Arme stad ...quote:
Ja!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef SCH het volgende:
Zitten jullie ook te kirren van de pret?
Waarom maak je je zo druk om andere steden? Jaloers?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:34 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ja dat geweldige beleid in Amsterdam, denk aan de diamantbuurt, de belachelijke deelraden die elk goed bestuur onmogelijk maken en de algehele verpauperde zooi in die stad![]()
De PvdA verdient het![]()
Kom er zo'n vier keer per week. Ik zie genoeg van die stad. Ben altijd blij als ik terug ben.quote:
En Pvda-vvd? Ik vrees dat dat het toch wel gaat worden..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders. De drie linksen zitten over de 60 procent.
Tuurlijk ... dat is de partij die geld gaat geven aan mensen die niet willen werken en/of zich misdragen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef ChRoNiC het volgende:
Je ziet meteen op tv wie er op de pvda stemmen, allemaal van die hoofddoekjes
Nee, denk het niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En Pvda-vvd? Ik vrees dat dat het toch wel gaat worden..
Iets zegt mij dat dat slaande ruzie wordt tussen de drie 'progressieven'quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders. De drie linksen zitten over de 60 procent.
Wat zie je genoeg dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Kom er zo'n vier keer per week. Ik zie genoeg van die stad. Ben altijd blij als ik terug ben.
whheheheequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef SCH het volgende:
ja hoor zeker welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef SCH het volgende:
Tsja, echt serieus bijna alle allochtonen stemmen PvdA. Dat helpt ook wel in alle steden. Daarom ook in Amsterdam en Rotterdam groot.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Tuurlijk ... dat is de partij die geld gaat geven aan mensen die niet willen werken en/of zich misdragen.
Och, laat links maar weer vier jaar aanmodderen dan kan VVD weer jaren opbouwenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:38 schreef komrad het volgende:
JPB gaat nu zijn blaatverhaal houden en begint met PvdA en SP feliciteren
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Tuurlijk ... dat is de partij die geld gaat geven aan mensen die niet willen werken en/of zich misdragen.
Gaat in Nijmegen ook uitstekend.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat slaande ruzie wordt tussen de drie 'progressieven'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |