abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35777559
Wat is anime?
Anime is kortweg een verzamelwoord voor Japanse animatie. Het gaat hier dus om geanimeerde (over het algemeen getekende) films en series, in het Japans gesproken. Anime komt dus in ieder geval uit Japan, alle tekenfilms die daar niet vandaan komen worden over het algemeen geen anime genoemd (uitzonderingen daargelaten).

Wat is manga?
Manga is de verzamelnaam voor Japanse strips. Manga is vergelijkbaar met onze eigen westerse strips, alleen zijn ze dan in het Japans en is de tekenstijl net zo als bij anime. Ook zijn de boekjes doorgaans in zwart-wit getekend. In Japan is manga veel populairder dan anime, terwijl dit in westerse landen juist omgekeerd is.

Veel anime is afgeleid van manga. Veel series en films zijn eerst bekend geworden door manga, en daarna geanimeerd. Zo is er ook een groep anime die afgeleid is van videogames. Dit is echter lang niet bij alle anime het geval, een groot deel is niet van manga of videogames afgeleid. Het is dus niet terecht anime als 'manga-films' te bestempelen.

Hoe herken ik anime?
Anime kun je allereerst herkennen doordat het Japans gesproken is (hier weer, uitzonderingen daargelaten, maar daarover even verderop meer). Verder is anime duidelijk te herkennen aan de tekenstijl die duidelijk afwijkt van de stijl die we kennen in westerse tekenfilms. In anime zie je vooral veel grote ogen, strakke lijnen en over het algemeen veel meer details in character designs, objecten en achtergronden dan in andere tekenfilms.

Ook zijn westerse tekenfilms vooral op kinderen gericht. Bij anime is dit lang niet altijd het geval. De meeste anime is gericht op een wat ouder publiek, vooral jongeren. Anime is er in alle soorten en maten. Je hebt het voor jong en oud (ja zelfs pr0n, hentai genaamd - ecchi is de milde versie hiervan en vooral populair bij pubers door de seksueel getinte humor), en je hebt alle thema's die je ook in westerse films tegenkomt, alleen dan meer.

Ik kan geen Japans. Wat nu?
Als je geen Japans kunt, is dat zeker geen reden om geen anime te kijken. Om anime toegankelijk te maken voor het westerse publiek, zijn zogenaamde fansub-groups actief. Deze groepen nemen zogenaamde raw-versies, opgenomen van de Japanse televisie, en voorzien deze van ondertitels en het nodige commentaar, alvorens ze te distribueren via internet en p2p-programma's. Deze ondertitelde films en series worden fansubs of gewoon subs genoemd.

Omdat anime ook in westerse landen op televisie verschijnt, en dan vooral gericht op het jongere publiek
(denk in Nederland aan Dragonball Z en Pokémon), worden er ook dubbed versies of dubs gemaakt. Dit zijn ingesproken versies, zodat ook kleine kijkertjes die nog niet zo snel de ondertitels kunnen lezen, het fatsoenlijk kunnen volgen. Veel anime fans hebben hier echter problemen mee, omdat het het authentieke van anime wegneemt, namelijk de Japanse taal. Ook gaan er door deze vertalingen bijvoorbeeld veel woordspelingen en grapjes uit het Japanse origineel verloren.

Wat voor genres zijn er in anime? Wat moet ik kijken?
Zoals gezegd heb je anime in allerlei soorten en maten. Alle genres die je tegenkomt bij Hollywood-films, heb je ook in anime. Je hebt humorseries (zoals bijv. Chobits) en films, maar ook andere genres zoals actie (bijv. Cowboy Bebop, Bleach), drama (bijv. Grave of the Fireflies), zoetsappige (bijv Kimi Ga Nozomu Eien) , noem maar op. Naast deze gangbare genres zijn er ook nog soorten anime die we niet terugzien in Hollywood-films. Een voorbeeld hiervan is mecha. Mecha-anime gaat ruwweg over grote futuristische robots die met elkaar battlen (bijv. Evangelion en Gundam Wing).
Kortom, voor elk wat wils. Het hangt helemaal van jouw smaak af wat je wilt gaan kijken.
Een populair anime op dit moment is, en deze werd in vorige topics ook veelvuldig besproken is Naruto, deze is nog steeds bezig er wordt dus elke week een ep uitgegeven.
Een andere populaire is Bleach deze word ook veelvuldig besproken door Fok!ers (zie links verder in dit topic). Deze anime loopt nog steeds en is zeer populair.

Enkele anime series die in vorige topic werd besproken zijn: Hellsing, Chobits, 2x2 = Shinobuden, Ah My Goddess, Beck, Mai Hime, Mai Otonome, Midori no Hibi, grave of fireflies en Gundam Seed.

Tip van topic acht courtosy of OP oma: Densha Otoko
Andere tips: Binchotan. Jordy B: (schattig, mooie animatie, kiddy)

Het grote Anime/manga Offspring gedeelte (Allemaal anime familie op fok):
[Anime] Naruto deeltje 2 (klaag hier over fillers of meld dat er een nieuwe ep is)
[ANIME] Bleach deel 1: Bankai! (klaag hier over fillers of meld dat er een nieuwe ep is)
Densha Otoko (Train man) Kitaaa!

Deze laatste is live-action (met acteurs. Voor meer info Click

Fanstuff
Cosplay is jezelf verkleden in een character uit een anime serie. Hieronder zie je een persoon verkleed als een personage uit naruto.

Deze mensen kun je vaak vinden op een soort van Anime beurzen. In nederland vinden deze ook plaats Zie:
Animecon 2006 : 30th, 1st and 2nd of July
Abunai 2006 : 27th, 28th and 29th of October (goedkoper )

Leuke intros
Shinobuden (Erg vrolijk, energievol en met dikke knipoog)
Bleach

Japanse taal
Als je teveel anime kijkt vallen sommige woorden op. Hier een kort lijstje
ittekimasu = i'm off
Onee chan/ oni chan = sis/bro
Sugoi! = cool!
Ganbaro = let's do our best !
Suki desu = I love you
Moshi Moshi = picking up the phone
Nan de ?? Naze ??? Doushte = why why why
BAKA= IDIOT
Honto?= really?
itadakimasu!= Eet smakelijk
Arigato = Dankjewel
Urusai! = shut up!
Kitaaa! = (Densha Otoko)
Matte Matte = wacht
sank hugh = bedankt
arigato = thank you
Itterasshai = Doei (kom je snel terug)

Klopt dit allemaal?
Honto?
Hai honto!
Demo Gramatika?
I don't fucking care

Maar voor de gevorderden kun je hier kijken
Kana
Pimsleur japanse lessons
Als je japans wilt leren schrijven kun je het best beginnen met Hiragana.rar
Dit is ook wel leuk als je japans wilt leren, een paar zinnen/woorden/omgangsregels (enz.) in de booklets en 1000 kanji tekens (Kanji voor gevorderden)

Gevleugelde uitspraken.
Anime zit er vol mee. Een gevonden? Deelze! .

• Springtime of youth (Lee uit naruto als ie weer eens enthousiast is)
  • Your still xxx years too early to oppose me (Standaard reactie als iemand het tegen je opneemt die er niet klaar voor is. Bijv in: Naruto: Sasuke en Itachi, Midori: seiji en zus)
  • A cowardly love is all about looking for mistakes (Intro Midori No Hibi)

Nog meer bijzaken
    Tof japans muziek programma: hey hey hey
    Qunix dacht er ooit over om met zen allen een anime/manga te maken. Dus als je iets kan meld het (maar verwacht er niet te veel van)

Enkele site's over anime; hier vind je veel info over diverse anime.
    http://www.animenewsnetwork.com/
    http://www.animenfo.com/
    http://www.anipike.com/

Vorige delen
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
    Deze OP en (OP plaatje) staat altijd open voor veranderingen/verbeteringen.

OP Opa Oma: Hopey >>>> OP Papa Outcast_Within
    >>>

Hall of Fame

Almost Otaku/Otome!

Notice van Moderator : Geen links naar download sites!
    Maar PM'en kan altijd ^-^

Over dat download gebeuren.
    Gewoon downloaden die hap, tenzij je portomonee het aankan, of je moet em perse in dolby sexuele 3.92 om je heen geil 3/10 beeld formaat wil hebben met cardboard limited edition box eromheen.
    De feiten over wanneer het welof niet mag vind je hier

[ Bericht 1% gewijzigd door outcast_within op 07-03-2006 17:52:35 ]
  • pi_35777704
    weer een mooie op zoals altijd
    weet iemand trouwens hoeveel delen er van Samurai Champloo (manga) zijn ?
    ik zag er 2 liggen @ Comicasa.
    word ff zoeken nog

btw, iterashai = i am leaving in de OP hoort 'Itterasshai = Good bye! (Come back soon.)' te zijn, toch? [kan ook zijn dat ik het verkeerd heb ]
    en: Ittekimasu = Good bye! (I'll be back.)

[ Bericht 13% gewijzigd door SureZal op 06-03-2006 16:34:25 ]
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      maandag 6 maart 2006 @ 16:28:18 #3
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35777880
    whahahha aardig stukje aan het einde van de op
    mmmm ben nu toch wel benieuwd naar de Full metal Panic Manga
    (Ja ik ben een lijpo die van vergelijken van anime en manga houdt )
    pi_35777886
    Nog ff over dat monsterbudget... Ik ben daar nu juist erg bang voor!

Je hebt de kans dat ze met een dusdanig groot budget het juist helemaal verkloten, door alles uit te geven aan (misschien onnodige) special effects.
      † In Memoriam † maandag 6 maart 2006 @ 16:37:51 #5
    108371 sinterklaaskapoentje
    Wie komt er alle jaren...
    pi_35778205
    *meldt
    :')
    pi_35778313
    Kijk das een mooie OP Waarom staat Orealo eigenlijk 2 keer in de Hall of Fame??? Ben je zo'n fan van hem Outcast? :p
    ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
    pi_35778475
    Mooie OP, alleen net usericon veranderd met die prijsvraag

Maar die verander ik wel terug erna

deze dus --->
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
    pi_35779087
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:28 schreef blessed19 het volgende:
    Nog ff over dat monsterbudget... Ik ben daar nu juist erg bang voor!

Je hebt de kans dat ze met een dusdanig groot budget het juist helemaal verkloten, door alles uit te geven aan (misschien onnodige) special effects.
    Het gaat over een cyborg die, zoals de voorkant van de manga doet vermoeden, nog wel 'ns voor 'n deel ontleedt kon gaan worden. In de sloppenwijk van een futuristische stad...

Special effects zijn nogal noodzakelijk voor een film als BAA. Ik had zelf trouwens liever 'n film gezien van Saikano, ofzo... Als je dan toch zoiets maakt...
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_35779154
    Ik neem aan dat het hier gaat om een film met echte acteurs enzo en niet een animatiefilm...
    pi_35779198
    inderdaad. Het wordt een life action, maar met een boel CGI erin.
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_35779782
    Deel 9

Er komen wel steeds meer mensen bij in het Almost Otaku/Otome rijtje zeg
    pi_35780249
    Ja... wanneer schuiven we nou eens door naar de Hall of Fame ???
    pi_35780272
    Anders maken ze EERST de anime van Battle Angel Alita eens af en gaan ze daarna eens kijken voor een L.A versie

De anime is tof alleen zo kort

edit : natuurlijk heb ik ook nog even de geweldige OP bewonderd
    Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
    Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
    pi_35780324
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef uppie83 het volgende:
    Ja... wanneer schuiven we nou eens door naar de Hall of Fame ???
    Als er weer plekken vrij zijn natuurlijk !
    pi_35780348
    mweh, Howl's Moving Castle heeft geen Oscar gewonnen voor beste animatiefilm. Viel opzich ook al te verwachten, Wallace & Grommit was de grote favoriet. Better luck next time..(wellicht met Gedo Senki en Goro Miyazaki )
    pi_35780486
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 17:42 schreef Jor-an het volgende:
    mweh, Howl's Moving Castle heeft geen Oscar gewonnen voor beste animatiefilm. Viel opzich ook al te verwachten, Wallace & Grommit was de grote favoriet. Better luck next time..(wellicht met Gedo Senki en Goro Miyazaki )

Aan de andere kant , klei-animatie is nog een tikkeltje moeilijker/tijdrovender dan anime dus wat dat betreft hebben ze wel gelijk.

Al overtreft geen enkele klei-animatie The Nightmare Before Christmas
    pi_35780973
    quote:
    Is idd beetje teleurstellend nieuws ... anime verliest van klei
    pi_35781054
    ach... Wallace en Gromit is ook wel 'n briljante film, natuurlijk...
    pi_35781099
    Nog niet gezien... chicken run daarentegen heb ik wel gezien en die vond ik wel aardig, niet super.
      maandag 6 maart 2006 @ 18:10:50 #20
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_35781150
    Zo, eindelijk sta ik er ook bij...
    Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
    MaxiTitan City
    pi_35781350
    Terugkomend op de live-action van Battle Angel Alita. De film zal dus in 2009 komen, omdat Cameron eerst aan "Project 880" wil werken. Bovendien wil Cameron voor BAA van een nieuwe technologie, high-definition 3-D, gebruik maken. Hiervoor moeten bioscopen geupgrade worden oid, en in 2009 hoopt Cameron dat zo'n 1000 bioscopen in de VS dat hebben. Hij maakt er wel werk van dus
      maandag 6 maart 2006 @ 18:22:53 #22
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35781544
    quote:
    nya het feit dat ze genomineerd waren was al een winstpunt
    Sowieso is Ghibli een van de betere Animatie-studio's, ze hebben bewezen voor de mainstreampubliek geen 1-dagsvlieg te zijn, en ik moet hun nieuwe productie echt gaan zien
    pi_35781646
    moet je hun eerdere werken eens zien. Vooral Grave of the Fireflies (hier al ruim besproken) en Kiki's Delivery Service vielen voor mij echt onder de noemer "wauw".

Tevens is Paradiso van plan, om zo'n 3 Ghibli films per jaar uit te geven in Nederland, dus ook klassiekers als bijv. My Neighbor Totoro en Princess Mononoke zitten er aan te komen. Heerlijk
    pi_35784839
    Zou mooi zijn als ze daar eens een mooie boxset van gaan uitgeven
      maandag 6 maart 2006 @ 19:58:59 #25
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_35785679
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 17:47 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Aan de andere kant , klei-animatie is nog een tikkeltje moeilijker/tijdrovender dan anime dus wat dat betreft hebben ze wel gelijk.

Al overtreft geen enkele klei-animatie The Nightmare Before Christmas
    The Nightmare before rullez inderdaad, beste stop-motion picture. I luvvv Tim Burton
    Maar idd, jammer dat Howl niet gewonnen heeft. Ah ja volgende keer beter Gelukkig heeft ie Spirited Away..en terecht!
    Seen it all done it all, can't remember most of it
    pi_35785949
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 19:58 schreef Hopey het volgende:

[..]

The Nightmare before rullez inderdaad, beste stop-motion picture. I luvvv Tim Burton
    Maar idd, jammer dat Howl niet gewonnen heeft. Ah ja volgende keer beter Gelukkig heeft ie Spirited Away..en terecht!
    Het helpt natuurlijk wel een handje dat Wallace & Gromit van nature al engels gesproken is he.

Ach over een paar jaar krijgt Miyazaki gewoon een oscar voor zijn complete ouevre (spelling?)
    pi_35786020
    tvp !
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef uppie83 het volgende:
    Komop, maar er dan een zinnige post van... je current watch stats bijvoorbeeld
    One Piece 70
    Noein 17
    Bleach 70
    Naruto 174
    Blood+ 19 <= Shinsen subs doet langzaam
    Samurai Pizza Cats 2

[ Bericht 42% gewijzigd door Qunix op 06-03-2006 20:12:39 ]
    pi_35786055
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef Qunix het volgende:
    tvp !
    Komop, maak er dan een zinnige post van... je current watch stats bijvoorbeeld
    ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
    pi_35786182
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Komop, maak er dan een zinnige post van... je current watch stats bijvoorbeeld
    Ik zou zeggen doe het zelf ook

(en ik hoef dat niet te doen want ik zit lekker bij de hall of fame )
    pi_35786537
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 20:11 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik zou zeggen doe het zelf ook

(en ik hoef dat niet te doen want ik zit lekker bij de hall of fame )
    Ik ook... Hij wilt, denk ik, alleen weten wat ik kijk enzo.
    Nou dat heb ik gepost... Kijk boven maar.

Mij avatar hoef je niet te vervangen in de OP hoor... Ik doe alleen ff mee aan de prijsvraag. En dan hopen dat ik ga winnen misschien.
    pi_35786552
    Bummer... ok mijn stats... ik ben net klaar met de serie Shaman King. Moet nu de komende 3 weken een hoop leren voor tentamens dus heel veel kijken gaat niet. Ik twijfel ook nog welke serie ik zal gaan volgen, ik heb er nog een heleboel liggen die ik kan kijken: Full Metal Alchemist, Noir, Hunter x Hunter, Last Exile, Kimi ga nozomu Eien, Samurai 7, Wolf's rain, Rurouni Kenshin (alles), Ghost in the Shell (alles). Ik heb nog wel meer series liggen, maar dit is wat ik op het ogenblik even kon vinden zo snel.
      maandag 6 maart 2006 @ 20:28:38 #32
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35786889
    *gaat zich inlezen*
    *schaamt zich *

Nog een beetje brakjes, maar morgen ga ik verder weer met DNAngel
    pi_35787831
    Uppie:

Kimi is zeker een aanrader als je lekker depressief bent , kom je tot de conclusie dat het ALTIJD erger kan

GITS reeks is zware kost maar wel heel stoer
    Hunter X Hunter is lekker makkelijk doch een goede serie , beetje vergelijkbaar met Naruto
    pi_35788803
    voor de Full Metal Alchemist fans;

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      maandag 6 maart 2006 @ 21:28:22 #35
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_35789579
    Mijn watchstats.

Karin: 15
    Magikano: 7
    Mushishi: 10 (ik weet het ik loop een beetje achter, maar deze gaat er niet in als koek )
    Bleach: 70
    Naruto: 174
    Mai Otome: 20 (de laatst uitgekomen ep moet ik nog kijken)
    Shakugan no Shana: 21
    To Heart 2: 7 (deze serie schiet maar niet op met uitbrengen ik heb geloof ik ergens gelezen dat deze al volledig uitgezonden is)

Edit:
    Suzuka: 2
    MaxiTitan City
    pi_35789687
    Waar zijn de watchstats lijstjes goed voor, eigenlijk?
    pi_35790051
    Bleach: 70
    Naruto: 144
    BECK: 26 (end)
    Samurai Champloo: 2 (net begonnen )

Dat was het wel dacht ik....
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
    pi_35790125
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
    Ik vind het wel intressant wat iedereen kijkt
    pi_35790421
    Zulke lijstjes maken het nogal 'n opsomtopic.
      maandag 6 maart 2006 @ 21:48:18 #40
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35790467
    Blegh Ik ga niet eens beginnen aan een watchlijstje
    teveel gekeken
    en me backlijst is nog groter denk ik ^_^;;
    pi_35791320
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef Zeurberus het volgende:
    Anders maken ze EERST de anime van Battle Angel Alita eens af en gaan ze daarna eens kijken voor een L.A versie

De anime is tof alleen zo kort
    erm... voor mij is hij juist wel af... wel een open einde tough....
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_35791574
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 18:25 schreef Jor-an het volgende:
    Tevens is Paradiso van plan, om zo'n 3 Ghibli films per jaar uit te geven in Nederland, dus ook klassiekers als bijv. My Neighbor Totoro en Princess Mononoke zitten er aan te komen. Heerlijk
    Princess mononoke is allang uitgegeven in nederland. naar mijn weten ook my neighbour toro. (check de frs/boedisq/fame, ofzo)

Verder bestaan er ook een paar boxets van ghibli, maar die zijn naar mijn weten gigantisch prijzig...
    pi_35791921
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 22:06 schreef blessed19 het volgende:

[..]

erm... voor mij is hij juist wel af... wel een open einde tough....
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    De anime duurt een uur en is nog een OVA ook , dat noem ik niet af
    pi_35792209
    ach, joh... er zijn meerdere anime's met een open eind! (those who hunt elves... trigun... gto...)
    pi_35792260
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Princess mononoke is allang uitgegeven in nederland. naar mijn weten ook my neighbour toro. (check de frs/boedisq/fame, ofzo)

Verder bestaan er ook een paar boxets van ghibli, maar die zijn naar mijn weten gigantisch prijzig...
    Ik denk dat je dan verscheidene UK versies hebt gezien die oa. de FRS in zijn assortiment heeft (gehad?). Ik heb namelijk mijn Princess Mononoke bij de FRS gekocht, en dat is zonder NL ondertiteling, dus is 'ie niet officieel in Nederland uitgebracht. En een NL ondertiteling van My Neighbor Totoro is ook helemaal nieuw voor mij, dus daar houd ik mijn vraagtekens ook nog maar even bij.
    pi_35792377
    Ik heb in het algemeen toch liever engelse subs omdat ik dat gewend ben
    pi_35792402
    Dat jullie allemaal zoveel verschillende animé tegelijk kijken. Ik houd het altijd maar bij 1 serie tegelijk! Ben bang dat ik anders misschien dingen door elkaar ga halen ofzo. En Agiath, ik ben benieuwd wat je van Champloo vind. Ik vond het echt een geweldige serie. Staat bij mij zeker in mjin top 5, waarschijnlijk zelfs nog wel top 3!
    pi_35792553
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 22:29 schreef uppie83 het volgende:
    Dat jullie allemaal zoveel verschillende animé tegelijk kijken. Ik houd het altijd maar bij 1 serie tegelijk! Ben bang dat ik anders misschien dingen door elkaar ga halen ofzo. En Agiath, ik ben benieuwd wat je van Champloo vind. Ik vond het echt een geweldige serie. Staat bij mij zeker in mjin top 5, waarschijnlijk zelfs nog wel top 3!
    Als je meuk kijkt die 1x per week uitkomt dan kan je makkelijk meerdere series volgen. En gezien je dan zo klaar bent kijk ik volledige series erbij
    pi_35792885
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 22:25 schreef Jor-an het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan verscheidene UK versies hebt gezien die oa. de FRS in zijn assortiment heeft (gehad?). Ik heb namelijk mijn Princess Mononoke bij de FRS gekocht, en dat is zonder NL ondertiteling, dus is 'ie niet officieel in Nederland uitgebracht. En een NL ondertiteling van My Neighbor Totoro is ook helemaal nieuw voor mij, dus daar houd ik mijn vraagtekens ook nog maar even bij.
    Kameraad van me heeft volgens mij een nederlandse tekst op de achterkant van zijn hoesje... bij die neighbour toro moet ik eens ff goed nadenken... het kan ook zijn dat het een bootleg was..
    pi_35792933
    dat denk ik dan eerder....zeker een dubieuze anime utigever als "Anime Distributor" of whatever
    pi_35793036
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 22:32 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Als je meuk kijkt die 1x per week uitkomt dan kan je makkelijk meerdere series volgen. En gezien je dan zo klaar bent kijk ik volledige series erbij
    Is het niet lastig voor als je meerdere tegelijk kijkt, je geen echte inlevong krijgt in een bepaalde serie? (ik zou namelijk nooit trigun/FMP/Beck/Gunslinger girl tegelijkertijd moeten kijken)
    pi_35793146
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
    *meldt
    *verwerkt
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:45 schreef Agiath het volgende:
    Mooie OP, alleen net usericon veranderd met die prijsvraag

Maar die verander ik wel terug erna

deze dus ---> [afbeelding]
    *sterf beetje mooie topics vervuilen met lelijke avatars. Tis dat het tijdelijk is
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef Zeurberus het volgende:
    edit : natuurlijk heb ik ook nog even de geweldige OP bewonderd
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 17:41 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Als er weer plekken vrij zijn natuurlijk !
    Dat is een goede ^-^ (maar die dingen gebeuren allemaal uit de losse pols tis voornamelijk leuk)
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef Orealo het volgende:
    *gaat zich inlezen*
    *schaamt zich *

Nog een beetje brakjes, maar morgen ga ik verder weer met DNAngel
    FUUT FUUT welkom terug

Bijlezen kreng ik heb nog steeds een onz ban
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
    Voor een keer met jordy b eens is?!?
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 18:04 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Is idd beetje teleurstellend nieuws ... anime verliest van klei
    zou een slechte TT zijn - Klei 1 - Anime 0 (ja ik weet het ik zit al de hele tijd TT's in mijn hoofd te draaien )
    Wou eigenlijk Deel 9 Nu met vrouwen! noemen, maar bewaar die voor de jubileum editie

[ Bericht 2% gewijzigd door outcast_within op 06-03-2006 22:50:59 ]
    pi_35793389
    Denk dat het jubileum deel dan heel erg storm gaat lopen

Dames die anime kijken hebben gewoon wat
    pi_35793627
    aziatische dames zijn allemaal lekker
    pi_35793740
    Zijn alle dames die anime kijken aziatisch dan?

Hopey?
    Sinasappelsapje? (als jij je fotoboek nou nog had had ik het kunnen controleren )
    pi_35793845
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef outcast_within het volgende:

*sterf beetje mooie topics vervuilen met lelijke avatars. Tis dat het tijdelijk is
    Mooi topic
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 22:42 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Is het niet lastig voor als je meerdere tegelijk kijkt, je geen echte inlevong krijgt in een bepaalde serie? (ik zou namelijk nooit trigun/FMP/Beck/Gunslinger girl tegelijkertijd moeten kijken)
    Ja dat heb ik dus ook. Eén keer geprobeerd... NIET DOEHOEN.
    pi_35793969
    Hoe moeilijk is het?

Je kijkt een paar eps van de ene serie en daarna een paar eps van de andere.

Snap het probleem niet hoor
    pi_35794113
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:04 schreef Zeurberus het volgende:
    Hoe moeilijk is het?

Je kijkt een paar eps van de ene serie en daarna een paar eps van de andere.

Snap het probleem niet hoor
    je kijkt de een, en je zit met je gedachte bij de ander...

nouja, zo heeft ieder zijn eigenaardigheden
    pi_35794152
    Idd ... als ik een serie kijk zit ik er altijd helemaal in... Wanneer ik dan een andere serie tussendoor kijk dan matcht dat niet.

Dat probleem heb ik ook altijd nog even wanneer ik naar een nieuwe serie overstap.
    pi_35794201
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 22:50 schreef Zeurberus het volgende:
    Denk dat het jubileum deel dan heel erg storm gaat lopen
    Deel 10 Nu met vrouwen!
    (mss wel een miss verkiezing tussen Oma en sapje )
    en een graduation scene voor een paar Otaku/Otome
    Plus... euh verzin eens wat

Het gaat een Mooi Jubileum topic worden
    pi_35794359
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:09 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Deel 10 Nu met vrouwen!
    (mss wel een miss verkiezing tussen Oma en sapje )
    en een graduation scene voor een paar Otaku/Otome
    Plus... euh verzin eens wat

Het gaat een Mooi Jubileum topic worden
    Oma en Sapje die aan cosplay doen....
    pi_35794367
    Ik zeer benieuwd zijn. Misschien in de jubileum eens beginnen over het organiseren van een animé marathon ofzo

Btw nog 240 posts voor deel 10 (als er niemand tussendoor post)

[edit]
    wel gedaan, dus nog 239
    [/edit]
    pi_35794434
    238 and running!

een zaal huren met beamer zou helemaal top zijn
    pi_35794505
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:14 schreef blessed19 het volgende:
    238 and running!

een zaal huren met beamer zou helemaal top zijn
    Ik wil wel graag zitten als ik anime kijk dus een paar stoelen erbij zou ook geen kwaad kunnen
    pi_35794603
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:13 schreef uppie83 het volgende:
    Ik zeer benieuwd zijn. Misschien in de jubileum eens beginnen over het organiseren van een animé marathon ofzo

Btw nog 240 posts voor deel 10 (als er niemand tussendoor post)

[edit]
    wel gedaan, dus nog 239
    [/edit]
    Oh mijn god. Dit topic gaat te hard. Had je een edit nodig?
    Word dit net zo dramatisch af/optellen als bij densha otoko?
    pi_35794645
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:17 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik wil wel graag zitten als ik anime kijk dus een paar stoelen erbij zou ook geen kwaad kunnen
    ik ga voor de chesterfield banken
    pi_35794866
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:21 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ik ga voor de chesterfield banken

Nu rest nog de vraag: welke film of serie moet vertoont worden?
    pi_35794997
    ik nomineer:

GotF, Trigun, FMP, Beck, Cowboy Bebop, moving castle Hellsing, princess mononoke, azumanga daioh, noir, vandread (first and second) en slayers/next. Dit omdat de meeste mensen hier deze anime's wel eens hebben gezien. kan je relaxed kijken met wat gebrabbel
    pi_35795064
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef blessed19 het volgende:
    ik nomineer:

GotF, Trigun, FMP, Beck, Cowboy Bebop, moving castle Hellsing, princess mononoke, azumanga daioh, noir, vandread (first and second) en slayers/next. Dit omdat de meeste mensen hier deze anime's wel eens hebben gezien. kan je relaxed kijken met wat gebrabbel
    LOL series van 26 eps , hoelang wil jij die zaal huren?
    pi_35795115
    Ik zou vooral films kijken eigenlijk... niet zozeer series Wanneer je bij een serie anderhalf uur overslaat hoef je de rest niet meer te kijken. Bij een film ga je gewoon verder met de volgende...

Oh en nog 231
    pi_35795129
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:33 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

LOL series van 26 eps , hoelang wil jij die zaal huren?
    26 x 20 = 320. dat is rond de 5 uur. als we een weekeind-marathon houden, kunnen we met gemak 15 uur de dag draaien... 6 volledige series dus.

dan hebben we de vrijdagaaf en mensen die langer opblijven... ik denk dat je dan wel aan 7 a 8 series komt
    pi_35795235
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef blessed19 het volgende:

[..]

26 x 20 = 320. dat is rond de 5 uur. als we een weekeind-marathon houden, kunnen we met gemak 15 uur de dag draaien... 6 volledige series dus.

dan hebben we de vrijdagaaf en mensen die langer opblijven... ik denk dat je dan wel aan 7 a 8 series komt
    Ik heb een redelijke verslaving....maar dit is gewoon to much

edit: anhouwel , als we die banken hebben en de anime dames brengen het bier rond dan kom ik een aardig eind

*aait Hopey en Sapje
    pi_35795511
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:38 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

edit: anhouwel , als we die banken hebben en de anime dames brengen het bier rond dan kom ik een aardig eind

*aait Hopey en Sapje
    bunny-suits

maargoed! je hoeft ook niet alle afleveringen te kijken. je kan natuurlijk ook de desbetreffende manga's lezen!

maargoed, dat is wel een hoge sillyness... er moet natuurlijk ook een mooi programma paraat staan
    pi_35795563
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:38 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

*aait Hopey en Sapje
    *pakt stok en slaat Zeur hee niet zo schaamteloos slijmen bij onze anime vrouwen

@hopey en sapje: How you doing?
    pi_35795570
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef blessed19 het volgende:

[..]

bunny-suits

maargoed! je hoeft ook niet alle afleveringen te kijken. je kan natuurlijk ook de desbetreffende manga's lezen!

maargoed, dat is wel een hoge sillyness... er moet natuurlijk ook een mooi programma paraat staan
    Ik lees geen manga's ik kijk alleen animé en dat wil ik graag zo houden.
      maandag 6 maart 2006 @ 23:47:13 #76
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_35795579
    quote:

[..]

bunny-suits

Bunny Suits...
    OMG.. misschien tijdens een anime convention.. hehehhehehe in de privacy van een hotelkamer
    pi_35795588
    quote:

[..]

bunny-suits

Krijg net te horen dat iig een van de dames niet mee wilt werken

Het is ook zo zielig om die andere dan continu bier rond te laten brengen dus dat schrappen we maar. Zet wel een koelkast naast me neer
    pi_35795622
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef outcast_within het volgende:

[..]

*pakt stok en slaat Zeur hee niet zo schaamteloos slijmen bij onze anime vrouwen

@hopey en sapje: How you doing?
    Dames in een bunny suite hijsen en bier laten rondbrengen is nou niet echt bepaald slijmen Social Outcast
    pi_35795823
    Zeg... Zit het Grote Animé en Mangatopic niet zo vol te slowchatten...
    pi_35795838
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:54 schreef Jordy-B het volgende:
    Zeg... Zit het Grote Animé en Mangatopic niet zo vol te slowchatten...
    Kom dan met wat beters , dit stimuleerd ook niet echt he
      dinsdag 7 maart 2006 @ 00:08:50 #81
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_35796249
    mooie OP ik sta erbij
    mijn watchstats zijn:
    naruto 174
    bleach 70
    blood+ 6 net begonnen wel een vette anime
    chobits 16
    fate stay night 8
    noein 5
    black cat 8
    basilisk 10
    moet nog aan gto beginnen dus het wordt een drukke week
    pi_35797500
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Ik lees geen manga's ik kijk alleen animé en dat wil ik graag zo houden.
    waarom lijkt het alof je tegen manga's bent ?
    ze zijn best leuk hoor
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_35797581
    Ik weet het niet, ik kijk liever film dan dat ik plaatjes kijk. Veel leuker, kunnen ze tenminste idiote bewegingen maken
      dinsdag 7 maart 2006 @ 01:38:26 #84
    46080 rew-
    Ondertitel
    pi_35798108
    TVP.

Om hem nuttig te maken zal ik mijn mening over manga tegenover anime geven:

Anime beats manga, maar manga is een hele goede 2e, en manga beat weer alles wat je anders zou kunnen doen in periodes waar je geen anime kan kijken.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 02:26:44 #85
    69438 Bebop
    Space Cowboy
    pi_35798504
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef rew- het volgende:
    Anime beats manga, maar manga is een hele goede 2e, en manga beat weer alles wat je anders zou kunnen doen in periodes waar je geen anime kan kijken.
    Zelfs rukken?
    I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
    Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
    pi_35800377
    quote:
    TVP.

anime is idd beter dan manga maar dat laat niet weg dat manga gewoon leuk is om te lezen
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_35800723
    Ik heb trouwens eigenlijk nog wel redelijk wat manga te koop staan... mocht iemand interesse, dan post ik hier wel een lijstje.
    pi_35801808
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 09:38 schreef blessed19 het volgende:
    Ik heb trouwens eigenlijk nog wel redelijk wat manga te koop staan... mocht iemand interesse, dan post ik hier wel een lijstje.
    doe maar.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 10:57:55 #89
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_35802288
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 09:15 schreef SureZal het volgende:

[..]

anime is idd beter dan manga maar dat laat niet weg dat manga gewoon leuk is om te lezen
    Anime vind ik ook beter (al is het maar om die geanimeerde leipe gezichtsuitdrukkingen, soms zijn die echt priceless), maar voor een beter verhaal heb ik het idee dat je toch beter de manga kan gaan lezen.
    Het maakt een hoop duidelijker als de animeserie hebt gezien.
    MaxiTitan City
    pi_35804628
    quote:
    TVP.

Heb jij verder dan helemaal geen andere hobbies? Of lees ik het verkeerd
      dinsdag 7 maart 2006 @ 13:46:01 #91
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35807418
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef outcast_within de pauper met een kerstboom deze tijd van het jaar het volgende:
    [..]

FUUT FUUT welkom terug

Bijlezen kreng ik heb nog steeds een onz ban
    Nog steeds? niet alweer ?
      dinsdag 7 maart 2006 @ 13:48:59 #92
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35807536
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 10:57 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Anime vind ik ook beter (al is het maar om die geanimeerde leipe gezichtsuitdrukkingen, soms zijn die echt priceless), maar voor een beter verhaal heb ik het idee dat je toch beter de manga kan gaan lezen.
    Het maakt een hoop duidelijker als de animeserie hebt gezien.
    Da's waar, en bij manga komt iets meer fantasie van de lezer aan de pas, imo
    Wat is jullie manga verzameling?

Hier heb ik liggen :
    1-8 Naruto
    1-6 Chobits
    1 Full Metal Alchemist
    1 Liling Po
    2 A.I. love you
    1 Getbackers
    1 Jing : King of bandits
    1 Cheescake
    1 Okashii

Nummertjes staan voor de delen
      dinsdag 7 maart 2006 @ 13:49:47 #93
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35807566
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 09:38 schreef blessed19 het volgende:
    Die zie ik graag
    Waarom verkoop je het?
      dinsdag 7 maart 2006 @ 13:50:24 #94
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35807584
    Hoi ik ben terug van weg zijn - Kwartet!

[ Bericht 5% gewijzigd door Orealo op 07-03-2006 14:00:37 ]
    pi_35807616
    Hoi
      dinsdag 7 maart 2006 @ 13:51:34 #96
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35807638
    - Hexa
      dinsdag 7 maart 2006 @ 13:52:04 #97
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35807651
    Mijn hexa, wat doe je?
    pi_35808312
    haha daar gaat je hexa.
    Ja man ergens op pagina vier of vijf van het vorige topic vraag ik aan je hoe je van zo'n onz ban afkomt. (veel leuker aan jou als ervarings deskundige te vragen, dan het op te zoeken in een of andere faq)
    pi_35808463
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 13:51 schreef Kroekroek het volgende:
    Hoi
    Zijn hexa, wat heb je gedaan!

en...
    Hoi terug?...
    Ga eens midori no hibi kijken!
      dinsdag 7 maart 2006 @ 14:14:20 #100
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35808468
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:10 schreef outcast_within het volgende:
    haha daar gaat je hexa.
    Ja man ergens op pagina vier of vijf van het vorige topic vraag ik aan je hoe je van zo'n onz ban afkomt. (veel leuker aan jou als ervarings deskundige te vragen, dan het op te zoeken in een of andere faq)
    Hehehe een mailtje sturen naar forum@fok.nl met een vriendelijkere text als deze :

"Eh hoer, ik heb nu al veel te lang zo'n hendig sjieke onz ban, doe daar eens wat aan?
    Greetz."
    niet dat ik die verstuurd heb

Maar meer iets als :

"Beste FA/A,
    Een aantal weken terug heb ik een onz weekban gekregen, maar tot op heden is deze niet opgeheven, kunnen jullie hier iets aan doen?

Met vriendelijke groenten,
    die met die kerstboom"

En binnen no time krijg je een reply van die aardige lingo mevrouw
      dinsdag 7 maart 2006 @ 14:15:39 #101
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35808518
    Vette derde startpagina post opgedragen aan alle anime/manga fans out there!

Weet iemand wanneer de naruto fillers zijn afgelopen? ik begin er wel genoeg van te krijgen eigenlijk.

[ Bericht 49% gewijzigd door Orealo op 07-03-2006 14:42:50 ]
    pi_35808663
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:15 schreef Orealo het volgende:

Weet iemand wanneer de naruto fillers zijn afgelopen? ik begin er wel genoeg van de krijgen eigenlijk.
    wanneer "de" weer verandert is in "te".
    ik gok 3/4 episodes?
      dinsdag 7 maart 2006 @ 14:37:19 #103
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35809293
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:19 schreef outcast_within het volgende:

[..]

wanneer "de" weer verandert is in "te".
    ik gok 3/4 episodes?
    Zoiets zal wel cool zijn

Ik kon het niet laten, show je manga/anime verzameling!
    De meeste van m'n anime dvd's zijn uitgeleend/weggegeven (en gebrand )
    Dus hier de rest
    Beetje onduidelijke foto, naruto 1 en Jing : King of bandits staan allebij net rechts, en er net niet op.

en ja, ik moet m'n bed opmaken
    pi_35809473
    Ik zie je headband! flashback. Hee fris je fotoboek weer eens op naruto fan zijnde!
    En in je startpost zit een spelfout... De moet Te zijn

... euh mijn anime collectie?

dinsdag 7 maart 2006 @ 14:43:23 #105
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35809530
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef outcast_within het volgende:
    Ik zie je headband! flashback. Hee fris je fotoboek weer eens op naruto fan zijnde!
    Hmm?
      dinsdag 7 maart 2006 @ 14:44:32 #106
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_35809573
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 13:48 schreef Orealo het volgende:

[..]

Da's waar, en bij manga komt iets meer fantasie van de lezer aan de pas, imo
    Wat is jullie manga verzameling?

Nummertjes staan voor de delen
    Ik heb alleen een scanlation van Ichigo 100% t/m vol 18 en Mai Hime...
    Het is pas sinds niet zo lang dat ik mij ben gaan interesseren voor Manga.
    Ik heb Ichigo 100% scanlation gedownload omdat ik bijna op elk forum met dit onderwerp hoorde dat de manga zoveel beter was (en dat is het ook, een beter verhaal tov de anime en tekenstijl is mooier imo).

Ik ga binnenkort maar eens beginnen om de manga van Chobits te kopen.
    MaxiTitan City
      dinsdag 7 maart 2006 @ 14:47:29 #107
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35809681
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:44 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Ik heb alleen een scanlation van Ichigo 100% t/m vol 18 en Mai Hime...
    Het is pas sinds niet zo lang dat ik mij ben gaan interesseren voor Manga.
    Ik heb Ichigo 100% scanlation gedownload omdat ik bijna op elk forum met dit onderwerp hoorde dat de manga zoveel beter was (en dat is het ook, een beter verhaal tov de anime en tekenstijl is mooier imo).

Ik ga binnenkort maar eens beginnen om de manga van Chobits te kopen.
    Ik ken een fan van Ichigo 100%, als de manga zoveel beter is zal ik eens een boekje kopen voor d'r. zelf vond ik de serie niet zo heel erg leuk, teveel vrouwen
    pi_35809683
    Hey.. er is een topic over anime op Fok!.
    Daar ga ik eens aan meedoen.

Mag dan wel al 20 jaar zijn, ben helemaal weg van anime. Vooral series als Bleach kunnen me vreselijk boeien(ben in het weekend begonnen met kijken, zit nu al op aflevering 50 ).

Zijn hier overgens nog mensen die Haibane Renmei hebben gezien ?
      dinsdag 7 maart 2006 @ 14:48:11 #109
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35809704
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef outcast_within het volgende:

... euh mijn anime collectie?
    [afbeelding]
    Doe maar illegaal
    Ja binnenkort maar eens nieuwe foto's maken, maar ik sta nooit goed op foto's.
    je zou bijna denken dat het niet aan de foto's ligt
      dinsdag 7 maart 2006 @ 14:49:20 #110
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35809757
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Koranaga het volgende:

Mag dan wel al 20 jaar zijn, ben helemaal weg van anime. Vooral series als Bleach kunnen me vreselijk boeien(ben in het weekend begonnen met kijken, zit nu al op aflevering 50 ).

Was dat over een meisje dat vleugeltjes kreeg? staat me heel vaag iets van bij, volgens mij de eerste aflevering gezien, istie verder cool om te kijken?
    pi_35809838
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:49 schreef Orealo het volgende:
    Was dat over een meisje dat vleugeltjes kreeg? staat me heel vaag iets van bij, volgens mij de eerste aflevering gezien, istie verder cool om te kijken?
    Ja klopt.
    Ga je schamen dat je de rest nog niet heb gezien, vond het een fantastische serie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koranaga op 07-03-2006 14:52:31 (punctuatie) ]
      dinsdag 7 maart 2006 @ 14:55:13 #112
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35809970
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:51 schreef Koranaga het volgende:

[..]

Ja klopt.
    Ga je schamen dat je de rest nog niet heb gezien, vond het een fantastische serie.
    Ik haal 'm nu binnen! de man in de winkel is 'm aan het zoeken
    pi_35810304
    En ik maar denken dat ichigo 100% de manga is van bleach

@orealo ja die link maar ge-edit. een ban is ook weer zoiets he
    pi_35810305
    Heel veel plezier!

Vooral de muziek van de serie vond ik fantastisch (opening theme : "Free bird" ).
    Ik vond het zelfs zo mooi dat ik de OST ervan heb besteld.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:12:45 #115
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35810626

Een andere hobby van me P:
    en ja ook dit heeft met anime/manga te maken
    pi_35810769
    Ik heb zin om anime te kijken, maar ik heb geen tijd.
    Toetsweek
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:21:56 #117
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_35810963
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik ken een fan van Ichigo 100%, als de manga zoveel beter is zal ik eens een boekje kopen voor d'r. zelf vond ik de serie niet zo heel erg leuk, teveel vrouwen
    De serie is ook gewoon afgeraffeld vergeleken met de manga.
    Ik heb meer van de manga genoten dan de anime, de anime is maar een middelmaatje in mijn persoonlijke ranking. De manga, als hij gelicenceerd wordt wil ik hem wel hebben, maar tot nu toe heb ik nog niets erover gelezen.
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:04 schreef outcast_within het volgende:
    En ik maar denken dat ichigo 100% de manga is van bleach
    MaxiTitan City
    pi_35811145
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef Orealo het volgende:

En binnen no time krijg je een reply van die aardige lingo mevrouw
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_35813378
    lijstje van manga die ik weg wil doen

- Ai Yori Aoshi (deel 1 t/m 5)
    - GTO (deel 1 t/m 4 en deel 8)
    - Wolfs Rain (deel 1 en 2, dus compleet)
    - Get Backers (deel 1,2 en 3)
    - Battle royale (deel 4 en 5. 1 t/m3 ligt nu bij een vriendin van me in japan )
    - Trigun Maximum (deel 1 t/m 5)
    - Trigun (deel 1. dikke bundel van 353 pagina's)
    - Saiyuki (deel 1 t/m 5 en deel 8. deel 6 en 7 liggen wederom in Japan)
    - Fullmetal Alchemist (deel 1)
    pi_35813415
    <Elisba B mode> [Tags] Gezet.
    Richtprijzen! </Elisba B mode>
    pi_35813449
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:30 schreef outcast_within het volgende:
    <Elisba B mode> [Tags] Gezet.
    Richtprijzen! </Elisba B mode>

Erm.. 5 euro de deel? (zijn nog in redelijke mint conditie) het liefst wil ik in 1x een reeks kwijt. eventueel op te halen in Apeldoorn
    pi_35813832
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:29 schreef blessed19 het volgende:

...
    Ik ben wel geïntresseerd in Wolfs Rain !
    Zal het alleen niet op kunnen halen.
    Dat wordt dan ¤ 10,- + verzendkosten (geen idee hoeveel het is)
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:51:42 #123
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35813857
    Mag ik Wolf's Rain 1 en 2 voor 15 inc verzenden?
    Mail staat eventueel in profiel

pagina 3 TS gaat densha otoko 3 kijken

te laat
    pi_35813927
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:15 schreef Orealo het volgende:

Weet iemand wanneer de naruto fillers zijn afgelopen? ik begin er wel genoeg van te krijgen eigenlijk.
    Nog 5 Weken te gaan.

Eventueel tvp-je.
    'Heel Goed =)!'
    pi_35813939
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:50 schreef Koranaga het volgende:

[..]

Ik ben wel geïntresseerd in Wolfs Rain !
    Zal het alleen niet op kunnen halen.
    Dat wordt dan ¤ 10,- + verzendkosten (geen idee hoeveel het is)
    prima! denk dat het rond de 1,50 zal liggen (ligt aan het gewicht.)

mail me maar! phlebiac5apestaartjehetemeelpuntcom
    pi_35813948
    mijn manga collectie bestaat uit
    Dragonball (Glénat) 1-33 53-59
    Akira (Glénat) 2-6
    Neon Genesis Evangelion (Viz) 1-8
    Detective Conan (Viz) 1-9
    Death Note (Viz) 1
    Fullmetal Alchemist (Viz) 1-2
    Midori Days (Viz) 1-2
    Nausicaa of the Valley of the Wind (Viz) 1
    Fruits Basket (Tokyopop) 1
    Say Hello to Black Jack (Glénat) 1-3
    Alice 19th (Glénat) 1-3
    Yu-Gi-Oh (Kana) 1
    20th Century Boys (Glénat) 1
    Metropolis (Dark Horse)
    Astro Boy (Standaard Uitgeverij) 1-4, 6
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:07:31 #127
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35814276
    Als reactie op de rest... nee ik heb helemaal geen manga en jeetje wat loopt het topic toch ineens weer hard Alleen het idee van de marathon is een beetje weggedrukt tussen de posts.
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Koranaga het volgende:

Ik denk dat je met je 20 jaar niet eens de oudste bent hoor *bijna 23 is Er is niets mis met animé kijken ook al ben je ouder, altijd nog beter dan 40 zijn en GTST kijken ofzo

De serie Haibane Renmei heb ik zelf nog niet gezien.
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Zijn hexa, wat heb je gedaan!

en...
    Hoi terug?...
    Ga eens midori no hibi kijken!
    Goed zo indoctrineren die zooi
    pi_35814408
    @up ^-^ altijd.
    @orealo ganbate nog maar 6 eps te gaan. plus 2 hele lang eindes.

@kijk nou eens. Ik google op midori manga (bij mij de 2dehit staat ons topic )
    http://www.google.nl/search?q=midori+manga&hl=nl&lr=lang_nl&sa=X&oi=lrtip8

En op google.fok.nl boek ik orealo eruit ben ik er sinds vandaag achter.

Outcast_within: 18000 hits
    Orealo: 14700 hits

Maar toegegeven de hits van orealo op google.fok.nl zien er wel heel mooi uit
    pi_35814985
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef uppie83 het volgende:

Ik denk dat je met je 20 jaar niet eens de oudste bent hoor *bijna 23 is Er is niets mis met animé kijken ook al ben je ouder, altijd nog beter dan 40 zijn en GTST kijken ofzo

De serie Haibane Renmei heb ik zelf nog niet gezien.
    Dat is een hele geruststelling

* Koranaga schrijft midori no hibi op bij zijn 2watch lijstje en komt erachter dat hij elke dag een uur of 4 uur tekort komt
    pi_35815296

SPOILER
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:45:04 #131
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35815407
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef outcast_within het volgende:
    @up ^-^ altijd.
    @orealo ganbate nog maar 6 eps te gaan. plus 2 hele lang eindes.

@kijk nou eens. Ik google op midori manga (bij mij de 2dehit staat ons topic )
    http://www.google.nl/search?q=midori+manga&hl=nl&lr=lang_nl&sa=X&oi=lrtip8

En op google.fok.nl boek ik orealo eruit ben ik er sinds vandaag achter.

Outcast_within: 18000 hits
    Orealo: 14700 hits

Maar toegegeven de hits van orealo op google.fok.nl zien er wel heel mooi uit
    Omg
    Als je zoekt op abunai vind ie ons ook wat cool
      dinsdag 7 maart 2006 @ 17:46:09 #132
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35815443
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:40 schreef blessed19 het volgende:

SPOILER
    Moet ik trigun Maximum gelezen hebben om die bundel van Trigun te snappen?
    Ben daar anders wel in geintreseerd namenlijk
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:02:11 #133
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35815850
    Omg die dragonball z link in de op

Zo krijgen mensen wel het goeie beeld ervan!
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:02:51 #134
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35815872
    Kwam maximum voor de gewone serie dan... lijkt mij dat het erna kwam.

[edit]
    btw orealo, waarom staat nog steeds deel 7 in je sig???
    [/edit]
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:03:26 #135
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35815885
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef uppie83 het volgende:
    Kwam maximum voor de gewone serie dan... lijkt mij dat het erna kwam.
    Dat weet ik niet, ik heb de serie niet gezien, maar dat klinkt wel logisch
      dinsdag 7 maart 2006 @ 18:06:08 #136
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35815965
    De serie heet Trigun, niet Trigun maximum... maar goed, ik heb de manga niet gelezen dus ik weet niet wat er wel en niet in de serie is verwerkt.
    pi_35816062
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef Orealo het volgende:
    Omg die dragonball z link in de op

Zo krijgen mensen wel het goeie beeld ervan!
    Ah wel dus. en de intro van densha is best oke he? ik heb zo'n filmpje waarmee die intro word vergeleken met die van daicon vier. erg leuk
    pi_35818772
    Net ff een uur gesport. En dankzij mijn superieure inrichting kijk ik nu recht op de pc als ik op mijn cross-trainer bezig ben. Zo word sporten een stuk minder saai

trouwens in ep 11 van midori zie je een soort van overwinnigsgedachte van seji.
    In de boks arena met een winnaars gordel en het publiek schreeuwend. Seiji Bouma jee
      dinsdag 7 maart 2006 @ 19:44:03 #139
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35819201
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ah wel dus. en de intro van densha is best oke he? ik heb zo'n filmpje waarmee die intro word vergeleken met die van daicon vier. erg leuk
    Cool, bedankt voor je mail ook
      dinsdag 7 maart 2006 @ 19:44:28 #140
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35819223
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef outcast_within het volgende:
    Net ff een uur gesport. En dankzij mijn superieure inrichting kijk ik nu recht op de pc als ik op mijn cross-trainer bezig ben. Zo word sporten een stuk minder saai

trouwens in ep 11 van midori zie je een soort van overwinnigsgedachte van seji.
    In de boks arena met een winnaars gordel en het publiek schreeuwend. Seiji Bouma jee
    Sport, trainen? zeg.. ben jij wel een echte fan?
    pi_35819320
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 19:44 schreef Orealo het volgende:

[..]

Sport, trainen? zeg.. ben jij wel een echte fan?
    whehe ja hoor. maar ik voel me vaak zo schuldig als ik anime kijk enzo.
    Plus het sporten werd zo saai.
    2 vliegen een klap! tijd vliegt voorbij en mijn rotte lichaam word ietsjes beter

Edit: die fiets. zoiets als die wonderful quote uit densha
    asking us about a healthy outdoor activity is really pushing it
      dinsdag 7 maart 2006 @ 20:08:39 #142
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35820262
    ach joh gewoon niet schamen vanwege het feit dat je anime kijkt P:
    en Als ik sport dan speel ik wel een Spelltetje Dance Dance Revolution
    Veel leuker dan gewoon buiten lopen
    pi_35820570
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:06 schreef uppie83 het volgende:
    De serie heet Trigun, niet Trigun maximum... maar goed, ik heb de manga niet gelezen dus ik weet niet wat er wel en niet in de serie is verwerkt.
    trigun is de eerste serie (bestaat uit 2 gebundelde delen, waarvan ik deel 1 heb). trigun maximum is de tweede serie, waarvan ik 1 t/m 5 heb. hij is nog niet compleet, maar je bent met deze delen wel hard op weg
      dinsdag 7 maart 2006 @ 20:31:04 #144
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35821282
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 20:16 schreef blessed19 het volgende:

[..]

trigun is de eerste serie (bestaat uit 2 gebundelde delen, waarvan ik deel 1 heb). trigun maximum is de tweede serie, waarvan ik 1 t/m 5 heb. hij is nog niet compleet, maar je bent met deze delen wel hard op weg
    Cool mag ik die Trigun Bundel voor 7,50 incl? dan stuur ik je ff een mailtje
      dinsdag 7 maart 2006 @ 20:31:44 #145
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35821318
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef outcast_within het volgende:

[..]

whehe ja hoor. maar ik voel me vaak zo schuldig als ik anime kijk enzo.
    Plus het sporten werd zo saai.
    2 vliegen een klap! tijd vliegt voorbij en mijn rotte lichaam word ietsjes beter

Edit: die fiets. zoiets als die wonderful quote uit densha
    asking us about a healthy outdoor activity is really pushing it
    Dat is waar, ik ga altijd met de trap naar beneden, dat telt ook een beetje
    pi_35822027
    wat een zoutzakken zijn er toch weer aanwezig...

ik fitness 3x per week, waarbij ik (als het mooi weer is) zondag's meestal een stuk fiets (40 km, ofzo). ik schaam me voor jullie...

erm, orealo. we hebben een deal... de maximums hoef je er niet bij te hebben?
    pi_35822098
    ik doe ook ff gezellig mee met de manga verzameling;

Tsubasa 2 is in bestelling

SureZal doet ook aan fitness (1 of 2 keer in de week)
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      dinsdag 7 maart 2006 @ 20:55:15 #148
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35822203
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 20:52 schreef SureZal het volgende:
    ik doe ook ff gezellig mee met de manga verzameling;

[afbeelding]
    Tsubasa 2 is in bestelling

SureZal doet ook aan fitness (1 of 2 keer in de week)
    Doe je ze weer in plastic hoesjes na het lezen ?
      dinsdag 7 maart 2006 @ 20:56:31 #149
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35822242
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 20:50 schreef blessed19 het volgende:
    erm, orealo. we hebben een deal... de maximums hoef je er niet bij te hebben?
    Nee dankjewel
    Eerst even kijken of ik dit iets vind, heb de anime ook nog niet gezien.
    And I'm a poor fake-student.
    deze opleiding niet afgemaakt, begin nieuwe in september

You'll have mail soon
    pi_35822259
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 20:55 schreef Orealo het volgende:

[..]

Doe je ze weer in plastic hoesjes na het lezen ?
    check je sig...

en tsja... eigenlijk is dat wel wat beter voor de boekjes, he?
      dinsdag 7 maart 2006 @ 20:57:22 #151
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35822268
    Super vette 4'de pagina post!
    Opgedragen aan mijn linker grote teen die ik net gestoten heb!
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef uppie83 het volgende:
    [edit]
    btw orealo, waarom staat nog steeds deel 7 in je sig???
    [/edit]
    Shit, ga het meteen veranderen, goed dat je het zegt
    pi_35822293
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 20:56 schreef Orealo het volgende:

Eerst even kijken of ik dit iets vind, heb de anime ook nog niet gezien.
    Wat een otaku...

pagina 4 alweer!
    pi_35822558
    Als er hoesjes omheen zitten doe ik ze na het lezen weer terug in de hoesjes. Ik vind het mooier staan én het is beter voor de boekjes
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      dinsdag 7 maart 2006 @ 21:08:48 #154
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35822652
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 21:05 schreef SureZal het volgende:
    Als er hoesjes omheen zitten doe ik ze na het lezen weer terug in de hoesjes. Ik vind het mooier staan én het is beter voor de boekjes
    Heb je eigenlijk gelijk in, hier staan ze gewoon los in de kast
    pi_35822697
    Jeetje wat gaat het snel

Bleach 71 RAW is er al dus zal de sub versie snel komen !
      dinsdag 7 maart 2006 @ 21:18:29 #156
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35823049
    Nog 145 post, maar nogmaals... voor een jubileum topic is het natuurlijk wel leuk om een marathon te regelen!!!
      dinsdag 7 maart 2006 @ 21:20:29 #157
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35823150
    en fok! anime meet? misschien kunnen we zoiets beter op een animecon doen
    wel tof idee natuurlijk
    pi_35823212
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 21:18 schreef uppie83 het volgende:
    Nog 145 post, maar nogmaals... voor een jubileum topic is het natuurlijk wel leuk om een marathon te regelen!!!
    dat gaat je dus echt niet lukken! ik denk eerder aan een soort meet&greet in amsterdam! daar kunnen we met z'n allen naar wat anime-shops en de boudisque lastig vallen! daarna met z'n allen naar een japans restaurant om daarna door te zakken in een bruin cafe, ofzo.

trouwens! mocht iemand aan de film bicycle bejing kunnen komen, ben ik hem/haar eeuwig dankbaar!
    pi_35823358
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef blessed19 het volgende:

[..]

dat gaat je dus echt niet lukken! ik denk eerder aan een soort meet&greet in amsterdam! daar kunnen we met z'n allen naar wat anime-shops en de boudisque lastig vallen! daarna met z'n allen naar een japans restaurant om daarna door te zakken in een bruin cafe, ofzo.

trouwens! mocht iemand aan de film bicycle bejing kunnen komen, ben ik hem/haar eeuwig dankbaar!
    Vind je het ook goed als ik alleen kom doorzakken? Eten en winkels afstruinen hoeft van mijn niet zo (nofi naar jullie hoor )
    pi_35823496
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Vind je het ook goed als ik alleen kom doorzakken? Eten en winkels afstruinen hoeft van mijn niet zo (nofi naar jullie hoor )
    Ik ben ook niet zo van het winkelen.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 21:31:55 #161
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35823661
    Misschien eerst ff animo checken lijkt me wel een cool plan
    pi_35823683
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 21:28 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo van het winkelen.
    !!! idee !!!

Zullen we samen niet winkelen
    pi_35823842
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 21:31 schreef Orealo het volgende:
    Misschien eerst ff animo checken lijkt me wel een cool plan
    8 April (kleine suggestie)

Ik ga mee!
    Blessed19

Ik ga niet mee, maar wel voor het bier!
    Zeurberus
    Qunix

Sodemieter op! Ik ga lekker intravert blijven en anime's kijken!

zet je naam bij het lijstje, et voila
    pi_35824039
    cowboy bebop op TV, kijke allemaal!
    elke dinsdag 2 eps van 21:00 tot 22:00
      dinsdag 7 maart 2006 @ 21:43:43 #165
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35824158
    Ik heb juist geen geld om te shoppen... ben ook maar arme student, vandaar het idee om ze te gaan kijken ... dat kan namelijk veel goedkoper
      dinsdag 7 maart 2006 @ 21:58:45 #166
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_35824913
    oeh een meet als ie maar niet op zaterdag is kan ik wel komen denk ik

Ik ben begonnen met het kijken van Shakugan no Shana. Tot nu toe heb ik niet echt een gevoel van dat je iets zou missen als je het niet keek. Het is niet zo'n serie waarbij je na iedere aflevering op het puntje van je stoel zit. Het is gewoon een redelijke anime....meer niet...

binnenkort maar beginnen aan Samurai Pizza Cats
    pi_35824945
    Wie volgt op TMF Cowboy Bebop?
    pi_35825231
    k werk +- 48 uur in de week dus zal zowiezo geen tijd hebben
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_35825300
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef blessed19 het volgende:
    8 April (kleine suggestie)

Ik ga mee!
    Blessed19
    Koranaga

Ik ga niet mee, maar wel voor het bier!
    Zeurberus
    Qunix

Sodemieter op! Ik ga lekker intravert blijven en anime's kijken!
    Lijkt me best leuk
    Ben wel student, maar niet zozeer arm.
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 21:40 schreef Jor-an het volgende:
    cowboy bebop op TV, kijke allemaal!
    elke dinsdag 2 eps van 21:00 tot 22:00
    Moet eerlijk bekennen dat ik Cowboy Bebop niet zo fantastisch vond.
    pi_35825412
    omg omg omg, er komen tóch speacials van Hana Yori Dango [LA]
    zo! dat moest er gewoon ff uit
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_35825488
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef Koranaga het volgende:

[..]

Lijkt me best leuk
    Ben wel student, maar niet zozeer arm.
    [..]

Moet eerlijk bekennen dat ik Cowboy Bebop niet zo fantastisch vond.
    zet je naam dan bij 1 van de 3 groepen...

en eventueel een andere data *erbij* zetten, mocht je de 8'ste echt niet kunnen

*edit*

Ja, godver! ik moet niet te snel lezen...
      dinsdag 7 maart 2006 @ 22:09:21 #172
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35825495
    Ja an sich wil ik best mee, maar niet winkelen... ben geen vrouw
    pi_35825621
    even een schaamteloze tvp.
    Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
    pi_35825631
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef uppie83 het volgende:
    Ja an sich wil ik best mee, maar niet winkelen... ben geen vrouw
    quote:
    blessed 19 zei:
    daar kunnen we met z'n allen naar wat anime-shops en de boudisque lastig vallen!
    ik zeg toch lastig vallen?
    pi_35825844
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 21:59 schreef Qunix het volgende:
    Wie volgt op TMF Cowboy Bebop?
    Ja ik keek net, ik zapte toevallig net langs

Hoe dan?!? Het is TMF.. en nog in het japans ook.
    'Heel Goed =)!'
      dinsdag 7 maart 2006 @ 22:15:15 #176
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35825855
    damn, een meet
    ik weet niet of ik mee kan ;_;
    pi_35827240
    Een meet kunnen we ook op lange termijn instellen zodat iedereen tijdig vrij kan vragen enzo.

Ik bedoel , we meeten goed of we meeten niet , ik wil alle ava's aanwezig hebben
      dinsdag 7 maart 2006 @ 22:40:07 #178
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35827311
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef blessed19 het volgende:

[..]

[..]

ik zeg toch lastig vallen?
    Ooooh lastig vallen ... dan is het natuurlijk nog de vraag wat versta jij onder lastig vallen ...

Verder volg ik Cowboy Bebop niet op TMF, vind de nederlandse subs storend en ik heb de serie al tweemaal gezien.
    pi_35827904
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef Zeurberus het volgende:
    Een meet kunnen we ook op lange termijn instellen zodat iedereen tijdig vrij kan vragen enzo.

Ik bedoel , we meeten goed of we meeten niet , ik wil alle ava's aanwezig hebben
    mijn ervaring met meets is dat hoe later de datum, des te meer gerommel met wel en niet kunnen. na een tijd heeft de helft er geen zin meer in, omdat er al kleine meets zijn voorgegaan... maar ach, suggesties zijn altijd welkom
      dinsdag 7 maart 2006 @ 22:55:28 #180
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35828278
    Idd TE ver vooruit schuiven is ook niet een goed plan. Ik denk dat half Mei toch wel de limit is met het vooruitschuiven.
    pi_35828669
    Maar wat is de bedoeling?

Ik stem ook voor een (rustig) bruin cafe waar de muziek gelieve niet te hard staat.

We staan al voor lul genoeg met al die japanse termen , ik ga het niet ook nog eens schreeuwen
      dinsdag 7 maart 2006 @ 23:15:12 #182
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35829369
    haha... je zit met genoeg idioten waarschijnlijk... en daar ga je je nu al voor schamen
      dinsdag 7 maart 2006 @ 23:18:02 #183
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35829524
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 23:15 schreef uppie83 het volgende:
    haha... je zit met genoeg idioten waarschijnlijk... en daar ga je je nu al voor schamen
    kom op zeg zijn we nu Otaku of niet???
    en ik ben animebeurzen gewend daar is het nog een stukje erger nou ja erger(? ) met de mensen die in cosplay rondlopen [:
    pi_35829569
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
    ach joh gewoon niet schamen vanwege het feit dat je anime kijkt P:
    en Als ik sport dan speel ik wel een Spelltetje Dance Dance Revolution
    Veel leuker dan gewoon buiten lopen
    nee omdat ik met nuttigere dingen zou moeten bezig zijn enzo.

En fitness wegh
      dinsdag 7 maart 2006 @ 23:21:03 #185
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35829680
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 23:18 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

kom op zeg zijn we nu Otaku of niet???
    en ik ben animebeurzen gewend daar is het nog een stukje erger nou ja erger(? ) met de mensen die in cosplay rondlopen [:
    Wat hij zegt. Als je animé kijkt wordt je kennelijk al een mafkees gehoord en je gedraagt je niet naar je leeftijd en bla bla bla... Maar ik vind het leuk en wordt er vast door een hoop en mafkees voor gevonden
    pi_35829711
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Zeurberus het volgende:
    Maar wat is de bedoeling?

Ik stem ook voor een (rustig) bruin cafe waar de muziek gelieve niet te hard staat.

We staan al voor lul genoeg met al die japanse termen , ik ga het niet ook nog eens schreeuwen
    Ik ga dus echt geen otaku termen irl gebruiken!

gewoon beetje relaxen en genieten van de heerlijke tripels in een belgisch cafe
    pi_35829723
    En een meet? wat dacht je van abunai mss.
    en introvert blijven is ook stoer ^-^
    zowiezo gaat dat voor het lustrum niet lukken.
    Minimaal vijf delen voor een een echte meet .

Wil Ik ZEURberus wel zien eigenlijk...

en een aparte meet topic maken? gooi de link ervan in de OP. Dan kan dit topic weer over anime gaan

Ik nomineer Uppie voor het maken van het meet topic aangezien hij de aanstichter is van dit geweld
      dinsdag 7 maart 2006 @ 23:22:37 #188
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35829754
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 23:21 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Wat hij zegt. Als je animé kijkt wordt je kennelijk al een mafkees gehoord en je gedraagt je niet naar je leeftijd en bla bla bla... Maar ik vind het leuk en wordt er vast door een hoop en mafkees voor gevonden
    glad you are with me my friend P=
    pi_35829849
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 20:57 schreef Orealo het volgende:
    Super vette 4'de pagina post!
    Opgedragen aan mijn linker grote teen die ik net gestoten heb!
    En weer een teken van de verloedering.
    pi_35832190
    Het postopkrikken en slowchatten doet de reeks geen goed, idd...
      woensdag 8 maart 2006 @ 00:40:54 #191
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_35832358
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef Jordy-B het volgende:
    Het postopkrikken en slowchatten doet de reeks geen goed, idd...
    helaas dwalen we weer af
    heeft iemand Nightwalker gezien in anime news network zijn de ratings hoog
    is het waard om het te bekijken
    pi_35832480
    Ik ga altijd uit van www.animenfo.com

Daar krijgt hij een zeven... een aangezien de beoordeling daar eigenlijk altijd hoog uitvalt, is een zeven nogal magertjes.
      woensdag 8 maart 2006 @ 00:56:46 #193
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35832625
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 23:22 schreef outcast_within het volgende:
    En een meet? wat dacht je van abunai mss.
    en introvert blijven is ook stoer ^-^
    zowiezo gaat dat voor het lustrum niet lukken.
    Minimaal vijf delen voor een een echte meet .

en een aparte meet topic maken? gooi de link ervan in de OP. Dan kan dit topic weer over anime gaan

Ik nomineer Uppie voor het maken van het meet topic aangezien hij de aanstichter is van dit geweld
    Done Het grote animé/manga meeting topic

Dan kunnen we hier idd rustig blijven posten over het hoe en wat. Probleem is echter dat ik nog niet heel veel verschillende series heb gezien, pas een stuk of 15. En de rest ken ik dus ook echt niet. Dus daar kan ik dan ook niet echt over meepraten.
      woensdag 8 maart 2006 @ 02:57:13 #194
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35833869
    Ik gebruik ook graag animenfo, vind ik goeie recencies hebben en de cijfers die ze geven komen meestal overeen met wat ik de serie zou geven
      woensdag 8 maart 2006 @ 03:43:02 #195
    46080 rew-
    Ondertitel
    pi_35834134
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef SureZal het volgende:
    omg omg omg, er komen tóch speacials van Hana Yori Dango [LA]
    zo! dat moest er gewoon ff uit
    Dit soort posts maken dit topic zo fokking eng he...
    pi_35834976
    ik gebruik graag animenewsnetwork. tis de meest complete anime bron op het web, dus waarom een mindere nemen? En af en toe gebruik ik ook wel animenfo of animeacademy om ergens een beter beeld van te krijgen
      Moderator / Redactie Sport woensdag 8 maart 2006 @ 08:16:33 #197
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_35835060
    de topics gaan hard tegenwoordig
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      woensdag 8 maart 2006 @ 10:23:31 #198
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_35837205
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 02:57 schreef Orealo het volgende:
    Ik gebruik ook graag animenfo, vind ik goeie recencies hebben en de cijfers die ze geven komen meestal overeen met wat ik de serie zou geven
    Ik ook, maar ik gebruik ook anime-planet.com.
    Deze heeft een extra functie...
    Wanneer je een serie opzoekt die je echt leuk vond dan krijg je een lijst met andere series die je hoogstwaarschijnlijk ook wel zou leuk vinden.

Deze site heeft er bij mij in ieder geval nog nooit naast gezeten, vooral handig als je een beginnende animekijker bent. Het geeft een antwoord op de vraag: Ik vond (bijvoorbeeld) Chobits leuk welke andere/soortgelijke series zullen er nog meer bij mij in de smaak vallen?
    MaxiTitan City
    pi_35837502
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 03:43 schreef rew- het volgende:

[..]

Dit soort posts maken dit topic zo fokking eng he...
    't is gewoon een vette serie
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_35837521
    grappig die functie. Wel weinig votes. (of worden ze niet daarop geselecteerd?)
    http://anime-planet.com/animerec/

Heb net het einde van midori weer gezien. Nu ook op de eind theme gelet. Erg leuk om een soort van mini epiloog te zien
    pi_35837954
    Ontiegelijk gave pagina start post waar ik afvraag.
    Kun je die pakketten naruto 1-25 26-50 etc. etc.
    Op een dvd speler afspelen die divx aankan?
    (heb nogal snel een antwoord nodig aangezien ik een "mannetje" heb die em donderdag gaat kopen

Edit: Qunix bijna mijn pagina startpost wat doe je (het word echt te gek hier. Al drie keer dat mensen tegelijkertijd posten)

Offtopic eddit:
    Kijk mam ik ben een powerranger!
    Iemand heeft een oud topic van mij gekicked waarvan ik het bestaan was vergeten

[ Bericht 23% gewijzigd door outcast_within op 08-03-2006 23:25:06 ]
    pi_35837955
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 22:15 schreef Spaceman89 het volgende:

[..]

Ja ik keek net, ik zapte toevallig net langs

Hoe dan?!? Het is TMF.. en nog in het japans ook.
    Mooi toch?

Bijna een super vette eerste 5e pagina post
      woensdag 8 maart 2006 @ 10:55:11 #203
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_35838004
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 10:36 schreef outcast_within het volgende:
    grappig die functie. Wel weinig votes. (of worden ze niet daarop geselecteerd?)
    http://anime-planet.com/animerec/
    Ik heb geen idee over die votes, maar ik denk het wel.
    Het is niet echt een grote site vergeleken met animenfo oid en dat verbaast mij mij ook wel een beetje imo.
    Die functie is echt handig, ik heb op verschillende fora die fundamentele vraag gelezen waar anime-planet.com in voorziet. Het zijn dan vooral beginnende anime fans (zoals ikke 3 jaar geleden ongeveer) die nog niet helemaal thuis zijn in dit wereldje die deze vraag stellen.
    MaxiTitan City
      woensdag 8 maart 2006 @ 11:45:52 #204
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35839307
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 10:53 schreef outcast_within het volgende:
    (heb nogal snel een antwoord nodig aangezien ik een "mannetje" heb die em donderdag gaat kopen

Edit: Qunix bijna mijn pagina startpost wat doe je (het word echt te gek hier. Al drie keer dat mensen tegelijkertijd posten)
    Als het goed is wel, maar dat weet ik niet zeker
      woensdag 8 maart 2006 @ 12:42:19 #205
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35841068
    Even een vraagje over Azumanga Daioh. Op animenfo staat dat er 130 eps van 5 minuten zijn, maar ik heb maar 26 eps van normale lengte. Ik merk ook helemaal niets van het feit dat het kennelijk dus allemaal aan elkaar geplakte 5 minuten stukjes zijn. Dus klopt dat wel?
    pi_35841120
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 10:23 schreef MaxiTitan het volgende:
    Ik ook, maar ik gebruik ook anime-planet.com.
    Deze heeft een extra functie...
    Wanneer je een serie opzoekt die je echt leuk vond dan krijg je een lijst met andere series die je hoogstwaarschijnlijk ook wel zou leuk vinden.

Deze site heeft er bij mij in ieder geval nog nooit naast gezeten, vooral handig als je een beginnende animekijker bent. Het geeft een antwoord op de vraag: Ik vond (bijvoorbeeld) Chobits leuk welke andere/soortgelijke series zullen er nog meer bij mij in de smaak vallen?
    Ik kwam deze site een tijdje terug tegen toen ik met google naar recenties over een bepaalde serie zocht. En inderdaad ik heb d'r al veel "profijt" van gehad als beginnend anime kijker (half jaartje).

En Outcast_within, in theorie is dat mogelijk zolang het maar geen .ogm bestanden zijn. Maar hang me er niet aan op. Ik zou zeggen met de huidige prijs van blanco dvd-tjes, probeer het is.
    pi_35841716
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 12:42 schreef uppie83 het volgende:
    Even een vraagje over Azumanga Daioh. Op animenfo staat dat er 130 eps van 5 minuten zijn, maar ik heb maar 26 eps van normale lengte. Ik merk ook helemaal niets van het feit dat het kennelijk dus allemaal aan elkaar geplakte 5 minuten stukjes zijn. Dus klopt dat wel?
    Het zijn gewoon 26 afleveringen van plusminus 25 minuten.
    pi_35842859
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 12:42 schreef uppie83 het volgende:
    dat had ik eerst ook! dacht adt ik genept was... maar het klopt toch! ze zijn aan elkaar geplakt, zeg maar.
      woensdag 8 maart 2006 @ 15:01:22 #209
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35845886
    Mooi, dan weet ik dat ik de goede heb
      woensdag 8 maart 2006 @ 15:04:14 #210
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35845978
    afleveringen van 5 minuten lijken me zo irritant
      woensdag 8 maart 2006 @ 15:08:02 #211
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35846132
    Ja en dan na 5 minuten moet je weer een week, of erger nog een maand, wachten tot het weer verder gaat :S
      woensdag 8 maart 2006 @ 15:08:45 #212
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35846166
    Dat ook, en je zet hem aan, gaat er even voor zitten, en hij's alweer afgelopen.
      woensdag 8 maart 2006 @ 15:09:23 #213
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35846197
    Je hoeft idd niet even ondertussen naar de wc te moeten, want dan is het weer voorbij
      † In Memoriam † woensdag 8 maart 2006 @ 16:55:28 #214
    pi_35849493
    hallo

ik ben een beetje afwezig de laatste tijd, maar ik ga zo eens lekker zitten voor de laatste 5 afleveringen van OVA 2 van Hunter x Hunter

het mooiste van deze serie is gewoon dat hunter exam, niks is wat je verwacht, telkens word er veel verder gedacht dan je zelf denkt . én je bent benieuwd wat de volgende ronde gaat worden natuurlijk .
    pi_35851594
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 10:53 schreef outcast_within het volgende:

Gaat je mannetje die serie kopen of de Divx-speler? 'k hoop het laatste, want anders is het niet erg netjes...

Mijn Divx-speler speelt de meeste bestanden probleemloos af. Het zijn alleen formaten als matroska waar 'ie over struikelt... En 'n paar exotische Xvid-bestanden.

Maar het normale spul is goed af te spelen (als 'ie 'n beetje goeie speler heeft... eentje die je kan updaten en waar 'n beetje goeie firmware voor beschikbaar is)
    pi_35851674
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef Orealo het volgende:
    afleveringen van 5 minuten lijken me zo irritant
    och... als ze 'n beetje leuk gebundeld worden, is dat geen punt.

Azumanga Daioh, bijvoorbeeld, bestaat uit afleveringen van 5 minuten. De tv-zender die hem uitzond (of de fansubgroep... weet ik niet meer) heeft gewoon meerdere afleveringen samengevoegd tot één blok van normale duur (25 min, dacht ik)... Da's dan prima te doen.
    pi_35853633
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 23:22 schreef outcast_within het volgende:

Je weet dat ik voor de vrouwtjes ga he

Zojuist nieuwe bleach gezien en ik moet zeggen dat ik deze filler reeks nog best te pruimen vind
      woensdag 8 maart 2006 @ 19:39:14 #218
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35854514
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 18:11 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

och... als ze 'n beetje leuk gebundeld worden, is dat geen punt.

Azumanga Daioh, bijvoorbeeld, bestaat uit afleveringen van 5 minuten. De tv-zender die hem uitzond (of de fansubgroep... weet ik niet meer) heeft gewoon meerdere afleveringen samengevoegd tot één blok van normale duur (25 min, dacht ik)... Da's dan prima te doen.
    Lol, lees eens terug waar de originele opmerking over ging
    pi_35855409
    't gaat ook zo snel, hier... Dat lees ik niet allemaal meer hoor...
    pi_35856618
    't is wel typisch dat ik bij 'n serie met korte afleveringen gelijk aan Azumanga Daioh denk, trouwens...
    pi_35861519
    misschien dat dat ook de enige is?

maar hey, jongens! ik heb de manga's vandaag nog nietop de post gedaan. er kwam wat speciaal vrouwelijk gezelschap tussendoor...

dus nog een dagej geduld, alsjeblieft
      woensdag 8 maart 2006 @ 22:59:36 #222
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35863115
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef Jordy-B het volgende:
    't is wel typisch dat ik bij 'n serie met korte afleveringen gelijk aan Azumanga Daioh denk, trouwens...
    Is dan ook wel een hele leuke serie De eerste paar eps dacht ik echt van "WAT IS DIT???", maar daarna ben ik het steeds meer gaan waarderen Kwam waarschijnlijk ook omdat dit de eerste serie was die ik keek waar geen actie in zat.
    pi_35863202
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 18:08 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Gaat je mannetje die serie kopen of de Divx-speler? 'k hoop het laatste, want anders is het niet erg netjes...

Mijn Divx-speler speelt de meeste bestanden probleemloos af. Het zijn alleen formaten als matroska waar 'ie over struikelt... En 'n paar exotische Xvid-bestanden.

Maar het normale spul is goed af te spelen (als 'ie 'n beetje goeie speler heeft... eentje die je kan updaten en waar 'n beetje goeie firmware voor beschikbaar is)
    Tis een blokker apperaat. maar goed als ie naruto afkan spelen ben ik blij
    pi_35863261
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Je weet dat ik voor de vrouwtjes ga he

Zojuist nieuwe bleach gezien en ik moet zeggen dat ik deze filler reeks nog best te pruimen vind
    Je de vrouwtjes zijn dol op ZEURberus
    Heuj vrouwtje ga de meuh animeuh Kijken

confirmed ik wil zeurberus definetely niet in het echt ontmoeten
    pi_35864523
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Tis een blokker apperaat. maar goed als ie naruto afkan spelen ben ik blij
    Ik ben ook erg geinstresseerd! mijn laptop pakt vrijwel geen cd meer

ik zit trouwens door julie wederom de manga van azumanga daioh te lezen! wil mijn geleende dvd's terug!

morgen ga ik proberen een begin te maken met getbackers. lijkt me een toffe anime
    pi_35865046
    k ga zo maar eens verder met Rurouni Kenshin [anime] ben nu bij ep 18
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_35865060
    Toch maar afgelopen week Trinity Blood ff gedownload. En natuurlijk de eerste ep van Ergo Proxy en ik moet zeggen dat deze anime best potentie heeft. Donker en emotieloos sfeertje en hoofdpersonage is wel ok op die hoop oogschaduw na dan.

En nou is het wachten op Noein 18 en Blood+ 20.
    pi_35865619
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Heuj vrouwtje ga de meuh animeuh Kijken

Natuurlijk gaat dat niet zo man !

'Hoe komt het dat jij geen cup DD hebt en 20 kilo weegt?'
      donderdag 9 maart 2006 @ 00:41:58 #229
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_35865971
    het is een suggestie om in het jubileum deel een soort verkiezing te houden voor anime in verschillende catagoriën of genres zoals:

• beste anime movie
  • beste anime karakter
  • beste muziek
  • beste comedy
  • beste mecha
  • beste horror
    enz. enz.
    en ook natuurlijk slechtste anime.......

lijkt het jullie wat
  •   donderdag 9 maart 2006 @ 01:09:07 #230
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_35866448
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 00:41 schreef stroopje het volgende:
    het is een suggestie om in het jubileum deel een soort verkiezing te houden voor anime in verschillende catagoriën of genres zoals:

• beste anime movie
  • beste anime karakter
  • beste muziek
  • beste comedy
  • beste mecha
  • beste horror
    enz. enz.

lijkt het jullie wat
  • No offence, maar dan kun je gewoon beter naar die anime sites kijken. En niet iedereen heeft zoveel anime gekeken dat ie al een beetje alles objectief kan beoordelen.
    Het zou eerder dan een opsom of lijstjes topic worden en daar zit ik niet echt op te wachten.
    Ik zou dan liever nog een anime tournament houden voor of een film of een anime serie en dan als lijstje de animenfo 200. Mijn voorkeur gaat naar een anime film tournament. Alhoewel een serie meer mogelijkheden biedt.

Ik heb n.a. van een post van Jordy, Bichotan gezien, aah zo kawaii die serie Erg lief getekend. Als snap ik niet wat ze met dat stuk hout op d'r hoofd doet.

Ben nu bezig om Fullmetal Alchemist The Movie binnen te halen, eindelijk de laatste ep gezien van de serie.. en ik kan je vertellen dat ie vrij onbevredigend is. Dus ik hoop dat deze film een leuk einde heeft.

Ook de eerste episode van Shinigami No Ballad binnen gehaald. 1 van de nieuwere series van 2006 en ik kan zeggen dat ik er helemaal niks aan vind. Verhaal is sloom en de hoofdpersonage komt amper in de eerste ep voor.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hopey op 09-03-2006 01:28:47 ]
      donderdag 9 maart 2006 @ 01:27:27 #231
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35866814
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 00:21 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat dat niet zo man !

'Hoe komt het dat jij geen cup DD hebt en 20 kilo weegt?'
    20 kilo ?
    vel over been
      donderdag 9 maart 2006 @ 01:27:46 #232
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_35866819
    Noein
      donderdag 9 maart 2006 @ 01:29:32 #233
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35866850
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef Hopey het volgende:

[..]

Ben nu bezig om Fullmetal Alchemist The Movie binnen te halen, eindelijk de laatste ep gezien van de serie.. en ik kan je vertellen dat ie vrij onbevredigend is. Dus ik hoop dat deze film een leuk einde heeft.
    Vond je ?
    Ik vond het einde van FMA juist erg cool, heel 'realistisch' (gezien de rest van het verhaal) ik had een slechter einde verwacht

Ik hoop dat je een goeie versie hebt van de FMA film, die ik gedownload had was opgenomen met een camera met een kleinere fps dan de bioscoop, dus dat zag er niet uit
      donderdag 9 maart 2006 @ 01:36:29 #234
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_35866977
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 01:29 schreef Orealo het volgende:

[..]

Vond je ?
    Ik vond het einde van FMA juist erg cool, heel 'realistisch' (gezien de rest van het verhaal) ik had een slechter einde verwacht

Ik hoop dat je een goeie versie hebt van de FMA film, die ik gedownload had was opgenomen met een camera met een kleinere fps dan de bioscoop, dus dat zag er niet uit
    Ik zeg niet dat ik het slecht vond. Ik vond het onbevredigend dat het een open einde had. Kan me voorstellen dat als je in 2002 de serie had gekeken en dan deze einde had gezien zoiets had van hmm zouden de broers ooit weer bij elkaar komen. En dan tot 2005 moet gaan wachten om te zien of het daadwerkelijk zou gebeuren.

Enfin. Ik weet niet of ik een goede versie krijg. Het heeft een mkv extensie dus ik vertrouw erop dat ik gewoon een dvd rip krijg, met altijd van die bagger vertalingen rechstreeks vertaald vanuit engelse de voice overs..
    pi_35867564
    quote:

• beste anime movie
  • beste anime karakter
  • beste muziek
  • beste comedy
  • beste mecha
  • beste horror
    enz. enz.

lijkt het jullie wat
  • Cool!
    Fok! Anime/Manga Awards 2006!
    We kunnen vragen of het door gaat of we een pagina kunnen krijgen
    Dan een aantal nomineren en de bezoekers laten beoordelen
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 01:27 schreef Hopey het volgende:
    Noein
    pi_35867828
    Mja maar zoals Hopey al zei, hoevel mensen hebben nou echt voldoende animé gezien om daar een goed oordeel over te kunnen geven.
    pi_35867874
    Sja.... Als je het niet uitprobeert zal er ook niets gebeuren.
    pi_35869942
    quote:

• beste anime movie
  • beste anime karakter
  • beste muziek
  • beste comedy
  • beste mecha
  • beste horror
    enz. enz.

lijkt het jullie wat
  • hehe way ahead of you. Grappig dat je ermee komt.
    ik had al een topic gestart hoe dat moest
    Hoe maak je zo'n "wat is de beste ... toernooi"?

en werd naar een ander topic doorverwezen.
    Idee voor volgend tournament deel 2

Nog niemand mij verteld hoe zoiets moet maar goed.
    Ik vond het wel leuk om te kijken welke
    Intro de beste was en etc. etc. volgens fokkers. Maar zoiets is wel ingewikkeld.
    Had er wel over nagedacht. En het leek me zowiezo leuk om daar mee te beginnen vanaf de lustrum editie

[ Bericht 10% gewijzigd door outcast_within op 09-03-2006 10:24:08 ]
    pi_35869954
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 03:00 schreef uppie83 het volgende:
    Mja maar zoals Hopey al zei, hoevel mensen hebben nou echt voldoende animé gezien om daar een goed oordeel over te kunnen geven.
    Tuurlijk wel al heb je maar 1 anime gezien en ben je daar helemaal hotel de botel over.
    pi_35870917
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Tuurlijk wel al heb je maar 1 anime gezien en ben je daar helemaal hotel de botel over.
    Je kunt niet echt een afweging maken tussen goed of slecht als je verder niet bekend bent met animé... Als je standaard nogal laag is, bedoel ik.

De meeste mensen die beginnen met animé zijn alleen bekend met Dragon Ball Z of Pokemon... Als je dan in aanraking komt met 'n serie als Jubei Chan, ofzo, (goed, maar niet bepaald geweldig) dan is dat waarschijnlijk het beste wat je ooit hebt gezien en kun je er helemaal lyrisch over zijn. Maar zoiemand gaat dan wel vrolijk z'n Jubei Chan laten concurreren met topseries als Cowboy Bebop, FMA, Gungrave, Elfen Lied, etc...

En dat geeft toch 'n wat vertekend beeld...

Maar ik ben sowieso tegen een animé tournament... Als je dan al iets wil, lijkt het met handiger om een apart topic te openen en iedereen per categorie bijvoorbeeld drie series te laten noemen (met bijvoorbeeld respectievelijk 4,2,1 punten)
    Vervolgens (na een paar pagina's) de punten optellen en sorteren en je hebt je eindlijstje.

Maar zoiets wordt dus lastig als je maar één serie kent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 09-03-2006 10:29:41 ]
    pi_35870949
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Maar dat is dan toch ook logisch?

bij bijvoorbeeld beste film 1994 kan je zelf titels opgeven, en bepaalde titels steunen (de gesteunde titels worden dan opgenomen in een lijst). daarna heb je telkens wedstrijden (chobits - bleach), waarbij iedereen zijn of haar stem kan uitbrengen voor 1 van de 2. (zo heb je dus meerdere uitslagen van wedstrijden in 1 post.)

misschien is dat wel iets? maar ik denk dat als je dat in anime/manga, deel 10! tieners door de bocht doet, je dan wel een erg rommelig zooitje krijgt.
    pi_35870979
    heb je Hebben jullie op een van die links geklikt in die andere post?
    het was zowiezo het plan om nieuwe topics daar voor te openen. En wacht nou maar met verder offtopic gaan.

Komt goed voor het 10de deel
    pi_35871091
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Maar dat is dan toch ook logisch?

bij bijvoorbeeld beste film 1994 kan je zelf titels opgeven, en bepaalde titels steunen (de gesteunde titels worden dan opgenomen in een lijst). daarna heb je telkens wedstrijden (chobits - bleach), waarbij iedereen zijn of haar stem kan uitbrengen voor 1 van de 2. (zo heb je dus meerdere uitslagen van wedstrijden in 1 post.)

misschien is dat wel iets? maar ik denk dat als je dat in anime/manga, deel 10! tieners door de bocht doet, je dan wel een erg rommelig zooitje krijgt.
    Het probleem met tournamenten (die methode die je noemt, staat op Fok! bekend als 'n tournament) is dat je aan het begin twee goede series tegenover elkaar kunt hebben en twee slechte series tegenover elkaar kunt hebben. Je kijgt dan dat een goede serie ergens onderaan kan eindigen en een slechte serie belachelijk hoog komt... Enkel door stomme toevalligheden (en/of beïnvloeding door de tournamentleider).

Terwijl bij een globale stemming dat probleem niet optreedt. Dan is het enkel een kwestie van puntjes/stemmen optellen en zo de series sorteren. Op die manier krijg misschien een minder verassende, maar wel een eerlijke uitkomst. De beste serie is dan ook daadwerkelijk de beste serie, zonder dat toeval er iets mee te maken heeft gehad.
    pi_35871137
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 10:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Statistisch geneuzel
    Ok ok. Een fok Anime toernooi
    pi_35871157
    *edit*

lama. had je post niet geheel goed gelezen.. vervloekte stage ook... zijn er hier trouwens nog meer stagiairs?

[ Bericht 86% gewijzigd door blessed19 op 09-03-2006 13:05:30 ]
      donderdag 9 maart 2006 @ 14:02:36 #246
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_35877243
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 10:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het probleem met tournamenten (die methode die je noemt, staat op Fok! bekend als 'n tournament) is dat je aan het begin twee goede series tegenover elkaar kunt hebben en twee slechte series tegenover elkaar kunt hebben. Je kijgt dan dat een goede serie ergens onderaan kan eindigen en een slechte serie belachelijk hoog komt... Enkel door stomme toevalligheden (en/of beïnvloeding door de tournamentleider).

Terwijl bij een globale stemming dat probleem niet optreedt. Dan is het enkel een kwestie van puntjes/stemmen optellen en zo de series sorteren. Op die manier krijg misschien een minder verassende, maar wel een eerlijke uitkomst. De beste serie is dan ook daadwerkelijk de beste serie, zonder dat toeval er iets mee te maken heeft gehad.
    Wat Jordy zegt. Ik ben niet weg van het idee. Er zijn én te veel anime series én niet iedereen heeft alle anime series gezien. Als uit eindelijk gestemd mag worden dan dan zullen maar bv een paar mensen misschien kunnen stemmen.
    Voor example: Fruits Baskets - Fullmetal Alchemist
    ik heb eerste serie dus niet gezien, dus ik kan niet stemmen. Dit kan een vertekend beeld opleveren doordat goede afwegingen niet gemaakt kunnen worden.

Het idee is leuk en ik vind de otaku enthousiastme wel grappig, maar blijf wel realistisch. Mocht het idee toch persé doorgedouwd worden, dan zou ik het lijstje beperkt houden tot circa 10-30 series.. Ik denk dat iedereen wel ongeveer 5-10 series heeft gezien. Incluisief een nominatie ronde met de meeste stemmen. En als leidraad alleen series uit de animenfo top 100 (dus niet de top 200)

Overigens anime films kan niet, deze is al geweest als beste tekenfilm tournament.
    Ik zou dan eerder deze tournament als leidraad vasthouden . En ik wil dan ook zeggen dat je dus niet mag stemmen als je die 1 van die 2 series die tegenover elkaar staan niet hebt gezien. Ik zou bv wel een lange nominatie ronde houden zodat iedereen nog misschien even een serie kan afkijken of eventueel dl-en en kijken. Maar dus niet smokkelen met even 1 ep dl-en en dan daarop je mening baseren.
    pi_35877420
    TEKENFILMS! WAAT. Hoe durf je.

En er komt zo'n topic. punt. Tis gewoon leuk om te zien welke anime door fok het meeste op handen word gedragen. En al word het voor mijn part dbz raawr daar kan ik niet mee zitten.
    Tword gewoon een leuk topic.

en het word geen vs vs. gewoon inschrijven. 2 series nomineren. Lijst maken. En dan punten geven. 3.2.1. Het moet niet al te ingewikkeld worden denk ik.
      † In Memoriam † donderdag 9 maart 2006 @ 15:06:07 #248
    pi_35879617
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef outcast_within het volgende:

En er komt zo'n topic. punt. Tis gewoon leuk om te zien welke anime door fok het meeste op handen word gedragen. En al word het voor mijn part dbz raawr daar kan ik niet mee zitten.

en het word geen vs vs. gewoon inschrijven. 2 series nomineren. Lijst maken. En dan punten geven. 3.2.1. Het moet niet al te ingewikkeld worden denk ik.
    ik vrees dat naruto en bleach ontzettend hoog zullen eindigen, of ligt deze populariteit alleen aan het feit dat beide series nog bezig zijn.

en ik denk niet dat ik mee zal doen met mijn weinige Animé kennis.

trouwens, hoeveel afleveringen telt bleach al? en om de hoeveel tijd word er een nieuwe aflevering geintroduceerd? ik ben namelijk wel geinteresseerd om hieraan te beginnen
    pi_35880030
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ik vrees dat naruto en bleach ontzettend hoog zullen eindigen, of ligt deze populariteit alleen aan het feit dat beide series nog bezig zijn.

trouwens, hoeveel afleveringen telt bleach al? en om de hoeveel tijd word er een nieuwe aflevering geintroduceerd? ik ben namelijk wel geinteresseerd om hieraan te beginnen
    Gisteren is deel 71 gereleased en het wordt wekelijks uitgezonden (met af en toe een uitzondering).

Ik raad je ten zeerste aan om met deze serie te beginnen, dan merk je pas hoe hoog het niveau is vergelijken met de huidige Naruto's.
    pi_35880351
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef outcast_within het volgende:

Op deze manier is het ok! Ik heb maar ongeveer 16 series bekeken inmiddels en een aantal daarvan gaan echt niet eens genomineerd worden, dus met de vs battles had ik vaak niet kunnen stemmen.
      donderdag 9 maart 2006 @ 15:24:44 #251
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_35880363
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

We zijn nu bij ep 71 van Bleach. Meestal om de week wordt een episode released. Een enkele keer 2 weken. Maar dat wordt aan het eind van de episode meestal gezegd. Reken op woensdag voor de fansubs van Dattebayo en Hell-Fansubs.

Ik denk dat de populariteit ligt aan het feit dat beide series gewoon goede verhaallijnen hebben en de series een mix van martial arts en humor hebben, en daarnaast zijn ze ontzettend spannend.
    Al ligt de grootste ergenis op dit moment bij Naruto bij de fillers.

Overigens is er een aparte Bleach topic, waar je lekker veel en vaak over Bleach kan praten. Een link vind je ook in de OP. Have fun!
    pi_35880831
    Ik volg echt nog geen een van die 3 grote lopende series, Naruto, Bleach en Beck. Ga ze wel weer eens kijken als de series helemaal klaar zijn Ik hou namelijk niet van wachte
    pi_35881001
    Volgens mij is beck al afgelopen.
    Ik ga werken. Kijkt er iemand met hell fansubs? Bespreek maar verder in het bleach topic idd
      donderdag 9 maart 2006 @ 16:37:07 #254
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35882928
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef outcast_within het volgende:
    Ik ga werken. Kijkt er iemand met hell fansubs? Bespreek maar verder in het bleach topic idd
    nope bleach keek ik eerst van Lunar Fansubs, maar nu doe ik dat met Dattebayo
    Lunar is te traag naar mijn smaak. Overigens was Suzuka die ze subten wel erg gaaf
      donderdag 9 maart 2006 @ 16:51:56 #255
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35883465
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef outcast_within het volgende:
    Ik ga ook werken, volgende week. 32 uur per week, voor sowieso 2 weken

En beck is al afgelopen idd
      donderdag 9 maart 2006 @ 16:53:21 #256
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35883517
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 15:37 schreef uppie83 het volgende:
    Ik volg echt nog geen een van die 3 grote lopende series, Naruto, Bleach en Beck. Ga ze wel weer eens kijken als de series helemaal klaar zijn Ik hou namelijk niet van wachte
    Met naruto kan je al beginnen hoor, als je 2 afleveringen per dag kijkt, loop je bij in 2 en halve maand
    pi_35883670
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 16:53 schreef Orealo het volgende:

[..]

Met naruto kan je al beginnen hoor, als je 2 afleveringen per dag kijkt, loop je bij in 2 en halve maand
    Loopt ie net alle fillers mis

Mijn god wat zou ik dat ook graag willen
    pi_35884061
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef Hopey het volgende:
    Ik denk dat de populariteit ligt aan het feit dat beide series gewoon goede verhaallijnen hebben en de series een mix van martial arts en humor hebben, en daarnaast zijn ze ontzettend spannend.
    Al ligt de grootste ergenis op dit moment bij Naruto bij de fillers.
    De lengte van de serie heeft ongetwijfeld ook invloed op de populariteit...

Normale series krijgen maximaal 26 weken om een fanbase op te bouwen... En dat gebeurt ook in die tijd. Je merkt altijd dat de latere afleveringen veel populairdere downloads zijn dan de eerste paar afleveringen (hoewel de eerste aflevering vaak wèl populair is, omdat mensen willen weten wat voor serie het is)

Soms wordt er een tweede seizoen achteraan gegooid, maar dan nog kom je niet aan zoveel afleveringen als Naruto of Bleach.

Een vergelijk: Gister kwamen oa de fansubs van het twintigste deel van Mai Otome (spinoff-achtig vervolg van Mai HiME) en deel 71 van Bleach uit

Mai Otome zat op zo'n 3000 downloads. Bleach zat op zo'n 18.000...
    Normale series zitten op ongeveer 400-500 in het begin en zo'n 3000 tegen het einde.
    pi_35884139
    Misschien word het voor mij ook eens tijd om Naruto afleveringen te gaan verzamelen. Al moet ik bekennen dat als ik eenmaal op dreef ben, ik het niet bij 2 afleveringen op een dag hou.
    pi_35884351
    Bij Naruto heb je er 175 te gaan en dan ook nog wat specials en een film.

Kortom , daar ben je voorlopig wel even zoet mee
      donderdag 9 maart 2006 @ 17:32:49 #261
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_35884861
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 17:11 schreef Koranaga het volgende:
    Misschien word het voor mij ook eens tijd om Naruto afleveringen te gaan verzamelen. Al moet ik bekennen dat als ik eenmaal op dreef ben, ik het niet bij 2 afleveringen op een dag hou.
    Een anime-marathon op z'n tijd kan geen kwaad.
    MaxiTitan City
    pi_35884886
    is het geen idee om er 2 te houden? 1 tot 26 afleveringen en 1 met meer dan 26
    pi_35885193
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 17:17 schreef Zeurberus het volgende:
    Bij Naruto heb je er 175 te gaan en dan ook nog wat specials en een film.

Kortom , daar ben je voorlopig wel even zoet mee
    Nog geen drie weekjes denk ik.

En ik heb nog maar genoeg liggen voor de komende 2 maanden.
    pi_35885334
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 17:33 schreef blessed19 het volgende:
    is het geen idee om er 2 te houden? 1 tot 26 afleveringen en 1 met meer dan 26
    Ik volg er 4 of 5 tegelijk

Maar sommige users hier kunnen niet multitasken dus die doen dat niet

edit:

Ondanks dat ik hier hard heb zitten roepen dat ik geen nieuwe serie erbij neem attendeerde een maat van me mij op de volgende serie : Ergo Proxy

en fucking hell wat is die serie GAAF!

De eerste twee eps zijn gereleased en het is een combi tussen Blood + (vrouwelijke hoofdrol en vreemde monsters enz) en GITS:SAC (een high-tech ver in te toekomst wereldje en een techno/industrial soundtrack)

ik heb er ff geen andere woorden voor dan DAMN!

[ Bericht 33% gewijzigd door Zeurberus op 09-03-2006 19:58:16 ]
    pi_35885808
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 17:49 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

pi_35897022
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 16:51 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik ga ook werken, volgende week. 32 uur per week, voor sowieso 2 weken

En beck is al afgelopen idd
    Hehe ik dacht je gaat er zo vandoor om te werken. Als wat? Kun je daar anime kijken?
    32uur is lekker. dan ben je dat baantje erg snel zat ^-^

Gaat nu ff sporten en.. denk denk. wat zal ik kijken...Yumeria TV
    ik had er iets over gehoord. Een of andere kerel droomt over een of andere superheldin. word wakker ligt zij naast hem. En iets superkrachten activeren door middel van aanraking? Erg droog leek mij

Edit: Whehe typical japanese gefrustreerde shit. echi stuff er tussen enzo. Maar al met al erg vermakelijk. Die intro met die handjes. Briljant! en het einde van ep 1 is ook erg grappig.

[ Bericht 13% gewijzigd door outcast_within op 09-03-2006 23:58:57 ]
      vrijdag 10 maart 2006 @ 00:44:32 #267
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35899376
    Ik heb net de eerste 2 afleveringen van Haibane Renmei gezien
    Die serie gaat op het 'zeker afkijken' lijstje helaas heb ik nu nog veel te veel te kijken, en weinig tijd.
    Wat voor een verhaal is het? echt een 'verhaal' verhaal, of komt er wat meer actie ?
    Het is op de onrealistische manier dat het is, toch wel realistisch (klinkt raar, komt door het tijdstip)
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 23:19 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Hehe ik dacht je gaat er zo vandoor om te werken. Als wat? Kun je daar anime kijken?
    32uur is lekker. dan ben je dat baantje erg snel zat ^-^
    Data Entry bij de NS, klinkt saai, is het vast ook, maar het verdient 7.89 per uur (bruto) dus kon het niet laten liggen, toch tof, zo'n uitzendbureau
    pi_35899427
    Heb al 2 eps van die ene foute echi show gekeken. korte afleveringen en maar 12 stuks. Daar zal ik snel doorheen gaan zeg.
    Hoest met de Densha otoko?
      vrijdag 10 maart 2006 @ 00:48:03 #269
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35899460
    Checkt andere topic
      vrijdag 10 maart 2006 @ 00:48:43 #270
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35899471
    Echhi heb ik nooit echt tof gevonden, ik kijk geen anime omdat dat meisjes zijn met dikke toeters
    behalve bij bleach
    pi_35899583
    Ja bij bleach zijn die dikke toeters zwaar irritant.
    Ach bij onegai twins vond ik het wel grappig. Die Ackward situations ^-^
    En Kijk nou ff een aflevering. Kost je maar 17 minuten ofzo.
    Was het alleen maar om die intro. O mijn god die intro. Die handjes zijn zo grappig. En verder het hele power ranger/ kawai theme
      vrijdag 10 maart 2006 @ 01:01:15 #272
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35899736
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 00:53 schreef outcast_within het volgende:
    Ja bij bleach zijn die dikke toeters zwaar irritant.
    Ach bij onegai twins vond ik het wel grappig. Die Ackward situations ^-^
    En Kijk nou ff een aflevering. Kost je maar 17 minuten ofzo.
    Was het alleen maar om die intro. O mijn god die intro. Die handjes zijn zo grappig. En verder het hele power ranger/ kawai theme
    Waarom die ik dit? maar ik ben de eerste aflevering aan het downloaden Yumeria bedoelde je toch?
    pi_35899871
    Yup yup yup.
    En euh... omdat je vertrouwen hebt in mijn alomvattende wansmaak (haalt sound of music er maar weer eens bij)

Edit: om maar geen post vuil te maken. Ik zag die films voor het eerst. Maar gelukkig werd de tekst geprojecteerd. Dus met Do a deer zong ik met volle borst natuurlijk mee. Inclusief dansje

Eddit: ssst TS slaapt ^-^ yesss ben weer terrug in ONZ

Late nite edit: Die ene show met die wazigheid. Ep 1 en 2 zijn briljant. en daarna mag je stoppen met kijken

[ Bericht 31% gewijzigd door outcast_within op 10-03-2006 02:27:48 ]
      vrijdag 10 maart 2006 @ 01:09:18 #274
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35899904
    Heb jij ook meegezongen?

Slowchat edit : Dapper. had ik je niet nagedaan.

Slowchat edit 2 : Hmm, ik ga ook maar slapen.
    truste

[ Bericht 23% gewijzigd door Orealo op 10-03-2006 01:27:53 ]
      vrijdag 10 maart 2006 @ 03:01:59 #275
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35901125
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 17:49 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Gaan we katten ???
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 01:09 schreef Orealo het volgende:
    Heb jij ook meegezongen?

Slowchat edit : Dapper. had ik je niet nagedaan.

Slowchat edit 2 : Hmm, ik ga ook maar slapen.
    truste
    Heren... dit topic is natuurlijk niet bedoelt om te sloowtjetten

[edit]
    Arg nog 26 posts... als ik wakker wordt zitten we alweer dik in deel 10
    [/edit]
    pi_35902360
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 00:44 schreef Orealo het volgende:
    Ik heb net de eerste 2 afleveringen van Haibane Renmei gezien
    Die serie gaat op het 'zeker afkijken' lijstje helaas heb ik nu nog veel te veel te kijken, en weinig tijd.
    Wat voor een verhaal is het? echt een 'verhaal' verhaal, of komt er wat meer actie ?
    Het is op de onrealistische manier dat het is, toch wel realistisch (klinkt raar, komt door het tijdstip)
    Heibane Renmei is echt een verhaal 'verhaal', verwacht dus niet meer actie. Moet zeggen dat het ook niet echt bij het thema past. Maar met het verhaal zit het naar mijn idee wel goed, al blijven een aantal dingen wel in het midden hangen. (Ook al zijn hier meerdere theorieën over die mij wel aanspreken ).

In ieder geval heel erg veel plezier.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 11:52:01 #277
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35906335
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 08:40 schreef Koranaga het volgende:

[..]

Heibane Renmei is echt een verhaal 'verhaal', verwacht dus niet meer actie. Moet zeggen dat het ook niet echt bij het thema past. Maar met het verhaal zit het naar mijn idee wel goed, al blijven een aantal dingen wel in het midden hangen. (Ook al zijn hier meerdere theorieën over die mij wel aanspreken ).

In ieder geval heel erg veel plezier.
    Cool daar heb ik eigenlijk wel zin in
    pi_35906850
    Het ligt er een beetje aan wat voor provider je hebt orealo. Je hebt namelijk een (goede) nieuwsserver nodig wil je er echt wat aan hebben en Tiscalli bied dat bijvoorbeeld al niet.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 13:14:03 #279
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_35908677
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 12:13 schreef Koranaga het volgende:
    Het ligt er een beetje aan wat voor provider je hebt orealo. Je hebt namelijk een (goede) nieuwsserver nodig wil je er echt wat aan hebben en Tiscalli bied dat bijvoorbeeld al niet.
    mwah heb zelf wanadoo premium + eweka usenet accountje P:
    is prima te doen hoor

enne DearS is GAAF XD!!!!!!!!
    pi_35910652
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 17:44 schreef Koranaga het volgende:

[..]

Nog geen drie weekjes denk ik.

En ik heb nog maar genoeg liggen voor de komende 2 maanden.
    Ik had Naruto 1 tot en met 154 in 2.5 dagen gezien.
    Het is dus te doen
      Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 14:22:09 #281
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_35910830
    Het gaat hier toch niet over warez, he mensen? Da mag nie hoor...zie FAQ.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
    pi_35911532
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 14:22 schreef Mike het volgende:
    Nope...
    Gaat over anime series.
    pi_35911695
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 12:13 schreef Koranaga het volgende:
    Mss een klein beetje. Maar ze houden voortaan wel stil he. *kuchPM
      vrijdag 10 maart 2006 @ 14:54:46 #284
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35911793
    Wie hier zijn allemaal geabboneerd op Aniway??? Is het een beetje een kwalitatief goed tijdschrift of kan je het beter links laten liggen?
    pi_35915882
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 14:22 schreef Mike het volgende:
    Oeps, sorry !
    pi_35923690
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 14:54 schreef uppie83 het volgende:
    Wie hier zijn allemaal geabboneerd op Aniway??? Is het een beetje een kwalitatief goed tijdschrift of kan je het beter links laten liggen?
    ik heb abbo en ik raad het je zeker aan. Goede vormgeving, lekker lezende, en informatieve artikels die over veel verspreide onderwerpen gaan. Anime, manga, doujhinsi (schrijf het fout, weet ut), japanse games, japanse muziek, DVD releases, nieuws, posters, prijsvragen. Dus zeker een aanrader.
    pi_35924087
    hee joran

Maak een vriend lid actie

De beste manier om zo lang mogelijk lid te blijven van AniWay is door een vriend of vriendin lid te maken. Je krijgt dan namelijk 50% korting op je lidmaatschap!

Dit werkt als volgt:
    - Bij het invullen van de het abonnementsaanvraagformulier geeft je vriend of vriendin jouw gegevens door, zodat we weten wie de korting gaat krijgen.
    - Je vriend of vriendin betaalt zijn abonnement via machtiging of acceptgiro.
    - Na deze betaling sturen we jou een acceptgiro toe om je abonnement te verlengen met 50% korting!
    De enige voorwaarde is dat de nieuwe abonnee minstens een jaar geen lid is geweest van AniWay.

voordelen splitten?
    20/2=10 10/2 = 5. ik jou naam invoeg jij 5E stort? allebei blij
      vrijdag 10 maart 2006 @ 22:23:09 #288
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35925164
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 21:44 schreef outcast_within het volgende:
    hee joran

Maak een vriend lid actie

De beste manier om zo lang mogelijk lid te blijven van AniWay is door een vriend of vriendin lid te maken. Je krijgt dan namelijk 50% korting op je lidmaatschap!

Dit werkt als volgt:
    - Bij het invullen van de het abonnementsaanvraagformulier geeft je vriend of vriendin jouw gegevens door, zodat we weten wie de korting gaat krijgen.
    - Je vriend of vriendin betaalt zijn abonnement via machtiging of acceptgiro.
    - Na deze betaling sturen we jou een acceptgiro toe om je abonnement te verlengen met 50% korting!
    De enige voorwaarde is dat de nieuwe abonnee minstens een jaar geen lid is geweest van AniWay.

voordelen splitten?
    20/2=10 10/2 = 5. ik jou naam invoeg jij 5E stort? allebei blij
    Anders ik wel
      vrijdag 10 maart 2006 @ 22:28:26 #289
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35925369
    Oej... nog een lid, ik wil ook wel meedoen aan de actie dus als er meer mensen zijn die al abbo zijn, ik ben ook van plan me te abboneren
      vrijdag 10 maart 2006 @ 22:37:28 #290
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_35925701
    ik ben ook al een tijdje geabonneerd op de AniWay...HEt is alleen zo dat ik de laatste delen noet echt gelezen heb meer, maar dat komt doordat er tegenwoordig een aniway forum is waar veel van het nieuws wat in de AniWay komt al langs is gekomen voordat het blad uit komt. Voor reviews ben je ook niet afhankelijk van de AniWay.
    Ook is het een beetje vriendjespolitiek aan het worden daar rond de mensen van de Aniway...ik bedoel maar: Goldfishfactory en AniWay zitten veel dezelfde mensen bij en dus hebben die al contacten bij drukkerijen en is het voor Goldfishfactory makkelijker om te blijven bestaan dan de andere dojin circles.

maar anyways...het is opzich wel een leuk blad om te lezen
    Ik heb trouwens laatst ontdekt dat ze bij de Ako een duits blad "Animania" verkopen. Daar staat eigenlijk veel meer in, en betere reviews, maar moet je wel een beetje duits kunnen lezen
    pi_35925793
    'k voel dan eigenlijk meer voor een Engelstalig blad.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 22:59:03 #292
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_35926428
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 22:39 schreef Jordy-B het volgende:
    'k voel dan eigenlijk meer voor een Engelstalig blad.
    ja ik heb hier ook wel wat NewTypes liggen

maar daar is even wat lastiger aan te komen, en daar denk je soms niet aan als je een bestelling plaatst bij Archonia
      vrijdag 10 maart 2006 @ 23:02:23 #293
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35926561
    Hmm... nu begin ik weer te twijfelen, een positieve review tegenover een negatievere review We gaan dit tot op de bodem uitzoeken Misschien vinden we wel een tijdschrift wat echt de moeite waard is
      vrijdag 10 maart 2006 @ 23:12:40 #294
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_35926913
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 23:02 schreef uppie83 het volgende:
    Hmm... nu begin ik weer te twijfelen, een positieve review tegenover een negatievere review We gaan dit tot op de bodem uitzoeken Misschien vinden we wel een tijdschrift wat echt de moeite waard is
    Als ik jou was zou ik aan de NewType beginnen
    Dat is een blad waarvan 3 versies (Japanse, Amerikaanse en nog eentje) uitkomen over de hele wereld waarvan een in Japan zelf. Het blad is alleen wel duurder dan de AniWay, maar hij is ook een stuk dikker. En ze volgen (als je de amerikaanse versie wilgt) de Amerikaanse markt. Ook zit er altijd een poster in de Newtype (bij AniWay is dit nog niet zo heel lang). De reviews in de Newtype zijn ook een stuk langer.
    pi_35927715
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 22:37 schreef ThaBrain het volgende:
    ik ben ook al een tijdje geabonneerd op de AniWay...HEt is alleen zo dat ik de laatste delen noet echt gelezen heb meer, maar dat komt doordat er tegenwoordig een aniway forum is waar veel van het nieuws wat in de AniWay komt al langs is gekomen voordat het blad uit komt. Voor reviews ben je ook niet afhankelijk van de AniWay.
    Ook is het een beetje vriendjespolitiek aan het worden daar rond de mensen van de Aniway...ik bedoel maar: Goldfishfactory en AniWay zitten veel dezelfde mensen bij en dus hebben die al contacten bij drukkerijen en is het voor Goldfishfactory makkelijker om te blijven bestaan dan de andere dojin circles.

maar anyways...het is opzich wel een leuk blad om te lezen
    Ik heb trouwens laatst ontdekt dat ze bij de Ako een duits blad "Animania" verkopen. Daar staat eigenlijk veel meer in, en betere reviews, maar moet je wel een beetje duits kunnen lezen
    mwoah...vind ik nog wel meevallen hoor. Aniway is in mijn ogen geen vriendjespolitiek. Tuurlijk als je bij GFF én AniWay zit, is het toch gewoon makkelijk een slag uit te halen? Elke circle heeft zijn of haar eigen manieren van overleven en dat staat verder los van de inhoud van AniWay, waar het uiteindelijk om draait.

Tuurlijk, je kan reviews overal lezen, je kan ze ook gratis lezen op het internet, maar als ik hun reviews lees wordt ik er wel echt wijzer van, en dat kan ik ook niet van alle site's zeggen. En je zegt zelf dat je de laatste delen niet echt hebt geoordeeld, en juist in die laatste delen zijn er veel positieve veranderingen doorgebracht.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 23:42:44 #296
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35927892
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 23:12 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik aan de NewType beginnen
    Dat is een blad waarvan 3 versies (Japanse, Amerikaanse en nog eentje) uitkomen over de hele wereld waarvan een in Japan zelf. Het blad is alleen wel duurder dan de AniWay, maar hij is ook een stuk dikker. En ze volgen (als je de amerikaanse versie wilgt) de Amerikaanse markt. Ook zit er altijd een poster in de Newtype (bij AniWay is dit nog niet zo heel lang). De reviews in de Newtype zijn ook een stuk langer.
    Ken je de kosten van Newtype in NL?
      vrijdag 10 maart 2006 @ 23:43:57 #297
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_35927926
    Kijk er barst een goede discussie los... oh btw nog 4 posts tot deel 10... dus orealo en outcast.. blijf paraat
      vrijdag 10 maart 2006 @ 23:57:47 #298
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35928348
    die kerstboom is offline, its mine I tell you
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:01:28 #299
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_35928474
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 23:42 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ken je de kosten van Newtype in NL?
    nee ik ken de kosten van de NewType in NL niet, maar ik heb even voor je gekeken op Archonia
    Ze kosten voor de nieuwe delen ¤12,12 per stuk, dat is exclusief verzendkosten. Je zal de Newtype vast ook wel bij stripspeciaalzaken kunnen krijgen als de HENK en de BeeDee.
    Ik moet toegeven dat ik in NL nog geen NewType heb gekocht. De laatste die ik heb gekocht was in Engeland.
    quote:
    mwoah...vind ik nog wel meevallen hoor. Aniway is in mijn ogen geen vriendjespolitiek. Tuurlijk als je bij GFF én AniWay zit, is het toch gewoon makkelijk een slag uit te halen? Elke circle heeft zijn of haar eigen manieren van overleven en dat staat verder los van de inhoud van AniWay, waar het uiteindelijk om draait.

Tuurlijk, je kan reviews overal lezen, je kan ze ook gratis lezen op het internet, maar als ik hun reviews lees wordt ik er wel echt wijzer van, en dat kan ik ook niet van alle site's zeggen. En je zegt zelf dat je de laatste delen niet echt hebt geoordeeld, en juist in die laatste delen zijn er veel positieve veranderingen doorgebracht.
    AniWay geen vriendjespolitiek?? wie denk je dat de Yoni illustraties tekent voor de Aniway: Claire Shumacher....wie is degene met het meeste aantal fans bij GFF?? Claire dus.
    Ik weet niet of je op de laatste 2 Abunai's bent geweest?? GFF had dus een stand samen met de AniWay...."ruimtegebrek" was de reden....yeah right
    pi_35928487
    Ik zou zeggen kwartet jij het topic nog even vol, ik maak de OP niet aan En denk aan MIJ bij het maken van de OP
    pi_35928539
    Fok Games: Naruto: Ultimate Ninja screens

Het Grote Anime/Manga Topic deel 10! otaku jubileum! , want ik heb 'm een klein beetje vol gemaakt... per ongeluk...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')