LOLquote:
Wie of wat zijn je sommige gevallen dan , noemt het beestje maar eens bij zn naam k-manquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:50 schreef k_man het volgende:
Spannende stemming lijkt het te worden.
Overigens heb ik wel weer het idee dat in sommige gevallen meer op de user dan de foto gestemd wordt. Maar ja, doe je niks aan.
idd, maar kun je zoiets tegenhouden? overal wordt vriendjespolitiek gehanteerd, maar stel (stel zeg ik hequote:Op woensdag 29 maart 2006 18:57 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wie of wat zijn je sommige gevallen dan , noemt het beestje maar eens bij zn naam k-man
Ik ben niet altijd jou vriendje maar ik stem wel op jequote:Op woensdag 29 maart 2006 19:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
idd, maar kun je zoiets tegenhouden? overal wordt vriendjespolitiek gehanteerd, maar stel (stel zeg ik he) ik zou winnen...dan ga jij dus kijken wie er gestemd heeft op mij en aan de hand daarvan zou je basseren of het puur vriendjespolitiek was of terecht omdat het een goede foto is?
om in de woorden van Ymke te spreken....noem het beestje eens bij zijn naamquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:10 schreef k_man het volgende:
Nou nee. Soms verbaas ik me hier hoe hoog sommige foto's eindigen die dat in mijn ogen echt niet verdienen.
Smaken verschillen nou eenmaal. Misschien is jouw smaak de eigenheimer onder de smaken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:10 schreef k_man het volgende:
Nou nee. Soms verbaas ik me hier hoe hoog sommige foto's eindigen die dat in mijn ogen echt niet verdienen.
Ik heb een uitermate goede smaak, dat is zeker waar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Smaken verschillen nou eenmaal. Misschien is jouw smaak de eigenheimer onder de smaken.
Hup stemmen jij , kunnen we zien wat je smaak isquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb een uitermate goede smaak, dat is zeker waar.![]()
Dat blijkt wel uit het aantal punten wat je al hebt gekregen van diverse users.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:16 schreef k_man het volgende:
Ik heb een uitermate goede smaak, dat is zeker waar.![]()
Dat ik weet wat goede foto's zijn wil niet per definitie zeggen dat ik ze zelf ook kan maken. Snap je?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit het aantal punten wat je al hebt gekregen van diverse users.
Nee, die cursus heb ik nog nooit gevolgd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat ik weet wat een goede foto's zijn wil niet per definitie zeggen dat ik ze zelf ook kan maken. Snap je?
Had je de cursus PI's interpreteren al gevolgd?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:19 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hup stemmen jij , kunnen we zien wat je smaak is
My words exactly! Kunnen we het dan nu weer hebben over de wedstrijd en niet meer over het afzeiken van elkaars meningen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:01 schreef oYo het volgende:
Smaken verschillen inderdaad en gelukkig maar. Je selecteert op kwaliteit, op originaliteit, op manier van vastleggen, een andere factor of een combinatie van dit alles.
Niet altijd is de winnaar die met de beste kwaliteit foto...
Ik zal altijd kiezen wat mij het meeste aanspreekt en ik kijk niet naar de namen op de plaat maar naar de plaat. Ik vind zelf meedoen het leukst en niet het winnen.
Oww face it!!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:01 schreef oYo het volgende:
Smaken verschillen inderdaad en gelukkig maar. Je selecteert op kwaliteit, op originaliteit, op manier van vastleggen, een andere factor of een combinatie van dit alles.
Niet altijd is de winnaar die met de beste kwaliteit foto...
Ik zal altijd kiezen wat mij het meeste aanspreekt en ik kijk niet naar de namen op de plaat maar naar de plaat. Ik vind zelf meedoen het leukst en niet het winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |