Ja? owquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Super Boeren roepen de PSV aanhang toch![]()
geen voedingsbodemquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef komrad het volgende:
cda in Amsterdam is nergens
Je kunt toch meerdere redenen hebben voor zoiets, statistisch genie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Die percentages lopen opgeteld ook niet lekker
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:02 schreef faberic het volgende:
AMSTERDAM - PvdA lijkt de grootste winnaar te worden in de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Ook de SP komt als winnaar uit de bus terwijl de lokale partijen er minder goed vanaf komen.
Jongens, ik ga emigreren.
EDIT: Kut ik ben nog maar 15.
Nee ze kunnen daar beter de Islam Democrats oprichten, zoals in Den Haag. Dan winnen ze ook 20 zetels.quote:
Neeehquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, maar het is een nek aan nek race. De PvdA stond net 1 zetel voor op LR![]()
Dat zal vies tegenvallen..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:03 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Nee ze kunnen daar beter de Islam Democrats oprichten, zoals in Den Haag. Dan winnen ze ook 20 zetels.
Dat denk ik niet, maar de pvda is natuurlijk ook gewoon de Partij voor de Allochtonen. Dus wat dat betreftquote:
Wat gelijk is aan 4 procent.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, maar het is een nek aan nek race. De PvdA stond net 1 zetel voor op LR![]()
Das heel wat anders dan een islamtische partij natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar de pvda is natuurlijk ook gewoon de Partij voor de Allochtonen. Dus wat dat betreft
Radio 1 ook de hele tijd over de landelijke peilingen...wat boeit mij dat nu, de linkse partijen hebben daar al maanden een meerderheid. Ik wil de gemeente uitslagenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef _The_General_ het volgende:
Wat is dat voor een gezeur in de media over zetels. Daar gaat het niet over
Das waar, maar vind jij dat dan een serieus alternatief?? Zelfs voor allochtonen niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das heel wat anders dan een islamtische partij natuurlijk
Niet voor niets heeft de AEL in NL weinig tot geen voedingsbodem (wat een duur woord zeg)
Ik heb helemaal niets met de AEL..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:05 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Das waar, maar vind jij dat dan een serieus alternatief?? Zelfs voor allochtonen niet.
4 zetels verschilquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef ChRoNiC het volgende:
Godverdomme pvda grootste in R'Dam lijkt het.
Zeer triest nieuws voor Rotterdamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef ChRoNiC het volgende:
Godverdomme pvda grootste in R'Dam lijkt het.
Man, de PvdA regeert de stad al sinds jaren, wat doe je hier nogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:02 schreef faberic het volgende:
AMSTERDAM - PvdA lijkt de grootste winnaar te worden in de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Ook de SP komt als winnaar uit de bus terwijl de lokale partijen er minder goed vanaf komen.
Jongens, ik ga emigreren.
EDIT: Kut ik ben nog maar 15.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |