Daar waren ze toch al de grootste? Daar wil ik wonenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef TC03 het volgende:
VVD heeft een zetel gewonnen in mijn woonplaats (Capelle). Aight!
Das mooi!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef TC03 het volgende:
VVD heeft een zetel gewonnen in mijn woonplaats (Capelle). Aight!
Ik stond eens achter die camera, ik weet dus wat ik zeg ... en hoef dat niet zo met toneel op te leggen. Ik vind Wouter Bos jammer voor het PvdA.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga door, ga door.
Er is niks zo leuk als al die slechte verliezers in dit topic![]()
![]()
Ik ga bijna lol krijgen in die linkse overwinning als ik de reacties hier leesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:19 schreef Sidekick het volgende:
Ik weet niet wat leuker is, een in mijn ogen goede verkiezingsresultaat of de reacties van mensen die 'niet zo blij' zijn.
Inderdaad, opflikkeren met dat wijf.quote:
Ergerlijk. Wel jammer dat Pastors een beetje Calimerogedrag gaat vertonen nu, hoop dat dat nu alleen even de emoties zijn, en dat niet door zal gaan.quote:
jezus, das pas een verliesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef Maerycke het volgende:
Zelfs in Wassenaar redt de VVD het niet
VVD
4 jaar geleden: 52,4%
Nu: 27,1%
Nee, PvdA is de grootste geworden. Daarna Leefbaar, daarna VVD. In het nabijgelegen Nieuwerkerk aan den IJssel is de VVD wel de grootste, met 25%! Gevolgd door een lokale partij met 15%.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daar waren ze toch al de grootste? Daar wil ik wonen![]()
Leuk he?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:19 schreef Sidekick het volgende:
Ik weet niet wat leuker is, een in mijn ogen goede verkiezingsresultaat of de reacties van mensen die 'niet zo blij' zijn.
Wouter moet quizmaster worden, geen politicusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef popolon het volgende:
Waarom wordt er zo gescholden op Woutert?
Nu zie je wat vier jaar rechts met de bevolking doet ....
Wat Wassenaar Wil blijkbaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef Maerycke het volgende:
VVD
Dat ene mokkel zat tot haar ellebogen in de aars van Femke H.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef mikerw het volgende:
allemaal van die suggestieve rechts in de hoek trappende vragen worden er gesteld aan de 'rechtse' partijen. linkse gespuis wordt door de NOS aan alle kanten gelikt en gezogen.
Wat is daarmee? (Ik kom oorspronkelijk uit Ass'n)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef MeneerTim het volgende:
De Plop in Assen?
Kremmenerig -The_general_, wat val jij me ongelofelijk tegen zeg (ik ken je eigenlijk alleen uit C&H). Dat zure, rancuneuze toontje. Mijn partij heeft ook wel eens verloren (en zal dat vast wel weer eens doen), maar dit is zoooo triestig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef _The_General_ het volgende:
Tegen die verrekte Duitsers, mooie vergelijking
sterker nog: je hebt al een deel gemist!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, is dit het centrale huillies-topic van vanavond?![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kremmenerig -The_general_, wat val jij me ongelofelijk tegen zeg (ik ken je eigenlijk alleen uit C&H). Dat zure, rancuneuze toontje. Mijn partij heeft ook wel eens verloren (en zal dat vast wel weer eens doen), maar dit is zoooo triestig.
Rechts eigenlijk..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Omkron het volgende:
cda is de grote verliezer.. toch.?
Dat viel geloof ik wel meequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Omkron het volgende:
cda is de grote verliezer.. toch.?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef Maerycke het volgende:
VVD
ja maar onze partij is de goedequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kremmenerig -The_general_, wat val jij me ongelofelijk tegen zeg (ik ken je eigenlijk alleen uit C&H). Dat zure, rancuneuze toontje. Mijn partij heeft ook wel eens verloren (en zal dat vast wel weer eens doen), maar dit is zoooo triestig.
in vught naar 23% uit het nietsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:24 schreef Bensel het volgende:
Zo, in pekela (groningen) is SP de groote winnaar.. vanuit het niets 20 procent....
WTF! Een nieuwe lokale partij is net zo groot als de VVDquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef Maerycke het volgende:
VVD Ik had vanmiddag mijn zus aan de lijn en ze zei, dat nog niet had geste
Oh humor! Dat is somtijds een lastig te peilen iets.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:23 schreef _The_General_ het volgende:
[..]Ik ben niet blij met de winst van de PVDA. Maar rancuneus ben ik niet. Dit is mijn humor
Sorry hoor...
ga snel!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daar waren ze toch al de grootste? Daar wil ik wonen![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
Snoezewies vanderlaen.
Dat is ook een gemeente vol werkloze alcoholistenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:24 schreef Bensel het volgende:
Zo, in pekela (groningen) is SP de groote winnaar.. vanuit het niets 20 procent....
Alles is even leuk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:19 schreef Sidekick het volgende:
Is WatWil een VVD afsplitsing? Dan zou het nog begrijpbaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
WTF! Een nieuwe lokale partij is net zo groot als de VVD![]()
en bedankt.. (ben niet werkloos, nog alcoholist.. maar wel een gemeente met hangouderenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Dat is ook een gemeente vol werkloze alcoholisten![]()
Dat is idd moeilijk. Misschien moet ik PI's gebruiken. Het is 20% rancune, 10% verdriet, en 70% humor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:25 schreef Gellius het volgende:
[..]
Oh humor! Dat is somtijds een lastig te peilen iets.
Je hebt het nu over links in pak 'm beet de vroege jaren 80 toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef Cairon het volgende:
Ik zit te wachten op de eerste vormen van wat de Amerikanen zo aandoenlijk "Liberal White Guilt" noemen.
Multiculturele projectjes, en zodra er een kritische kanttekening geplaatst wordt bij het feit dat mensen toch wel akelig vaak de verschillen benadrukken en dat het allemaal niet zo soepel verloopt, dan word er prompt racist geroepen en word de oppositie onder de mantel der liefde en tolerantie gesmoord.
Hell Yeah!quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
De SP afdeling waarvan ik één van de drie oprichters was is in onze gemeente vanuit het niets naar 10,3% (en 2 zetels)!![]()
En de gekozen burgemeester dan. Nieuwe politiek.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
12x op rij verloren, opdoeken zeg ik dan
Whehequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Alles is even leuk.
Die zure, verbeten, gefrustreerde kop van Pastors is het allerallerallerleukst
Onbetaalbaar
Vanwaar die verbazing? Dat wapenfeit hebben ze ook al eens in Rotterdam geflikt meen ik me te herinnerenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
WTF! Een nieuwe lokale partij is net zo groot als de VVD![]()
Kan jij nadenkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
De SP afdeling waarvan ik één van de drie oprichters was is in onze gemeente vanuit het niets naar 10,3% (en 2 zetels)!![]()
dus jij gaat in de raad zitten, laat ik je herinnneren aan het totale gebrek aan kennis dan ambtenaren raadsleden verwijten. EN DOE DAAR IETS AANquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Het scheelde niet veel iddquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef _The_General_ het volgende:
Ik dacht ff dat ze D66 ging opheffen
Uitzonderingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:27 schreef Bensel het volgende:
[..]
en bedankt.. (ben niet werkloos, nog alcoholist.. maar wel een gemeente met hangouderen
Dat zou eindelijk eens een daadkrachtig besluit van D66 zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef _The_General_ het volgende:
Ik dacht ff dat ze D66 ging opheffen
Volgensmij heeft de PvdA in Amsterdam evenveel zetels als D66 in het hele landquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:29 schreef heiden6 het volgende:
Wat doet Loesewies in vredesnaam op t.v.? Totaal onbelangrijk.
Wassenaar stond op de zwarte lijst van Zalm met zijn OZB uitglijder, dat kan het verklaren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef Maerycke het volgende:
VVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |