Het gaat over een cyborg die, zoals de voorkant van de manga doet vermoeden, nog wel 'ns voor 'n deel ontleedt kon gaan worden. In de sloppenwijk van een futuristische stad...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:28 schreef blessed19 het volgende:
Nog ff over dat monsterbudget... Ik ben daar nu juist erg bang voor!
Je hebt de kans dat ze met een dusdanig groot budget het juist helemaal verkloten, door alles uit te geven aan (misschien onnodige) special effects.
Als er weer plekken vrij zijn natuurlijk !quote:Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef uppie83 het volgende:
Ja... wanneer schuiven we nou eens door naar de Hall of Fame ???
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:42 schreef Jor-an het volgende:
mweh, Howl's Moving Castle heeft geen Oscar gewonnen voor beste animatiefilm.Viel opzich ook al te verwachten, Wallace & Grommit was de grote favoriet. Better luck next time..(wellicht met Gedo Senki en Goro Miyazaki
)
Is idd beetje teleurstellend nieuws ... anime verliest van kleiquote:Op maandag 6 maart 2006 17:42 schreef Jor-an het volgende:
mweh, Howl's Moving Castle heeft geen Oscar gewonnen voor beste animatiefilm.Viel opzich ook al te verwachten, Wallace & Grommit was de grote favoriet. Better luck next time..(wellicht met Gedo Senki en Goro Miyazaki
)
nya het feit dat ze genomineerd waren was al een winstpuntquote:Op maandag 6 maart 2006 17:42 schreef Jor-an het volgende:
)
The Nightmare before rullez inderdaad, beste stop-motion picture. I luvvv Tim Burtonquote:Op maandag 6 maart 2006 17:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Aan de andere kant , klei-animatie is nog een tikkeltje moeilijker/tijdrovender dan anime dus wat dat betreft hebben ze wel gelijk.
Al overtreft geen enkele klei-animatie The Nightmare Before Christmas![]()
Het helpt natuurlijk wel een handje dat Wallace & Gromit van nature al engels gesproken is he.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:58 schreef Hopey het volgende:
[..]
The Nightmare before rullez inderdaad, beste stop-motion picture. I luvvv Tim Burton![]()
Maar idd, jammer dat Howl niet gewonnen heeft. Ah ja volgende keer beterGelukkig heeft ie Spirited Away..en terecht!
![]()
One Piece 70quote:Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef uppie83 het volgende:
Komop, maar er dan een zinnige post van... je current watch stats bijvoorbeeld![]()
Komop, maak er dan een zinnige post van... je current watch stats bijvoorbeeldquote:
Ik zou zeggen doe het zelf ookquote:Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Komop, maak er dan een zinnige post van... je current watch stats bijvoorbeeld![]()
Ik ook... Hij wilt, denk ik, alleen weten wat ik kijk enzo.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:11 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe het zelf ook![]()
(en ik hoef dat niet te doen want ik zit lekker bij de hall of fame![]()
)
Ik vind het wel intressant wat iedereen kijktquote:Op maandag 6 maart 2006 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
Waar zijn de watchstats lijstjes goed voor, eigenlijk?
erm... voor mij is hij juist wel af... wel een open einde tough....quote:Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef Zeurberus het volgende:
Anders maken ze EERST de anime van Battle Angel Alita eens af en gaan ze daarna eens kijken voor een L.A versie
De anime is tof alleen zo kort![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Princess mononoke is allang uitgegeven in nederland. naar mijn weten ook my neighbour toro. (check de frs/boedisq/fame, ofzo)quote:Op maandag 6 maart 2006 18:25 schreef Jor-an het volgende:
Tevens is Paradiso van plan, om zo'n 3 Ghibli films per jaar uit te geven in Nederland, dus ook klassiekers als bijv. My Neighbor Totoro en Princess Mononoke zitten er aan te komen. Heerlijk
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
erm... voor mij is hij juist wel af... wel een open einde tough....De anime duurt een uur en is nog een OVA ook , dat noem ik niet afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
Ik denk dat je dan verscheidene UK versies hebt gezien die oa. de FRS in zijn assortiment heeft (gehad?). Ik heb namelijk mijn Princess Mononoke bij de FRS gekocht, en dat is zonder NL ondertiteling, dus is 'ie niet officieel in Nederland uitgebracht. En een NL ondertiteling van My Neighbor Totoro is ook helemaal nieuw voor mij, dus daar houd ik mijn vraagtekens ook nog maar even bij.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Princess mononoke is allang uitgegeven in nederland. naar mijn weten ook my neighbour toro. (check de frs/boedisq/fame, ofzo)
Verder bestaan er ook een paar boxets van ghibli, maar die zijn naar mijn weten gigantisch prijzig...
Als je meuk kijkt die 1x per week uitkomt dan kan je makkelijk meerdere series volgen. En gezien je dan zo klaar bent kijk ik volledige series erbijquote:Op maandag 6 maart 2006 22:29 schreef uppie83 het volgende:
Dat jullie allemaal zoveel verschillende animé tegelijk kijken. Ik houd het altijd maar bij 1 serie tegelijk! Ben bang dat ik anders misschien dingen door elkaar ga halen ofzo. En Agiath, ik ben benieuwd wat je van Champloo vind. Ik vond het echt een geweldige serie. Staat bij mij zeker in mjin top 5, waarschijnlijk zelfs nog wel top 3!
Kameraad van me heeft volgens mij een nederlandse tekst op de achterkant van zijn hoesje... bij die neighbour toro moet ik eens ff goed nadenken... het kan ook zijn dat het een bootleg was..quote:Op maandag 6 maart 2006 22:25 schreef Jor-an het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan verscheidene UK versies hebt gezien die oa. de FRS in zijn assortiment heeft (gehad?). Ik heb namelijk mijn Princess Mononoke bij de FRS gekocht, en dat is zonder NL ondertiteling, dus is 'ie niet officieel in Nederland uitgebracht. En een NL ondertiteling van My Neighbor Totoro is ook helemaal nieuw voor mij, dus daar houd ik mijn vraagtekens ook nog maar even bij.
Is het niet lastig voor als je meerdere tegelijk kijkt, je geen echte inlevong krijgt in een bepaalde serie? (ik zou namelijk nooit trigun/FMP/Beck/Gunslinger girl tegelijkertijd moeten kijken)quote:Op maandag 6 maart 2006 22:32 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als je meuk kijkt die 1x per week uitkomt dan kan je makkelijk meerdere series volgen. En gezien je dan zo klaar bent kijk ik volledige series erbij
*verwerktquote:
*sterf beetje mooie topics vervuilen met lelijke avatars. Tis dat het tijdelijk isquote:Op maandag 6 maart 2006 16:45 schreef Agiath het volgende:
Mooie OP, alleen net usericon veranderd met die prijsvraag
Maar die verander ik wel terug erna
deze dus ---> [afbeelding]
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef Zeurberus het volgende:
edit : natuurlijk heb ik ook nog even de geweldige OP bewonderd
Dat is een goede ^-^ (maar die dingen gebeuren allemaal uit de losse polsquote:Op maandag 6 maart 2006 17:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als er weer plekken vrij zijn natuurlijk !![]()
![]()
![]()
FUUT FUUT welkom terugquote:Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef Orealo het volgende:
*gaat zich inlezen*
*schaamt zich*
Nog een beetje brakjes, maar morgen ga ik verder weer met DNAngel
Voor een keer met jordy b eens is?!?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
Waar zijn de watchstats lijstjes goed voor, eigenlijk?
zou een slechte TT zijn - Klei 1 - Anime 0 (ja ik weet het ik zit al de hele tijd TT's in mijn hoofd te draaienquote:Op maandag 6 maart 2006 18:04 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Is idd beetje teleurstellend nieuws ... anime verliest van klei![]()
Mooi topicquote:Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef outcast_within het volgende:
*sterf beetje mooie topics vervuilen met lelijke avatars. Tis dat het tijdelijk is
Ja dat heb ik dus ook. Eén keer geprobeerd... NIET DOEHOEN.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Is het niet lastig voor als je meerdere tegelijk kijkt, je geen echte inlevong krijgt in een bepaalde serie? (ik zou namelijk nooit trigun/FMP/Beck/Gunslinger girl tegelijkertijd moeten kijken)
je kijkt de een, en je zit met je gedachte bij de ander...quote:Op maandag 6 maart 2006 23:04 schreef Zeurberus het volgende:
Hoe moeilijk is het?
Je kijkt een paar eps van de ene serie en daarna een paar eps van de andere.
Snap het probleem niet hoor![]()
Deel 10 Nu met vrouwen!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:50 schreef Zeurberus het volgende:
Denk dat het jubileum deel dan heel erg storm gaat lopen![]()
![]()
Oma en Sapje die aan cosplay doen....quote:Op maandag 6 maart 2006 23:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Deel 10 Nu met vrouwen!
(mss wel een miss verkiezing tussen Oma en sapje)
en een graduation scene voor een paar Otaku/Otome
Plus... euh verzin eens wat
Het gaat een Mooi Jubileum topic worden![]()
Ik wil wel graag zitten als ik anime kijk dus een paar stoelen erbij zou ook geen kwaad kunnenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:14 schreef blessed19 het volgende:
238 and running!
een zaal huren met beamer zou helemaal top zijn
Oh mijn god. Dit topic gaat te hard. Had je een edit nodig?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:13 schreef uppie83 het volgende:
Ik zeer benieuwd zijn. Misschien in de jubileum eens beginnen over het organiseren van een animé marathon ofzo
Btw nog 240 posts voor deel 10 (als er niemand tussendoor post)
[edit]
wel gedaan, dus nog 239
[/edit]
ik ga voor de chesterfield bankenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:17 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik wil wel graag zitten als ik anime kijk dus een paar stoelen erbij zou ook geen kwaad kunnen![]()
quote:
LOL series van 26 eps , hoelang wil jij die zaal huren?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef blessed19 het volgende:
ik nomineer:
GotF, Trigun, FMP, Beck, Cowboy Bebop, moving castle Hellsing, princess mononoke, azumanga daioh, noir, vandread (first and second) en slayers/next. Dit omdat de meeste mensen hier deze anime's wel eens hebben gezien. kan je relaxed kijken met wat gebrabbel
26 x 20 = 320. dat is rond de 5 uur. als we een weekeind-marathon houden, kunnen we met gemak 15 uur de dag draaien... 6 volledige series dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:33 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
LOL series van 26 eps , hoelang wil jij die zaal huren?
Ik heb een redelijke verslaving....maar dit is gewoon to muchquote:Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
26 x 20 = 320. dat is rond de 5 uur. als we een weekeind-marathon houden, kunnen we met gemak 15 uur de dag draaien... 6 volledige series dus.
dan hebben we de vrijdagaaf en mensen die langer opblijven... ik denk dat je dan wel aan 7 a 8 series komt
bunny-suitsquote:Op maandag 6 maart 2006 23:38 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik heb een redelijke verslaving....maar dit is gewoon to much![]()
edit: anhouwel , als we die banken hebben en de anime dames brengen het bier rond dan kom ik een aardig eind
*aait Hopey en Sapje
*pakt stok en slaat Zeur hee niet zo schaamteloos slijmen bij onze anime vrouwenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:38 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik heb een redelijke verslaving....maar dit is gewoon to much![]()
edit: anhouwel , als we die banken hebben en de anime dames brengen het bier rond dan kom ik een aardig eind
*aait Hopey en Sapje
Ik lees geen manga's ik kijk alleen animé en dat wil ik graag zo houden.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
bunny-suits![]()
maargoed! je hoeft ook niet alle afleveringen te kijken. je kan natuurlijk ook de desbetreffende manga's lezen!
maargoed, dat is wel een hoge sillyness... er moet natuurlijk ook een mooi programma paraat staan
Bunny Suits...quote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
bunny-suits![]()
maargoed! je hoeft ook niet alle afleveringen te kijken. je kan natuurlijk ook de desbetreffende manga's lezen!
maargoed, dat is wel een hoge sillyness... er moet natuurlijk ook een mooi programma paraat staan
Krijg net te horen dat iig een van de dames niet mee wilt werkenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
bunny-suits![]()
Dames in een bunny suite hijsen en bier laten rondbrengen is nou niet echt bepaald slijmen Social Outcastquote:Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
*pakt stok en slaat Zeur hee niet zo schaamteloos slijmen bij onze anime vrouwen
@hopey en sapje: How you doing?![]()
Kom dan met wat beters , dit stimuleerd ook niet echt hequote:Op maandag 6 maart 2006 23:54 schreef Jordy-B het volgende:
Zeg... Zit het Grote Animé en Mangatopic niet zo vol te slowchatten...
waarom lijkt het alof je tegen manga's bentquote:Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik lees geen manga's ik kijk alleen animé en dat wil ik graag zo houden.
Zelfs rukken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef rew- het volgende:
Anime beats manga, maar manga is een hele goede 2e, en manga beat weer alles wat je anders zou kunnen doen in periodes waar je geen anime kan kijken.
anime is idd beter dan manga maar dat laat niet weg dat manga gewoon leuk is om te lezenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef rew- het volgende:
TVP.
Om hem nuttig te maken zal ik mijn mening over manga tegenover anime geven:
Anime beats manga, maar manga is een hele goede 2e, en manga beat weer alles wat je anders zou kunnen doen in periodes waar je geen anime kan kijken.
doe maar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:38 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb trouwens eigenlijk nog wel redelijk wat manga te koop staan... mocht iemand interesse, dan post ik hier wel een lijstje.
Anime vind ik ook beter (al is het maar om die geanimeerde leipe gezichtsuitdrukkingen, soms zijn die echt priceless), maar voor een beter verhaal heb ik het idee dat je toch beter de manga kan gaan lezen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:15 schreef SureZal het volgende:
[..]
anime is idd beter dan manga maar dat laat niet weg dat manga gewoon leuk is om te lezen![]()
Heb jij verder dan helemaal geen andere hobbies? Of lees ik het verkeerdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef rew- het volgende:
TVP.
Om hem nuttig te maken zal ik mijn mening over manga tegenover anime geven:
Nog steeds? niet alweer ?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef outcast_within de pauper met een kerstboom deze tijd van het jaar het volgende:
[..]
FUUT FUUT welkom terug
Bijlezen kreng ik heb nog steeds een onz ban
Da's waar, en bij manga komt iets meer fantasie van de lezer aan de pas, imoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:57 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Anime vind ik ook beter (al is het maar om die geanimeerde leipe gezichtsuitdrukkingen, soms zijn die echt priceless), maar voor een beter verhaal heb ik het idee dat je toch beter de manga kan gaan lezen.
Het maakt een hoop duidelijker als de animeserie hebt gezien.
Die zie ik graagquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:38 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb trouwens eigenlijk nog wel redelijk wat manga te koop staan... mocht iemand interesse, dan post ik hier wel een lijstje.
Zijn hexa, wat heb je gedaan!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:51 schreef Kroekroek het volgende:
Hoi
Hehehe een mailtje sturen naar forum@fok.nl met een vriendelijkere text als deze :quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:10 schreef outcast_within het volgende:
haha daar gaat je hexa.
Ja man ergens op pagina vier of vijf van het vorige topic vraag ik aan je hoe je van zo'n onz ban afkomt. (veel leuker aan jou als ervarings deskundige te vragen, dan het op te zoeken in een of andere faq)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |