en dit schopte ik dichtquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef blackbully het volgende:
[..]
een halve chocolade ei in een bak water, met een inimini-paraplu er in gestoken.
is dat wat?
en wie wil dan de andere helft? want ik eet geen chocolade
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja, paaseiland heb ik ingestuurd, ik vroeg om ideen en kreeg er één. En ik wilde mij wel aan mijn woord houden...
is toch wel goed zo lijkt mequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:30 schreef Jelleee het volgende:
Idd, ik dacht ook al.. welke onderwerp titel geef je 'm nu..
Dat hoeft helemaal niet, ligt eraan wat je er zelf van maakt! Ik heb een boek over landschapsfotografie en daar staan supermooie foto's in!quote:
jah ok, maar vast niet van hier ergens in de buurt of wel?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:46 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, ligt eraan wat je er zelf van maakt! Ik heb een boek over landschapsfotografie en daar staan supermooie foto's in!
checkt bankrekening....hmmmm nee deze maand ff naar de locatie waar de The Beach hebben gefilmd zit er niet in....Zandvoort dan maarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:46 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, ligt eraan wat je er zelf van maakt! Ik heb een boek over landschapsfotografie en daar staan supermooie foto's in!
ik heb statief en zelfontspanner...ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:27 schreef k_man het volgende:
Hmm, of zit het bezwaar er in dat het bij dit thema wel héél lastig wordt weer een foto van jezelf in te leveren?![]()
Nouja de foto's in dat boek zijn meest gemaakt in Frankrijk geloof ik, maar de technieken kan je ook best in Nederland gebruiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah ok, maar vast niet van hier ergens in de buurt of wel?
Dan moet je niet steeds naar dezelfde plek gaan!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
checkt bankrekening....hmmmm nee deze maand ff naar de locatie waar de The Beach hebben gefilmd zit er niet in....Zandvoort dan maar
nah het zal best wel hoor, ik heb zelf ook een aantal landschaps foto's gemaakt, maar na een stuk of wat gaan ze toch saai worden...
Inderdaad, goed verwoord!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef Schanulleke het volgende:
De kunst is juist om landschapsfotografie niet saai te doen voorkomen.
Ik vind de uitspraak:landschap is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.... eigenlijk van hetzelfde niveau als portretfotografie is saai. Of modelfotografie is saai. Etc. Ieder zijn meug.
Omdat jij geen niet-saaie landschapsfoto's kan maken betekent dat niet dat het onderwerp saai is. Dat betekent dat jij saai bentquote:
Tjee, jij denkt écht dat je knap bent hè?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Wil je dat graag dan? Ben je uitgekeken op mijn oude zelfportretten? Of plakken ze aan elkaar?
Plurkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee, jij denkt écht dat je knap bent hè?![]()
![]()
Dat het onderwerp 'de nacht' is betekent natuurlijk niet perse dat de foto ook 's nachts genomen moet worden of dat het uberhaupt donker moet zijn. Beetje je fantasie laten werkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef Jelleee het volgende:
Hoe zou je de nacht eigenlijk kunnen uitbeelden als je geen infrarood-visie hebt ofzo op je camera?![]()
Dan blijft er hoogstens lange sluitertijd over. of of.. low-key.
En dat is precies wat degene die het onderwerp aanleverde in zijn mail verwoordde!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:12 schreef Offy het volgende:
Dat het onderwerp 'de nacht' is betekent natuurlijk niet perse dat de foto ook 's nachts genomen moet worden of dat het uberhaupt donker moet zijn. Beetje je fantasie laten werken
Yep. Die is fijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:46 schreef fr.oosje het volgende:
Hier alvast een landschapje
[afbeelding]
ik hoop (met jou...) dat landschap binnenkort nog es aan de beurt komt...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:36 schreef -Marjo- het volgende:
Hmm nacht, ik hoopte op landschap. Ik had er juist een leuk idee voor![]()
doordrukken en tegenhouden. En natuurlijk goed belichtenquote:Op zondag 5 maart 2006 00:15 schreef Elefes het volgende:
fr.oosje: Mooie foto! Hoe krijg je die lucht op deze manier voor elkaar?
Er mag best twee keer hetzelfde gedaan worden hoor... misschien is die van jou dan mooier uitgevoerd.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:13 schreef Elefes het volgende:
Ik heb wel al een ideetjeMaar ik hoop niet dat er voor mij al iemand mee komt
(Komende week ws zeer weinig tijd om het uit te voeren...
.)
Daar heb je gelijk in, of die van de ander natuurlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 11:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Er mag best twee keer hetzelfde gedaan worden hoor... misschien is die van jou dan mooier uitgevoerd.
The beach, met leonardo diPaprika, is opgenomen in thailand, dat eiland ziet er ook ECHT zo uit he, virenden van mij zijn er geweest en het is idyllisch, alleen jammer dat het dus een toeristenplek is geworden en het een soort van standaarduitje is geworden. Net als de eilanden waar James Bond is opgenomen (the man with the golden gun bijv.).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
checkt bankrekening....hmmmm nee deze maand ff naar de locatie waar de The Beach hebben gefilmd zit er niet in....Zandvoort dan maar
nah het zal best wel hoor, ik heb zelf ook een aantal landschaps foto's gemaakt, maar na een stuk of wat gaan ze toch saai worden...
Ben toch benieuwd wie aardig creatief kan zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En dat is precies wat degene die het onderwerp aanleverde in zijn mail verwoordde!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef Schanulleke het volgende:
De kunst is juist om landschapsfotografie niet saai te doen voorkomen.
Ik vind de uitspraak:landschap is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.... eigenlijk van hetzelfde niveau als portretfotografie is saai. Of modelfotografie is saai. Etc. Ieder zijn meug.
guttteguttegut...wat zijn we weer correct...ik vind de huidjes hier steeds dunner worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Inderdaad, goed verwoord!Zeg dan liever "Ik vind landschapsfotografie niet leuk" ofzo, dat klinkt al stukken beter.
maar twee a's?quote:
Dat iemand het niet met je eens is, is iets heel anders dan dat diegene een dunne huid heeft.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
guttteguttegut...wat zijn we weer correct...ik vind de huidjes hier steeds dunner worden.
als ik landschap saai vind dan vind ik dat saai
zo mag een ander modelfotografie saai vinden, boeit me niet.
nacht is een geinig onderwerp...es kijken wat daar uit gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |