Of het is een nieuwe trend van proteststemmen. 2002 Heeft de zegetocht van de oppositie ingeluid. Om de vier jaar vanaf nu.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
.. dan kunnen al die mensen die nu zo angstig doen over de schrikbarende winst van de PvdA ook weer rustig slapen in de wetenschap dat het gewoon een herstel van de trend is.
Dag, meneer Tim.
Mee eens..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Schaf de democratie maar af, het volk is er te dom voor![]()
En dat is nieuws?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Natuurlijk wel, alleen niet over de TK of over het totaal aantal zetels.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef _The_General_ het volgende:
Wat is dat voor een gezeur in de media over zetels. Daar gaat het niet over
Typisch Nederlands: het is nooit goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Of het is een nieuwe trend van proteststemmen. 2002 Heeft de zegetocht van de oppositie ingeluid. Om de vier jaar vanaf nu.
Gellius,?
Jij bent wel het toonbeeld van de èchte democraat hè?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef MrBadGuy het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Mee eens..
Heel erg jammer dit zeg. Ik snap er echt niks van.
Dank voor je steun.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef mikerw het volgende:
rotterdam dus weer terug in de tijd, medelijden zij met jullie
Kan je spreken van terug gaan in de tijd als een reactionaire partij het veld ruimt? Ingewikkeld hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef mikerw het volgende:
rotterdam dus weer terug in de tijd, medelijden zij met jullie
Onbegrijpelijk, ik wacht nog wel even met daarheen verhuizen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
Ongeloofelijk zeg, vervalt Rotterdam weer in die baggerzooi van >4 jaar terug.
Zien mensen dan echt niet hoeveel beter het er gaat?!.
't is een Rotterdammer hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Ben Amsterdammer, maar pastors roept nou niet bepaald positieve gevoelens op
Kon je op wachten. En de media heeft aardig wat negatieve uitspraken van Pastors mogen optekenen in de afgelopen week. Misschien net genoeg voor dat zetje.quote:
Altijd leuk om het eens te zijn met een amsterdammerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef TimmyAsd het volgende:
PvdA is de grote winnaar. LR en Pastors
Ben Amsterdammer, maar pastors roept nou niet bepaald positieve gevoelens op
-->KLBquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef Sidekick het volgende:
Zal ik de topictitel veranderen in "Exit polls, uitslagen en frustraties"?
Typisch Nederlands: Het kan altijd beter.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Typisch Nederlands: het is nooit goed
Goed plan!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef Sidekick het volgende:
Zal ik de topictitel veranderen in "Exit polls, uitslagen en frustraties"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |