Suiker wat is dat???quote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
goh, ik vind de saus bij het vlees te zoet, nou, dan doe je er volgende keer minder suiker bij), daar heb je lang niet altijd een boek voor nodig...
Beter voorbeeld:quote:Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Suiker wat is dat???
Dit soort reacties bedoel ik dus, je moet wel een beetje weten hoe je een basis saus moet maken anders wordt het nooit wat.
Zo bedoel ik het dus.
ik hou niet van kokenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:06 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Beter voorbeeld:
Ik heb net aardappel, winterwortel en ui bij elkaar gegooid, maar het smaakt voor geen meter en nu?
Antwoord, je zou het kunnen koken. Maar lees eens een kookboek met een recept voor Hutspot.
Ik heb gexeperimenteerd met hutspot en banaan, proeven?
Antwoord: Ik vind de combinatie niet zo lekker, probeer het eens peper ipv banaan.
(is dit nog duidelijk)
denk negatief bewerkingquote:Op maandag 20 maart 2006 15:06 schreef N.icka het volgende:
Ik zou graag willen weten wat de foto's 2 en 4 zijn en wat ze met De Nacht te maken hebben? Is nummer 4 niet een hertje in de sneeuw?
Zoiets,quote:Op maandag 20 maart 2006 15:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat is dat? Eigenlijk is de foto donker maar licht gemaakt. ofzo?
Het lijkt meer op een infrarood opname samen met een IR spot.quote:
Moet je af en toe eens in het overzichttopic van offy kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:18 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een keer een foto van jou hier op Fok! willen zien.
Da's wel jammer.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:21 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Moet je af en toe eens in het overzichttopic van offy kijken
@Ymke:![]()
cool die rattenfoto, ik zou gaan verhuizen als ik daar woonde
![]()
Ik doe deze maand niet mee, nul,nul inspiratie![]()
Jammer voor je, maar ik doe altijd een scheut ketchup en een suikerklontje bij mijn tomatensausje voor de macaroni... Misschien zijn er dus toch mensen die het anders doen dan jij en tóch gelukkig en tevreden zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Suiker wat is dat???
Dit soort reacties bedoel ik dus, je moet wel een beetje weten hoe je een basis saus moet maken anders wordt het nooit wat.
Zo bedoel ik het dus.
Ik zal even verder doen in het gewone slowchat gedeelte om dit nacht topic verder niet te "vervuilen" met iets anders dan de nachtquote:Op maandag 20 maart 2006 13:35 schreef fr.oosje het volgende:
Oh dat mag hoor, zeg maar welke foto ik hier neer moet zetten zodat je commentaar wilt geven. By the way bijna alles wat op mijn site staat heeft hier ook gestaan hoor.
Nee ben ik niet vergeten.. komt goed..nog steeds wat problemen met onze server helaas...quote:Op maandag 20 maart 2006 22:48 schreef Schanulleke het volgende:
Ben je vergeten de foto erbij te posten?
Hee dat is vlak bij mijquote:Op maandag 20 maart 2006 23:58 schreef TrentReznor het volgende:
[afbeelding]
Paar weken geleden tijdens een sneeuwbui..
Zou deze er mee door kunnen?..iemand nog tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |