abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35837954
Ontiegelijk gave pagina start post waar ik afvraag.
Kun je die pakketten naruto 1-25 26-50 etc. etc.
Op een dvd speler afspelen die divx aankan?
(heb nogal snel een antwoord nodig aangezien ik een "mannetje" heb die em donderdag gaat kopen

Edit: Qunix bijna mijn pagina startpost wat doe je (het word echt te gek hier. Al drie keer dat mensen tegelijkertijd posten)

Offtopic eddit:
Kijk mam ik ben een powerranger!
Iemand heeft een oud topic van mij gekicked waarvan ik het bestaan was vergeten

[ Bericht 23% gewijzigd door outcast_within op 08-03-2006 23:25:06 ]
pi_35837955
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:15 schreef Spaceman89 het volgende:

[..]

Ja ik keek net, ik zapte toevallig net langs

Hoe dan?!? Het is TMF.. en nog in het japans ook.
Mooi toch?

Bijna een super vette eerste 5e pagina post
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:55:11 #203
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_35838004
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 10:36 schreef outcast_within het volgende:
grappig die functie. Wel weinig votes. (of worden ze niet daarop geselecteerd?)
http://anime-planet.com/animerec/
Ik heb geen idee over die votes, maar ik denk het wel.
Het is niet echt een grote site vergeleken met animenfo oid en dat verbaast mij mij ook wel een beetje imo.
Die functie is echt handig, ik heb op verschillende fora die fundamentele vraag gelezen waar anime-planet.com in voorziet. Het zijn dan vooral beginnende anime fans (zoals ikke 3 jaar geleden ongeveer) die nog niet helemaal thuis zijn in dit wereldje die deze vraag stellen.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:45:52 #204
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35839307
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 10:53 schreef outcast_within het volgende:
(heb nogal snel een antwoord nodig aangezien ik een "mannetje" heb die em donderdag gaat kopen

Edit: Qunix bijna mijn pagina startpost wat doe je (het word echt te gek hier. Al drie keer dat mensen tegelijkertijd posten)
Als het goed is wel, maar dat weet ik niet zeker
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:42:19 #205
58063 uppie83
Sousousou
pi_35841068
Even een vraagje over Azumanga Daioh. Op animenfo staat dat er 130 eps van 5 minuten zijn, maar ik heb maar 26 eps van normale lengte. Ik merk ook helemaal niets van het feit dat het kennelijk dus allemaal aan elkaar geplakte 5 minuten stukjes zijn. Dus klopt dat wel?
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_35841120
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 10:23 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik ook, maar ik gebruik ook anime-planet.com.
Deze heeft een extra functie...
Wanneer je een serie opzoekt die je echt leuk vond dan krijg je een lijst met andere series die je hoogstwaarschijnlijk ook wel zou leuk vinden.

Deze site heeft er bij mij in ieder geval nog nooit naast gezeten, vooral handig als je een beginnende animekijker bent. Het geeft een antwoord op de vraag: Ik vond (bijvoorbeeld) Chobits leuk welke andere/soortgelijke series zullen er nog meer bij mij in de smaak vallen?
Ik kwam deze site een tijdje terug tegen toen ik met google naar recenties over een bepaalde serie zocht. En inderdaad ik heb d'r al veel "profijt" van gehad als beginnend anime kijker (half jaartje).

En Outcast_within, in theorie is dat mogelijk zolang het maar geen .ogm bestanden zijn. Maar hang me er niet aan op. Ik zou zeggen met de huidige prijs van blanco dvd-tjes, probeer het is.
pi_35841716
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:42 schreef uppie83 het volgende:
Even een vraagje over Azumanga Daioh. Op animenfo staat dat er 130 eps van 5 minuten zijn, maar ik heb maar 26 eps van normale lengte. Ik merk ook helemaal niets van het feit dat het kennelijk dus allemaal aan elkaar geplakte 5 minuten stukjes zijn. Dus klopt dat wel?
Het zijn gewoon 26 afleveringen van plusminus 25 minuten.
pi_35842859
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:42 schreef uppie83 het volgende:
dat had ik eerst ook! dacht adt ik genept was... maar het klopt toch! ze zijn aan elkaar geplakt, zeg maar.
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:01:22 #209
58063 uppie83
Sousousou
pi_35845886
Mooi, dan weet ik dat ik de goede heb
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:04:14 #210
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35845978
afleveringen van 5 minuten lijken me zo irritant
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:08:02 #211
58063 uppie83
Sousousou
pi_35846132
Ja en dan na 5 minuten moet je weer een week, of erger nog een maand, wachten tot het weer verder gaat :S
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:08:45 #212
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35846166
Dat ook, en je zet hem aan, gaat er even voor zitten, en hij's alweer afgelopen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:09:23 #213
58063 uppie83
Sousousou
pi_35846197
Je hoeft idd niet even ondertussen naar de wc te moeten, want dan is het weer voorbij
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2006 @ 16:55:28 #214
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_35849493
hallo

ik ben een beetje afwezig de laatste tijd, maar ik ga zo eens lekker zitten voor de laatste 5 afleveringen van OVA 2 van Hunter x Hunter

het mooiste van deze serie is gewoon dat hunter exam, niks is wat je verwacht, telkens word er veel verder gedacht dan je zelf denkt . én je bent benieuwd wat de volgende ronde gaat worden natuurlijk .
:')
pi_35851594
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 10:53 schreef outcast_within het volgende:

Gaat je mannetje die serie kopen of de Divx-speler? 'k hoop het laatste, want anders is het niet erg netjes...

Mijn Divx-speler speelt de meeste bestanden probleemloos af. Het zijn alleen formaten als matroska waar 'ie over struikelt... En 'n paar exotische Xvid-bestanden.

Maar het normale spul is goed af te spelen (als 'ie 'n beetje goeie speler heeft... eentje die je kan updaten en waar 'n beetje goeie firmware voor beschikbaar is)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_35851674
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef Orealo het volgende:
afleveringen van 5 minuten lijken me zo irritant
och... als ze 'n beetje leuk gebundeld worden, is dat geen punt.

Azumanga Daioh, bijvoorbeeld, bestaat uit afleveringen van 5 minuten. De tv-zender die hem uitzond (of de fansubgroep... weet ik niet meer) heeft gewoon meerdere afleveringen samengevoegd tot één blok van normale duur (25 min, dacht ik)... Da's dan prima te doen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_35853633
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:22 schreef outcast_within het volgende:

Wil Ik ZEURberus wel zien eigenlijk...
Je weet dat ik voor de vrouwtjes ga he

Zojuist nieuwe bleach gezien en ik moet zeggen dat ik deze filler reeks nog best te pruimen vind
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:39:14 #218
58063 uppie83
Sousousou
pi_35854514
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:11 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

och... als ze 'n beetje leuk gebundeld worden, is dat geen punt.

Azumanga Daioh, bijvoorbeeld, bestaat uit afleveringen van 5 minuten. De tv-zender die hem uitzond (of de fansubgroep... weet ik niet meer) heeft gewoon meerdere afleveringen samengevoegd tot één blok van normale duur (25 min, dacht ik)... Da's dan prima te doen.
Lol, lees eens terug waar de originele opmerking over ging
pi_35855409
't gaat ook zo snel, hier... Dat lees ik niet allemaal meer hoor...
pi_35856618
't is wel typisch dat ik bij 'n serie met korte afleveringen gelijk aan Azumanga Daioh denk, trouwens...
pi_35861519
misschien dat dat ook de enige is?

maar hey, jongens! ik heb de manga's vandaag nog nietop de post gedaan. er kwam wat speciaal vrouwelijk gezelschap tussendoor...

dus nog een dagej geduld, alsjeblieft
  woensdag 8 maart 2006 @ 22:59:36 #222
58063 uppie83
Sousousou
pi_35863115
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef Jordy-B het volgende:
't is wel typisch dat ik bij 'n serie met korte afleveringen gelijk aan Azumanga Daioh denk, trouwens...
Is dan ook wel een hele leuke serie De eerste paar eps dacht ik echt van "WAT IS DIT???", maar daarna ben ik het steeds meer gaan waarderen Kwam waarschijnlijk ook omdat dit de eerste serie was die ik keek waar geen actie in zat.
pi_35863202
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:08 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Gaat je mannetje die serie kopen of de Divx-speler? 'k hoop het laatste, want anders is het niet erg netjes...

Mijn Divx-speler speelt de meeste bestanden probleemloos af. Het zijn alleen formaten als matroska waar 'ie over struikelt... En 'n paar exotische Xvid-bestanden.

Maar het normale spul is goed af te spelen (als 'ie 'n beetje goeie speler heeft... eentje die je kan updaten en waar 'n beetje goeie firmware voor beschikbaar is)
Tis een blokker apperaat. maar goed als ie naruto afkan spelen ben ik blij
pi_35863261
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Je weet dat ik voor de vrouwtjes ga he

Zojuist nieuwe bleach gezien en ik moet zeggen dat ik deze filler reeks nog best te pruimen vind
Je de vrouwtjes zijn dol op ZEURberus
Heuj vrouwtje ga de meuh animeuh Kijken

confirmed ik wil zeurberus definetely niet in het echt ontmoeten
pi_35864523
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Tis een blokker apperaat. maar goed als ie naruto afkan spelen ben ik blij
Ik ben ook erg geinstresseerd! mijn laptop pakt vrijwel geen cd meer

ik zit trouwens door julie wederom de manga van azumanga daioh te lezen! wil mijn geleende dvd's terug!

morgen ga ik proberen een begin te maken met getbackers. lijkt me een toffe anime
pi_35865046
k ga zo maar eens verder met Rurouni Kenshin [anime] ben nu bij ep 18
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_35865060
Toch maar afgelopen week Trinity Blood ff gedownload. En natuurlijk de eerste ep van Ergo Proxy en ik moet zeggen dat deze anime best potentie heeft. Donker en emotieloos sfeertje en hoofdpersonage is wel ok op die hoop oogschaduw na dan.

En nou is het wachten op Noein 18 en Blood+ 20.
pi_35865619
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Heuj vrouwtje ga de meuh animeuh Kijken

Natuurlijk gaat dat niet zo man !

'Hoe komt het dat jij geen cup DD hebt en 20 kilo weegt?'
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:41:58 #229
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_35865971
het is een suggestie om in het jubileum deel een soort verkiezing te houden voor anime in verschillende catagoriën of genres zoals:

• beste anime movie
  • beste anime karakter
  • beste muziek
  • beste comedy
  • beste mecha
  • beste horror
    enz. enz.
    en ook natuurlijk slechtste anime.......

lijkt het jullie wat
  •   donderdag 9 maart 2006 @ 01:09:07 #230
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_35866448
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 00:41 schreef stroopje het volgende:
    het is een suggestie om in het jubileum deel een soort verkiezing te houden voor anime in verschillende catagoriën of genres zoals:

• beste anime movie
  • beste anime karakter
  • beste muziek
  • beste comedy
  • beste mecha
  • beste horror
    enz. enz.

lijkt het jullie wat
  • No offence, maar dan kun je gewoon beter naar die anime sites kijken. En niet iedereen heeft zoveel anime gekeken dat ie al een beetje alles objectief kan beoordelen.
    Het zou eerder dan een opsom of lijstjes topic worden en daar zit ik niet echt op te wachten.
    Ik zou dan liever nog een anime tournament houden voor of een film of een anime serie en dan als lijstje de animenfo 200. Mijn voorkeur gaat naar een anime film tournament. Alhoewel een serie meer mogelijkheden biedt.

Ik heb n.a. van een post van Jordy, Bichotan gezien, aah zo kawaii die serie Erg lief getekend. Als snap ik niet wat ze met dat stuk hout op d'r hoofd doet.

Ben nu bezig om Fullmetal Alchemist The Movie binnen te halen, eindelijk de laatste ep gezien van de serie.. en ik kan je vertellen dat ie vrij onbevredigend is. Dus ik hoop dat deze film een leuk einde heeft.

Ook de eerste episode van Shinigami No Ballad binnen gehaald. 1 van de nieuwere series van 2006 en ik kan zeggen dat ik er helemaal niks aan vind. Verhaal is sloom en de hoofdpersonage komt amper in de eerste ep voor.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hopey op 09-03-2006 01:28:47 ]
    Seen it all done it all, can't remember most of it
      donderdag 9 maart 2006 @ 01:27:27 #231
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35866814
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 00:21 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat dat niet zo man !

'Hoe komt het dat jij geen cup DD hebt en 20 kilo weegt?'
    20 kilo ?
    vel over been
      donderdag 9 maart 2006 @ 01:27:46 #232
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_35866819
    Noein
      donderdag 9 maart 2006 @ 01:29:32 #233
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_35866850
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef Hopey het volgende:

[..]

Ben nu bezig om Fullmetal Alchemist The Movie binnen te halen, eindelijk de laatste ep gezien van de serie.. en ik kan je vertellen dat ie vrij onbevredigend is. Dus ik hoop dat deze film een leuk einde heeft.
    Vond je ?
    Ik vond het einde van FMA juist erg cool, heel 'realistisch' (gezien de rest van het verhaal) ik had een slechter einde verwacht

Ik hoop dat je een goeie versie hebt van de FMA film, die ik gedownload had was opgenomen met een camera met een kleinere fps dan de bioscoop, dus dat zag er niet uit
      donderdag 9 maart 2006 @ 01:36:29 #234
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_35866977
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 01:29 schreef Orealo het volgende:

[..]

Vond je ?
    Ik vond het einde van FMA juist erg cool, heel 'realistisch' (gezien de rest van het verhaal) ik had een slechter einde verwacht

Ik hoop dat je een goeie versie hebt van de FMA film, die ik gedownload had was opgenomen met een camera met een kleinere fps dan de bioscoop, dus dat zag er niet uit
    Ik zeg niet dat ik het slecht vond. Ik vond het onbevredigend dat het een open einde had. Kan me voorstellen dat als je in 2002 de serie had gekeken en dan deze einde had gezien zoiets had van hmm zouden de broers ooit weer bij elkaar komen. En dan tot 2005 moet gaan wachten om te zien of het daadwerkelijk zou gebeuren.

Enfin. Ik weet niet of ik een goede versie krijg. Het heeft een mkv extensie dus ik vertrouw erop dat ik gewoon een dvd rip krijg, met altijd van die bagger vertalingen rechstreeks vertaald vanuit engelse de voice overs..
    pi_35867564
    quote:

• beste anime movie
  • beste anime karakter
  • beste muziek
  • beste comedy
  • beste mecha
  • beste horror
    enz. enz.

lijkt het jullie wat
  • Cool!
    Fok! Anime/Manga Awards 2006!
    We kunnen vragen of het door gaat of we een pagina kunnen krijgen
    Dan een aantal nomineren en de bezoekers laten beoordelen
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 01:27 schreef Hopey het volgende:
    Noein
    pi_35867828
    Mja maar zoals Hopey al zei, hoevel mensen hebben nou echt voldoende animé gezien om daar een goed oordeel over te kunnen geven.
    pi_35867874
    Sja.... Als je het niet uitprobeert zal er ook niets gebeuren.
    pi_35869942
    quote:

• beste anime movie
  • beste anime karakter
  • beste muziek
  • beste comedy
  • beste mecha
  • beste horror
    enz. enz.

lijkt het jullie wat
  • hehe way ahead of you. Grappig dat je ermee komt.
    ik had al een topic gestart hoe dat moest
    Hoe maak je zo'n "wat is de beste ... toernooi"?

en werd naar een ander topic doorverwezen.
    Idee voor volgend tournament deel 2

Nog niemand mij verteld hoe zoiets moet maar goed.
    Ik vond het wel leuk om te kijken welke
    Intro de beste was en etc. etc. volgens fokkers. Maar zoiets is wel ingewikkeld.
    Had er wel over nagedacht. En het leek me zowiezo leuk om daar mee te beginnen vanaf de lustrum editie

[ Bericht 10% gewijzigd door outcast_within op 09-03-2006 10:24:08 ]
    pi_35869954
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 03:00 schreef uppie83 het volgende:
    Mja maar zoals Hopey al zei, hoevel mensen hebben nou echt voldoende animé gezien om daar een goed oordeel over te kunnen geven.
    Tuurlijk wel al heb je maar 1 anime gezien en ben je daar helemaal hotel de botel over.
    pi_35870917
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Tuurlijk wel al heb je maar 1 anime gezien en ben je daar helemaal hotel de botel over.
    Je kunt niet echt een afweging maken tussen goed of slecht als je verder niet bekend bent met animé... Als je standaard nogal laag is, bedoel ik.

De meeste mensen die beginnen met animé zijn alleen bekend met Dragon Ball Z of Pokemon... Als je dan in aanraking komt met 'n serie als Jubei Chan, ofzo, (goed, maar niet bepaald geweldig) dan is dat waarschijnlijk het beste wat je ooit hebt gezien en kun je er helemaal lyrisch over zijn. Maar zoiemand gaat dan wel vrolijk z'n Jubei Chan laten concurreren met topseries als Cowboy Bebop, FMA, Gungrave, Elfen Lied, etc...

En dat geeft toch 'n wat vertekend beeld...

Maar ik ben sowieso tegen een animé tournament... Als je dan al iets wil, lijkt het met handiger om een apart topic te openen en iedereen per categorie bijvoorbeeld drie series te laten noemen (met bijvoorbeeld respectievelijk 4,2,1 punten)
    Vervolgens (na een paar pagina's) de punten optellen en sorteren en je hebt je eindlijstje.

Maar zoiets wordt dus lastig als je maar één serie kent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 09-03-2006 10:29:41 ]
    pi_35870949
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Maar dat is dan toch ook logisch?

bij bijvoorbeeld beste film 1994 kan je zelf titels opgeven, en bepaalde titels steunen (de gesteunde titels worden dan opgenomen in een lijst). daarna heb je telkens wedstrijden (chobits - bleach), waarbij iedereen zijn of haar stem kan uitbrengen voor 1 van de 2. (zo heb je dus meerdere uitslagen van wedstrijden in 1 post.)

misschien is dat wel iets? maar ik denk dat als je dat in anime/manga, deel 10! tieners door de bocht doet, je dan wel een erg rommelig zooitje krijgt.
    pi_35870979
    heb je Hebben jullie op een van die links geklikt in die andere post?
    het was zowiezo het plan om nieuwe topics daar voor te openen. En wacht nou maar met verder offtopic gaan.

Komt goed voor het 10de deel
    pi_35871091
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Maar dat is dan toch ook logisch?

bij bijvoorbeeld beste film 1994 kan je zelf titels opgeven, en bepaalde titels steunen (de gesteunde titels worden dan opgenomen in een lijst). daarna heb je telkens wedstrijden (chobits - bleach), waarbij iedereen zijn of haar stem kan uitbrengen voor 1 van de 2. (zo heb je dus meerdere uitslagen van wedstrijden in 1 post.)

misschien is dat wel iets? maar ik denk dat als je dat in anime/manga, deel 10! tieners door de bocht doet, je dan wel een erg rommelig zooitje krijgt.
    Het probleem met tournamenten (die methode die je noemt, staat op Fok! bekend als 'n tournament) is dat je aan het begin twee goede series tegenover elkaar kunt hebben en twee slechte series tegenover elkaar kunt hebben. Je kijgt dan dat een goede serie ergens onderaan kan eindigen en een slechte serie belachelijk hoog komt... Enkel door stomme toevalligheden (en/of beïnvloeding door de tournamentleider).

Terwijl bij een globale stemming dat probleem niet optreedt. Dan is het enkel een kwestie van puntjes/stemmen optellen en zo de series sorteren. Op die manier krijg misschien een minder verassende, maar wel een eerlijke uitkomst. De beste serie is dan ook daadwerkelijk de beste serie, zonder dat toeval er iets mee te maken heeft gehad.
    pi_35871137
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 10:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Statistisch geneuzel
    Ok ok. Een fok Anime toernooi
    pi_35871157
    *edit*

lama. had je post niet geheel goed gelezen.. vervloekte stage ook... zijn er hier trouwens nog meer stagiairs?

[ Bericht 86% gewijzigd door blessed19 op 09-03-2006 13:05:30 ]
      donderdag 9 maart 2006 @ 14:02:36 #246
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_35877243
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 10:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het probleem met tournamenten (die methode die je noemt, staat op Fok! bekend als 'n tournament) is dat je aan het begin twee goede series tegenover elkaar kunt hebben en twee slechte series tegenover elkaar kunt hebben. Je kijgt dan dat een goede serie ergens onderaan kan eindigen en een slechte serie belachelijk hoog komt... Enkel door stomme toevalligheden (en/of beïnvloeding door de tournamentleider).

Terwijl bij een globale stemming dat probleem niet optreedt. Dan is het enkel een kwestie van puntjes/stemmen optellen en zo de series sorteren. Op die manier krijg misschien een minder verassende, maar wel een eerlijke uitkomst. De beste serie is dan ook daadwerkelijk de beste serie, zonder dat toeval er iets mee te maken heeft gehad.
    Wat Jordy zegt. Ik ben niet weg van het idee. Er zijn én te veel anime series én niet iedereen heeft alle anime series gezien. Als uit eindelijk gestemd mag worden dan dan zullen maar bv een paar mensen misschien kunnen stemmen.
    Voor example: Fruits Baskets - Fullmetal Alchemist
    ik heb eerste serie dus niet gezien, dus ik kan niet stemmen. Dit kan een vertekend beeld opleveren doordat goede afwegingen niet gemaakt kunnen worden.

Het idee is leuk en ik vind de otaku enthousiastme wel grappig, maar blijf wel realistisch. Mocht het idee toch persé doorgedouwd worden, dan zou ik het lijstje beperkt houden tot circa 10-30 series.. Ik denk dat iedereen wel ongeveer 5-10 series heeft gezien. Incluisief een nominatie ronde met de meeste stemmen. En als leidraad alleen series uit de animenfo top 100 (dus niet de top 200)

Overigens anime films kan niet, deze is al geweest als beste tekenfilm tournament.
    Ik zou dan eerder deze tournament als leidraad vasthouden . En ik wil dan ook zeggen dat je dus niet mag stemmen als je die 1 van die 2 series die tegenover elkaar staan niet hebt gezien. Ik zou bv wel een lange nominatie ronde houden zodat iedereen nog misschien even een serie kan afkijken of eventueel dl-en en kijken. Maar dus niet smokkelen met even 1 ep dl-en en dan daarop je mening baseren.
    pi_35877420
    TEKENFILMS! WAAT. Hoe durf je.

En er komt zo'n topic. punt. Tis gewoon leuk om te zien welke anime door fok het meeste op handen word gedragen. En al word het voor mijn part dbz raawr daar kan ik niet mee zitten.
    Tword gewoon een leuk topic.

en het word geen vs vs. gewoon inschrijven. 2 series nomineren. Lijst maken. En dan punten geven. 3.2.1. Het moet niet al te ingewikkeld worden denk ik.
      † In Memoriam † donderdag 9 maart 2006 @ 15:06:07 #248
    108371 sinterklaaskapoentje
    Wie komt er alle jaren...
    pi_35879617
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef outcast_within het volgende:

En er komt zo'n topic. punt. Tis gewoon leuk om te zien welke anime door fok het meeste op handen word gedragen. En al word het voor mijn part dbz raawr daar kan ik niet mee zitten.

en het word geen vs vs. gewoon inschrijven. 2 series nomineren. Lijst maken. En dan punten geven. 3.2.1. Het moet niet al te ingewikkeld worden denk ik.
    ik vrees dat naruto en bleach ontzettend hoog zullen eindigen, of ligt deze populariteit alleen aan het feit dat beide series nog bezig zijn.

en ik denk niet dat ik mee zal doen met mijn weinige Animé kennis.

trouwens, hoeveel afleveringen telt bleach al? en om de hoeveel tijd word er een nieuwe aflevering geintroduceerd? ik ben namelijk wel geinteresseerd om hieraan te beginnen
    :')
    pi_35880030
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ik vrees dat naruto en bleach ontzettend hoog zullen eindigen, of ligt deze populariteit alleen aan het feit dat beide series nog bezig zijn.

en ik denk niet dat ik mee zal doen met mijn weinige Animé kennis.

trouwens, hoeveel afleveringen telt bleach al? en om de hoeveel tijd word er een nieuwe aflevering geintroduceerd? ik ben namelijk wel geinteresseerd om hieraan te beginnen
    Gisteren is deel 71 gereleased en het wordt wekelijks uitgezonden (met af en toe een uitzondering).

Ik raad je ten zeerste aan om met deze serie te beginnen, dan merk je pas hoe hoog het niveau is vergelijken met de huidige Naruto's.
    pi_35880351
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef outcast_within het volgende:

Op deze manier is het ok! Ik heb maar ongeveer 16 series bekeken inmiddels en een aantal daarvan gaan echt niet eens genomineerd worden, dus met de vs battles had ik vaak niet kunnen stemmen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')