ik echt het idee heb dat er "outside the box" over gedacht is. Allemaal "been there, done that" saai enzo.
Landschap was leuker minder saai geweest.
dan had ik meekunnen doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Landschap was leuker minder saai geweest.
Je verwees naar de wedstrijd van Februari, SUBquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:02 schreef Subhuman het volgende:
Waarom heeft niemand mij nog verteld dat ik jullie verwees naar de foto's van februari op Offy's site?
En dat had je bij landschap wel gehadquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Er zit niks bij waar ik echt het idee heb dat er "outside the box" over gedacht is. Allemaal "been there, done that" saai enzo.
tuurlijk, want dan had ik meegedaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat had je bij landschap wel gehad![]()
Een landschap in portret standquote:
LOLquote:
Wie of wat zijn je sommige gevallen dan , noemt het beestje maar eens bij zn naam k-manquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:50 schreef k_man het volgende:
Spannende stemming lijkt het te worden.
Overigens heb ik wel weer het idee dat in sommige gevallen meer op de user dan de foto gestemd wordt. Maar ja, doe je niks aan.
idd, maar kun je zoiets tegenhouden? overal wordt vriendjespolitiek gehanteerd, maar stel (stel zeg ik hequote:Op woensdag 29 maart 2006 18:57 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wie of wat zijn je sommige gevallen dan , noemt het beestje maar eens bij zn naam k-man
Ik ben niet altijd jou vriendje maar ik stem wel op jequote:Op woensdag 29 maart 2006 19:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
idd, maar kun je zoiets tegenhouden? overal wordt vriendjespolitiek gehanteerd, maar stel (stel zeg ik he) ik zou winnen...dan ga jij dus kijken wie er gestemd heeft op mij en aan de hand daarvan zou je basseren of het puur vriendjespolitiek was of terecht omdat het een goede foto is?
om in de woorden van Ymke te spreken....noem het beestje eens bij zijn naamquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:10 schreef k_man het volgende:
Nou nee. Soms verbaas ik me hier hoe hoog sommige foto's eindigen die dat in mijn ogen echt niet verdienen.
Smaken verschillen nou eenmaal. Misschien is jouw smaak de eigenheimer onder de smaken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:10 schreef k_man het volgende:
Nou nee. Soms verbaas ik me hier hoe hoog sommige foto's eindigen die dat in mijn ogen echt niet verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |