VVD is de tweede partij hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:31 schreef Meki het volgende:
Amsterdam wat een mooie uitslag
Daag VVD en CDA
Omdat die zomaar wat stemmenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:33 schreef teckna het volgende:
[..]
Dat zien veel nederlanders toch heeeel anders![]()
Maar PVDA is de baas van de VVDquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Pas maar op Meki, ik zie de PvdA nog wel met de vvd samenwerken en hiermee GL en SP negeren..
Ja dat geweldige beleid in Amsterdam, denk aan de diamantbuurt, de belachelijke deelraden die elk goed bestuur onmogelijk maken en de algehele verpauperde zooi in die stadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij de vorige verkiezingen deed de PvdA het hier al goed, maar dit vind ik echt verbazend!
Lijkt mij toch een steun in de rug voor het beleid.
VVD is ook niet echt afgestraft trouwens.
Hangt er een beetje vanaf of het links of rechts wordt, maar de PvdA heeft nu zo'n overmacht, dat het beleid van de laatste 8 jaar denk ik in grote lijnen gehandhaafd blijft.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
in A'dam zal er denk ik niet veel veranderen...
Ik had gewoon niet moeten zeggen waar de SP voor staat, een paar zijn massaal van fok naar de stemburo gesneldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:24 schreef Bensel het volgende:
Zo, in pekela (groningen) is SP de groote winnaar.. vanuit het niets 20 procent....
Denk ook dat dit zal gebeuren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Pas maar op Meki, ik zie de PvdA nog wel met de vvd samenwerken en hiermee GL en SP negeren..
Wat zien zij dan, behalve het donker door de oogkleppen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:33 schreef teckna het volgende:
[..]
Dat zien veel nederlanders toch heeeel anders![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, Nederland is weer een beetje normaal geworden
VVD 25,8% (0,3)quote:
je woont hier zeker?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:34 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ja dat geweldige beleid in Amsterdam, denk aan de diamantbuurt, de belachelijke deelraden die elk goed bestuur onmogelijk maken en de algehele verpauperde zooi in die stad![]()
De PvdA verdient het![]()
Dat waren ze laatste keer ook al Mekiquote:
Winst voor VVD.. ieuw!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:35 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
VVD 25,8% (0,3)
CDA 20,6% (-5,5)
PvdA 18,9% (6,4)
SP 9,7% (-2,3)
GemBel 9,6% (-1,2)
GL, D66 en Onaf erachteraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |