Het gaat over een cyborg die, zoals de voorkant van de manga doet vermoeden, nog wel 'ns voor 'n deel ontleedt kon gaan worden. In de sloppenwijk van een futuristische stad...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:28 schreef blessed19 het volgende:
Nog ff over dat monsterbudget... Ik ben daar nu juist erg bang voor!
Je hebt de kans dat ze met een dusdanig groot budget het juist helemaal verkloten, door alles uit te geven aan (misschien onnodige) special effects.
Als er weer plekken vrij zijn natuurlijk !quote:Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef uppie83 het volgende:
Ja... wanneer schuiven we nou eens door naar de Hall of Fame ???
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:42 schreef Jor-an het volgende:
mweh, Howl's Moving Castle heeft geen Oscar gewonnen voor beste animatiefilm.Viel opzich ook al te verwachten, Wallace & Grommit was de grote favoriet. Better luck next time..(wellicht met Gedo Senki en Goro Miyazaki
)
Is idd beetje teleurstellend nieuws ... anime verliest van kleiquote:Op maandag 6 maart 2006 17:42 schreef Jor-an het volgende:
mweh, Howl's Moving Castle heeft geen Oscar gewonnen voor beste animatiefilm.Viel opzich ook al te verwachten, Wallace & Grommit was de grote favoriet. Better luck next time..(wellicht met Gedo Senki en Goro Miyazaki
)
nya het feit dat ze genomineerd waren was al een winstpuntquote:Op maandag 6 maart 2006 17:42 schreef Jor-an het volgende:
)
The Nightmare before rullez inderdaad, beste stop-motion picture. I luvvv Tim Burtonquote:Op maandag 6 maart 2006 17:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Aan de andere kant , klei-animatie is nog een tikkeltje moeilijker/tijdrovender dan anime dus wat dat betreft hebben ze wel gelijk.
Al overtreft geen enkele klei-animatie The Nightmare Before Christmas![]()
Het helpt natuurlijk wel een handje dat Wallace & Gromit van nature al engels gesproken is he.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:58 schreef Hopey het volgende:
[..]
The Nightmare before rullez inderdaad, beste stop-motion picture. I luvvv Tim Burton![]()
Maar idd, jammer dat Howl niet gewonnen heeft. Ah ja volgende keer beterGelukkig heeft ie Spirited Away..en terecht!
![]()
One Piece 70quote:Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef uppie83 het volgende:
Komop, maar er dan een zinnige post van... je current watch stats bijvoorbeeld![]()
Komop, maak er dan een zinnige post van... je current watch stats bijvoorbeeldquote:
Ik zou zeggen doe het zelf ookquote:Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Komop, maak er dan een zinnige post van... je current watch stats bijvoorbeeld![]()
Ik ook... Hij wilt, denk ik, alleen weten wat ik kijk enzo.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:11 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe het zelf ook![]()
(en ik hoef dat niet te doen want ik zit lekker bij de hall of fame![]()
)
Ik vind het wel intressant wat iedereen kijktquote:Op maandag 6 maart 2006 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
Waar zijn de watchstats lijstjes goed voor, eigenlijk?
erm... voor mij is hij juist wel af... wel een open einde tough....quote:Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef Zeurberus het volgende:
Anders maken ze EERST de anime van Battle Angel Alita eens af en gaan ze daarna eens kijken voor een L.A versie
De anime is tof alleen zo kort![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Princess mononoke is allang uitgegeven in nederland. naar mijn weten ook my neighbour toro. (check de frs/boedisq/fame, ofzo)quote:Op maandag 6 maart 2006 18:25 schreef Jor-an het volgende:
Tevens is Paradiso van plan, om zo'n 3 Ghibli films per jaar uit te geven in Nederland, dus ook klassiekers als bijv. My Neighbor Totoro en Princess Mononoke zitten er aan te komen. Heerlijk
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
erm... voor mij is hij juist wel af... wel een open einde tough....De anime duurt een uur en is nog een OVA ook , dat noem ik niet afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
Ik denk dat je dan verscheidene UK versies hebt gezien die oa. de FRS in zijn assortiment heeft (gehad?). Ik heb namelijk mijn Princess Mononoke bij de FRS gekocht, en dat is zonder NL ondertiteling, dus is 'ie niet officieel in Nederland uitgebracht. En een NL ondertiteling van My Neighbor Totoro is ook helemaal nieuw voor mij, dus daar houd ik mijn vraagtekens ook nog maar even bij.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Princess mononoke is allang uitgegeven in nederland. naar mijn weten ook my neighbour toro. (check de frs/boedisq/fame, ofzo)
Verder bestaan er ook een paar boxets van ghibli, maar die zijn naar mijn weten gigantisch prijzig...
Als je meuk kijkt die 1x per week uitkomt dan kan je makkelijk meerdere series volgen. En gezien je dan zo klaar bent kijk ik volledige series erbijquote:Op maandag 6 maart 2006 22:29 schreef uppie83 het volgende:
Dat jullie allemaal zoveel verschillende animé tegelijk kijken. Ik houd het altijd maar bij 1 serie tegelijk! Ben bang dat ik anders misschien dingen door elkaar ga halen ofzo. En Agiath, ik ben benieuwd wat je van Champloo vind. Ik vond het echt een geweldige serie. Staat bij mij zeker in mjin top 5, waarschijnlijk zelfs nog wel top 3!
Kameraad van me heeft volgens mij een nederlandse tekst op de achterkant van zijn hoesje... bij die neighbour toro moet ik eens ff goed nadenken... het kan ook zijn dat het een bootleg was..quote:Op maandag 6 maart 2006 22:25 schreef Jor-an het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan verscheidene UK versies hebt gezien die oa. de FRS in zijn assortiment heeft (gehad?). Ik heb namelijk mijn Princess Mononoke bij de FRS gekocht, en dat is zonder NL ondertiteling, dus is 'ie niet officieel in Nederland uitgebracht. En een NL ondertiteling van My Neighbor Totoro is ook helemaal nieuw voor mij, dus daar houd ik mijn vraagtekens ook nog maar even bij.
Is het niet lastig voor als je meerdere tegelijk kijkt, je geen echte inlevong krijgt in een bepaalde serie? (ik zou namelijk nooit trigun/FMP/Beck/Gunslinger girl tegelijkertijd moeten kijken)quote:Op maandag 6 maart 2006 22:32 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als je meuk kijkt die 1x per week uitkomt dan kan je makkelijk meerdere series volgen. En gezien je dan zo klaar bent kijk ik volledige series erbij
*verwerktquote:
*sterf beetje mooie topics vervuilen met lelijke avatars. Tis dat het tijdelijk isquote:Op maandag 6 maart 2006 16:45 schreef Agiath het volgende:
Mooie OP, alleen net usericon veranderd met die prijsvraag
Maar die verander ik wel terug erna
deze dus ---> [afbeelding]
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef Zeurberus het volgende:
edit : natuurlijk heb ik ook nog even de geweldige OP bewonderd
Dat is een goede ^-^ (maar die dingen gebeuren allemaal uit de losse polsquote:Op maandag 6 maart 2006 17:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als er weer plekken vrij zijn natuurlijk !![]()
![]()
![]()
FUUT FUUT welkom terugquote:Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef Orealo het volgende:
*gaat zich inlezen*
*schaamt zich*
Nog een beetje brakjes, maar morgen ga ik verder weer met DNAngel
Voor een keer met jordy b eens is?!?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
Waar zijn de watchstats lijstjes goed voor, eigenlijk?
zou een slechte TT zijn - Klei 1 - Anime 0 (ja ik weet het ik zit al de hele tijd TT's in mijn hoofd te draaienquote:Op maandag 6 maart 2006 18:04 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Is idd beetje teleurstellend nieuws ... anime verliest van klei![]()
Mooi topicquote:Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef outcast_within het volgende:
*sterf beetje mooie topics vervuilen met lelijke avatars. Tis dat het tijdelijk is
Ja dat heb ik dus ook. Eén keer geprobeerd... NIET DOEHOEN.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Is het niet lastig voor als je meerdere tegelijk kijkt, je geen echte inlevong krijgt in een bepaalde serie? (ik zou namelijk nooit trigun/FMP/Beck/Gunslinger girl tegelijkertijd moeten kijken)
je kijkt de een, en je zit met je gedachte bij de ander...quote:Op maandag 6 maart 2006 23:04 schreef Zeurberus het volgende:
Hoe moeilijk is het?
Je kijkt een paar eps van de ene serie en daarna een paar eps van de andere.
Snap het probleem niet hoor![]()
Deel 10 Nu met vrouwen!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:50 schreef Zeurberus het volgende:
Denk dat het jubileum deel dan heel erg storm gaat lopen![]()
![]()
Oma en Sapje die aan cosplay doen....quote:Op maandag 6 maart 2006 23:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Deel 10 Nu met vrouwen!
(mss wel een miss verkiezing tussen Oma en sapje)
en een graduation scene voor een paar Otaku/Otome
Plus... euh verzin eens wat
Het gaat een Mooi Jubileum topic worden![]()
Ik wil wel graag zitten als ik anime kijk dus een paar stoelen erbij zou ook geen kwaad kunnenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:14 schreef blessed19 het volgende:
238 and running!
een zaal huren met beamer zou helemaal top zijn
Oh mijn god. Dit topic gaat te hard. Had je een edit nodig?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:13 schreef uppie83 het volgende:
Ik zeer benieuwd zijn. Misschien in de jubileum eens beginnen over het organiseren van een animé marathon ofzo
Btw nog 240 posts voor deel 10 (als er niemand tussendoor post)
[edit]
wel gedaan, dus nog 239
[/edit]
ik ga voor de chesterfield bankenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:17 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik wil wel graag zitten als ik anime kijk dus een paar stoelen erbij zou ook geen kwaad kunnen![]()
quote:
LOL series van 26 eps , hoelang wil jij die zaal huren?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef blessed19 het volgende:
ik nomineer:
GotF, Trigun, FMP, Beck, Cowboy Bebop, moving castle Hellsing, princess mononoke, azumanga daioh, noir, vandread (first and second) en slayers/next. Dit omdat de meeste mensen hier deze anime's wel eens hebben gezien. kan je relaxed kijken met wat gebrabbel
26 x 20 = 320. dat is rond de 5 uur. als we een weekeind-marathon houden, kunnen we met gemak 15 uur de dag draaien... 6 volledige series dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:33 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
LOL series van 26 eps , hoelang wil jij die zaal huren?
Ik heb een redelijke verslaving....maar dit is gewoon to muchquote:Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
26 x 20 = 320. dat is rond de 5 uur. als we een weekeind-marathon houden, kunnen we met gemak 15 uur de dag draaien... 6 volledige series dus.
dan hebben we de vrijdagaaf en mensen die langer opblijven... ik denk dat je dan wel aan 7 a 8 series komt
bunny-suitsquote:Op maandag 6 maart 2006 23:38 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik heb een redelijke verslaving....maar dit is gewoon to much![]()
edit: anhouwel , als we die banken hebben en de anime dames brengen het bier rond dan kom ik een aardig eind
*aait Hopey en Sapje
*pakt stok en slaat Zeur hee niet zo schaamteloos slijmen bij onze anime vrouwenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:38 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik heb een redelijke verslaving....maar dit is gewoon to much![]()
edit: anhouwel , als we die banken hebben en de anime dames brengen het bier rond dan kom ik een aardig eind
*aait Hopey en Sapje
Ik lees geen manga's ik kijk alleen animé en dat wil ik graag zo houden.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
bunny-suits![]()
maargoed! je hoeft ook niet alle afleveringen te kijken. je kan natuurlijk ook de desbetreffende manga's lezen!
maargoed, dat is wel een hoge sillyness... er moet natuurlijk ook een mooi programma paraat staan
Bunny Suits...quote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
bunny-suits![]()
maargoed! je hoeft ook niet alle afleveringen te kijken. je kan natuurlijk ook de desbetreffende manga's lezen!
maargoed, dat is wel een hoge sillyness... er moet natuurlijk ook een mooi programma paraat staan
Krijg net te horen dat iig een van de dames niet mee wilt werkenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
bunny-suits![]()
Dames in een bunny suite hijsen en bier laten rondbrengen is nou niet echt bepaald slijmen Social Outcastquote:Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
*pakt stok en slaat Zeur hee niet zo schaamteloos slijmen bij onze anime vrouwen
@hopey en sapje: How you doing?![]()
Kom dan met wat beters , dit stimuleerd ook niet echt hequote:Op maandag 6 maart 2006 23:54 schreef Jordy-B het volgende:
Zeg... Zit het Grote Animé en Mangatopic niet zo vol te slowchatten...
waarom lijkt het alof je tegen manga's bentquote:Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik lees geen manga's ik kijk alleen animé en dat wil ik graag zo houden.
Zelfs rukken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef rew- het volgende:
Anime beats manga, maar manga is een hele goede 2e, en manga beat weer alles wat je anders zou kunnen doen in periodes waar je geen anime kan kijken.
anime is idd beter dan manga maar dat laat niet weg dat manga gewoon leuk is om te lezenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef rew- het volgende:
TVP.
Om hem nuttig te maken zal ik mijn mening over manga tegenover anime geven:
Anime beats manga, maar manga is een hele goede 2e, en manga beat weer alles wat je anders zou kunnen doen in periodes waar je geen anime kan kijken.
doe maar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:38 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb trouwens eigenlijk nog wel redelijk wat manga te koop staan... mocht iemand interesse, dan post ik hier wel een lijstje.
Anime vind ik ook beter (al is het maar om die geanimeerde leipe gezichtsuitdrukkingen, soms zijn die echt priceless), maar voor een beter verhaal heb ik het idee dat je toch beter de manga kan gaan lezen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:15 schreef SureZal het volgende:
[..]
anime is idd beter dan manga maar dat laat niet weg dat manga gewoon leuk is om te lezen![]()
Heb jij verder dan helemaal geen andere hobbies? Of lees ik het verkeerdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef rew- het volgende:
TVP.
Om hem nuttig te maken zal ik mijn mening over manga tegenover anime geven:
Nog steeds? niet alweer ?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef outcast_within de pauper met een kerstboom deze tijd van het jaar het volgende:
[..]
FUUT FUUT welkom terug
Bijlezen kreng ik heb nog steeds een onz ban
Da's waar, en bij manga komt iets meer fantasie van de lezer aan de pas, imoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:57 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Anime vind ik ook beter (al is het maar om die geanimeerde leipe gezichtsuitdrukkingen, soms zijn die echt priceless), maar voor een beter verhaal heb ik het idee dat je toch beter de manga kan gaan lezen.
Het maakt een hoop duidelijker als de animeserie hebt gezien.
Die zie ik graagquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:38 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb trouwens eigenlijk nog wel redelijk wat manga te koop staan... mocht iemand interesse, dan post ik hier wel een lijstje.
Zijn hexa, wat heb je gedaan!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:51 schreef Kroekroek het volgende:
Hoi
Hehehe een mailtje sturen naar forum@fok.nl met een vriendelijkere text als deze :quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:10 schreef outcast_within het volgende:
haha daar gaat je hexa.
Ja man ergens op pagina vier of vijf van het vorige topic vraag ik aan je hoe je van zo'n onz ban afkomt. (veel leuker aan jou als ervarings deskundige te vragen, dan het op te zoeken in een of andere faq)
wanneer "de" weer verandert is in "te".quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:15 schreef Orealo het volgende:
Vette derde startpagina post opgedragen aan alle anime/manga fans out there!
Weet iemand wanneer de naruto fillers zijn afgelopen? ik begin er wel genoeg van de krijgen eigenlijk.![]()
Zoiets zal wel cool zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wanneer "de" weer verandert is in "te".
ik gok 3/4 episodes?
Hmm?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef outcast_within het volgende:
Ik zie je headband! flashback. Hee fris je fotoboek weer eens op naruto fan zijnde!
En in je startpost zit een spelfout... De moet Te zijn
Ik heb alleen een scanlation van Ichigo 100% t/m vol 18 en Mai Hime...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:48 schreef Orealo het volgende:
[..]
Da's waar, en bij manga komt iets meer fantasie van de lezer aan de pas, imo
Wat is jullie manga verzameling?
Nummertjes staan voor de delen![]()
Ik ken een fan van Ichigo 100%, als de manga zoveel beter is zal ik eens een boekje kopen voor d'r.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:44 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb alleen een scanlation van Ichigo 100% t/m vol 18 en Mai Hime...
Het is pas sinds niet zo lang dat ik mij ben gaan interesseren voor Manga.
Ik heb Ichigo 100% scanlation gedownload omdat ik bijna op elk forum met dit onderwerp hoorde dat de manga zoveel beter was (en dat is het ook, een beter verhaal tov de anime en tekenstijl is mooier imo).
Ik ga binnenkort maar eens beginnen om de manga van Chobits te kopen.
Doe maar illegaalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef outcast_within het volgende:
Ik zie je headband! flashback. Hee fris je fotoboek weer eens op naruto fan zijnde!
En in je startpost zit een spelfout... De moet Te zijn
... euh mijn anime collectie?
[afbeelding]
![]()
Was dat over een meisje dat vleugeltjes kreeg? staat me heel vaag iets van bij, volgens mij de eerste aflevering gezien, istie verder cool om te kijken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Koranaga het volgende:
Hey.. er is een topic over anime op Fok!.![]()
Daar ga ik eens aan meedoen.
Mag dan wel al 20 jaar zijn, ben helemaal weg van anime. Vooral series als Bleach kunnen me vreselijk boeien(ben in het weekend begonnen met kijken, zit nu al op aflevering 50).
Zijn hier overgens nog mensen die Haibane Renmei hebben gezien ?
Ja klopt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:49 schreef Orealo het volgende:
Was dat over een meisje dat vleugeltjes kreeg? staat me heel vaag iets van bij, volgens mij de eerste aflevering gezien, istie verder cool om te kijken?
Ik haal 'm nu binnen! de man in de winkel is 'm aan het zoekenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:51 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ga je schamen dat je de rest nog niet heb gezien, vond het een fantastische serie.![]()
De serie is ook gewoon afgeraffeld vergeleken met de manga.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik ken een fan van Ichigo 100%, als de manga zoveel beter is zal ik eens een boekje kopen voor d'r.zelf vond ik de serie niet zo heel erg leuk, teveel vrouwen
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:04 schreef outcast_within het volgende:
En ik maar denken dat ichigo 100% de manga is van bleach
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef Orealo het volgende:
En binnen no time krijg je een reply van die aardige lingo mevrouw![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:30 schreef outcast_within het volgende:
<Elisba B mode> [Tags] Gezet.
Richtprijzen! </Elisba B mode>
Ik ben wel geïntresseerd in Wolfs Rain !quote:
Nog 5 Weken te gaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:15 schreef Orealo het volgende:
Vette derde startpagina post opgedragen aan alle anime/manga fans out there!
Weet iemand wanneer de naruto fillers zijn afgelopen? ik begin er wel genoeg van te krijgen eigenlijk.![]()
prima! denk dat het rond de 1,50 zal liggen (ligt aan het gewicht.)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:50 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Ik ben wel geïntresseerd in Wolfs Rain !
Zal het alleen niet op kunnen halen.
Dat wordt dan ¤ 10,- + verzendkosten (geen idee hoeveel het is)
Ik denk dat je met je 20 jaar niet eens de oudste bent hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Koranaga het volgende:
Hey.. er is een topic over anime op Fok!.![]()
Daar ga ik eens aan meedoen.
Mag dan wel al 20 jaar zijn, ben helemaal weg van anime. Vooral series als Bleach kunnen me vreselijk boeien(ben in het weekend begonnen met kijken, zit nu al op aflevering 50).
Zijn hier overgens nog mensen die Haibane Renmei hebben gezien ?
Goed zoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zijn hexa, wat heb je gedaan!![]()
en...
Hoi terug?...
Ga eens midori no hibi kijken!
Dat is een hele geruststellingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef uppie83 het volgende:
Ik denk dat je met je 20 jaar niet eens de oudste bent hoor*bijna 23 is
Er is niets mis met animé kijken ook al ben je ouder, altijd nog beter dan 40 zijn en GTST kijken ofzo
![]()
De serie Haibane Renmei heb ik zelf nog niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef outcast_within het volgende:
@up ^-^ altijd.
@orealo ganbate nog maar 6 eps te gaan. plus 2 hele lang eindes.
@kijk nou eens. Ik google op midori manga (bij mij de 2dehit staat ons topic)
http://www.google.nl/search?q=midori+manga&hl=nl&lr=lang_nl&sa=X&oi=lrtip8
En op google.fok.nl boek ik orealo eruit ben ik er sinds vandaag achter.
Outcast_within: 18000 hits
Orealo: 14700 hits
Maar toegegeven de hits van orealo op google.fok.nl zien er wel heel mooi uit
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:40 schreef blessed19 het volgende:
lijstje van manga die ik weg wil doen
- Ai Yori Aoshi (deel 1 t/m 5)
- GTO (deel 1 t/m 4 en deel 8)
- Wolfs Rain (deel 1 en 2, dus compleet)
- Get Backers (deel 1,2 en 3)
- Battle royale (deel 4 en 5. 1 t/m3 ligt nu bij een vriendin van me in japan)
- Trigun Maximum (deel 1 t/m 5)
- Trigun (deel 1. dikke bundel van 353 pagina's)
- Saiyuki (deel 1 t/m 5 en deel 8. deel 6 en 7 liggen wederom in Japan)
- Fullmetal Alchemist (deel 1)Moet ik trigun Maximum gelezen hebben om die bundel van Trigun te snappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben daar anders wel in geintreseerd namenlijk![]()
Dat weet ik niet, ik heb de serie niet gezien, maar dat klinkt wel logischquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef uppie83 het volgende:
Kwam maximum voor de gewone serie dan... lijkt mij dat het erna kwam.
Ah wel dus. en de intro van densha is best oke he?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef Orealo het volgende:
Omg die dragonball z link in de op![]()
Zo krijgen mensen wel het goeie beeld ervan!![]()
Cool, bedankt voor je mail ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ah wel dus. en de intro van densha is best oke he?ik heb zo'n filmpje waarmee die intro word vergeleken met die van daicon vier. erg leuk
Sport, trainen? zeg.. ben jij wel een echte fan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef outcast_within het volgende:
Net ff een uur gesport. En dankzij mijn superieure inrichting kijk ik nu recht op de pc als ik op mijn cross-trainer bezig ben. Zo word sporten een stuk minder saai
trouwens in ep 11 van midori zie je een soort van overwinnigsgedachte van seji.
In de boks arena met een winnaars gordel en het publiek schreeuwend. Seiji Bouma jee
whehe ja hoor. maar ik voel me vaak zo schuldig als ik anime kijk enzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:44 schreef Orealo het volgende:
[..]
Sport, trainen? zeg.. ben jij wel een echte fan?![]()
trigun is de eerste serie (bestaat uit 2 gebundelde delen, waarvan ik deel 1 heb). trigun maximum is de tweede serie, waarvan ik 1 t/m 5 heb. hij is nog niet compleet, maar je bent met deze delen wel hard op wegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:06 schreef uppie83 het volgende:
De serie heet Trigun, niet Trigun maximum... maar goed, ik heb de manga niet gelezen dus ik weet niet wat er wel en niet in de serie is verwerkt.
Coolquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
trigun is de eerste serie (bestaat uit 2 gebundelde delen, waarvan ik deel 1 heb). trigun maximum is de tweede serie, waarvan ik 1 t/m 5 heb. hij is nog niet compleet, maar je bent met deze delen wel hard op weg
Dat is waar, ik ga altijd met de trap naar beneden, dat telt ook een beetjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
whehe ja hoor. maar ik voel me vaak zo schuldig als ik anime kijk enzo.
Plus het sporten werd zo saai.
2 vliegen een klap! tijd vliegt voorbij en mijn rotte lichaam word ietsjes beter
Edit: die fiets. zoiets als die wonderful quote uit densha
asking us about a healthy outdoor activity is really pushing it
Doe je ze weer in plastic hoesjes na het lezen ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:52 schreef SureZal het volgende:
ik doe ook ff gezellig mee met de manga verzameling;
[afbeelding]
Tsubasa 2 is in bestelling
SureZal doet ook aan fitness (1 of 2 keer in de week)![]()
Nee dankjewelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:50 schreef blessed19 het volgende:
erm, orealo. we hebben een deal... de maximums hoef je er niet bij te hebben?
check je sig...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:55 schreef Orealo het volgende:
[..]
Doe je ze weer in plastic hoesjes na het lezen ?
Shit, ga het meteen veranderen, goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef uppie83 het volgende:
[edit]
btw orealo, waarom staat nog steeds deel 7 in je sig???
[/edit]
Wat een otaku...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:56 schreef Orealo het volgende:
Eerst even kijken of ik dit iets vind, heb de anime ook nog niet gezien.
Heb je eigenlijk gelijk in, hier staan ze gewoon los in de kastquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:05 schreef SureZal het volgende:
Als er hoesjes omheen zitten doe ik ze na het lezen weer terug in de hoesjes. Ik vind het mooier staan én het is beter voor de boekjes
dat gaat je dus echt niet lukken!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:18 schreef uppie83 het volgende:
Nog 145 post, maar nogmaals... voor een jubileum topic is het natuurlijk wel leuk om een marathon te regelen!!!
Vind je het ook goed als ik alleen kom doorzakken? Eten en winkels afstruinen hoeft van mijn niet zo (nofi naar jullie hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat gaat je dus echt niet lukken!ik denk eerder aan een soort meet&greet in amsterdam! daar kunnen we met z'n allen naar wat anime-shops en de boudisque lastig vallen!
daarna met z'n allen naar een japans restaurant om daarna door te zakken in een bruin cafe, ofzo.
![]()
trouwens! mocht iemand aan de film bicycle bejing kunnen komen, ben ik hem/haar eeuwig dankbaar!![]()
![]()
Ik ben ook niet zo van het winkelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Vind je het ook goed als ik alleen kom doorzakken? Eten en winkels afstruinen hoeft van mijn niet zo (nofi naar jullie hoor)
!!! idee !!!quote:
8 April (kleine suggestie)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:31 schreef Orealo het volgende:
Misschien eerst ff animo checkenlijkt me wel een cool plan
Lijkt me best leukquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef blessed19 het volgende:
8 April (kleine suggestie)
Ik ga mee!
Blessed19
Koranaga
Ik ga niet mee, maar wel voor het bier!
Zeurberus
Qunix
Sodemieter op! Ik ga lekker intravert blijven en anime's kijken!
Moet eerlijk bekennen dat ik Cowboy Bebop niet zo fantastisch vond.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:40 schreef Jor-an het volgende:
cowboy bebop op TV, kijke allemaal!
elke dinsdag 2 eps van 21:00 tot 22:00
zet je naam dan bij 1 van de 3 groepen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk![]()
Ben wel student, maar niet zozeer arm.
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik Cowboy Bebop niet zo fantastisch vond.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef uppie83 het volgende:
Ja an sich wil ik best mee, maar niet winkelen... ben geen vrouw![]()
ik zeg toch lastig vallen?quote:blessed 19 zei:
daar kunnen we met z'n allen naar wat anime-shops en de boudisque lastig vallen!![]()
Ja ik keek net, ik zapte toevallig net langsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:59 schreef Qunix het volgende:
Wie volgt op TMF Cowboy Bebop?
Ooooh lastig vallenquote:
mijn ervaring met meets is dat hoe later de datum, des te meer gerommel met wel en niet kunnen. na een tijd heeft de helft er geen zin meer in, omdat er al kleine meets zijn voorgegaan...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef Zeurberus het volgende:
Een meet kunnen we ook op lange termijn instellen zodat iedereen tijdig vrij kan vragen enzo.
Ik bedoel , we meeten goed of we meeten niet , ik wil alle ava's aanwezig hebben![]()
kom op zeg zijn we nu Otaku of niet???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:15 schreef uppie83 het volgende:
haha... je zit met genoeg idioten waarschijnlijk... en daar ga je je nu al voor schamen
nee omdat ik met nuttigere dingen zou moeten bezig zijn enzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ach joh gewoon niet schamen vanwege het feit dat je anime kijkt P:
en Als ik sport dan speel ik wel een Spelltetje Dance Dance Revolution
Veel leuker dan gewoon buiten lopen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:18 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
kom op zeg zijn we nu Otaku of niet???
en ik ben animebeurzen gewend daar is het nog een stukje erger nou ja erger(?) met de mensen die in cosplay rondlopen [:
Ik ga dus echt geen otaku termen irl gebruiken!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Zeurberus het volgende:
Maar wat is de bedoeling?
Ik stem ook voor een (rustig) bruin cafe waar de muziek gelieve niet te hard staat.
We staan al voor lul genoeg met al die japanse termen , ik ga het niet ook nog eens schreeuwen![]()
glad you are with me my friend P=quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:21 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Als je animé kijkt wordt je kennelijk al een mafkees gehoord en je gedraagt je niet naar je leeftijd en bla bla bla... Maar ik vind het leuk
en wordt er vast door een hoop en mafkees voor gevonden
![]()
En weer een teken van de verloedering.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:57 schreef Orealo het volgende:
Super vette 4'de pagina post!
Opgedragen aan mijn linker grote teen die ik net gestoten heb!
helaas dwalen we weer afquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef Jordy-B het volgende:
Het postopkrikken en slowchatten doet de reeks geen goed, idd...
Done Het grote animé/manga meeting topicquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:22 schreef outcast_within het volgende:
En een meet? wat dacht je van abunai mss.
en introvert blijven is ook stoer ^-^
zowiezo gaat dat voor het lustrum niet lukken.
Minimaal vijf delen voor een een echte meet.
Wil Ik ZEURberus wel zien eigenlijk...
en een aparte meet topic maken? gooi de link ervan in de OP. Dan kan dit topic weer over anime gaan
Ik nomineer Uppie voor het maken van het meet topic aangezien hij de aanstichter is van dit geweld
Dit soort posts maken dit topic zo fokking eng he...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef SureZal het volgende:omg omg omg, er komen tóch speacials van Hana Yori Dango [LA]
zo! dat moest er gewoon ff uit![]()
Ik ook, maar ik gebruik ook anime-planet.com.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:57 schreef Orealo het volgende:
Ik gebruik ook graag animenfo, vind ik goeie recencies hebben en de cijfers die ze geven komen meestal overeen met wat ik de serie zou geven
't is gewoon een vette seriequote:Op woensdag 8 maart 2006 03:43 schreef rew- het volgende:
[..]
Dit soort posts maken dit topic zo fokking eng he...
Mooi toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:15 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Ja ik keek net, ik zapte toevallig net langs
Hoe dan?!?Het is TMF.. en nog in het japans ook.
Ik heb geen idee over die votes, maar ik denk het wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:36 schreef outcast_within het volgende:
grappig die functie. Wel weinig votes. (of worden ze niet daarop geselecteerd?)
http://anime-planet.com/animerec/
Als het goed is wel, maar dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:53 schreef outcast_within het volgende:
Ontiegelijk gave pagina start post waar ik afvraag.
Kun je die pakketten naruto 1-25 26-50 etc. etc.
Op een dvd speler afspelen die divx aankan?
(heb nogal snel een antwoord nodig aangezien ik een "mannetje"heb die em donderdag gaat kopen
Edit: Qunix bijna mijn pagina startpost wat doe je(het word echt te gek hier. Al drie keer dat mensen tegelijkertijd posten)
Ik kwam deze site een tijdje terug tegen toen ik met google naar recenties over een bepaalde serie zocht. En inderdaad ik heb d'r al veel "profijt" van gehad als beginnend anime kijker (half jaartje).quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:23 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik ook, maar ik gebruik ook anime-planet.com.
Deze heeft een extra functie...
Wanneer je een serie opzoekt die je echt leuk vond dan krijg je een lijst met andere series die je hoogstwaarschijnlijk ook wel zou leuk vinden.
Deze site heeft er bij mij in ieder geval nog nooit naast gezeten, vooral handig als je een beginnende animekijker bent. Het geeft een antwoord op de vraag: Ik vond (bijvoorbeeld) Chobits leuk welke andere/soortgelijke series zullen er nog meer bij mij in de smaak vallen?
Het zijn gewoon 26 afleveringen van plusminus 25 minuten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:42 schreef uppie83 het volgende:
Even een vraagje over Azumanga Daioh. Op animenfo staat dat er 130 eps van 5 minuten zijn, maar ik heb maar 26 eps van normale lengte. Ik merk ook helemaal niets van het feit dat het kennelijk dus allemaal aan elkaar geplakte 5 minuten stukjes zijn. Dus klopt dat wel?
dat had ik eerst ook! dacht adt ik genept was...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:42 schreef uppie83 het volgende:
Even een vraagje over Azumanga Daioh. Op animenfo staat dat er 130 eps van 5 minuten zijn, maar ik heb maar 26 eps van normale lengte. Ik merk ook helemaal niets van het feit dat het kennelijk dus allemaal aan elkaar geplakte 5 minuten stukjes zijn. Dus klopt dat wel?
Gaat je mannetje die serie kopen of de Divx-speler? 'k hoop het laatste, want anders is het niet erg netjes...quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:53 schreef outcast_within het volgende:
Ontiegelijk gave pagina start post waar ik afvraag.
Kun je die pakketten naruto 1-25 26-50 etc. etc.
Op een dvd speler afspelen die divx aankan?
(heb nogal snel een antwoord nodig aangezien ik een "mannetje"heb die em donderdag gaat kopen
Edit: Qunix bijna mijn pagina startpost wat doe je(het word echt te gek hier. Al drie keer dat mensen tegelijkertijd posten)
och... als ze 'n beetje leuk gebundeld worden, is dat geen punt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef Orealo het volgende:
afleveringen van 5 minuten lijken me zo irritant![]()
Je weet dat ik voor de vrouwtjes ga hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:22 schreef outcast_within het volgende:
Wil Ik ZEURberus wel zien eigenlijk...
Lol, lees eens terug waar de originele opmerking over gingquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
och... als ze 'n beetje leuk gebundeld worden, is dat geen punt.
Azumanga Daioh, bijvoorbeeld, bestaat uit afleveringen van 5 minuten. De tv-zender die hem uitzond (of de fansubgroep... weet ik niet meer) heeft gewoon meerdere afleveringen samengevoegd tot één blok van normale duur (25 min, dacht ik)... Da's dan prima te doen.
Is dan ook wel een hele leuke seriequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef Jordy-B het volgende:
't is wel typisch dat ik bij 'n serie met korte afleveringen gelijk aan Azumanga Daioh denk, trouwens...
Tis een blokker apperaat. maar goed als ie naruto afkan spelen ben ik blijquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gaat je mannetje die serie kopen of de Divx-speler? 'k hoop het laatste, want anders is het niet erg netjes...
Mijn Divx-speler speelt de meeste bestanden probleemloos af. Het zijn alleen formaten als matroska waar 'ie over struikelt... En 'n paar exotische Xvid-bestanden.
Maar het normale spul is goed af te spelen (als 'ie 'n beetje goeie speler heeft... eentje die je kan updaten en waar 'n beetje goeie firmware voor beschikbaar is)
Je de vrouwtjes zijn dol op ZEURberusquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Je weet dat ik voor de vrouwtjes ga he![]()
Zojuist nieuwe bleach gezien en ik moet zeggen dat ik deze filler reeks nog best te pruimen vind![]()
Ik ben ook erg geinstresseerd! mijn laptop pakt vrijwel geen cd meerquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tis een blokker apperaat. maar goed als ie naruto afkan spelen ben ik blij
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Heuj vrouwtje ga de meuh animeuh Kijken
No offence, maar dan kun je gewoon beter naar die anime sites kijken. En niet iedereen heeft zoveel anime gekeken dat ie al een beetje alles objectief kan beoordelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:41 schreef stroopje het volgende:
het is een suggestie om in het jubileum deel een soort verkiezing te houden voor anime in verschillende catagoriën of genres zoals:beste anime movie beste anime karakter beste muziek beste comedy beste mecha beste horror
enz. enz.
en ook natuurlijk slechtste anime.......
lijkt het jullie wat
20 kilo ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk gaat dat niet zo man !
'Hoe komt het dat jij geen cup DD hebt en 20 kilo weegt?'
Vond je ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ben nu bezig om Fullmetal Alchemist The Movie binnen te halen, eindelijk de laatste ep gezien van de serie.. en ik kan je vertellen dat ie vrij onbevredigend is. Dus ik hoop dat deze film een leuk einde heeft.
Ik zeg niet dat ik het slecht vond. Ik vond het onbevredigend dat het een open einde had. Kan me voorstellen dat als je in 2002 de serie had gekeken en dan deze einde had gezien zoiets had van hmm zouden de broers ooit weer bij elkaar komen. En dan tot 2005 moet gaan wachten om te zien of het daadwerkelijk zou gebeuren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:29 schreef Orealo het volgende:
[..]
Vond je ?
Ik vond het einde van FMA juist erg cool, heel 'realistisch' (gezien de rest van het verhaal) ik had een slechter einde verwacht
Ik hoop dat je een goeie versie hebt van de FMA film, die ik gedownload had was opgenomen met een camera met een kleinere fps dan de bioscoop, dus dat zag er niet uit![]()
Cool!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:41 schreef stroopje het volgende:
het is een suggestie om in het jubileum deel een soort verkiezing te houden voor anime in verschillende catagoriën of genres zoals:beste anime movie beste anime karakter beste muziek beste comedy beste mecha beste horror
enz. enz.
lijkt het jullie wat
quote:
hehe way ahead of you. Grappig dat je ermee komt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:41 schreef stroopje het volgende:
enz. enz.
lijkt het jullie wat
Tuurlijk wel al heb je maar 1 anime gezien en ben je daar helemaal hotel de botel over.quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:00 schreef uppie83 het volgende:
Mja maar zoals Hopey al zei, hoevel mensen hebben nou echt voldoende animé gezien om daar een goed oordeel over te kunnen geven.
Je kunt niet echt een afweging maken tussen goed of slecht als je verder niet bekend bent met animé... Als je standaard nogal laag is, bedoel ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tuurlijk wel al heb je maar 1 anime gezien en ben je daar helemaal hotel de botel over.
Maar dat is dan toch ook logisch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tuurlijk wel al heb je maar 1 anime gezien en ben je daar helemaal hotel de botel over.
Het probleem met tournamenten (die methode die je noemt, staat op Fok! bekend als 'n tournament) is dat je aan het begin twee goede series tegenover elkaar kunt hebben en twee slechte series tegenover elkaar kunt hebben. Je kijgt dan dat een goede serie ergens onderaan kan eindigen en een slechte serie belachelijk hoog komt... Enkel door stomme toevalligheden (en/of beïnvloeding door de tournamentleider).quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch ook logisch?
bij bijvoorbeeld beste film 1994 kan je zelf titels opgeven, en bepaalde titels steunen (de gesteunde titels worden dan opgenomen in een lijst). daarna heb je telkens wedstrijden (chobits - bleach), waarbij iedereen zijn of haar stem kan uitbrengen voor 1 van de 2. (zo heb je dus meerdere uitslagen van wedstrijden in 1 post.)
misschien is dat wel iets? maar ik denk dat als je dat in anime/manga, deel 10! tieners door de bocht doet, je dan wel een erg rommelig zooitje krijgt.
Wat Jordy zegt. Ik ben niet weg van het idee. Er zijn én te veel anime series én niet iedereen heeft alle anime series gezien. Als uit eindelijk gestemd mag worden dan dan zullen maar bv een paar mensen misschien kunnen stemmen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het probleem met tournamenten (die methode die je noemt, staat op Fok! bekend als 'n tournament) is dat je aan het begin twee goede series tegenover elkaar kunt hebben en twee slechte series tegenover elkaar kunt hebben. Je kijgt dan dat een goede serie ergens onderaan kan eindigen en een slechte serie belachelijk hoog komt... Enkel door stomme toevalligheden (en/of beïnvloeding door de tournamentleider).
Terwijl bij een globale stemming dat probleem niet optreedt. Dan is het enkel een kwestie van puntjes/stemmen optellen en zo de series sorteren. Op die manier krijg misschien een minder verassende, maar wel een eerlijke uitkomst. De beste serie is dan ook daadwerkelijk de beste serie, zonder dat toeval er iets mee te maken heeft gehad.
ik vrees dat naruto en bleach ontzettend hoog zullen eindigen, of ligt deze populariteit alleen aan het feit dat beide series nog bezig zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef outcast_within het volgende:
TEKENFILMS! WAAT. Hoe durf je.
En er komt zo'n topic. punt. Tis gewoon leuk om te zien welke anime door fok het meeste op handen word gedragen. En al word het voor mijn part dbz raawr daar kan ik niet mee zitten.
Tword gewoon een leuk topic.
en het word geen vs vs. gewoon inschrijven. 2 series nomineren. Lijst maken. En dan punten geven. 3.2.1. Het moet niet al te ingewikkeld worden denk ik.
Gisteren is deel 71 gereleased en het wordt wekelijks uitgezonden (met af en toe een uitzondering).quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vrees dat naruto en bleach ontzettend hoog zullen eindigen, of ligt deze populariteit alleen aan het feit dat beide series nog bezig zijn.
en ik denk niet dat ik mee zal doen met mijn weinige Animé kennis.
trouwens, hoeveel afleveringen telt bleach al? en om de hoeveel tijd word er een nieuwe aflevering geintroduceerd? ik ben namelijk wel geinteresseerd om hieraan te beginnen![]()
Op deze manier is het ok! Ik heb maar ongeveer 16 series bekeken inmiddels en een aantal daarvan gaan echt niet eens genomineerd worden, dus met de vs battles had ik vaak niet kunnen stemmen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef outcast_within het volgende:
TEKENFILMS! WAAT. Hoe durf je.
En er komt zo'n topic. punt. Tis gewoon leuk om te zien welke anime door fok het meeste op handen word gedragen. En al word het voor mijn part dbz raawr daar kan ik niet mee zitten.
Tword gewoon een leuk topic.
en het word geen vs vs. gewoon inschrijven. 2 series nomineren. Lijst maken. En dan punten geven. 3.2.1. Het moet niet al te ingewikkeld worden denk ik.
We zijn nu bij ep 71 van Bleach. Meestal om de week wordt een episode released. Een enkele keer 2 weken. Maar dat wordt aan het eind van de episode meestal gezegd. Reken op woensdag voor de fansubs van Dattebayo en Hell-Fansubs.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vrees dat naruto en bleach ontzettend hoog zullen eindigen, of ligt deze populariteit alleen aan het feit dat beide series nog bezig zijn.
en ik denk niet dat ik mee zal doen met mijn weinige Animé kennis.
trouwens, hoeveel afleveringen telt bleach al? en om de hoeveel tijd word er een nieuwe aflevering geintroduceerd? ik ben namelijk wel geinteresseerd om hieraan te beginnen![]()
nope bleach keek ik eerst van Lunar Fansubs, maar nu doe ik dat met Dattebayoquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef outcast_within het volgende:
Volgens mij is beck al afgelopen.
Ik ga werken. Kijkt er iemand met hell fansubs? Bespreek maar verder in het bleach topic idd
Ik ga ook werken, volgende week. 32 uur per week, voor sowieso 2 wekenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef outcast_within het volgende:
Volgens mij is beck al afgelopen.
Ik ga werken. Kijkt er iemand met hell fansubs? Bespreek maar verder in het bleach topic idd
Met naruto kan je al beginnen hoor, als je 2 afleveringen per dag kijkt, loop je bij in 2 en halve maandquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:37 schreef uppie83 het volgende:
Ik volg echt nog geen een van die 3 grote lopende series, Naruto, Bleach en Beck. Ga ze wel weer eens kijken als de series helemaal klaar zijnIk hou namelijk niet van wachte
Loopt ie net alle fillers misquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:53 schreef Orealo het volgende:
[..]
Met naruto kan je al beginnen hoor, als je 2 afleveringen per dag kijkt, loop je bij in 2 en halve maand
De lengte van de serie heeft ongetwijfeld ook invloed op de populariteit...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef Hopey het volgende:
Ik denk dat de populariteit ligt aan het feit dat beide series gewoon goede verhaallijnen hebben en de series een mix van martial arts en humor hebben, en daarnaast zijn ze ontzettend spannend.
Al ligt de grootste ergenis op dit moment bij Naruto bij de fillers.
Een anime-marathon op z'n tijd kan geen kwaad.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:11 schreef Koranaga het volgende:
Misschien word het voor mij ook eens tijd om Naruto afleveringen te gaan verzamelen. Al moet ik bekennen dat als ik eenmaal op dreef ben, ik het niet bij 2 afleveringen op een dag hou.![]()
Nog geen drie weekjes denk ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:17 schreef Zeurberus het volgende:
Bij Naruto heb je er 175 te gaan en dan ook nog wat specials en een film.
Kortom , daar ben je voorlopig wel even zoet mee
Ik volg er 4 of 5 tegelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:33 schreef blessed19 het volgende:
is het geen idee om er 2 te houden? 1 tot 26 afleveringen en 1 met meer dan 26
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:49 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik volg er 4 of 5 tegelijk
Maar sommige users hier kunnen niet multitasken dus die doen dat niet![]()
Hehe ik dacht je gaat er zo vandoor om te werken. Als wat? Kun je daar anime kijken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:51 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik ga ook werken, volgende week. 32 uur per week, voor sowieso 2 weken![]()
En beck is al afgelopen idd
Data Entry bij de NS, klinkt saai, is het vast ook, maar het verdient 7.89 per uur (bruto) dus kon het niet laten liggen, toch tof, zo'n uitzendbureauquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hehe ik dacht je gaat er zo vandoor om te werken. Als wat? Kun je daar anime kijken?
32uur is lekker. dan ben je dat baantje erg snel zat ^-^
Waarom die ik dit?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:53 schreef outcast_within het volgende:
Ja bij bleach zijn die dikke toeters zwaar irritant.
Ach bij onegai twins vond ik het wel grappig. Die Ackward situations ^-^
En Kijk nou ff een aflevering. Kost je maar 17 minuten ofzo.
Was het alleen maar om die intro. O mijn god die intro. Die handjes zijn zo grappig. En verder het hele power ranger/ kawai theme
Gaan we katten ???quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:49 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik volg er 4 of 5 tegelijk
Maar sommige users hier kunnen niet multitasken dus die doen dat niet![]()
Heren... dit topic is natuurlijk niet bedoelt om te sloowtjettenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:09 schreef Orealo het volgende:
Heb jij ook meegezongen?![]()
Slowchat edit : Dapper. had ik je niet nagedaan.
Slowchat edit 2 : Hmm, ik ga ook maar slapen.
truste
Heibane Renmei is echt een verhaal 'verhaal', verwacht dus niet meer actie. Moet zeggen dat het ook niet echt bij het thema past. Maar met het verhaal zit het naar mijn idee wel goed, al blijven een aantal dingen wel in het midden hangen. (Ook al zijn hier meerdere theorieën over die mij wel aansprekenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:44 schreef Orealo het volgende:
Ik heb net de eerste 2 afleveringen van Haibane Renmei gezien
Die serie gaat op het 'zeker afkijken' lijstjehelaas heb ik nu nog veel te veel te kijken, en weinig tijd.
Wat voor een verhaal is het? echt een 'verhaal' verhaal, of komt er wat meer actie ?
Het is op de onrealistische manier dat het is, toch wel realistisch (klinkt raar, komt door het tijdstip)
Coolquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:40 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Heibane Renmei is echt een verhaal 'verhaal', verwacht dus niet meer actie. Moet zeggen dat het ook niet echt bij het thema past. Maar met het verhaal zit het naar mijn idee wel goed, al blijven een aantal dingen wel in het midden hangen. (Ook al zijn hier meerdere theorieën over die mij wel aanspreken).
In ieder geval heel erg veel plezier.![]()
mwah heb zelf wanadoo premium + eweka usenet accountje P:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:13 schreef Koranaga het volgende:
Het ligt er een beetje aan wat voor provider je hebt orealo. Je hebt namelijk een (goede) nieuwsserver nodig wil je er echt wat aan hebben en Tiscalli bied dat bijvoorbeeld al niet.
Ik had Naruto 1 tot en met 154 in 2.5 dagen gezien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:44 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Nog geen drie weekjes denk ik.![]()
En ik heb nog maar genoeg liggen voor de komende 2 maanden.![]()
Nope...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:22 schreef Mike het volgende:
Het gaat hier toch niet over warez, he mensen?Da mag nie hoor...zie FAQ.
Mss een klein beetje. Maar ze houden voortaan wel stil he. *kuchPMquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:13 schreef Koranaga het volgende:
Het ligt er een beetje aan wat voor provider je hebt orealo. Je hebt namelijk een (goede) nieuwsserver nodig wil je er echt wat aan hebben en Tiscalli bied dat bijvoorbeeld al niet.
Oeps, sorry !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:22 schreef Mike het volgende:
Het gaat hier toch niet over warez, he mensen?Da mag nie hoor...zie FAQ.
ik heb abbo en ik raad het je zeker aan. Goede vormgeving, lekker lezende, en informatieve artikels die over veel verspreide onderwerpen gaan. Anime, manga, doujhinsi (schrijf het fout, weet ut), japanse games, japanse muziek, DVD releases, nieuws, posters, prijsvragen. Dus zeker een aanrader.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:54 schreef uppie83 het volgende:
Wie hier zijn allemaal geabboneerd op Aniway??? Is het een beetje een kwalitatief goed tijdschrift of kan je het beter links laten liggen?
Anders ik welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:44 schreef outcast_within het volgende:
hee joran
Maak een vriend lid actie
De beste manier om zo lang mogelijk lid te blijven van AniWay is door een vriend of vriendin lid te maken. Je krijgt dan namelijk 50% korting op je lidmaatschap!
Dit werkt als volgt:
- Bij het invullen van de het abonnementsaanvraagformulier geeft je vriend of vriendin jouw gegevens door, zodat we weten wie de korting gaat krijgen.
- Je vriend of vriendin betaalt zijn abonnement via machtiging of acceptgiro.
- Na deze betaling sturen we jou een acceptgiro toe om je abonnement te verlengen met 50% korting!
De enige voorwaarde is dat de nieuwe abonnee minstens een jaar geen lid is geweest van AniWay.
voordelen splitten?
20/2=10 10/2 = 5. ik jou naam invoeg jij 5E stort? allebei blij
ja ik heb hier ook wel wat NewTypes liggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:39 schreef Jordy-B het volgende:
'k voel dan eigenlijk meer voor een Engelstalig blad.
Als ik jou was zou ik aan de NewType beginnenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:02 schreef uppie83 het volgende:
Hmm... nu begin ik weer te twijfelen, een positieve review tegenover een negatievere reviewWe gaan dit tot op de bodem uitzoeken
Misschien vinden we wel een tijdschrift wat echt de moeite waard is
mwoah...vind ik nog wel meevallen hoor. Aniway is in mijn ogen geen vriendjespolitiek. Tuurlijk als je bij GFF én AniWay zit, is het toch gewoon makkelijk een slag uit te halen? Elke circle heeft zijn of haar eigen manieren van overleven en dat staat verder los van de inhoud van AniWay, waar het uiteindelijk om draait.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:37 schreef ThaBrain het volgende:
ik ben ook al een tijdje geabonneerd op de AniWay...HEt is alleen zo dat ik de laatste delen noet echt gelezen heb meer, maar dat komt doordat er tegenwoordig een aniway forum is waar veel van het nieuws wat in de AniWay komt al langs is gekomen voordat het blad uit komt. Voor reviews ben je ook niet afhankelijk van de AniWay.
Ook is het een beetje vriendjespolitiek aan het worden daar rond de mensen van de Aniway...ik bedoel maar: Goldfishfactory en AniWay zitten veel dezelfde mensen bij en dus hebben die al contacten bij drukkerijen en is het voor Goldfishfactory makkelijker om te blijven bestaan dan de andere dojin circles.
maar anyways...het is opzich wel een leuk blad om te lezen
Ik heb trouwens laatst ontdekt dat ze bij de Ako een duits blad "Animania" verkopen. Daar staat eigenlijk veel meer in, en betere reviews, maar moet je wel een beetje duits kunnen lezen
Ken je de kosten van Newtype in NL?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:12 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik aan de NewType beginnen
Dat is een blad waarvan 3 versies (Japanse, Amerikaanse en nog eentje) uitkomen over de hele wereld waarvan een in Japan zelf. Het blad is alleen wel duurder dan de AniWay, maar hij is ook een stuk dikker. En ze volgen (als je de amerikaanse versie wilgt) de Amerikaanse markt. Ook zit er altijd een poster in de Newtype (bij AniWay is dit nog niet zo heel lang). De reviews in de Newtype zijn ook een stuk langer.
nee ik ken de kosten van de NewType in NL niet, maar ik heb even voor je gekeken op Archoniaquote:
AniWay geen vriendjespolitiek?? wie denk je dat de Yoni illustraties tekent voor de Aniway: Claire Shumacher....wie is degene met het meeste aantal fans bij GFF?? Claire dus.quote:mwoah...vind ik nog wel meevallen hoor. Aniway is in mijn ogen geen vriendjespolitiek. Tuurlijk als je bij GFF én AniWay zit, is het toch gewoon makkelijk een slag uit te halen? Elke circle heeft zijn of haar eigen manieren van overleven en dat staat verder los van de inhoud van AniWay, waar het uiteindelijk om draait.
Tuurlijk, je kan reviews overal lezen, je kan ze ook gratis lezen op het internet, maar als ik hun reviews lees wordt ik er wel echt wijzer van, en dat kan ik ook niet van alle site's zeggen. En je zegt zelf dat je de laatste delen niet echt hebt geoordeeld, en juist in die laatste delen zijn er veel positieve veranderingen doorgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |