Och, laat links maar weer vier jaar aanmodderen dan kan VVD weer jaren opbouwenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:38 schreef komrad het volgende:
JPB gaat nu zijn blaatverhaal houden en begint met PvdA en SP feliciteren
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Tuurlijk ... dat is de partij die geld gaat geven aan mensen die niet willen werken en/of zich misdragen.
Gaat in Nijmegen ook uitstekend.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat slaande ruzie wordt tussen de drie 'progressieven'
Asscher heeft vorig jaar een keer aangegeven een samenwerking met GL/SP als te problematisch te zien, dus daar zou ik maar niet te zeker van zijn.quote:
Oow maar nu is PVDA gegroeit naar meer zetelsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat waren ze laatste keer ook al Meki
Tuurlijk ... je kunt in een college niet zonder de partij die de meeste succesvolle mensen vertegenwoordigt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En Pvda-vvd? Ik vrees dat dat het toch wel gaat worden..
Je beantwoordt je eigen vraag. Er zijn nu geen verkiezingen voor de TK geweestquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef greatgonzo het volgende:
Waarom die dikke grijns JP? Als er nu verkiezingen waren geweest, hadden 13 vriendjes van je naar huis gemoeten
Grapjasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:38 schreef Heerlijkheid het volgende:
Balkenende, the man.
Ik wel, stijlvolle eerlijke PM.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kijk hem trots zijn
Ik kan moeilijk op Balkenende trots zijn als ik hem zie
Mensen kunnen nu ruim een jaar kijken wat links aan gaat richten...bij de landelijke verkiezingen kunnen ze dan weer mooi met verstand stemmen. Stem slim...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef greatgonzo het volgende:
Waarom die dikke grijns JP? Als er nu verkiezingen waren geweest, hadden 13 vriendjes van je naar huis gemoeten
Ik ken de situatie in Nijmegen niet (alleen de burgemeester ken ik van hier), maar Van Poelgeest zie ik altijd heel vies naar Asscher kijkenquote:
Wouter Bos verdient een flink pak rammel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow maar nu is PVDA gegroeit naar meer zetels
ik hoor ook op de achtergrond dat iedereen op PVDA heeft gestemt
Wouter Bos verdient elke stem![]()
Ik zie geen extreem rechts verliezen aan extreem links hoor, dus waar je dat vandaan haalt??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:38 schreef Evil_Jur het volgende:
Sodeju wat een stom volk hebben we toch. Sommige van die idioten gaan van extreem rechts naar extreem links zonder ook maar een idee waarom... Zucht, misschien toch maar een toets aan het stemrecht verbinden?
ik heb niets tegen de VVD, ik heb een ontzettnede hekel aan alles wat godsdienstig is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Och, laat links maar weer vier jaar aanmodderen dan kan VVD weer jaren opbouwen![]()
Ik wil niet in discussie gaan hoor, maar weet je het zeker?quote:
Wat maakt het uit, zo stemt heel Nederland.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Waarom gaan mensen die de taal niet kennen stemmen als ze niet eens weten waarop ze stemmen :S
_o- huiliequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:41 schreef mikerw het volgende:
die figuren die zweven van extreem rechts naar extreem links zullen nog wel eens terugdenken aan hun stemgedrag als ze door de immigranten het land uitgeflikkerd worden over een aantal jaar!
Nee man, dat was Transvaal is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:35 schreef Omkron het volgende:
schilderwijk jongens.. heb ik gewoond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |