Of het is een nieuwe trend van proteststemmen. 2002 Heeft de zegetocht van de oppositie ingeluid. Om de vier jaar vanaf nu.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
.. dan kunnen al die mensen die nu zo angstig doen over de schrikbarende winst van de PvdA ook weer rustig slapen in de wetenschap dat het gewoon een herstel van de trend is.
Dag, meneer Tim.
Mee eens..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Schaf de democratie maar af, het volk is er te dom voor![]()
En dat is nieuws?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Natuurlijk wel, alleen niet over de TK of over het totaal aantal zetels.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef _The_General_ het volgende:
Wat is dat voor een gezeur in de media over zetels. Daar gaat het niet over
Typisch Nederlands: het is nooit goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Of het is een nieuwe trend van proteststemmen. 2002 Heeft de zegetocht van de oppositie ingeluid. Om de vier jaar vanaf nu.
Gellius,?
Jij bent wel het toonbeeld van de èchte democraat hè?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef MrBadGuy het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Mee eens..
Heel erg jammer dit zeg. Ik snap er echt niks van.
Dank voor je steun.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef mikerw het volgende:
rotterdam dus weer terug in de tijd, medelijden zij met jullie
Kan je spreken van terug gaan in de tijd als een reactionaire partij het veld ruimt? Ingewikkeld hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef mikerw het volgende:
rotterdam dus weer terug in de tijd, medelijden zij met jullie
Onbegrijpelijk, ik wacht nog wel even met daarheen verhuizen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
Ongeloofelijk zeg, vervalt Rotterdam weer in die baggerzooi van >4 jaar terug.
Zien mensen dan echt niet hoeveel beter het er gaat?!.
't is een Rotterdammer hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Ben Amsterdammer, maar pastors roept nou niet bepaald positieve gevoelens op
Kon je op wachten. En de media heeft aardig wat negatieve uitspraken van Pastors mogen optekenen in de afgelopen week. Misschien net genoeg voor dat zetje.quote:
Altijd leuk om het eens te zijn met een amsterdammerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef TimmyAsd het volgende:
PvdA is de grote winnaar. LR en Pastors
Ben Amsterdammer, maar pastors roept nou niet bepaald positieve gevoelens op
-->KLBquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef Sidekick het volgende:
Zal ik de topictitel veranderen in "Exit polls, uitslagen en frustraties"?
Typisch Nederlands: Het kan altijd beter.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Typisch Nederlands: het is nooit goed
Goed plan!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef Sidekick het volgende:
Ik voorspel voor de komende 25 jaar een elkaar steeds afwisselend succes voor links en rechts, MT.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Of het is een nieuwe trend van proteststemmen. 2002 Heeft de zegetocht van de oppositie ingeluid. Om de vier jaar vanaf nu.
Gellius,?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef kevin85 het volgende:
Ongelofelijk dat Rotterdam..
Ging het eindelijk goed daar krijg je weer die ouwe hap terug..
Das een trend, waait net als wilders wel weer overquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef pberends het volgende:
Oh, das jammer voor Bos. Nu gaat Pastors de landelijke politiek in.
De gemiddelde PvdAer heeft idd een hele flexibele stemgedrag, vooral omdat we om de kut urene werken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef _The_General_ het volgende:
Maar gelukkig komen er tegen sluitingstijd nog veen VVD stemmen aangezien die mensen, anders dan de gemiddelde PVDA stemmer overdag geen tijd hebben door werk!
Dit geloof je echt, hè?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef _The_General_ het volgende:
Maar gelukkig komen er tegen sluitingstijd nog veen VVD stemmen aangezien die mensen, anders dan de gemiddelde PVDA stemmer overdag geen tijd hebben door werk!
Eindelijk weer normale omgangsvormen. De kiezer heeft altijd gelijk dus..........quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Timmehhh het volgende:
Wat zonde van Rotterdam zeg, nu zal alles weer in rap tempo kapot worden gemaakt, die 4 jaar hard werken helemaal voor niets geweest
Zegt iemand die niet in Rotterdam woont.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Timmehhh het volgende:
Wat zonde van Rotterdam zeg, nu zal alles weer in rap tempo kapot worden gemaakt, die 4 jaar hard werken helemaal voor niets geweest
IDD, gisteren bleek al dat een linkse opkomst afhankelijk is van het weerquote:
Kots figuur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef pberends het volgende:
Wouter Bos; Wethouder van alle Nederlanders...
check de speech, lijkt bush welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Blazkowich het volgende:
PvdA heeft genoeg allochtonen en uitkeringstrekkers naar de stembus kunnen krijgen.
Blijkbaar werkt het om gewoon geen mening te hebben. Gefeliciteerd PvdA![]()
Wiegel is dan ook een enorm vies mannetje..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Kots figuur.
Niet alles wat Wiegel zegt vind ik goed, maar zijn omschrijving over Bos is gewoon 100% waar.
PvdA Rotterdam is gewoon een Leefbaar-lite anno 2006.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Sidekick het volgende:
Maar goed nieuws dat de Leefbaren eindelijk weer met hun voeten op de grond komen. Wat een oude-PvdA mentaliteit dat zij wel even weten wat goed voor de burger is en dat een slechte verkiezingsuitslag teken is van domheid bij de kiezers. Ironisch.
Ik word gewoon echt misselijk van die Bos op t.v. nu.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Blazkowich het volgende:
PvdA heeft genoeg allochtonen en uitkeringstrekkers naar de stembus kunnen krijgen.
Nee, Bos is een vuile huichelaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wiegel is dan ook een enorm vies mannetje..
Of een [centraal] uithuiltopic openen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef Sidekick het volgende:
Is het nu het mooie weer of het drukke werk?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
IDD, gisteren bleek al dat een linkse opkomst afhankelijk is van het weerAls dat niet genoeg zegt over de PVDA, GL, en SP stemmers
Mag ik je daar op citeren?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
De kiezer heeft altijd gelijk dus..........![]()
![]()
![]()
![]()
Elke vier jaar iets compleet anders stemmen vind ik niet echt normaal.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, Nederland is weer een beetje normaal geworden
Je doet maar. Ik moet steeds denken aan Pastors die wilde dat allochtonen graag gingen stemmen maar als ze dat op de PvdA deden dan noemde hij dat een beginnersfout.quote:
Inderdaad Gellius, ik vrees het ook. Ik verheug me op de linkse lente maar ik heb het idee dat het met idealen weinig te maken heeft. Nou ja, het doel heiligt de middelen dan maar?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik voorspel voor de komende 25 jaar een elkaar steeds afwisselend succes voor links en rechts, MT.
Het is weer back to normal, dit is redelijk zoals het daarvoor altijd wasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Elke vier jaar iets compleet anders stemmen vind ik niet echt normaal.....
Maar alle leefbaar-zooi is in ieder geval weer een beetje uitgedund.
Dat wist men al bij de vorige verkiezingen. Enkel omdat de coalitie wel fors moest bezuinigen. Op zich jammer dat voor de camera staan, juist Bos z'n sterke kant is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Blazkowich het volgende:
Zoals een politicus hoort te zijn. Kijk maar naar Teflon Tonyquote:
Maar de wereld en Nederland is veranderd. Een links Nederland is daar niet klaar voor!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is weer back to normal, dit is redelijk zoals het daarvoor altijd was
Ga door, ga door.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat wist men al bij de vorige verkiezingen. Enkel omdat de coalitie wel fors moest bezuinigen. Op zich jammer dat voor de camera staan, juist Bos z'n sterke kant is.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/uitslaggr2006/quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef ChRoNiC het volgende:
Welke site halen jullie die shit nou af? Allemaaal van dat nederland kiest? Ik kijk gewoon naar de tv maar toch wel fijn om het ook even op internet te volgen.
Z'n spin doctors zal je bedoelenquote:
Hee, dat waren de stemmers die meer zagen in Fortuijn eerder hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Melkert: PvdA zakt enorm in de peilingen
Enter Bos. Zelfde partij, zelfde beginselen, zelfde ideeen. PvdA wordt zowaar een goede tweede in de verkiezingen.
BosPvdA stemmers
ik kom naast je zittenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef sweetgirly het volgende:
Poep van de Aap (zoals mijn stiefopa altijd zei) gewonnen
Nietszeggende partij, altijd al gevonden eigenlijk een beetje, niet slecht, niet goed, gewoon niks.
Volgens mij hebben weer veel huisvrouwtjes gestemd op Wouter
Wat een land * dramatisch verzucht, in een VVD-hoekje zitten gaat![]()
http://teletekst.nos.nl/ pagina 440quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef ChRoNiC het volgende:
Welke site halen jullie die shit nou af? Allemaaal van dat nederland kiest? Ik kijk gewoon naar de tv maar toch wel fijn om het ook even op internet te volgen.
Daar waren ze toch al de grootste? Daar wil ik wonenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef TC03 het volgende:
VVD heeft een zetel gewonnen in mijn woonplaats (Capelle). Aight!
Das mooi!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef TC03 het volgende:
VVD heeft een zetel gewonnen in mijn woonplaats (Capelle). Aight!
Ik stond eens achter die camera, ik weet dus wat ik zeg ... en hoef dat niet zo met toneel op te leggen. Ik vind Wouter Bos jammer voor het PvdA.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga door, ga door.
Er is niks zo leuk als al die slechte verliezers in dit topic![]()
![]()
Ik ga bijna lol krijgen in die linkse overwinning als ik de reacties hier leesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:19 schreef Sidekick het volgende:
Ik weet niet wat leuker is, een in mijn ogen goede verkiezingsresultaat of de reacties van mensen die 'niet zo blij' zijn.
Inderdaad, opflikkeren met dat wijf.quote:
Ergerlijk. Wel jammer dat Pastors een beetje Calimerogedrag gaat vertonen nu, hoop dat dat nu alleen even de emoties zijn, en dat niet door zal gaan.quote:
jezus, das pas een verliesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef Maerycke het volgende:
Zelfs in Wassenaar redt de VVD het niet
VVD
4 jaar geleden: 52,4%
Nu: 27,1%
Nee, PvdA is de grootste geworden. Daarna Leefbaar, daarna VVD. In het nabijgelegen Nieuwerkerk aan den IJssel is de VVD wel de grootste, met 25%! Gevolgd door een lokale partij met 15%.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daar waren ze toch al de grootste? Daar wil ik wonen![]()
Leuk he?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:19 schreef Sidekick het volgende:
Ik weet niet wat leuker is, een in mijn ogen goede verkiezingsresultaat of de reacties van mensen die 'niet zo blij' zijn.
Wouter moet quizmaster worden, geen politicusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef popolon het volgende:
Waarom wordt er zo gescholden op Woutert?
Nu zie je wat vier jaar rechts met de bevolking doet ....
Wat Wassenaar Wil blijkbaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef Maerycke het volgende:
VVD
Dat ene mokkel zat tot haar ellebogen in de aars van Femke H.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef mikerw het volgende:
allemaal van die suggestieve rechts in de hoek trappende vragen worden er gesteld aan de 'rechtse' partijen. linkse gespuis wordt door de NOS aan alle kanten gelikt en gezogen.
Wat is daarmee? (Ik kom oorspronkelijk uit Ass'n)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef MeneerTim het volgende:
De Plop in Assen?
Kremmenerig -The_general_, wat val jij me ongelofelijk tegen zeg (ik ken je eigenlijk alleen uit C&H). Dat zure, rancuneuze toontje. Mijn partij heeft ook wel eens verloren (en zal dat vast wel weer eens doen), maar dit is zoooo triestig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef _The_General_ het volgende:
Tegen die verrekte Duitsers, mooie vergelijking
sterker nog: je hebt al een deel gemist!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, is dit het centrale huillies-topic van vanavond?![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kremmenerig -The_general_, wat val jij me ongelofelijk tegen zeg (ik ken je eigenlijk alleen uit C&H). Dat zure, rancuneuze toontje. Mijn partij heeft ook wel eens verloren (en zal dat vast wel weer eens doen), maar dit is zoooo triestig.
Rechts eigenlijk..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Omkron het volgende:
cda is de grote verliezer.. toch.?
Dat viel geloof ik wel meequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Omkron het volgende:
cda is de grote verliezer.. toch.?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef Maerycke het volgende:
VVD
ja maar onze partij is de goedequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kremmenerig -The_general_, wat val jij me ongelofelijk tegen zeg (ik ken je eigenlijk alleen uit C&H). Dat zure, rancuneuze toontje. Mijn partij heeft ook wel eens verloren (en zal dat vast wel weer eens doen), maar dit is zoooo triestig.
in vught naar 23% uit het nietsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:24 schreef Bensel het volgende:
Zo, in pekela (groningen) is SP de groote winnaar.. vanuit het niets 20 procent....
WTF! Een nieuwe lokale partij is net zo groot als de VVDquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef Maerycke het volgende:
VVD Ik had vanmiddag mijn zus aan de lijn en ze zei, dat nog niet had geste
Oh humor! Dat is somtijds een lastig te peilen iets.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:23 schreef _The_General_ het volgende:
[..]Ik ben niet blij met de winst van de PVDA. Maar rancuneus ben ik niet. Dit is mijn humor
Sorry hoor...
ga snel!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daar waren ze toch al de grootste? Daar wil ik wonen![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
Snoezewies vanderlaen.
Dat is ook een gemeente vol werkloze alcoholistenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:24 schreef Bensel het volgende:
Zo, in pekela (groningen) is SP de groote winnaar.. vanuit het niets 20 procent....
Alles is even leuk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:19 schreef Sidekick het volgende:
Is WatWil een VVD afsplitsing? Dan zou het nog begrijpbaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
WTF! Een nieuwe lokale partij is net zo groot als de VVD![]()
en bedankt.. (ben niet werkloos, nog alcoholist.. maar wel een gemeente met hangouderenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Dat is ook een gemeente vol werkloze alcoholisten![]()
Dat is idd moeilijk. Misschien moet ik PI's gebruiken. Het is 20% rancune, 10% verdriet, en 70% humor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:25 schreef Gellius het volgende:
[..]
Oh humor! Dat is somtijds een lastig te peilen iets.
Je hebt het nu over links in pak 'm beet de vroege jaren 80 toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef Cairon het volgende:
Ik zit te wachten op de eerste vormen van wat de Amerikanen zo aandoenlijk "Liberal White Guilt" noemen.
Multiculturele projectjes, en zodra er een kritische kanttekening geplaatst wordt bij het feit dat mensen toch wel akelig vaak de verschillen benadrukken en dat het allemaal niet zo soepel verloopt, dan word er prompt racist geroepen en word de oppositie onder de mantel der liefde en tolerantie gesmoord.
Hell Yeah!quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
De SP afdeling waarvan ik één van de drie oprichters was is in onze gemeente vanuit het niets naar 10,3% (en 2 zetels)!![]()
En de gekozen burgemeester dan. Nieuwe politiek.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
12x op rij verloren, opdoeken zeg ik dan
Whehequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Alles is even leuk.
Die zure, verbeten, gefrustreerde kop van Pastors is het allerallerallerleukst
Onbetaalbaar
Vanwaar die verbazing? Dat wapenfeit hebben ze ook al eens in Rotterdam geflikt meen ik me te herinnerenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
WTF! Een nieuwe lokale partij is net zo groot als de VVD![]()
Kan jij nadenkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
De SP afdeling waarvan ik één van de drie oprichters was is in onze gemeente vanuit het niets naar 10,3% (en 2 zetels)!![]()
dus jij gaat in de raad zitten, laat ik je herinnneren aan het totale gebrek aan kennis dan ambtenaren raadsleden verwijten. EN DOE DAAR IETS AANquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Het scheelde niet veel iddquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef _The_General_ het volgende:
Ik dacht ff dat ze D66 ging opheffen
Uitzonderingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:27 schreef Bensel het volgende:
[..]
en bedankt.. (ben niet werkloos, nog alcoholist.. maar wel een gemeente met hangouderen
Dat zou eindelijk eens een daadkrachtig besluit van D66 zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef _The_General_ het volgende:
Ik dacht ff dat ze D66 ging opheffen
Volgensmij heeft de PvdA in Amsterdam evenveel zetels als D66 in het hele landquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:29 schreef heiden6 het volgende:
Wat doet Loesewies in vredesnaam op t.v.? Totaal onbelangrijk.
Wassenaar stond op de zwarte lijst van Zalm met zijn OZB uitglijder, dat kan het verklaren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef Maerycke het volgende:
VVD
PVDA en Groenlinks en SPquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Prachtig hoe de PvdA onder het Paarse-bewind haar eigen toekomst veiliggesteld heeftquote:
Want?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef _The_General_ het volgende:
Amsterdam zal een stuk gevaarlijker worden
Nee ik ga niet in de raad, ben nu nog op de achtergrond actief voor de afdeling omdat ik nu voor de gemeente werkzaam benquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:29 schreef komrad het volgende:
[..]
dus jij gaat in de raad zitten, laat ik je herinnneren aan het totale gebrek aan kennis dan ambtenaren raadsleden verwijten. EN DOE DAAR IETS AAN
Wat precies moet Den Haag eten? De VVD-overwinning die eerder werd gemeld daar?quote:
Pas maar op Meki, ik zie de PvdA nog wel met de vvd samenwerken en hiermee GL en SP negeren..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:31 schreef Meki het volgende:
Amsterdam wat een mooie uitslag
Daag VVD en CDA
Bij de vorige verkiezingen deed de PvdA het hier al goed, maar dit vind ik echt verbazend!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:31 schreef Maerycke het volgende:
Amsterdam!
pvda 39.4%
vvd 16.3%
GL 13.6%
SP 13.3%
CDA 4.2%
D66 4.1%
Amsterdam Anders 1.9%
CU 1.5%
Leefbaar 1.3%
in A'dam zal er denk ik niet veel veranderen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Blazkowich het volgende:
Gecondoleerd Amsterdam
Maar goed in die stad hadden we de hoop 30 jaar geleden al opgegeven![]()
Nee hoor, Nederland verliestquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Heerlijkheid het volgende:
Van Aartsen maakt zich helemaal belachelijk nu natuurlijk. Je verliest keihard man.
dus jij herkent die incompetentie (die ik trouwens bij marijnissen ook erg sterk herken)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee ik ga niet in de raad, ben nu nog op de achtergrond actief voor de afdeling omdat ik nu voor de gemeente werkzaam ben![]()
Wat zijn de uitkomsten daar?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:33 schreef Herkauwer het volgende:
Leidschendam-Voorburg heeft het ook goed gedaan![]()
VVD is de tweede partij hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:31 schreef Meki het volgende:
Amsterdam wat een mooie uitslag
Daag VVD en CDA
Omdat die zomaar wat stemmenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:33 schreef teckna het volgende:
[..]
Dat zien veel nederlanders toch heeeel anders![]()
Maar PVDA is de baas van de VVDquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Pas maar op Meki, ik zie de PvdA nog wel met de vvd samenwerken en hiermee GL en SP negeren..
Ja dat geweldige beleid in Amsterdam, denk aan de diamantbuurt, de belachelijke deelraden die elk goed bestuur onmogelijk maken en de algehele verpauperde zooi in die stadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij de vorige verkiezingen deed de PvdA het hier al goed, maar dit vind ik echt verbazend!
Lijkt mij toch een steun in de rug voor het beleid.
VVD is ook niet echt afgestraft trouwens.
Hangt er een beetje vanaf of het links of rechts wordt, maar de PvdA heeft nu zo'n overmacht, dat het beleid van de laatste 8 jaar denk ik in grote lijnen gehandhaafd blijft.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
in A'dam zal er denk ik niet veel veranderen...
Ik had gewoon niet moeten zeggen waar de SP voor staat, een paar zijn massaal van fok naar de stemburo gesneldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:24 schreef Bensel het volgende:
Denk ook dat dit zal gebeuren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Pas maar op Meki, ik zie de PvdA nog wel met de vvd samenwerken en hiermee GL en SP negeren..
Wat zien zij dan, behalve het donker door de oogkleppen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:33 schreef teckna het volgende:
[..]
Dat zien veel nederlanders toch heeeel anders![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, Nederland is weer een beetje normaal geworden
VVD 25,8% (0,3)quote:
je woont hier zeker?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:34 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ja dat geweldige beleid in Amsterdam, denk aan de diamantbuurt, de belachelijke deelraden die elk goed bestuur onmogelijk maken en de algehele verpauperde zooi in die stad![]()
De PvdA verdient het![]()
Dat waren ze laatste keer ook al Mekiquote:
Winst voor VVD.. ieuw!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:35 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
VVD 25,8% (0,3)
CDA 20,6% (-5,5)
PvdA 18,9% (6,4)
SP 9,7% (-2,3)
GemBel 9,6% (-1,2)
GL, D66 en Onaf erachteraan
Arme stad ...quote:
Ja!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef SCH het volgende:
Zitten jullie ook te kirren van de pret?
Waarom maak je je zo druk om andere steden? Jaloers?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:34 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ja dat geweldige beleid in Amsterdam, denk aan de diamantbuurt, de belachelijke deelraden die elk goed bestuur onmogelijk maken en de algehele verpauperde zooi in die stad![]()
De PvdA verdient het![]()
Kom er zo'n vier keer per week. Ik zie genoeg van die stad. Ben altijd blij als ik terug ben.quote:
En Pvda-vvd? Ik vrees dat dat het toch wel gaat worden..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders. De drie linksen zitten over de 60 procent.
Tuurlijk ... dat is de partij die geld gaat geven aan mensen die niet willen werken en/of zich misdragen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef ChRoNiC het volgende:
Je ziet meteen op tv wie er op de pvda stemmen, allemaal van die hoofddoekjes
Nee, denk het niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En Pvda-vvd? Ik vrees dat dat het toch wel gaat worden..
Iets zegt mij dat dat slaande ruzie wordt tussen de drie 'progressieven'quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders. De drie linksen zitten over de 60 procent.
Wat zie je genoeg dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Kom er zo'n vier keer per week. Ik zie genoeg van die stad. Ben altijd blij als ik terug ben.
whheheheequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef SCH het volgende:
ja hoor zeker welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef SCH het volgende:
Tsja, echt serieus bijna alle allochtonen stemmen PvdA. Dat helpt ook wel in alle steden. Daarom ook in Amsterdam en Rotterdam groot.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Tuurlijk ... dat is de partij die geld gaat geven aan mensen die niet willen werken en/of zich misdragen.
Och, laat links maar weer vier jaar aanmodderen dan kan VVD weer jaren opbouwenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:38 schreef komrad het volgende:
JPB gaat nu zijn blaatverhaal houden en begint met PvdA en SP feliciteren
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Tuurlijk ... dat is de partij die geld gaat geven aan mensen die niet willen werken en/of zich misdragen.
Gaat in Nijmegen ook uitstekend.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat slaande ruzie wordt tussen de drie 'progressieven'
Asscher heeft vorig jaar een keer aangegeven een samenwerking met GL/SP als te problematisch te zien, dus daar zou ik maar niet te zeker van zijn.quote:
Oow maar nu is PVDA gegroeit naar meer zetelsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat waren ze laatste keer ook al Meki
Tuurlijk ... je kunt in een college niet zonder de partij die de meeste succesvolle mensen vertegenwoordigt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En Pvda-vvd? Ik vrees dat dat het toch wel gaat worden..
Je beantwoordt je eigen vraag. Er zijn nu geen verkiezingen voor de TK geweestquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef greatgonzo het volgende:
Waarom die dikke grijns JP? Als er nu verkiezingen waren geweest, hadden 13 vriendjes van je naar huis gemoeten
Grapjasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:38 schreef Heerlijkheid het volgende:
Balkenende, the man.
Ik wel, stijlvolle eerlijke PM.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kijk hem trots zijn
Ik kan moeilijk op Balkenende trots zijn als ik hem zie
Mensen kunnen nu ruim een jaar kijken wat links aan gaat richten...bij de landelijke verkiezingen kunnen ze dan weer mooi met verstand stemmen. Stem slim...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef greatgonzo het volgende:
Waarom die dikke grijns JP? Als er nu verkiezingen waren geweest, hadden 13 vriendjes van je naar huis gemoeten
Ik ken de situatie in Nijmegen niet (alleen de burgemeester ken ik van hier), maar Van Poelgeest zie ik altijd heel vies naar Asscher kijkenquote:
Wouter Bos verdient een flink pak rammel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow maar nu is PVDA gegroeit naar meer zetels
ik hoor ook op de achtergrond dat iedereen op PVDA heeft gestemt
Wouter Bos verdient elke stem![]()
Ik zie geen extreem rechts verliezen aan extreem links hoor, dus waar je dat vandaan haalt??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:38 schreef Evil_Jur het volgende:
Sodeju wat een stom volk hebben we toch. Sommige van die idioten gaan van extreem rechts naar extreem links zonder ook maar een idee waarom... Zucht, misschien toch maar een toets aan het stemrecht verbinden?
ik heb niets tegen de VVD, ik heb een ontzettnede hekel aan alles wat godsdienstig is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Och, laat links maar weer vier jaar aanmodderen dan kan VVD weer jaren opbouwen![]()
Ik wil niet in discussie gaan hoor, maar weet je het zeker?quote:
Wat maakt het uit, zo stemt heel Nederland.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Waarom gaan mensen die de taal niet kennen stemmen als ze niet eens weten waarop ze stemmen :S
_o- huiliequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:41 schreef mikerw het volgende:
die figuren die zweven van extreem rechts naar extreem links zullen nog wel eens terugdenken aan hun stemgedrag als ze door de immigranten het land uitgeflikkerd worden over een aantal jaar!
Nee man, dat was Transvaal is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:35 schreef Omkron het volgende:
schilderwijk jongens.. heb ik gewoond!
Mooi. Optiefen met de leefbaren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef SCH het volgende:
Leefbaar Utrecht van 14 naar 3
Deze avond kan niet meer stuk
Dat merk je echt niet op stedelijk niveau of den haag moet weer eens dwars gaan liggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mensen kunnen nu ruim een jaar kijken wat links aan gaat richten...bij de landelijke verkiezingen kunnen ze dan weer mooi met verstand stemmen. Stem slim...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |