Ik moet daar eerst een PVA voor schrijven.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:11 schreef prupke het volgende:
ik denk dat ik maar eens morgenavond samen met BB op pad ga (snachts) en dan eens kijken of we wat moois kunnen maken
PVA? was da?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik moet daar eerst een PVA voor schrijven.![]()
Probleem is alleen dat je neit mag zeggen dat het je ding niet is...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:22 schreef Ynske het volgende:
KLeintje hou nu toch op...
t is altijd (en dat geld voor iedereen zo) dat het gekozen onderwerp niet altijd iedereens ding is.
en is t niet, dat doe je toch lekker n maand niet mee
en dat niet winnen omdat je geen incrowd bent, wat een bull, Oyo deed de eerste keer mee, en won
jamaar dan hoeft er nog niet over doorgezeken worden, en als je dat dan zo graag kwijt wil ga dan janken in de fb of ergens. (geld trouwens voor iedereen niet alleen voor jou)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je neit mag zeggen dat het je ding niet is...
De nacht is ook niet mijn ding. Maar ja ik probeer er wat van te maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Plan Van Aanpakquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar dan hoeft er nog niet over doorgezeken worden, en als je dat dan zo graag kwijt wil ga dan janken in de fb of ergens. (geld trouwens voor iedereen niet alleen voor jou)
enneh ik denk dat ik deze maand ook maar lekker oversla...
als t donker is, heb ik geen energie meer
aha nu begrijp ik hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Plan Van Aanpak![]()
Ook wel een script genoemd.
dat zie je verkeerd....je moet het anders zeggen:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Was het maar landschapquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
dat zie je verkeerd....je moet het anders zeggen:
wat een rukonderwerpen © k-man
maar het onderwerp is niet eens landschap
Een rukonderwerp © k-man in de nacht... hmm lekkah wijfies glurahquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd....je moet het anders zeggen:
wat een rukonderwerpen © k-man
maar het onderwerp is niet eens landschap
Van wie niet dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
de nacht is zelfs zo saai dat de meeste mensen ervan in slaap vallenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Was het maar landschap
De nacht vind ik zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaai
alhoewel ik wel een leuk idee heb
Ach, ik denk dat we altijd maar moeten proberen om er iets van te maken. Wel je ding of niet je ding, gewoon proberen creatief om te gaan met een onderwerp en een foto insturen. Dat zal ik ook altijd blijven doen ook al lijkt het onderwerp me niks. Ik denk dat je als (hobby)fotograaf beter wordt door je creatief in te leven in een onderwerp.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:22 schreef Ynske het volgende:
KLeintje hou nu toch op...
t is altijd (en dat geld voor iedereen zo) dat het gekozen onderwerp niet altijd iedereens ding is.
en is t niet, dat doe je toch lekker n maand niet mee
en dat niet winnen omdat je geen incrowd bent, wat een bull, Oyo deed de eerste tweede keer mee, en won (bijna)
Dat was inderdaad mijn oorspronkelijke punt. Het zal nog lastig worden denk ik. Het is niet een heel erg toegankelijk onderwerp naar mijn mening.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef oYo het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat we altijd maar moeten proberen om er iets van te maken. Wel je ding of niet je ding, gewoon proberen creatief om te gaan met een onderwerp en een foto insturen. Dat zal ik ook altijd blijven doen ook al lijkt het onderwerp me niks. Ik denk dat je als (hobby)fotograaf beter wordt door je creatief in te leven in een onderwerp.
Maar denk nou's na. Wat doet men allemaal 's nachts?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn oorspronkelijke punt. Het zal nog lastig worden denk ik. Het is niet een heel erg toegankelijk onderwerp naar mijn mening.
Die spelfout staat wel heel dom.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
owja....sommige mensen moeten ook mijn sig even iets beter lezen...het staat er niet voor niets
Welkom bij FOT....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:33 schreef Schanulleke het volgende:
En dus mag iemand anders zijn mening niet geven? Ik geloof dat ik het niet helemaal snap ofzo.
Hoewel een sig je ook geen vrijbrief geeft om alles maar te posten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
owja....sommige mensen moeten ook mijn sig even iets beter lezen...het staat er niet voor niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |