PVDA en Groenlinks en SPquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
De SP afdeling waarvan ik één van de drie oprichters was is in onze gemeente vanuit het niets naar 10,3% (en 2 zetels)!![]()
Prachtig hoe de PvdA onder het Paarse-bewind haar eigen toekomst veiliggesteld heeftquote:
Want?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef _The_General_ het volgende:
Amsterdam zal een stuk gevaarlijker worden
Nee ik ga niet in de raad, ben nu nog op de achtergrond actief voor de afdeling omdat ik nu voor de gemeente werkzaam benquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:29 schreef komrad het volgende:
[..]
dus jij gaat in de raad zitten, laat ik je herinnneren aan het totale gebrek aan kennis dan ambtenaren raadsleden verwijten. EN DOE DAAR IETS AAN
Wat precies moet Den Haag eten? De VVD-overwinning die eerder werd gemeld daar?quote:
Pas maar op Meki, ik zie de PvdA nog wel met de vvd samenwerken en hiermee GL en SP negeren..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:31 schreef Meki het volgende:
Amsterdam wat een mooie uitslag
Daag VVD en CDA
Bij de vorige verkiezingen deed de PvdA het hier al goed, maar dit vind ik echt verbazend!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:31 schreef Maerycke het volgende:
Amsterdam!
pvda 39.4%
vvd 16.3%
GL 13.6%
SP 13.3%
CDA 4.2%
D66 4.1%
Amsterdam Anders 1.9%
CU 1.5%
Leefbaar 1.3%
in A'dam zal er denk ik niet veel veranderen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Blazkowich het volgende:
Gecondoleerd Amsterdam
Maar goed in die stad hadden we de hoop 30 jaar geleden al opgegeven![]()
Nee hoor, Nederland verliestquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Heerlijkheid het volgende:
Van Aartsen maakt zich helemaal belachelijk nu natuurlijk. Je verliest keihard man.
dus jij herkent die incompetentie (die ik trouwens bij marijnissen ook erg sterk herken)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee ik ga niet in de raad, ben nu nog op de achtergrond actief voor de afdeling omdat ik nu voor de gemeente werkzaam ben![]()
Wat zijn de uitkomsten daar?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:33 schreef Herkauwer het volgende:
Leidschendam-Voorburg heeft het ook goed gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |