Eensquote:Op maandag 13 maart 2006 21:13 schreef oYo het volgende:
muserulez 3de!!
Kvind 'm in kleur mooier hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:13 schreef oYo het volgende:
muserulez 3de!!
Wat schattigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Heb de mijne even verscherpt.
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Is de tweede beter zo?
Het blijft een wazig figuur die BBully.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:17 schreef Mauro het volgende:
Ook wat geprobeerd.
blackbully was ff het onderwerp gisterennacht.
[afbeelding]
ze is toch een schatje hequote:
het is ook een moeilijker onderwerp als wat je zou verwachten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:23 schreef k_man het volgende:
Er lijken sowieso problemen met de wedstrijd. Dit topic loopt de laatste tijd ook totaal niet.
Ik hoop niet dat je het vervelend vind maar ik ga jou gebruiken als mijn inzending.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
het is ook een moeilijker onderwerp als wat je zou verwachten.
je komt al gouw uit op standaard plaatjes. echt een creative foto is lastig
sorry, is een comercieel doeleind. dus dan mag het nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het vervelend vind maar ik ga jou gebruiken als mijn inzending.
Dankje! Even in mijn archief duiken, dan heb ik ook nog wel een leuke foto voor deelnamequote:Op zondag 19 maart 2006 10:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat is aan jou...
Ik vind hem leuk, alleen die man die daar zit te gapen past niet helemaal bij wat ik verwacht dat hij aan het doen is, als ik die kledingsporen zo bekijk. Maar misschien is dat juist de bedoelingquote:Op zondag 19 maart 2006 13:00 schreef Schanulleke het volgende:
Hier mijn eerste poging met het onderwerp.
Graag feedback.
[afbeelding]
Je flikt het weer. Bravo enzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:13 schreef Ymke het volgende:
Dit wordt mijn inzending (denk ik)
[afbeelding]
Ik vind hem erg leukquote:Op maandag 20 maart 2006 00:55 schreef webspider het volgende:
Zelf dacht ik erover om deze in te zenden, eventueel met nog een beetje gesoep om er nog wat soeps van te maken
[afbeelding]
Kritiek mag best, ik ben uiteindelijk nog maar net bezig met fotografie
waarom loop je zo negatief te doen?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:24 schreef fr.oosje het volgende:
Ik snap soms echt helemaal niets van wat mensen insturen, de eerste twee foto's in het wedstrijdtopic??? Zo ook de vierde. Of ligt dat aan mij?
Nee, maar je zeikt welquote:Op maandag 20 maart 2006 10:54 schreef fr.oosje het volgende:
Ik ben toch niet negatief?
Het is maar hoe je het leest maar de laatste paar reacties van jou vandaag kun je inderdaad heel erg negatief opvatten. Misschien zelfs wat zeurderig.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:54 schreef fr.oosje het volgende:
Ik ben toch niet negatief?
Bedankt voor je aanbod, maar het is mij te verquote:Op maandag 20 maart 2006 09:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
@Stil , ik wil wel model voor je staan , moet je wel naar Utrecht komen
Ik zou het wel willen doen , maar ik ben nu niet direct een schim te noemenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:00 schreef stil het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar het is mij te ver
Had bijna het zelfde idee als de doodkist, maar dan op het kerkhof, en proberen iemand als schim uit het graf te laten komen, maar niemand wil in het schemer met mij mee.![]()
Ik heb totaal niets met ratten maar ik vind dit wel een erg goede rattenfoto om het zo even uit te drukken.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:13 schreef Ymke het volgende:
Dit wordt mijn inzending (denk ik)
[afbeelding]
Schim als in geest, en die zijn er naar mijn fantasie in alle vormen en matenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:02 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen doen , maar ik ben nu niet direct een schim te noemen
Nah het zal dan wel aan mij liggen, maar zeg nou zelf, de eerste foto, hoe kan ik daar nu nog wat over zeggen wat beter zou moeten? Ik zie niet eens wat het voor moet stellenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:58 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het leest maar de laatste paar reacties van jou vandaag kun je inderdaad heel erg negatief opvatten. Misschien zelfs wat zeurderig.
Je zou kunnen proberen je mening wat meer te onderbouwen, dat zal al veel schelen.
Of ipv te zeggen hoe het niet moet aan te geven hoe het wél beter zou kunnen.
dit vind ik echt een geweldige fotoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Heb de mijne even verscherpt.
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Is de tweede beter zo?
Dan kan je toch ook gewoon ff vragen wat het voor moet stellen?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:21 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Nah het zal dan wel aan mij liggen, maar zeg nou zelf, de eerste foto, hoe kan ik daar nu nog wat over zeggen wat beter zou moeten? Ik zie niet eens wat het voor moet stellen
je bent een tijdje weggeweest, in de tussentijd is het beleid (als je daar van kunt spreken) wat verschoven naar de meer beginnende fotograaf en die mag je nog niet zo hard affikken als de wat gevordenenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:35 schreef fr.oosje het volgende:
Oh dat mag hoor, zeg maar welke foto ik hier neer moet zetten zodat je commentaar wilt geven. By the way bijna alles wat op mijn site staat heeft hier ook gestaan hoor.
Het zal wel aan mij liggen, maar god wat heb jij het hoog in je bolquote:Op maandag 20 maart 2006 13:45 schreef fr.oosje het volgende:
Oh is dat zo? aha nou dan hou ik he voorlopig maar even bij mijn standaard commentaar voor beginnende fotografen : Leen/koop eens een boek over fotografie en compositie
Als je talent en/of smaak hebt, kun je tijdens het bereiden van een maaltidj ook zonder kookboek vanalles improviseren wat tot een goddelijk eindresultaat kan leiden, daar hoef je niet altijd een kookboek op te hebben nageslagen. Impulsieve en geïmproviseerde foto's zonder enige basiskennis kunnen soms juist de leukste resultaten opleveren. En uiteindelijk leer je vanzelf door te doen, en door commentaar van anderen (bij het kookvoorbeeld: goh, ik vind de saus bij het vlees te zoet, nou, dan doe je er volgende keer minder suiker bij), daar heb je lang niet altijd een boek voor nodig...quote:Op maandag 20 maart 2006 14:02 schreef fr.oosje het volgende:
Het is net als koken, je laat ook niemand je eten proeven als je nog niet eens weet hoe je een ei moete koken. Dan zou ik ook zeggen lees eerst een een goed (kook)boek.
Over koken gesproken.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je talent en/of smaak hebt, kun je tijdens het bereiden van een maaltidj ook zonder kookboek vanalles improviseren wat tot een goddelijk eindresultaat kan leiden, daar hoef je niet altijd een kookboek op te hebben nageslagen. Impulsieve en geïmproviseerde foto's zonder enige basiskennis kunnen soms juist de leukste resultaten opleveren. En uiteindelijk leer je vanzelf door te doen, en door commentaar van anderen (bij het kookvoorbeeld: goh, ik vind de saus bij het vlees te zoet, nou, dan doe je er volgende keer minder suiker bij), daar heb je lang niet altijd een boek voor nodig...
Als je een discussie wilt voeren moet je het wel van twee kanten kunnen bekijken, en niet alleen maar jouw mening doorduwen.
Suiker wat is dat???quote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
goh, ik vind de saus bij het vlees te zoet, nou, dan doe je er volgende keer minder suiker bij), daar heb je lang niet altijd een boek voor nodig...
Beter voorbeeld:quote:Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Suiker wat is dat???
Dit soort reacties bedoel ik dus, je moet wel een beetje weten hoe je een basis saus moet maken anders wordt het nooit wat.
Zo bedoel ik het dus.
ik hou niet van kokenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:06 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Beter voorbeeld:
Ik heb net aardappel, winterwortel en ui bij elkaar gegooid, maar het smaakt voor geen meter en nu?
Antwoord, je zou het kunnen koken. Maar lees eens een kookboek met een recept voor Hutspot.
Ik heb gexeperimenteerd met hutspot en banaan, proeven?
Antwoord: Ik vind de combinatie niet zo lekker, probeer het eens peper ipv banaan.
(is dit nog duidelijk)
denk negatief bewerkingquote:Op maandag 20 maart 2006 15:06 schreef N.icka het volgende:
Ik zou graag willen weten wat de foto's 2 en 4 zijn en wat ze met De Nacht te maken hebben? Is nummer 4 niet een hertje in de sneeuw?
Zoiets,quote:Op maandag 20 maart 2006 15:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat is dat? Eigenlijk is de foto donker maar licht gemaakt. ofzo?
Het lijkt meer op een infrarood opname samen met een IR spot.quote:
Moet je af en toe eens in het overzichttopic van offy kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:18 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een keer een foto van jou hier op Fok! willen zien.
Da's wel jammer.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:21 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Moet je af en toe eens in het overzichttopic van offy kijken
@Ymke:![]()
cool die rattenfoto, ik zou gaan verhuizen als ik daar woonde
![]()
Ik doe deze maand niet mee, nul,nul inspiratie![]()
Jammer voor je, maar ik doe altijd een scheut ketchup en een suikerklontje bij mijn tomatensausje voor de macaroni... Misschien zijn er dus toch mensen die het anders doen dan jij en tóch gelukkig en tevreden zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Suiker wat is dat???
Dit soort reacties bedoel ik dus, je moet wel een beetje weten hoe je een basis saus moet maken anders wordt het nooit wat.
Zo bedoel ik het dus.
Ik zal even verder doen in het gewone slowchat gedeelte om dit nacht topic verder niet te "vervuilen" met iets anders dan de nachtquote:Op maandag 20 maart 2006 13:35 schreef fr.oosje het volgende:
Oh dat mag hoor, zeg maar welke foto ik hier neer moet zetten zodat je commentaar wilt geven. By the way bijna alles wat op mijn site staat heeft hier ook gestaan hoor.
Nee ben ik niet vergeten.. komt goed..nog steeds wat problemen met onze server helaas...quote:Op maandag 20 maart 2006 22:48 schreef Schanulleke het volgende:
Ben je vergeten de foto erbij te posten?
Hee dat is vlak bij mijquote:Op maandag 20 maart 2006 23:58 schreef TrentReznor het volgende:
[afbeelding]
Paar weken geleden tijdens een sneeuwbui..
Zou deze er mee door kunnen?..iemand nog tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |