Dank.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:10 schreef Ymke het volgende:
Het is een heel erg mooie foto die absoluut veel stemmen gaat krijgen.![]()
Ik hou alleen niet van archiefwerk voor de wedstrijd
Je mag altijd archiefjes insturen hoor . het is meer mijn persoonlijke afkeerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dank.
En ik snap die afkeer wel, maar met gebrek aan een eigen camera (het wordt toch eens tijd dat ik mijn eigen kleine camera ga kopen) en de afwezigheid van een kermis, vind ik dat ik wel een keer een archieffoto in mag sturen.
Als ik mijn eigen camera heb, dan zal ik (denk ik) wel wat vaker meedoen, met verse foto's.
Ik vind het mooie foto, maar zie er meer avond in, met de lichtjes was het meer nacht geweest.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is al een ouwetje, maar ik heb 'm altijd erg mooi gevonden. Is het iets?
[afbeelding]
YIKES!quote:
is that good or bad?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
YIKES!![]()
* met armen omhoog hard weg rent!
Zo'n vent, met zo'n Zwitsers zakmes, in het donker... wat denk je zelf?quote:
Mooie foto, maar de straat is zo schoon dat het erg on-Nederlands aandoet. Waar heb je dit gemaakt?quote:
Leuke foto prupke.quote:
zo'n 100 meter van mijn huisquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mooie foto, maar de straat is zo schoon dat het erg on-Nederlands aandoet. Waar heb je dit gemaakt?
quote:
Hij is coolquote:Op zondag 26 maart 2006 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
deze heb ik ook nog, maar dan is het alweer een zelfportret (alleen niet mijn allercharmantste)
<insert Borewitch Project phrase " I'm so scared right now" >
[afbeelding]
Ik heb 'm met opzet niet omgezet naar ZW maar in het nightshot gebeuren gelaten.
Hmm.. wat mij betreft zouden HDR foto's wel mogen, het komt voor mij op hetzelfde neer als excessief dodgen/burnen. Technisch gezien zijn het wel meerdere foto's in 1, maar volgens mij wordt in de FAQ gedoeld op een montage van verschillende foto's, verschillend niet alleen in belichting, maar in compositie.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef djengizz het volgende:
Net gemaakt maar hij mag niet meedoen (zijn meerder foto's).
[afbeelding]
Laat ik, Spuit-11, me er ook eens mee bemoeien.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef aapstok het volgende:
[..]
Hmm.. wat mij betreft zouden HDR foto's wel mogen, het komt voor mij op hetzelfde neer als excessief dodgen/burnen. Technisch gezien zijn het wel meerdere foto's in 1, maar volgens mij wordt in de FAQ gedoeld op een montage van verschillende foto's, verschillend niet alleen in belichting, maar in compositie.
Ik ben wel benieuwd wat de rest hiervan vindt.
Ik heb de regels er ff bijgehaald voor zover van toepassing hierop:
Wat WEL mag:
# Kleurcorrecties (curven, levels, color balance, hue/saturation, brightness/contrast etc.)
Daarbij horen ook de Dodge en Burn tool
Verder ben je vrij hoe je bovenstaande regels toepast binnen Photoshop.
Wat NIET mag:
# (delen van) andere foto's/plaatjes in je foto verwerken!
Ik vind deze mooier dan de eerste Puckzzz. Bij de eerste vind ik het licht iets te fel.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
deze heb ik ook nog, maar dan is het alweer een zelfportret (alleen niet mijn allercharmantste)
<insert Borewitch Project phrase " I'm so scared right now" >
[afbeelding]
Ik heb 'm met opzet niet omgezet naar ZW maar in het nightshot gebeuren gelaten.
Thnxquote:Op zondag 26 maart 2006 17:21 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier dan de eerste Puckzzz. Bij de eerste vind ik het licht iets te fel.
Verder zijn het allebei mooie foto's.
Gaan we die discussie nu weer krijgen?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laat ik, Spuit-11, me er ook eens mee bemoeien.
Volgens mij is de fotowedstrijd opgezet als fotowedstrijd, en niet als Photoshop wedstrijd. WMB valt dit in de categorie excessief Photoshoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |