Zegt iemand die niet in Rotterdam woont.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Timmehhh het volgende:
Wat zonde van Rotterdam zeg, nu zal alles weer in rap tempo kapot worden gemaakt, die 4 jaar hard werken helemaal voor niets geweest
IDD, gisteren bleek al dat een linkse opkomst afhankelijk is van het weerquote:
Kots figuur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef pberends het volgende:
Wouter Bos; Wethouder van alle Nederlanders...
check de speech, lijkt bush welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Blazkowich het volgende:
PvdA heeft genoeg allochtonen en uitkeringstrekkers naar de stembus kunnen krijgen.
Blijkbaar werkt het om gewoon geen mening te hebben. Gefeliciteerd PvdA![]()
Wiegel is dan ook een enorm vies mannetje..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Kots figuur.
Niet alles wat Wiegel zegt vind ik goed, maar zijn omschrijving over Bos is gewoon 100% waar.
PvdA Rotterdam is gewoon een Leefbaar-lite anno 2006.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Sidekick het volgende:
Maar goed nieuws dat de Leefbaren eindelijk weer met hun voeten op de grond komen. Wat een oude-PvdA mentaliteit dat zij wel even weten wat goed voor de burger is en dat een slechte verkiezingsuitslag teken is van domheid bij de kiezers. Ironisch.
Ik word gewoon echt misselijk van die Bos op t.v. nu.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Blazkowich het volgende:
PvdA heeft genoeg allochtonen en uitkeringstrekkers naar de stembus kunnen krijgen.
Blijkbaar werkt het om gewoon geen mening te hebben. Gefeliciteerd PvdA![]()
Nee, Bos is een vuile huichelaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wiegel is dan ook een enorm vies mannetje..
Of een [centraal] uithuiltopic openen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef Sidekick het volgende:
Zal ik de topictitel veranderen in "Exit polls, uitslagen en frustraties"?
Is het nu het mooie weer of het drukke werk?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
IDD, gisteren bleek al dat een linkse opkomst afhankelijk is van het weerAls dat niet genoeg zegt over de PVDA, GL, en SP stemmers
Mag ik je daar op citeren?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
De kiezer heeft altijd gelijk dus..........![]()
![]()
![]()
![]()
Elke vier jaar iets compleet anders stemmen vind ik niet echt normaal.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, Nederland is weer een beetje normaal geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |