Mooi toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:15 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Ja ik keek net, ik zapte toevallig net langs
Hoe dan?!?Het is TMF.. en nog in het japans ook.
Ik heb geen idee over die votes, maar ik denk het wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:36 schreef outcast_within het volgende:
grappig die functie. Wel weinig votes. (of worden ze niet daarop geselecteerd?)
http://anime-planet.com/animerec/
Als het goed is wel, maar dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:53 schreef outcast_within het volgende:
Ontiegelijk gave pagina start post waar ik afvraag.
Kun je die pakketten naruto 1-25 26-50 etc. etc.
Op een dvd speler afspelen die divx aankan?
(heb nogal snel een antwoord nodig aangezien ik een "mannetje"heb die em donderdag gaat kopen
Edit: Qunix bijna mijn pagina startpost wat doe je(het word echt te gek hier. Al drie keer dat mensen tegelijkertijd posten)
Ik kwam deze site een tijdje terug tegen toen ik met google naar recenties over een bepaalde serie zocht. En inderdaad ik heb d'r al veel "profijt" van gehad als beginnend anime kijker (half jaartje).quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:23 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik ook, maar ik gebruik ook anime-planet.com.
Deze heeft een extra functie...
Wanneer je een serie opzoekt die je echt leuk vond dan krijg je een lijst met andere series die je hoogstwaarschijnlijk ook wel zou leuk vinden.
Deze site heeft er bij mij in ieder geval nog nooit naast gezeten, vooral handig als je een beginnende animekijker bent. Het geeft een antwoord op de vraag: Ik vond (bijvoorbeeld) Chobits leuk welke andere/soortgelijke series zullen er nog meer bij mij in de smaak vallen?
Het zijn gewoon 26 afleveringen van plusminus 25 minuten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:42 schreef uppie83 het volgende:
Even een vraagje over Azumanga Daioh. Op animenfo staat dat er 130 eps van 5 minuten zijn, maar ik heb maar 26 eps van normale lengte. Ik merk ook helemaal niets van het feit dat het kennelijk dus allemaal aan elkaar geplakte 5 minuten stukjes zijn. Dus klopt dat wel?
dat had ik eerst ook! dacht adt ik genept was...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:42 schreef uppie83 het volgende:
Even een vraagje over Azumanga Daioh. Op animenfo staat dat er 130 eps van 5 minuten zijn, maar ik heb maar 26 eps van normale lengte. Ik merk ook helemaal niets van het feit dat het kennelijk dus allemaal aan elkaar geplakte 5 minuten stukjes zijn. Dus klopt dat wel?
Gaat je mannetje die serie kopen of de Divx-speler? 'k hoop het laatste, want anders is het niet erg netjes...quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:53 schreef outcast_within het volgende:
Ontiegelijk gave pagina start post waar ik afvraag.
Kun je die pakketten naruto 1-25 26-50 etc. etc.
Op een dvd speler afspelen die divx aankan?
(heb nogal snel een antwoord nodig aangezien ik een "mannetje"heb die em donderdag gaat kopen
Edit: Qunix bijna mijn pagina startpost wat doe je(het word echt te gek hier. Al drie keer dat mensen tegelijkertijd posten)
och... als ze 'n beetje leuk gebundeld worden, is dat geen punt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef Orealo het volgende:
afleveringen van 5 minuten lijken me zo irritant![]()
Je weet dat ik voor de vrouwtjes ga hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:22 schreef outcast_within het volgende:
Wil Ik ZEURberus wel zien eigenlijk...
Lol, lees eens terug waar de originele opmerking over gingquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
och... als ze 'n beetje leuk gebundeld worden, is dat geen punt.
Azumanga Daioh, bijvoorbeeld, bestaat uit afleveringen van 5 minuten. De tv-zender die hem uitzond (of de fansubgroep... weet ik niet meer) heeft gewoon meerdere afleveringen samengevoegd tot één blok van normale duur (25 min, dacht ik)... Da's dan prima te doen.
Is dan ook wel een hele leuke seriequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef Jordy-B het volgende:
't is wel typisch dat ik bij 'n serie met korte afleveringen gelijk aan Azumanga Daioh denk, trouwens...
Tis een blokker apperaat. maar goed als ie naruto afkan spelen ben ik blijquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gaat je mannetje die serie kopen of de Divx-speler? 'k hoop het laatste, want anders is het niet erg netjes...
Mijn Divx-speler speelt de meeste bestanden probleemloos af. Het zijn alleen formaten als matroska waar 'ie over struikelt... En 'n paar exotische Xvid-bestanden.
Maar het normale spul is goed af te spelen (als 'ie 'n beetje goeie speler heeft... eentje die je kan updaten en waar 'n beetje goeie firmware voor beschikbaar is)
Je de vrouwtjes zijn dol op ZEURberusquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Je weet dat ik voor de vrouwtjes ga he![]()
Zojuist nieuwe bleach gezien en ik moet zeggen dat ik deze filler reeks nog best te pruimen vind![]()
Ik ben ook erg geinstresseerd! mijn laptop pakt vrijwel geen cd meerquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tis een blokker apperaat. maar goed als ie naruto afkan spelen ben ik blij
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Heuj vrouwtje ga de meuh animeuh Kijken
No offence, maar dan kun je gewoon beter naar die anime sites kijken. En niet iedereen heeft zoveel anime gekeken dat ie al een beetje alles objectief kan beoordelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:41 schreef stroopje het volgende:
het is een suggestie om in het jubileum deel een soort verkiezing te houden voor anime in verschillende catagoriën of genres zoals:beste anime movie beste anime karakter beste muziek beste comedy beste mecha beste horror
enz. enz.
en ook natuurlijk slechtste anime.......
lijkt het jullie wat
20 kilo ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk gaat dat niet zo man !
'Hoe komt het dat jij geen cup DD hebt en 20 kilo weegt?'
Vond je ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ben nu bezig om Fullmetal Alchemist The Movie binnen te halen, eindelijk de laatste ep gezien van de serie.. en ik kan je vertellen dat ie vrij onbevredigend is. Dus ik hoop dat deze film een leuk einde heeft.
Ik zeg niet dat ik het slecht vond. Ik vond het onbevredigend dat het een open einde had. Kan me voorstellen dat als je in 2002 de serie had gekeken en dan deze einde had gezien zoiets had van hmm zouden de broers ooit weer bij elkaar komen. En dan tot 2005 moet gaan wachten om te zien of het daadwerkelijk zou gebeuren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:29 schreef Orealo het volgende:
[..]
Vond je ?
Ik vond het einde van FMA juist erg cool, heel 'realistisch' (gezien de rest van het verhaal) ik had een slechter einde verwacht
Ik hoop dat je een goeie versie hebt van de FMA film, die ik gedownload had was opgenomen met een camera met een kleinere fps dan de bioscoop, dus dat zag er niet uit![]()
Cool!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:41 schreef stroopje het volgende:
het is een suggestie om in het jubileum deel een soort verkiezing te houden voor anime in verschillende catagoriën of genres zoals:beste anime movie beste anime karakter beste muziek beste comedy beste mecha beste horror
enz. enz.
lijkt het jullie wat
quote:
hehe way ahead of you. Grappig dat je ermee komt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:41 schreef stroopje het volgende:
enz. enz.
lijkt het jullie wat
Tuurlijk wel al heb je maar 1 anime gezien en ben je daar helemaal hotel de botel over.quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:00 schreef uppie83 het volgende:
Mja maar zoals Hopey al zei, hoevel mensen hebben nou echt voldoende animé gezien om daar een goed oordeel over te kunnen geven.
Je kunt niet echt een afweging maken tussen goed of slecht als je verder niet bekend bent met animé... Als je standaard nogal laag is, bedoel ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tuurlijk wel al heb je maar 1 anime gezien en ben je daar helemaal hotel de botel over.
Maar dat is dan toch ook logisch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tuurlijk wel al heb je maar 1 anime gezien en ben je daar helemaal hotel de botel over.
Het probleem met tournamenten (die methode die je noemt, staat op Fok! bekend als 'n tournament) is dat je aan het begin twee goede series tegenover elkaar kunt hebben en twee slechte series tegenover elkaar kunt hebben. Je kijgt dan dat een goede serie ergens onderaan kan eindigen en een slechte serie belachelijk hoog komt... Enkel door stomme toevalligheden (en/of beïnvloeding door de tournamentleider).quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch ook logisch?
bij bijvoorbeeld beste film 1994 kan je zelf titels opgeven, en bepaalde titels steunen (de gesteunde titels worden dan opgenomen in een lijst). daarna heb je telkens wedstrijden (chobits - bleach), waarbij iedereen zijn of haar stem kan uitbrengen voor 1 van de 2. (zo heb je dus meerdere uitslagen van wedstrijden in 1 post.)
misschien is dat wel iets? maar ik denk dat als je dat in anime/manga, deel 10! tieners door de bocht doet, je dan wel een erg rommelig zooitje krijgt.
Wat Jordy zegt. Ik ben niet weg van het idee. Er zijn én te veel anime series én niet iedereen heeft alle anime series gezien. Als uit eindelijk gestemd mag worden dan dan zullen maar bv een paar mensen misschien kunnen stemmen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het probleem met tournamenten (die methode die je noemt, staat op Fok! bekend als 'n tournament) is dat je aan het begin twee goede series tegenover elkaar kunt hebben en twee slechte series tegenover elkaar kunt hebben. Je kijgt dan dat een goede serie ergens onderaan kan eindigen en een slechte serie belachelijk hoog komt... Enkel door stomme toevalligheden (en/of beïnvloeding door de tournamentleider).
Terwijl bij een globale stemming dat probleem niet optreedt. Dan is het enkel een kwestie van puntjes/stemmen optellen en zo de series sorteren. Op die manier krijg misschien een minder verassende, maar wel een eerlijke uitkomst. De beste serie is dan ook daadwerkelijk de beste serie, zonder dat toeval er iets mee te maken heeft gehad.
ik vrees dat naruto en bleach ontzettend hoog zullen eindigen, of ligt deze populariteit alleen aan het feit dat beide series nog bezig zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef outcast_within het volgende:
TEKENFILMS! WAAT. Hoe durf je.
En er komt zo'n topic. punt. Tis gewoon leuk om te zien welke anime door fok het meeste op handen word gedragen. En al word het voor mijn part dbz raawr daar kan ik niet mee zitten.
Tword gewoon een leuk topic.
en het word geen vs vs. gewoon inschrijven. 2 series nomineren. Lijst maken. En dan punten geven. 3.2.1. Het moet niet al te ingewikkeld worden denk ik.
Gisteren is deel 71 gereleased en het wordt wekelijks uitgezonden (met af en toe een uitzondering).quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vrees dat naruto en bleach ontzettend hoog zullen eindigen, of ligt deze populariteit alleen aan het feit dat beide series nog bezig zijn.
en ik denk niet dat ik mee zal doen met mijn weinige Animé kennis.
trouwens, hoeveel afleveringen telt bleach al? en om de hoeveel tijd word er een nieuwe aflevering geintroduceerd? ik ben namelijk wel geinteresseerd om hieraan te beginnen![]()
Op deze manier is het ok! Ik heb maar ongeveer 16 series bekeken inmiddels en een aantal daarvan gaan echt niet eens genomineerd worden, dus met de vs battles had ik vaak niet kunnen stemmen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef outcast_within het volgende:
TEKENFILMS! WAAT. Hoe durf je.
En er komt zo'n topic. punt. Tis gewoon leuk om te zien welke anime door fok het meeste op handen word gedragen. En al word het voor mijn part dbz raawr daar kan ik niet mee zitten.
Tword gewoon een leuk topic.
en het word geen vs vs. gewoon inschrijven. 2 series nomineren. Lijst maken. En dan punten geven. 3.2.1. Het moet niet al te ingewikkeld worden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |