Eensquote:Op maandag 13 maart 2006 21:13 schreef oYo het volgende:
muserulez 3de!!
Kvind 'm in kleur mooier hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:13 schreef oYo het volgende:
muserulez 3de!!
Wat schattigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Heb de mijne even verscherpt.
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Is de tweede beter zo?
Het blijft een wazig figuur die BBully.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:17 schreef Mauro het volgende:
Ook wat geprobeerd.
blackbully was ff het onderwerp gisterennacht.
[afbeelding]
ze is toch een schatje hequote:
het is ook een moeilijker onderwerp als wat je zou verwachten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:23 schreef k_man het volgende:
Er lijken sowieso problemen met de wedstrijd. Dit topic loopt de laatste tijd ook totaal niet.
Ik hoop niet dat je het vervelend vind maar ik ga jou gebruiken als mijn inzending.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
het is ook een moeilijker onderwerp als wat je zou verwachten.
je komt al gouw uit op standaard plaatjes. echt een creative foto is lastig
sorry, is een comercieel doeleind. dus dan mag het nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het vervelend vind maar ik ga jou gebruiken als mijn inzending.
Dankje! Even in mijn archief duiken, dan heb ik ook nog wel een leuke foto voor deelnamequote:Op zondag 19 maart 2006 10:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat is aan jou...
Ik vind hem leuk, alleen die man die daar zit te gapen past niet helemaal bij wat ik verwacht dat hij aan het doen is, als ik die kledingsporen zo bekijk. Maar misschien is dat juist de bedoelingquote:Op zondag 19 maart 2006 13:00 schreef Schanulleke het volgende:
Hier mijn eerste poging met het onderwerp.
Graag feedback.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |