en dit schopte ik dichtquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef blackbully het volgende:
[..]
een halve chocolade ei in een bak water, met een inimini-paraplu er in gestoken.
is dat wat?
en wie wil dan de andere helft? want ik eet geen chocolade
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja, paaseiland heb ik ingestuurd, ik vroeg om ideen en kreeg er één. En ik wilde mij wel aan mijn woord houden...
is toch wel goed zo lijkt mequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:30 schreef Jelleee het volgende:
Idd, ik dacht ook al.. welke onderwerp titel geef je 'm nu..
Dat hoeft helemaal niet, ligt eraan wat je er zelf van maakt! Ik heb een boek over landschapsfotografie en daar staan supermooie foto's in!quote:
jah ok, maar vast niet van hier ergens in de buurt of wel?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:46 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, ligt eraan wat je er zelf van maakt! Ik heb een boek over landschapsfotografie en daar staan supermooie foto's in!
checkt bankrekening....hmmmm nee deze maand ff naar de locatie waar de The Beach hebben gefilmd zit er niet in....Zandvoort dan maarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:46 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, ligt eraan wat je er zelf van maakt! Ik heb een boek over landschapsfotografie en daar staan supermooie foto's in!
ik heb statief en zelfontspanner...ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:27 schreef k_man het volgende:
Hmm, of zit het bezwaar er in dat het bij dit thema wel héél lastig wordt weer een foto van jezelf in te leveren?![]()
Nouja de foto's in dat boek zijn meest gemaakt in Frankrijk geloof ik, maar de technieken kan je ook best in Nederland gebruiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah ok, maar vast niet van hier ergens in de buurt of wel?
Dan moet je niet steeds naar dezelfde plek gaan!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
checkt bankrekening....hmmmm nee deze maand ff naar de locatie waar de The Beach hebben gefilmd zit er niet in....Zandvoort dan maar
nah het zal best wel hoor, ik heb zelf ook een aantal landschaps foto's gemaakt, maar na een stuk of wat gaan ze toch saai worden...
Inderdaad, goed verwoord!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef Schanulleke het volgende:
De kunst is juist om landschapsfotografie niet saai te doen voorkomen.
Ik vind de uitspraak:landschap is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.... eigenlijk van hetzelfde niveau als portretfotografie is saai. Of modelfotografie is saai. Etc. Ieder zijn meug.
Omdat jij geen niet-saaie landschapsfoto's kan maken betekent dat niet dat het onderwerp saai is. Dat betekent dat jij saai bentquote:
Tjee, jij denkt écht dat je knap bent hè?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Wil je dat graag dan? Ben je uitgekeken op mijn oude zelfportretten? Of plakken ze aan elkaar?
Plurkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee, jij denkt écht dat je knap bent hè?![]()
![]()
Dat het onderwerp 'de nacht' is betekent natuurlijk niet perse dat de foto ook 's nachts genomen moet worden of dat het uberhaupt donker moet zijn. Beetje je fantasie laten werkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef Jelleee het volgende:
Hoe zou je de nacht eigenlijk kunnen uitbeelden als je geen infrarood-visie hebt ofzo op je camera?![]()
Dan blijft er hoogstens lange sluitertijd over. of of.. low-key.
En dat is precies wat degene die het onderwerp aanleverde in zijn mail verwoordde!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:12 schreef Offy het volgende:
Dat het onderwerp 'de nacht' is betekent natuurlijk niet perse dat de foto ook 's nachts genomen moet worden of dat het uberhaupt donker moet zijn. Beetje je fantasie laten werken
Yep. Die is fijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:46 schreef fr.oosje het volgende:
Hier alvast een landschapje
[afbeelding]
ik hoop (met jou...) dat landschap binnenkort nog es aan de beurt komt...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:36 schreef -Marjo- het volgende:
Hmm nacht, ik hoopte op landschap. Ik had er juist een leuk idee voor![]()
doordrukken en tegenhouden. En natuurlijk goed belichtenquote:Op zondag 5 maart 2006 00:15 schreef Elefes het volgende:
fr.oosje: Mooie foto! Hoe krijg je die lucht op deze manier voor elkaar?
Er mag best twee keer hetzelfde gedaan worden hoor... misschien is die van jou dan mooier uitgevoerd.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:13 schreef Elefes het volgende:
Ik heb wel al een ideetjeMaar ik hoop niet dat er voor mij al iemand mee komt
(Komende week ws zeer weinig tijd om het uit te voeren...
.)
Daar heb je gelijk in, of die van de ander natuurlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 11:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Er mag best twee keer hetzelfde gedaan worden hoor... misschien is die van jou dan mooier uitgevoerd.
The beach, met leonardo diPaprika, is opgenomen in thailand, dat eiland ziet er ook ECHT zo uit he, virenden van mij zijn er geweest en het is idyllisch, alleen jammer dat het dus een toeristenplek is geworden en het een soort van standaarduitje is geworden. Net als de eilanden waar James Bond is opgenomen (the man with the golden gun bijv.).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
checkt bankrekening....hmmmm nee deze maand ff naar de locatie waar de The Beach hebben gefilmd zit er niet in....Zandvoort dan maar
nah het zal best wel hoor, ik heb zelf ook een aantal landschaps foto's gemaakt, maar na een stuk of wat gaan ze toch saai worden...
Ben toch benieuwd wie aardig creatief kan zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En dat is precies wat degene die het onderwerp aanleverde in zijn mail verwoordde!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef Schanulleke het volgende:
De kunst is juist om landschapsfotografie niet saai te doen voorkomen.
Ik vind de uitspraak:landschap is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.... eigenlijk van hetzelfde niveau als portretfotografie is saai. Of modelfotografie is saai. Etc. Ieder zijn meug.
guttteguttegut...wat zijn we weer correct...ik vind de huidjes hier steeds dunner worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Inderdaad, goed verwoord!Zeg dan liever "Ik vind landschapsfotografie niet leuk" ofzo, dat klinkt al stukken beter.
maar twee a's?quote:
Dat iemand het niet met je eens is, is iets heel anders dan dat diegene een dunne huid heeft.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
guttteguttegut...wat zijn we weer correct...ik vind de huidjes hier steeds dunner worden.
als ik landschap saai vind dan vind ik dat saai
zo mag een ander modelfotografie saai vinden, boeit me niet.
nacht is een geinig onderwerp...es kijken wat daar uit gaat komen.
dat bedoel ik niet eens...ik bedoel dat de woorden die ik heb gebruikt kennelijk niet konden volgens jullie. Maar "saaaaaaaaaaaaaaai" vind nou niet bepaald beledigend of een "erg" woord.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat iemand het niet met je eens is, is iets heel anders dan dat diegene een dunne huid heeft.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
m.a.w. ik vind jullie commentaar gezeik. (en die woordkeuze is bewust gedaan)
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:41 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kan je nou niet gewoon beter 'geplas' zeggen?
tering zeg wat kan jij vallen over mijn woordkeuzes. bewaar dat belerende toontje maar voor je kind.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:15 schreef Schanulleke het volgende:
Dat jij het gezeik vindt, vind ik wat dommig. Net als de opmerking dat het saai is.
Ik ook. Ik maak gewoon een onderbelichte foto. Dat is voor mij als newbie niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Zo. Klaar nu
Ik heb al een leuk ideetje bij het thema nacht. Dit weekend maar eens lekker rommelen
En saai, en mooi? Vaag hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:37 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind landschappen ook saai.
En zal ik het verduidelijken...
Ik zie echt wel mooie foto's van landschappen.
waarom vaag? ik zie ook genoeg mooie landschapsfoto's maar ik heb zelf geen zin om ze te maken omdat dat saai werk vind.quote:
ik ben lief, alleen niet iedereen weet datquote:
Je komt over alsof je op je teentjes getrapt bent. Waarom is dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:01 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Sorry hoor, die kop met zaagsel moest ff opgeschud worden!
Omdat Kleintje en ik vriendinnetjes zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je komt over alsof je op je teentjes getrapt bent. Waarom is dat?
Ik geef je hierbij toestemming om deze smilie te gebruiken en aantepassen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat Kleintje en ik vriendinnetjes zijn
HMaster: mag ik zomaar jouw copyright schenden?
En dus mag iemand anders zijn mening niet geven? Ik geloof dat ik het niet helemaal snap ofzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat Kleintje en ik vriendinnetjes zijn
HMaster: mag ik zomaar jouw copyright schenden?
valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:02 schreef djengizz het volgende:
Hmm wat een naar sfeertje hier.
* djengizz loopt weer rustig door...
je zal iig meedoenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:09 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed... ik heb nog geen idee. Geloof niet dat het mijn ding is en ik denk dat ik niets instuur...
Ik moet daar eerst een PVA voor schrijven.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:11 schreef prupke het volgende:
ik denk dat ik maar eens morgenavond samen met BB op pad ga (snachts) en dan eens kijken of we wat moois kunnen maken
PVA? was da?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik moet daar eerst een PVA voor schrijven.![]()
Probleem is alleen dat je neit mag zeggen dat het je ding niet is...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:22 schreef Ynske het volgende:
KLeintje hou nu toch op...
t is altijd (en dat geld voor iedereen zo) dat het gekozen onderwerp niet altijd iedereens ding is.
en is t niet, dat doe je toch lekker n maand niet mee
en dat niet winnen omdat je geen incrowd bent, wat een bull, Oyo deed de eerste keer mee, en won
jamaar dan hoeft er nog niet over doorgezeken worden, en als je dat dan zo graag kwijt wil ga dan janken in de fb of ergens. (geld trouwens voor iedereen niet alleen voor jou)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je neit mag zeggen dat het je ding niet is...
De nacht is ook niet mijn ding. Maar ja ik probeer er wat van te maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Plan Van Aanpakquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar dan hoeft er nog niet over doorgezeken worden, en als je dat dan zo graag kwijt wil ga dan janken in de fb of ergens. (geld trouwens voor iedereen niet alleen voor jou)
enneh ik denk dat ik deze maand ook maar lekker oversla...
als t donker is, heb ik geen energie meer
aha nu begrijp ik hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Plan Van Aanpak![]()
Ook wel een script genoemd.
dat zie je verkeerd....je moet het anders zeggen:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Was het maar landschapquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
dat zie je verkeerd....je moet het anders zeggen:
wat een rukonderwerpen © k-man
maar het onderwerp is niet eens landschap
Een rukonderwerp © k-man in de nacht... hmm lekkah wijfies glurahquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd....je moet het anders zeggen:
wat een rukonderwerpen © k-man
maar het onderwerp is niet eens landschap
Van wie niet dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
de nacht is zelfs zo saai dat de meeste mensen ervan in slaap vallenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Was het maar landschap
De nacht vind ik zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaai
alhoewel ik wel een leuk idee heb
Ach, ik denk dat we altijd maar moeten proberen om er iets van te maken. Wel je ding of niet je ding, gewoon proberen creatief om te gaan met een onderwerp en een foto insturen. Dat zal ik ook altijd blijven doen ook al lijkt het onderwerp me niks. Ik denk dat je als (hobby)fotograaf beter wordt door je creatief in te leven in een onderwerp.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:22 schreef Ynske het volgende:
KLeintje hou nu toch op...
t is altijd (en dat geld voor iedereen zo) dat het gekozen onderwerp niet altijd iedereens ding is.
en is t niet, dat doe je toch lekker n maand niet mee
en dat niet winnen omdat je geen incrowd bent, wat een bull, Oyo deed de eerste tweede keer mee, en won (bijna)
Dat was inderdaad mijn oorspronkelijke punt. Het zal nog lastig worden denk ik. Het is niet een heel erg toegankelijk onderwerp naar mijn mening.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef oYo het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat we altijd maar moeten proberen om er iets van te maken. Wel je ding of niet je ding, gewoon proberen creatief om te gaan met een onderwerp en een foto insturen. Dat zal ik ook altijd blijven doen ook al lijkt het onderwerp me niks. Ik denk dat je als (hobby)fotograaf beter wordt door je creatief in te leven in een onderwerp.
Maar denk nou's na. Wat doet men allemaal 's nachts?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn oorspronkelijke punt. Het zal nog lastig worden denk ik. Het is niet een heel erg toegankelijk onderwerp naar mijn mening.
Die spelfout staat wel heel dom.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
owja....sommige mensen moeten ook mijn sig even iets beter lezen...het staat er niet voor niets
Welkom bij FOT....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:33 schreef Schanulleke het volgende:
En dus mag iemand anders zijn mening niet geven? Ik geloof dat ik het niet helemaal snap ofzo.
Hoewel een sig je ook geen vrijbrief geeft om alles maar te posten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
owja....sommige mensen moeten ook mijn sig even iets beter lezen...het staat er niet voor niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |