wanneer "de" weer verandert is in "te".quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:15 schreef Orealo het volgende:
Vette derde startpagina post opgedragen aan alle anime/manga fans out there!
Weet iemand wanneer de naruto fillers zijn afgelopen? ik begin er wel genoeg van de krijgen eigenlijk.![]()
Zoiets zal wel cool zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wanneer "de" weer verandert is in "te".
ik gok 3/4 episodes?
Hmm?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef outcast_within het volgende:
Ik zie je headband! flashback. Hee fris je fotoboek weer eens op naruto fan zijnde!
En in je startpost zit een spelfout... De moet Te zijn
Ik heb alleen een scanlation van Ichigo 100% t/m vol 18 en Mai Hime...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:48 schreef Orealo het volgende:
[..]
Da's waar, en bij manga komt iets meer fantasie van de lezer aan de pas, imo
Wat is jullie manga verzameling?
Nummertjes staan voor de delen![]()
Ik ken een fan van Ichigo 100%, als de manga zoveel beter is zal ik eens een boekje kopen voor d'r.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:44 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb alleen een scanlation van Ichigo 100% t/m vol 18 en Mai Hime...
Het is pas sinds niet zo lang dat ik mij ben gaan interesseren voor Manga.
Ik heb Ichigo 100% scanlation gedownload omdat ik bijna op elk forum met dit onderwerp hoorde dat de manga zoveel beter was (en dat is het ook, een beter verhaal tov de anime en tekenstijl is mooier imo).
Ik ga binnenkort maar eens beginnen om de manga van Chobits te kopen.
Doe maar illegaalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef outcast_within het volgende:
Ik zie je headband! flashback. Hee fris je fotoboek weer eens op naruto fan zijnde!
En in je startpost zit een spelfout... De moet Te zijn
... euh mijn anime collectie?
[afbeelding]
![]()
Was dat over een meisje dat vleugeltjes kreeg? staat me heel vaag iets van bij, volgens mij de eerste aflevering gezien, istie verder cool om te kijken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Koranaga het volgende:
Hey.. er is een topic over anime op Fok!.![]()
Daar ga ik eens aan meedoen.
Mag dan wel al 20 jaar zijn, ben helemaal weg van anime. Vooral series als Bleach kunnen me vreselijk boeien(ben in het weekend begonnen met kijken, zit nu al op aflevering 50).
Zijn hier overgens nog mensen die Haibane Renmei hebben gezien ?
Ja klopt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:49 schreef Orealo het volgende:
Was dat over een meisje dat vleugeltjes kreeg? staat me heel vaag iets van bij, volgens mij de eerste aflevering gezien, istie verder cool om te kijken?
Ik haal 'm nu binnen! de man in de winkel is 'm aan het zoekenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:51 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ga je schamen dat je de rest nog niet heb gezien, vond het een fantastische serie.![]()
De serie is ook gewoon afgeraffeld vergeleken met de manga.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik ken een fan van Ichigo 100%, als de manga zoveel beter is zal ik eens een boekje kopen voor d'r.zelf vond ik de serie niet zo heel erg leuk, teveel vrouwen
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:04 schreef outcast_within het volgende:
En ik maar denken dat ichigo 100% de manga is van bleach
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef Orealo het volgende:
En binnen no time krijg je een reply van die aardige lingo mevrouw![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:30 schreef outcast_within het volgende:
<Elisba B mode> [Tags] Gezet.
Richtprijzen! </Elisba B mode>
Ik ben wel geïntresseerd in Wolfs Rain !quote:
Nog 5 Weken te gaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:15 schreef Orealo het volgende:
Vette derde startpagina post opgedragen aan alle anime/manga fans out there!
Weet iemand wanneer de naruto fillers zijn afgelopen? ik begin er wel genoeg van te krijgen eigenlijk.![]()
prima! denk dat het rond de 1,50 zal liggen (ligt aan het gewicht.)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:50 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Ik ben wel geïntresseerd in Wolfs Rain !
Zal het alleen niet op kunnen halen.
Dat wordt dan ¤ 10,- + verzendkosten (geen idee hoeveel het is)
Ik denk dat je met je 20 jaar niet eens de oudste bent hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Koranaga het volgende:
Hey.. er is een topic over anime op Fok!.![]()
Daar ga ik eens aan meedoen.
Mag dan wel al 20 jaar zijn, ben helemaal weg van anime. Vooral series als Bleach kunnen me vreselijk boeien(ben in het weekend begonnen met kijken, zit nu al op aflevering 50).
Zijn hier overgens nog mensen die Haibane Renmei hebben gezien ?
Goed zoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zijn hexa, wat heb je gedaan!![]()
en...
Hoi terug?...
Ga eens midori no hibi kijken!
Dat is een hele geruststellingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef uppie83 het volgende:
Ik denk dat je met je 20 jaar niet eens de oudste bent hoor*bijna 23 is
Er is niets mis met animé kijken ook al ben je ouder, altijd nog beter dan 40 zijn en GTST kijken ofzo
![]()
De serie Haibane Renmei heb ik zelf nog niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef outcast_within het volgende:
@up ^-^ altijd.
@orealo ganbate nog maar 6 eps te gaan. plus 2 hele lang eindes.
@kijk nou eens. Ik google op midori manga (bij mij de 2dehit staat ons topic)
http://www.google.nl/search?q=midori+manga&hl=nl&lr=lang_nl&sa=X&oi=lrtip8
En op google.fok.nl boek ik orealo eruit ben ik er sinds vandaag achter.
Outcast_within: 18000 hits
Orealo: 14700 hits
Maar toegegeven de hits van orealo op google.fok.nl zien er wel heel mooi uit
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:40 schreef blessed19 het volgende:
lijstje van manga die ik weg wil doen
- Ai Yori Aoshi (deel 1 t/m 5)
- GTO (deel 1 t/m 4 en deel 8)
- Wolfs Rain (deel 1 en 2, dus compleet)
- Get Backers (deel 1,2 en 3)
- Battle royale (deel 4 en 5. 1 t/m3 ligt nu bij een vriendin van me in japan)
- Trigun Maximum (deel 1 t/m 5)
- Trigun (deel 1. dikke bundel van 353 pagina's)
- Saiyuki (deel 1 t/m 5 en deel 8. deel 6 en 7 liggen wederom in Japan)
- Fullmetal Alchemist (deel 1)Moet ik trigun Maximum gelezen hebben om die bundel van Trigun te snappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben daar anders wel in geintreseerd namenlijk![]()
Dat weet ik niet, ik heb de serie niet gezien, maar dat klinkt wel logischquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef uppie83 het volgende:
Kwam maximum voor de gewone serie dan... lijkt mij dat het erna kwam.
Ah wel dus. en de intro van densha is best oke he?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef Orealo het volgende:
Omg die dragonball z link in de op![]()
Zo krijgen mensen wel het goeie beeld ervan!![]()
Cool, bedankt voor je mail ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ah wel dus. en de intro van densha is best oke he?ik heb zo'n filmpje waarmee die intro word vergeleken met die van daicon vier. erg leuk
Sport, trainen? zeg.. ben jij wel een echte fan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef outcast_within het volgende:
Net ff een uur gesport. En dankzij mijn superieure inrichting kijk ik nu recht op de pc als ik op mijn cross-trainer bezig ben. Zo word sporten een stuk minder saai
trouwens in ep 11 van midori zie je een soort van overwinnigsgedachte van seji.
In de boks arena met een winnaars gordel en het publiek schreeuwend. Seiji Bouma jee
whehe ja hoor. maar ik voel me vaak zo schuldig als ik anime kijk enzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:44 schreef Orealo het volgende:
[..]
Sport, trainen? zeg.. ben jij wel een echte fan?![]()
trigun is de eerste serie (bestaat uit 2 gebundelde delen, waarvan ik deel 1 heb). trigun maximum is de tweede serie, waarvan ik 1 t/m 5 heb. hij is nog niet compleet, maar je bent met deze delen wel hard op wegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:06 schreef uppie83 het volgende:
De serie heet Trigun, niet Trigun maximum... maar goed, ik heb de manga niet gelezen dus ik weet niet wat er wel en niet in de serie is verwerkt.
Coolquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
trigun is de eerste serie (bestaat uit 2 gebundelde delen, waarvan ik deel 1 heb). trigun maximum is de tweede serie, waarvan ik 1 t/m 5 heb. hij is nog niet compleet, maar je bent met deze delen wel hard op weg
Dat is waar, ik ga altijd met de trap naar beneden, dat telt ook een beetjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
whehe ja hoor. maar ik voel me vaak zo schuldig als ik anime kijk enzo.
Plus het sporten werd zo saai.
2 vliegen een klap! tijd vliegt voorbij en mijn rotte lichaam word ietsjes beter
Edit: die fiets. zoiets als die wonderful quote uit densha
asking us about a healthy outdoor activity is really pushing it
Doe je ze weer in plastic hoesjes na het lezen ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:52 schreef SureZal het volgende:
ik doe ook ff gezellig mee met de manga verzameling;
[afbeelding]
Tsubasa 2 is in bestelling
SureZal doet ook aan fitness (1 of 2 keer in de week)![]()
Nee dankjewelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:50 schreef blessed19 het volgende:
erm, orealo. we hebben een deal... de maximums hoef je er niet bij te hebben?
check je sig...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:55 schreef Orealo het volgende:
[..]
Doe je ze weer in plastic hoesjes na het lezen ?
Shit, ga het meteen veranderen, goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef uppie83 het volgende:
[edit]
btw orealo, waarom staat nog steeds deel 7 in je sig???
[/edit]
Wat een otaku...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:56 schreef Orealo het volgende:
Eerst even kijken of ik dit iets vind, heb de anime ook nog niet gezien.
Heb je eigenlijk gelijk in, hier staan ze gewoon los in de kastquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:05 schreef SureZal het volgende:
Als er hoesjes omheen zitten doe ik ze na het lezen weer terug in de hoesjes. Ik vind het mooier staan én het is beter voor de boekjes
dat gaat je dus echt niet lukken!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:18 schreef uppie83 het volgende:
Nog 145 post, maar nogmaals... voor een jubileum topic is het natuurlijk wel leuk om een marathon te regelen!!!
Vind je het ook goed als ik alleen kom doorzakken? Eten en winkels afstruinen hoeft van mijn niet zo (nofi naar jullie hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat gaat je dus echt niet lukken!ik denk eerder aan een soort meet&greet in amsterdam! daar kunnen we met z'n allen naar wat anime-shops en de boudisque lastig vallen!
daarna met z'n allen naar een japans restaurant om daarna door te zakken in een bruin cafe, ofzo.
![]()
trouwens! mocht iemand aan de film bicycle bejing kunnen komen, ben ik hem/haar eeuwig dankbaar!![]()
![]()
Ik ben ook niet zo van het winkelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Vind je het ook goed als ik alleen kom doorzakken? Eten en winkels afstruinen hoeft van mijn niet zo (nofi naar jullie hoor)
!!! idee !!!quote:
8 April (kleine suggestie)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:31 schreef Orealo het volgende:
Misschien eerst ff animo checkenlijkt me wel een cool plan
Lijkt me best leukquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef blessed19 het volgende:
8 April (kleine suggestie)
Ik ga mee!
Blessed19
Koranaga
Ik ga niet mee, maar wel voor het bier!
Zeurberus
Qunix
Sodemieter op! Ik ga lekker intravert blijven en anime's kijken!
Moet eerlijk bekennen dat ik Cowboy Bebop niet zo fantastisch vond.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:40 schreef Jor-an het volgende:
cowboy bebop op TV, kijke allemaal!
elke dinsdag 2 eps van 21:00 tot 22:00
zet je naam dan bij 1 van de 3 groepen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk![]()
Ben wel student, maar niet zozeer arm.
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik Cowboy Bebop niet zo fantastisch vond.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef uppie83 het volgende:
Ja an sich wil ik best mee, maar niet winkelen... ben geen vrouw![]()
ik zeg toch lastig vallen?quote:blessed 19 zei:
daar kunnen we met z'n allen naar wat anime-shops en de boudisque lastig vallen!![]()
Ja ik keek net, ik zapte toevallig net langsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:59 schreef Qunix het volgende:
Wie volgt op TMF Cowboy Bebop?
Ooooh lastig vallenquote:
mijn ervaring met meets is dat hoe later de datum, des te meer gerommel met wel en niet kunnen. na een tijd heeft de helft er geen zin meer in, omdat er al kleine meets zijn voorgegaan...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef Zeurberus het volgende:
Een meet kunnen we ook op lange termijn instellen zodat iedereen tijdig vrij kan vragen enzo.
Ik bedoel , we meeten goed of we meeten niet , ik wil alle ava's aanwezig hebben![]()
kom op zeg zijn we nu Otaku of niet???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:15 schreef uppie83 het volgende:
haha... je zit met genoeg idioten waarschijnlijk... en daar ga je je nu al voor schamen
nee omdat ik met nuttigere dingen zou moeten bezig zijn enzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ach joh gewoon niet schamen vanwege het feit dat je anime kijkt P:
en Als ik sport dan speel ik wel een Spelltetje Dance Dance Revolution
Veel leuker dan gewoon buiten lopen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:18 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
kom op zeg zijn we nu Otaku of niet???
en ik ben animebeurzen gewend daar is het nog een stukje erger nou ja erger(?) met de mensen die in cosplay rondlopen [:
Ik ga dus echt geen otaku termen irl gebruiken!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Zeurberus het volgende:
Maar wat is de bedoeling?
Ik stem ook voor een (rustig) bruin cafe waar de muziek gelieve niet te hard staat.
We staan al voor lul genoeg met al die japanse termen , ik ga het niet ook nog eens schreeuwen![]()
glad you are with me my friend P=quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:21 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Als je animé kijkt wordt je kennelijk al een mafkees gehoord en je gedraagt je niet naar je leeftijd en bla bla bla... Maar ik vind het leuk
en wordt er vast door een hoop en mafkees voor gevonden
![]()
En weer een teken van de verloedering.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:57 schreef Orealo het volgende:
Super vette 4'de pagina post!
Opgedragen aan mijn linker grote teen die ik net gestoten heb!
helaas dwalen we weer afquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef Jordy-B het volgende:
Het postopkrikken en slowchatten doet de reeks geen goed, idd...
Done Het grote animé/manga meeting topicquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:22 schreef outcast_within het volgende:
En een meet? wat dacht je van abunai mss.
en introvert blijven is ook stoer ^-^
zowiezo gaat dat voor het lustrum niet lukken.
Minimaal vijf delen voor een een echte meet.
Wil Ik ZEURberus wel zien eigenlijk...
en een aparte meet topic maken? gooi de link ervan in de OP. Dan kan dit topic weer over anime gaan
Ik nomineer Uppie voor het maken van het meet topic aangezien hij de aanstichter is van dit geweld
Dit soort posts maken dit topic zo fokking eng he...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef SureZal het volgende:omg omg omg, er komen tóch speacials van Hana Yori Dango [LA]
zo! dat moest er gewoon ff uit![]()
Ik ook, maar ik gebruik ook anime-planet.com.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:57 schreef Orealo het volgende:
Ik gebruik ook graag animenfo, vind ik goeie recencies hebben en de cijfers die ze geven komen meestal overeen met wat ik de serie zou geven
't is gewoon een vette seriequote:Op woensdag 8 maart 2006 03:43 schreef rew- het volgende:
[..]
Dit soort posts maken dit topic zo fokking eng he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |