Oke thanksoehquote:
Dat is dus vanwege die ban in ONZ.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef gaai het volgende:
[..]
En nu is mijn vraag : waarom vraag je dat niet hier?
maar ik wilde me er echt niet mee bemoeien
![]()
Of een 9-11 subforum?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:41 schreef klez het volgende:
Word het niet tijd voor één centraal 9-11 conspiracy topic? Ik kan ze niet allemaal bijhouden...![]()
Dan proberen ze me nog te ontlopen.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef Mirage het volgende:
lading offtopic posts verwijdert.
Oversight, ja de bron staat erbij, maar een door-klik-link of een specifiekere url zou niet misstaan in de OP en toont goodwill, zeker als blijkt dat daar behoefte aan is.
quote:Ik begrijp dat TT de aanduiding al is voor wat het doel van dit topic is, maar zet het ook even in de OP om misverstanden te voorkomen.
Altijd wat te lachen in TRU-FB.quote:Als ik iets als FEIT post, en de bron is vermeld, dan is het gewoon een feit totdat iemand zélf het tegendeel aantoont.
Het probleem ligt dat in jouw stukjes al een mening is doorgevoerd. Bijv:quote:Ik blijf zeker bronnen vermelden maar dat is iets anders dan een klikbare link naar de site waar iets al dan niet doorgelinkt online staat.
Het vermelden dat Hr X uit plaats Y een uitspraak heeft gedaan via medium Z is voldoende om voor bronvermelding door te gaan.
Die referentie wijst niet naar de bron waar jij dit stukje vandaan hebt. Er worden in jouw stukje conclusies getrokken die naar alle waarschijnlijkheid niet in die referentie getrokken worden. Jij ziet die referentie als bron maar dat is het simpelweg niet.quote:FBI Raids Surround Attack
Agents Yank Muslim Websites, Confiscate Videos
Six days before the attack the FBI and 80-member task force descended on InfoCom Corporation in Richardson, Texas to shut it down, including its webservers, removing 500 websites serving largely Arab and Muslim communities. The FBI occupied the building for days, copying documents. 1
The FBI also promptly scoured the surroundings of the Pentagon to make sure there would be no public airing of any video of the attack. Agents reportedly seized video from both the nearby Sheraton National Hotel and NexComm/Citgo gas station within minutes of the attack. Helicopter footage not seized by the FBI shows an organized group of well-dressed people combing the Pentagon's lawn, also within minutes of the attack.
--------------------------------------------------------------------------------
References
1. US pulls the plug on Muslim websites, Guardian Unlimited, 9/10/01 [cached]
--------------------------------------------------------------------------------
Misschien moet ik het maar helemaal laten zitten om het theekransje van de conspiristen te verstoren met de harde realiteit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:55 schreef LostFormat het volgende:
Geheel offtopic maar jouw retoriek is weer eens grandioos.
[..]
Altijd wat te lachen in TRU-FB.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef LostFormat het volgende:
Nog even inhoudelijk.
Die referentie wijst niet naar de bron waar jij dit stukje vandaan hebt.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef klez het volgende:
[..]
Misschien moet ik het maar helemaal laten zitten om het theekransje van de conspiristen te verstoren met de harde realiteit.
Hier is toch geen kruid tegen gewassen...![]()
Jij presenteert je reeks topics als feiten en komt dan met quotes waar conclusies in worden getrokken. Zo werkt het simpelweg niet. Iemand trekt die conclusies, dat moet je in een context kunnen lezen. Zonder een daadwerkelijke bron kan dat niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Bingo, koelkast!
De feiten die in het stukje staan zijn onafhankelijk te verifieren, en de plek waar het al dan niet online staat is dan niet relevant, en als jij tegenbewijs vindt zijn we allemaal heel benieuwd om het te zien.
Ik heb meer het idee dat je alle kritische geluiden afdoet als niet constructief. Ik denk niet dat dat de bedoeling kan zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:22 schreef Oversight het volgende:
[..]
we zijn blij met iedereen die productief wil meehelpen om door de bomen het bos weer te ontdekken, maar daar komen we alleen als we met eenheid van handelen allemaal op de zelfde manier dezelfde definities en methodes gebruiken, anders krijg je misverstanden en communicatie-problemen.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:34 schreef Oversight het volgende:
Als ik iets als FEIT post, en de bron is vermeld, dan is het gewoon een feit totdat iemand zélf het tegendeel aantoont.
Wat ben je ook een malle!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:34 schreef Oversight het volgende:
En zolang ze dat tegenbewijs niet kunnen tonen hebben ze maar feiten aan te nemen zoals ze gepresenteerd worden.
[..]
Als jij een feit plaats en daar een bron bij hebt dan zijn de conclusies die daaruit volgen geen feit. En zo presenteer je het wel. Dat is het punt wat hij maakt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Bingo, koelkast!
De feiten die in het stukje staan zijn onafhankelijk te verifieren, en de plek waar het al dan niet online staat is dan niet relevant, en als jij tegenbewijs vindt zijn we allemaal heel benieuwd om het te zien.
Och, als ik als FEIT aandraag dat ik kabouters neuk, met als bron, of de kabouter of mezelf, is het WAAR tot iemand het tegendeel bewijstquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, als ik als FEIT aandraag dat ik kabouters neuk, met als bron, of de kabouter of mezelf, is het WAAR tot iemand het tegendeel bewijst
je bedoelt iemand die wel weet hoe je een theorie moet onderbouwen en die de standaard principes van onderzoek kent...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
![]()
eindelijk iemand die me begrijpt.....
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:11 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
je bedoelt iemand die wel weet hoe je een theorie moet onderbouwen en die de standaard principes van onderzoek kent...
als je mijn post leest zie je dat ik niet per definitie afwijs dat er niks verkeerd is gegaan of bewust dingen worden achter gehouden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
En bereid gegeven informatie los te koppelen van persoonlijk vooroordeel, en puur te beoordelen op de inhoud van de informatie.
Vonny...
Dat ìs een feit tot het tegendeel bewezen is. Zo, nu kunnen alle topics wel dicht. Op een na.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef One_of_the_few het volgende:
Dan stel ik bij deze dat 9-11 geen inside job was maar dat er grote fouten door de regering is gemaakt. Dat is een feit, en nu iemand die met onweerlegbare bewijzen maar het tegendeel laten bewijzen..
Ik ga even iets proberen met jouw topics.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:34 schreef Oversight het volgende:
[..]
ergens begrijpelijk, maar zoals je hebt kunnen zien kunnen een boel users het niet laten om overloos in discussie te gaan over de geloofwaardigheid van de bron zelf, en bij gebrek aan beter zelfs over de site waar het betreffende feit gehost is.
AS IF dat iets toevoegt of zegt over de gemelde feiten daar...
Ik wordt er erg verdrietig van dat in géén van de topics tot nu toe constructief voortgang is geboekt met
waarheidsvinding, en dát is nou net het enige doel van de hele serie...
Ik blijf zeker bronnen vermelden maar dat is iets anders dan een klikbare link naar de site waar iets al dan niet doorgelinkt online staat.
Het vermelden dat Hr X uit plaats Y een uitspraak heeft gedaan via medium Z is voldoende om voor bronvermelding door te gaan.
Als je daar dan aan twijfelt kun je zelf contact zoeken met het meduim en bevestiging vragen.
IK verzoek iedereen die wil meepraten in de 9/11 topics nadrukkelijk het volgende:
post alleen als je m.b.t. de TT of geposte feiten iets inhoudelijks toe te voegen hebt, of open een ouwehoer-topic als je wilt discussieren over omstandigheden of aanverwante zaken.
Géén offtopic reacties over jouw mening over de bron, of bronvermelding in het topic!!
Klagen en vragen kun je hier in feedback kwijt.
Als ik iets als FEIT post, en de bron is vermeld, dan is het gewoon een feit totdat iemand zélf het tegendeel aantoont.
NIET roepen dat je iets onzin vind of niet waar is.
geef aan waarom iets niet zou kunnen, en onderbouw JOUW gevonden FEIT, én voorzie ons van een bronvermelding, zodat mensen die ergens aan twijfelen zélf onafhankelijke bevestigingen of tegenbewijzen kunnen zoeken.
En zolang ze dat tegenbewijs niet kunnen tonen hebben ze maar feiten aan te nemen zoals ze gepresenteerd worden.
[..]
Ik zal kijken of ik ze nog mag editten, anders bij deze verzoek toevoegen.
Inclusief smiley's vóór de zinnen graag!
Dit is natuurlijk ook onzinnig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef One_of_the_few het volgende:
kunnen er niet een aantal 9-11 threads dicht? Het overzicht is ver te zoeken. En in allerlei topics worden van alles geroepen over ''feiten''. Het maakt het er niet duidelijker op wat nu wel of niet discutabel is want ook de grootste onzin komt voorbij. En omdat allemaal te gaan ontkrachten omdat het een feit is totdat het tegendeel bewezen is is wel heel raar.
Dan stel ik bij deze dat 9-11 geen inside job was maar dat er grote fouten door de regering is gemaakt. Dat is een feit, en nu iemand die met onweerlegbare bewijzen maar het tegendeel laten bewijzen..
Meer om dat 9/11 subforum er door heen te drukken, denk ik zo.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:41 schreef Wombcat het volgende:
Op mij komt het trouwens meer over alsof hij zoveel mogelijk verschillende topics wil openen, om verwarring en onvoerzichtelijkheid te stichten
Nou, er worden redelijk vaak nieuwe topics geopend op het moment dat er van de betreffende conspiracy theorie niet veel meer over is. Helaas gaan die nieuwe topics dan vaak wèèr over hetzelfde onderwerp.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:42 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Meer om dat 9/11 subforum er door heen te drukken, denk ik zo.
Dat is jammer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:41 schreef Wombcat het volgende:
Hij beweert anders dat hij op zoek is naar feiten dat is iets anders dan op zoek zijn naar beweringeren anders dan de officiële versie.
Op mij komt het trouwens meer over alsof hij zoveel mogelijk verschillende topics wil openen, om verwarring en onvoerzichtelijkheid te stichten.
quote:En door alle topics zo beperkt mogelijk te houden kun je snel gaan zeuren dat het offtopic gaat.
Maar goed ik ga er zelf ook maar eentje openen
Ik zeg ook alleen maar dat het zo op me overkomt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Ik weet dat dat niet zijn intentie is.
Wel zou ik de handel nog steeds graag wat compacter zien, daar ben ik dus even mee aan het spelen![]()
Kijk maar eens in de truth index...
[..]
![]()
Als je het aantalquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
En bereid gegeven informatie los te koppelen van persoonlijk vooroordeel, en puur te beoordelen op de inhoud van de informatie.
Vonny...
Nou ja.... rood is uiteindelijk zowel de kleur van het gevaar als van de liefdequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:31 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Als je het aantal-smileys gaat tellen op dit forum denk ik dat er verreweg de meeste naar Yvonne zijn gericht. Zou ze echt zo lief zijn of heeft de kleur rood toevallig soms een mysterieuze aantrekkingskracht op veel users?
![]()
Mag die van mij ook naar beneden dan? Of had ik dat zelf kunnen doen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:46 schreef Mirage het volgende:
Wel zou ik de handel nog steeds graag wat compacter zien, daar ben ik dus even mee aan het spelen![]()
Kijk maar eens in de truth index...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:31 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Als je het aantal-smileys gaat tellen op dit forum denk ik dat er verreweg de meeste naar Yvonne zijn gericht. Zou ze echt zo lief zijn of heeft de kleur rood toevallig soms een mysterieuze aantrekkingskracht op veel users?
![]()
Dit kan toch niet de bedoeling zijn van truth (en ook een eventueel 9/11 forum) zijn? Wat ik al eerder in het topic zei: het is en blijft een discussieforum. Je kan nog wel zulke eisen stellen in je OP maar ik vraag me af in hoeverre het wenselijk is. Sowieso lijkt het mij niet de bedoeling dat een TS de manier van reageren in z'n topic zo mag dicteren. Op de manier waarop jij wilt dat het gaat zijn er geen uitstapjes meer mogelijk en sluit je je af voor elk ander inzicht.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
vandaar mijn verzoek voor een eigen 9/11 subforum waar al deze reacties gewoon gewist kunnen worden omdat er in de MED komt te staan dat je de OP moet lezen en je houden aan wat de bedoeling van een topic is, óf je eigen topic openen.
Done !quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mag die van mij ook naar beneden dan? Of had ik dat zelf kunnen doen?
9/11 feiten: rechtszaak 20e kaper
Ik ben niet voor een apart 911 subforum.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 06:58 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben helemaal voor een 911 subforum.
reden:
Truth is een forum voor het paranormale, Feiten en politieke Corruptie horen hier niet thuis maar worden in NWS en POL niet geaccepteerd wegens een paar personen die hun persoonlijke overtuigingen laten regeren.
ik bied mij aan als Mod.
en zou ook Salvador met een Moderatorschap in dat subforum willen hebben
als het er van komt dus.
mischien wil CoZ ook trouwens, hij is tof.
Omdat het vaak gaat over niet bewezen culturele zaken. Vermoedde satanische rituelen, conspiract zaken die erbij betrokken worden. Ontstaan van NWO wordt er bij getrokken via organisaties als vrijmetselaars. Juist in zulke topics worden paranormale dingfen en conspiracy gemengd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:18 schreef BaajGuardian het volgende:
geen id, maar wat is daar paranormaal aan?
(david icke terzijde)
Templars is puur historisch.
zou dus in Cultuur moeten.
Bij occulte zaken is er idd enige overlap.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:02 schreef nokwanda het volgende:
En waar ga je dan naartoe wanneer het gaat over bijvoorbeeld David Icke of wanneer het gaat over Templars en Rozenkruizers e.d. ?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:33 schreef LostFormat het volgende:
Reactie op een post uit het pentagon topic:
[..]
Dit kan toch niet de bedoeling zijn van truth (en ook een eventueel 9/11 forum) zijn?
quote:Wat ik al eerder in het topic zei: het is en blijft een discussieforum.
quote:Je kan nog wel zulke eisen stellen in je OP maar ik vraag me af in hoeverre het wenselijk is.
quote:Sowieso lijkt het mij niet de bedoeling dat een TS de manier van reageren in z'n topic zo mag dicteren.
quote:Op de manier waarop jij wilt dat het gaat zijn er geen uitstapjes meer mogelijk en sluit je je af voor elk ander inzicht.
Notendop:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg eh... dat RvdB topic hè, ik zag mijn usernaam ook even langs komen op die site over grenswetenschap, hoe zit dat eigenlijk? En kan iemand me in een aantal steekwoorden daarover bijpraten, ook qua posities e.d.
B.v.d.
Heksenjacht nummer zoveel dus.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Notendop:
Lui werden hier gebanned, " men" besluit het op een " andere plek " aan de kaak te stellen, vergelijkingen met Hitler en Braun werden meteen alweer gemaakt, POL=FOK heeft het uiteraard ook ontdekt en die zullen jouw naam wel gebruikt hebben.
Been there, done that, het wordt saai en uiterst voorspelbaar.
Allemaal harde werkers, die 24/7 privé-oorlogjes beslechten op internet.quote:
Antwoord:quote:@ FOK!ker
okè dan ryan3 aka agno-sticus, welkom aan boord jongen en sorry dat ik je net voor een andere flapdrol aanzag hoor.
nu kan de pret beginnen hoor, tante ryan 3 puntjer is in tha house!![]()
[..]géén Ryan3.quote:Nou, ik krijg er bekant een identiteitscrisis van. Geen Iteejer en géén Ryan3. Sorry.
Je kan natuurlijk ook gewoon puur naar de inhoud van mijn posts kijken, zonder er een waardeoordeel aan te hangen door te bedenken wie de poster is.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Allemaal harde werkers, die 24/7 privé-oorlogjes beslechten op internet.
Zeg maar jij bent ook een believer in 9/11 complot? Altijd al geweest of gaf bij jou iets de doorslag. Wat was dat dan?
Tof, je reageert. Paste anders even hier in. Vind het reuze interessant. 9/11 Van (pseudo-)scepticus tot believer???quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
Overtuigd van complot, sinds dag 1.
Weet een boel van `achter de schermen` over de aanloop, en aanslag.
Heb een hele goede theorie, die meer hout snijdt dan alle bestaande, en probeer die voor mezelf onderuit te halen, en het lukt me maar niet....
In mijn theorie worden er twee vliegen in 1 klap geslagen:
Definitief en onherstelbaar en onvindbaar vernietigen van `een instelling` die onder de metro van WTC-square was gebouwd.
Het mee-liften op de emoties van de bevolking na en tweede grote ingrijpende aanval `zoals pearl harbor`...
En verdrietig genoeg is alle rest bijzaak..... lijkt het.....
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tof, je reageert. Paste anders even hier in. Vind het reuze interessant. 9/11 Van (pseudo-)scepticus tot believer???
Akkoord.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik zal mijn notedop-versie zo even pasten....
maar wil nog geen smeuige details kwijt...totdat ik "zeker" ben van mijn zaak.
POL=FOK? Wat is dat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Notendop:
Lui werden hier gebanned, " men" besluit het op een " andere plek " aan de kaak te stellen, vergelijkingen met Hitler en Braun werden meteen alweer gemaakt, POL=FOK heeft het uiteraard ook ontdekt en die zullen jouw naam wel gebruikt hebben.
Been there, done that, het wordt saai en uiterst voorspelbaar.
Oei spannend, een complottheorie. Laten we er een topic over openen in het complotsubforum TRU.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lui die door een complot van Fok! verbannen werden..
Waar doe ik dat dan, Iteejer?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:30 schreef iteejer het volgende:
[..]
Man man lees nou es een keer, ik heb zo vaak gezegd dat ik absoluut geen believer ben. Jongens als Genverbrander refereren steeds aan mij als iemand die heilig van RvdB's zaken overtuigd is, kennelijk ben je gevoelig voor dat soort herhalingenKorte oneliners dringen ook makkelijker door dan lange verhalen ja
Ik stoor me aan de methodiek.
Dat is alles.
kap nou toch eens. Ik vind ook dat je een beetje sneeky bezig bent met je updates over 'het gedrag over mods en admins' op dat zielige forumpje van sten. Wil je dan echt zo graag doorgaan over dat relletje? Ik snap jou niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:32 schreef Genverbrander het volgende:
Gaat weer erg offtopic in RvdB-topic, ik geef maar even het goede voorbeeld door feedback-vragen hier te stellen![]()
[..]
Waar doe ik dat dan, Iteejer?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef LostFormat het volgende:
Is er nu dus ook een TRU=FOK beweging?
Nee, geen persoonlijke vete hoor. Ik heb geen vete met die lui. Zij met mij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
een groepje reetklevers die mod acties niet kunnen onderscheiden van een persoonlijke vete.
Jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef LostFormat het volgende:
Is er nu dus ook een TRU=FOK beweging?
Als je het goed beschouwt is dat ook redelijk zinnig. Die gozer daar denkt dat de werkelijkheid gemanipuleerd is, met hieruit concluderend dat een deel van de recente geschiedenis kolder is. Volgens mij klassiek complotdenken. Komt bij dat ze imo net zo wereldvreemd, haatdragend en fanatiek zijn als de doorsnee complotdenker en Bob's your uncle.quote:
duh !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, geen persoonlijke vete hoor. Ik heb geen vete met die lui. Zij met mij.
Oh boy, houd je je verbinding in de gaten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je het goed beschouwt is dat ook redelijk zinnig. Die gozer daar denkt dat de werkelijkheid gemanipuleerd is, met hieruit concluderend dat een deel van de recente geschiedenis kolder is. Volgens mij klassiek complotdenken. Komt bij dat ze imo net zo wereldvreemd, haatdragend en fanatiek zijn als de doorsnee complotdenker en Bob's your uncle.
Ze is volledig op de hoogte hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |