Zegt iemand die niet in Rotterdam woont.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Timmehhh het volgende:
Wat zonde van Rotterdam zeg, nu zal alles weer in rap tempo kapot worden gemaakt, die 4 jaar hard werken helemaal voor niets geweest
IDD, gisteren bleek al dat een linkse opkomst afhankelijk is van het weerquote:
Kots figuur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef pberends het volgende:
Wouter Bos; Wethouder van alle Nederlanders...
check de speech, lijkt bush welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Blazkowich het volgende:
PvdA heeft genoeg allochtonen en uitkeringstrekkers naar de stembus kunnen krijgen.
Blijkbaar werkt het om gewoon geen mening te hebben. Gefeliciteerd PvdA![]()
Wiegel is dan ook een enorm vies mannetje..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Kots figuur.
Niet alles wat Wiegel zegt vind ik goed, maar zijn omschrijving over Bos is gewoon 100% waar.
PvdA Rotterdam is gewoon een Leefbaar-lite anno 2006.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Sidekick het volgende:
Maar goed nieuws dat de Leefbaren eindelijk weer met hun voeten op de grond komen. Wat een oude-PvdA mentaliteit dat zij wel even weten wat goed voor de burger is en dat een slechte verkiezingsuitslag teken is van domheid bij de kiezers. Ironisch.
Ik word gewoon echt misselijk van die Bos op t.v. nu.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Blazkowich het volgende:
PvdA heeft genoeg allochtonen en uitkeringstrekkers naar de stembus kunnen krijgen.
Nee, Bos is een vuile huichelaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wiegel is dan ook een enorm vies mannetje..
Of een [centraal] uithuiltopic openen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef Sidekick het volgende:
Zal ik de topictitel veranderen in "Exit polls, uitslagen en frustraties"?
Is het nu het mooie weer of het drukke werk?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
IDD, gisteren bleek al dat een linkse opkomst afhankelijk is van het weerAls dat niet genoeg zegt over de PVDA, GL, en SP stemmers
Mag ik je daar op citeren?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
De kiezer heeft altijd gelijk dus..........![]()
![]()
![]()
![]()
Elke vier jaar iets compleet anders stemmen vind ik niet echt normaal.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, Nederland is weer een beetje normaal geworden
Je doet maar. Ik moet steeds denken aan Pastors die wilde dat allochtonen graag gingen stemmen maar als ze dat op de PvdA deden dan noemde hij dat een beginnersfout.quote:
Inderdaad Gellius, ik vrees het ook. Ik verheug me op de linkse lente maar ik heb het idee dat het met idealen weinig te maken heeft. Nou ja, het doel heiligt de middelen dan maar?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik voorspel voor de komende 25 jaar een elkaar steeds afwisselend succes voor links en rechts, MT.
Het is weer back to normal, dit is redelijk zoals het daarvoor altijd wasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Elke vier jaar iets compleet anders stemmen vind ik niet echt normaal.....
Maar alle leefbaar-zooi is in ieder geval weer een beetje uitgedund.
Dat wist men al bij de vorige verkiezingen. Enkel omdat de coalitie wel fors moest bezuinigen. Op zich jammer dat voor de camera staan, juist Bos z'n sterke kant is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Blazkowich het volgende:
Zoals een politicus hoort te zijn. Kijk maar naar Teflon Tonyquote:
Maar de wereld en Nederland is veranderd. Een links Nederland is daar niet klaar voor!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is weer back to normal, dit is redelijk zoals het daarvoor altijd was
Ga door, ga door.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat wist men al bij de vorige verkiezingen. Enkel omdat de coalitie wel fors moest bezuinigen. Op zich jammer dat voor de camera staan, juist Bos z'n sterke kant is.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/uitslaggr2006/quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef ChRoNiC het volgende:
Welke site halen jullie die shit nou af? Allemaaal van dat nederland kiest? Ik kijk gewoon naar de tv maar toch wel fijn om het ook even op internet te volgen.
Z'n spin doctors zal je bedoelenquote:
Hee, dat waren de stemmers die meer zagen in Fortuijn eerder hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Melkert: PvdA zakt enorm in de peilingen
Enter Bos. Zelfde partij, zelfde beginselen, zelfde ideeen. PvdA wordt zowaar een goede tweede in de verkiezingen.
BosPvdA stemmers
ik kom naast je zittenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef sweetgirly het volgende:
Poep van de Aap (zoals mijn stiefopa altijd zei) gewonnen
Nietszeggende partij, altijd al gevonden eigenlijk een beetje, niet slecht, niet goed, gewoon niks.
Volgens mij hebben weer veel huisvrouwtjes gestemd op Wouter
Wat een land * dramatisch verzucht, in een VVD-hoekje zitten gaat![]()
http://teletekst.nos.nl/ pagina 440quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef ChRoNiC het volgende:
Welke site halen jullie die shit nou af? Allemaaal van dat nederland kiest? Ik kijk gewoon naar de tv maar toch wel fijn om het ook even op internet te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |