Bunny Suits...quote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
bunny-suits![]()
maargoed! je hoeft ook niet alle afleveringen te kijken. je kan natuurlijk ook de desbetreffende manga's lezen!
maargoed, dat is wel een hoge sillyness... er moet natuurlijk ook een mooi programma paraat staan
Krijg net te horen dat iig een van de dames niet mee wilt werkenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
bunny-suits![]()
maargoed! je hoeft ook niet alle afleveringen te kijken. je kan natuurlijk ook de desbetreffende manga's lezen!
maargoed, dat is wel een hoge sillyness... er moet natuurlijk ook een mooi programma paraat staan
Dames in een bunny suite hijsen en bier laten rondbrengen is nou niet echt bepaald slijmen Social Outcastquote:Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
*pakt stok en slaat Zeur hee niet zo schaamteloos slijmen bij onze anime vrouwen
@hopey en sapje: How you doing?![]()
Kom dan met wat beters , dit stimuleerd ook niet echt hequote:Op maandag 6 maart 2006 23:54 schreef Jordy-B het volgende:
Zeg... Zit het Grote Animé en Mangatopic niet zo vol te slowchatten...
waarom lijkt het alof je tegen manga's bentquote:Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik lees geen manga's ik kijk alleen animé en dat wil ik graag zo houden.
Zelfs rukken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef rew- het volgende:
Anime beats manga, maar manga is een hele goede 2e, en manga beat weer alles wat je anders zou kunnen doen in periodes waar je geen anime kan kijken.
anime is idd beter dan manga maar dat laat niet weg dat manga gewoon leuk is om te lezenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef rew- het volgende:
TVP.
Om hem nuttig te maken zal ik mijn mening over manga tegenover anime geven:
Anime beats manga, maar manga is een hele goede 2e, en manga beat weer alles wat je anders zou kunnen doen in periodes waar je geen anime kan kijken.
doe maar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:38 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb trouwens eigenlijk nog wel redelijk wat manga te koop staan... mocht iemand interesse, dan post ik hier wel een lijstje.
Anime vind ik ook beter (al is het maar om die geanimeerde leipe gezichtsuitdrukkingen, soms zijn die echt priceless), maar voor een beter verhaal heb ik het idee dat je toch beter de manga kan gaan lezen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:15 schreef SureZal het volgende:
[..]
anime is idd beter dan manga maar dat laat niet weg dat manga gewoon leuk is om te lezen![]()
Heb jij verder dan helemaal geen andere hobbies? Of lees ik het verkeerdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef rew- het volgende:
TVP.
Om hem nuttig te maken zal ik mijn mening over manga tegenover anime geven:
Nog steeds? niet alweer ?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef outcast_within de pauper met een kerstboom deze tijd van het jaar het volgende:
[..]
FUUT FUUT welkom terug
Bijlezen kreng ik heb nog steeds een onz ban
Da's waar, en bij manga komt iets meer fantasie van de lezer aan de pas, imoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:57 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Anime vind ik ook beter (al is het maar om die geanimeerde leipe gezichtsuitdrukkingen, soms zijn die echt priceless), maar voor een beter verhaal heb ik het idee dat je toch beter de manga kan gaan lezen.
Het maakt een hoop duidelijker als de animeserie hebt gezien.
Die zie ik graagquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:38 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb trouwens eigenlijk nog wel redelijk wat manga te koop staan... mocht iemand interesse, dan post ik hier wel een lijstje.
Zijn hexa, wat heb je gedaan!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:51 schreef Kroekroek het volgende:
Hoi
Hehehe een mailtje sturen naar forum@fok.nl met een vriendelijkere text als deze :quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:10 schreef outcast_within het volgende:
haha daar gaat je hexa.
Ja man ergens op pagina vier of vijf van het vorige topic vraag ik aan je hoe je van zo'n onz ban afkomt. (veel leuker aan jou als ervarings deskundige te vragen, dan het op te zoeken in een of andere faq)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |