wat natuurlijk wel zo is is dat je doet overkomen dat je gauw op je teentjes getrapt bent maar als iemand anders een slechte foto plaatst en je hem/haar affikt je dat wel best vind en dan verbaast bent dat mensen in de verdediging schietenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:42 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Oh, ik hoef het toch niet met je eens te zijn. Je mag commentaar geven zoveel je wilt, echter daarmee ga je voorbij aan de bedoeling die ik met deze foto heb. Zoals ik het bedoeld heb zo is het precies geworden. Als je dat niet mooi of goed vindt prima maar dat wil nog niet zeggen dat ik daar wat mee moet doen. Mijn opzet is volledig geslaagd, het is voor iedereen duidelijk wat er op het plaatje gebeurden dat het in de nacht gebeurd. Klaar
Ps. trouwens ik heb gisteren direct mijn foto al in gestuurd hoor
't Valt idd totaal niet opquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:27 schreef stil het volgende:
Je kunt wel zien wie er hier graag modjes waren geweest, geworden .![]()
nee je vind het niet prima en schiet in de verdediging, dat is een menselijk trekje en helamaal niets mis mee (lees je eigen reacties ff terug). En ik vind het wel grappig om te zien en heb het zelf ook wel, maar als jij een bepaald idee hebt van een foto en mensen zien niet jouw gedachten dan is er of iets mis met de foto of iets mis met de interpretatievermogens van diegene die reageert... 2 kanten opquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:34 schreef fr.oosje het volgende:
Ik ben helemaal niet gauw op mijn tenen getrapt hoe kom je daar bij? Ik ben alleen verbaasd als mensen niet inhoudelijk in de verdediging schieten maar alleen zeggen dat ik niet zo bot hoef te reageren.
Als iemand tegen mij zegt ik vind het helemaal niets, prima toch. Ik wel
ik kan je vertellen dat ik er absoluut voor zou bedanken... ik heb geen zin in dat gezeikquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:27 schreef stil het volgende:
Je kunt wel zien wie er hier graag modjes waren geweest, geworden .![]()
Vind het een wat flauwe opmerking Puckzzz, de foto's staan toch altijd op tijd in het wedstrijd topic.
waar bemoei ik me mee, Sup kan heel goed voor zichzelf opkomen
Uh ik kan je niet helemaal volgenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:39 schreef Re het volgende:
[..]
nee je vind het niet prima en schiet in de verdediging, dat is een menselijk trekje en helamaal niets mis mee (lees je eigen reacties ff terug). En ik vind het wel grappig om te zien en heb het zelf ook wel, maar als jij een bepaald idee hebt van een foto en mensen zien niet jouw gedachten dan is er of iets mis met de foto of iets mis met de interpretatievermogens van diegene die reageert... 2 kanten op
ik ben dan ook onnavolgbaar natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:46 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Uh ik kan je niet helemaal volgen
ik denk dat het aan je onverbreidelde starheid ligt soms, nix mis mee trouwensquote:Volgens mij schiet ik nergens in de verdediging ik heb alleen uitgelegd wat mijn bedoelingen waren. Maar goed dat kan aan mij liggen.
hehe daar heeft iedereen last vanquote:Trouwens ik denk dat het aan het interpretatievermogen van de andere ligt en zeker niet aan mij![]()
Nou zit ik al een paar uurtjes naar deze regel te staren, en ik snap hem niet. Iemand die niet blij is dat ze er niet als een hoertje uitziet?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:38 schreef fr.oosje het volgende:
Volgende keer als ik haar spreek zal ik haar zeggen dat ze er niet als een hoer uitziet, daar zal ze niet blij mee zijn denk ik.
Ik gok dat er eenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:04 schreef RonaldV het volgende:
Nou zit ik al een paar uurtjes naar deze regel te staren, en ik snap hem niet. Iemand die niet blij is dat ze er niet als een hoertje uitziet?
Zo moeilijk toch niet? Hoe moet ze dr brood verdienen als haar potentiėle klanten haar niet als -dienstverlener in betreffende branche- herkennen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou zit ik al een paar uurtjes naar deze regel te staren, en ik snap hem niet. Iemand die niet blij is dat ze er niet als een hoertje uitziet?
't gaat over de wedstrijdquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef Subhuman het volgende:
Kan het hier weer over de wedstrijd gaan? Dit vechten jullie maar over MSN uit.
Wat is er mis met neonreclame?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zo moeilijk toch niet? Hoe moet ze dr brood verdienen als haar potentiėle klanten haar niet als -dienstverlener in betreffende branche- herkennen?
Ik denk dat de locatie wel genoeg zegt of zou ze een vuurtje vragen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zo moeilijk toch niet? Hoe moet ze dr brood verdienen als haar potentiėle klanten haar niet als -dienstverlener in betreffende branche- herkennen?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:28 schreef Re het volgende:
[..]
Ik denk dat de locatie wel genoeg zegt of zou ze een vuurtje vragen?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:03 schreef prupke het volgende:
@fr.oosje : het is wel een leuk idee idd.
Maar als ik zelf zoiets zou doen had ik meer aandacht aan het model gegeven (ik neem aan dat het een prostituee moet voorstellen)
Ik vind het model er te netjes uit zien. Net of ze als ze een avondje is wezezn stappen en wacht op een lift.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik had me dus niet gerealiseerd dat het haar werkelijke dagbesteding zou kunnen zijn...
ik zou trouwens het nummerbord wegwerkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:46 schreef fr.oosje het volgende:
Zo vanavond even mijn nacht foto gemaakt, was erg..... spannend
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede
My thoughts exactely!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik zou trouwens het nummerbord wegwerken![]()
Is niet nodig hij vond het geen bezwaar dat ik foto's stond te nemen. Trouwens ik heb het even nagekeken en de auto staat op naam van een lease maatschappij dus verder geen namen van mensen enzo. Ik vind dat altijd zo lelijk van die zwarte nummerborden en/of geblurd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik zou trouwens het nummerbord wegwerken![]()
Normaal wel, maar in dit geval kun je m eenvoudig overbelichten toch? Bij de 2e is dat al zo zelfs.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:40 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vind dat altijd zo lelijk van die zwarte nummerborden en/of geblurd.
zal het lease bedrijf blij mee zijn, dat hun auto's gebruikt worden om naar de hoeren te gaan:Pquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:40 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Is niet nodig hij vond het geen bezwaar dat ik foto's stond te nemen. Trouwens ik heb het even nagekeken en de auto staat op naam van een lease maatschappij dus verder geen namen van mensen enzo. Ik vind dat altijd zo lelijk van die zwarte nummerborden en/of geblurd.
In eerste instantie dacht ik dat het je vriendin/vrouw was maar na wat lezen kwam ik er pas achter dat het een echte prostituee was.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:38 schreef fr.oosje het volgende:
Volgende keer als ik haar spreek zal ik haar zeggen dat ze er niet als een hoer uitziet, daar zal ze niet blij mee zijn denk ik.
Ik vind dat jullie het op die mannier veel te vet aandikken. Zoals N.icka het al zegt zo lopen hoeren er niet bij in de winter. In de zomer ook niet trouwens
Zoals ik altijd al zeg: het is zoals het is
Ze komt me bekend voor, en volgens mij ken ik geen prostitueequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef prupke het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik dat het je vriendin/vrouw was maar na wat lezen kwam ik er pas achter dat het een echte prostituee was.
mijn mening : het kan veel beter maar jij bent er tevreden over en danis het goed
misschien leidt ze een dubbellevenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef stil het volgende:
[..]
Ze komt me bekend voor, en volgens mij ken ik geen prostituee
Wel bijna , dus kom op met je foto stilquote:
Ik ga vanacht wat proberen, als er tijd isClienten rustig blijven slapen en als mijn collega mee wil werkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wel bijna , dus kom op met je foto stil![]()
Een nachtzusters foto . kinky stilquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:05 schreef stil het volgende:
[..]
Ik ga vanacht wat proberen, als er tijd isClienten rustig blijven slapen en als mijn collega mee wil werken
Klinkt ook spannend , ik wil ze wel gelijk zien morgen .quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:19 schreef stil het volgende:
[..]
een nachtbroederen hij moet een andere rol spelen.
Ikwil hiergraag nog even op reageren als dat mag.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:02 schreef fr.oosje het volgende:
Dat ligt inderdaad aan jou, want ik heb het niet hoog in mijn bol. Je wilt gewoon niets van mij aannemen. Ook goed maakt mij niets uit. Een goed boek is de eerste stap op weg naar beter foto's Als je de basis onder de knie hebt kan het daarna inderdaad leerzaam zijn om anderen om hun mening te vragen. Ik heb persoonlijk geen zin om mensen die alles fout doen op een foto uitgebreid te gaan vertellen wat er niet goed is, als ze niet eens de moeite willen doen om zich eerst zelf te verdiepen in techniek en compositie.
Het is net als koken, je laat ook niemand je eten proeven als je nog niet eens weet hoe je een ei moete koken. Dan zou ik ook zeggen lees eerst een een goed (kook)boek.
fr.oosje is er al meerdere malen op gewezen dat zijn manier van advies geven niet zo lekker over komt. Ik heb niet de indruk dat hij te overtuigen is, zullen we het hier verder maar bij laten?quote:
Ymke, dat spannend komt uit jou mond hequote:
Het is in ons "rook"/fietshok, en laat nu net een overactieve collega vorige week een opruim woede krijgen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:20 schreef Ymke het volgende:
Het idee is erg leuk stil , haal alleen wel even die nette fiets weg en het mag van mij allemaal iets smoezeliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |