Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
enquote:Weet iemand hoe die muziek heet dat ze gebruiken bij Eurogoals op Eurosport, en dan bij dat stuk Technique Behind the Goal, waar ze zo computergeanimeerd een goal laten zien. Het is een beetje zo'n elektronische deun.
quote:Ik zoek een techno/trance nummer wat ik vaak in de oostenrijkse discotheek hoorde. Zat een lekkere beat in de een aantal gasten meedeunde, het meegedeunde ritme ging zo:
BOEMPAUW BASSAKABASSA
iemand?
Deze een schopje en ik zoek er nog eentje:quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Een stukje uit malcolm in the middle:
Klikklik
Ik zoek dus het klassieke muziekrideltje. Waar komt het uit ?
Van Morrison - fast trainquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Melle12603 het volgende:
Enig idee hoe dit nummer heet: KLIK
Gedraaid tijdens de ploegenachtervolging schaatsen nederland op NOS.
Het is iets met best train, maar kon het niet vinden op google.
Heet dat niet gewoon Tjoeketjakke van ??? (gebroeders Ko lijkt me een veilige gokquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:27 schreef XQZ-me het volgende:
Ben opzoek naar een 'carnavals'nummer: Hoort zo'n dansje bij van linkerhand naar voren rechterhand naar voren....duim omhoog en '.......' (iets van rakketakke)
iemand enige idee wat ik bedoel?
Everlast - Goodbyequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef SpyEye het volgende:
hoe heet >dit< nummer?
het is een carnavals liedje dus hij is origineel niet op piano (sorry voor de slechte sample)
SpyEye
Hmm bedankt.. m'n pa was er naar op zoek,, heb hem laten zien,,, hij heeft namelijk de cd down the road zelf.. maar de stem komt toch niet precies overeen.. maybe dat dit de live versie is ofzoquote:
Led Zeppelin - Kashmirquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:24 schreef Borkydude het volgende:
Wie weet de originele versie van Come With Me van (P) Diddy. Een of andere rockband geloof ik.
Dandy Warhols - Bohemian Like You?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:57 schreef thettes het volgende:
Ik zag vandaag een piepklein stukje op mtv over premieres en hun rode lopers, daarbij was een introotje van een heel pakkend liedje dat ik niet weet. De omschrijving:
-Introotje heeft alleen (redelijk lage stem) oohow en dan gitaar (van hoog naar laag een riedeltje) en dat herhaalt zich tweemaal.
-Het nummer is van na 2000 voor zover ik weet, echt wel aardig bekend geworden. Ik zocht al richting the strokes of hives, want zo'n toontje heeft het (maar was het niet voor zover ik weet).
Erg vage omschrijving, maar meer kan ik er niet van maken
I Monster - Daydream In Bluequote:Op woensdag 1 maart 2006 01:01 schreef Ludacris het volgende:
De reclame van 1 of andere lelijke auto. Met oa. een austronaut erin en een cowboy. Ik vermoed dat het liedje daydreams heet. Maar van wie is het?
helaas niet, wel in die stijl een beetjequote:Op woensdag 1 maart 2006 08:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dandy Warhols - Bohemian Like You?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Thomas__Acda het volgende:
Liedje in 'het Shcnitzelparadijs'. Met oa de tekst:
'You made me feel, so real,like an angel'
En deze zin kwam geregeld voor
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Melle12603 het volgende:
Enig idee hoe dit nummer heet: KLIK
Gedraaid tijdens de ploegenachtervolging schaatsen nederland op NOS.
Het is iets met best train, maar kon het niet vinden op google.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:21 schreef Curiosity het volgende:
Van Morrison - fast train
Dat is Solomon Burke die het zingt, tweede nummer van zijn CD "Don't give up on me"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:16 schreef Melle12603 het volgende:
Hmm bedankt.. m'n pa was er naar op zoek,, heb hem laten zien,,, hij heeft namelijk de cd down the road zelf.. maar de stem komt toch niet precies overeen.. maybe dat dit de live versie is ofzo
Het nummer is van Roger Sanchez, alleen de titel weet ik niet meer zeker. "Another chance" geloof ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:58 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zoek een nummer, het is een club achtig nummer, in de clip zit een meisje die een ''nep'' hart draagt waarmee ze rond loopt in een stad.
Ja die is het! Thanks manquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het nummer is van Roger Sanchez, alleen de titel weet ik niet meer zeker. "Another chance" geloof ik.
Kom op mensen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Dutch_Ivanhoe het volgende:
Ik zoek al maanden de titel van een bepaald nummer.
Weet alleen nog hoe de clip eruit zag.
Het is een ietwat trance nummer en heel de clip lang zie je een man die een beetje wazig op een strand aan het dansen is.
Hulde aan de persoon die dit weet.
Greetz.
Ik had je post helemaal over het hoofd gezien!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:10 schreef Dutch_Ivanhoe het volgende:
[..]
Kom op mensen.
Een zin die vaak terugkomt is "I don`t care what people say".
Hoop dat dit helpt.
Helemaal top. Thnx a lot !quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik had je post helemaal over het hoofd gezien!Terwijl ik hem wel weet namelijk "D-Note - Shed My Skin"
En je hint was fout.(I don't mind......)
*edit: De versie uit de clip is "D Note - Shed My Skin (Mr Sam's One Night In San Francisco remix)"
JX - You belong to me [1995]quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef WheeleE het volgende:
Ik zoek een soort van housenummer van ergens halverwege jaren 90, misschien 96/97. Het refrein is ongeveer "You Belong To Me", meerdere keren achter elkaar. Het wordt gezongen door een dame.
Nog een stukje uit het refrein: " ? ? ? ? you've never seen"
Vaag, maar that's all..
quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:38 schreef Willow1 het volgende:
Ik ben op zoek naar de songtekst van boyzone - no matter, ik bedoel dus NIET no matter what.
No matter is de 2de track op de single van boyzone - as long as you love me.
Ik kan het liedje nergens vinden. Ik ben eveneens ook op zoek naar de mp3 ergens op het net, ik zoek al sinds gisteren maar tevergeefs... Ik hoop dat iemand me kan helpen?
Alvast bedankt![]()
Is dit 'm misschien?quote:I saw a tear in your eye
How could I be so glad
To let you walk right out of my life
Just watch you break down and cry
(But now it's time)
Now it's time
To let you know
What's on my mind
That I
I never knew love like this
But no one will ever love you more
I promise you this
Oh...
No matter what comes my way
No matter what else may change
Nothing will change
The way I feel
My love for you
Is neverending
And no matter what
I'll never stop loving you
I know that I need to try
To realise what I was doing
To let you run and let you hide
I got this fear deep inside
Without you my life's not worth living
It's in my arms that you belong
And now...
I know I understand
What we have now complete
You're my everything I need
And you
[CHORUS]
It's only you yeah
Who turned my darkness into light
Who made my day ran smooth
(Give me strength)
Give me strength to carry on
(Give me hope)
Give me hope when all is gone
No matter what
I'm gonna give you love
'Cos baby I will never stop loving you
yeah it's you
No matter what else may change
Nothing will change
The way I feel
My love for you
Is neverending
And no matter what
I'll never stop
No matter what else may change..
Rogier van Otterloo - Soldaat van Oranjequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe heet dat liedje uit die reclames van NOC*NSF, van het HHH, Ard Schenk enzo?
Ik meen me te herinneren dat laatst Stevie Dee bij Claudia de Breij was, zou zij het kunnen zijn? Staat me iets van bij...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:35 schreef DISC0 het volgende:
Ik zag laatst op teevee een stukje van een Nederlandse Norah Jones-achtige zangeres, en het ging over de film "Ik omhels je met duizend armen". Ik vermoed dat zij een nummer op de soundtrack speelt, maar dat weet ik niet zeker.
Praat ik onzin of weet iemand over wie ik het heb? Ik kan het nergens vinden.
Tja, als je de soundtrack bekijkt, zie je (naast de score van Randy Newman) alleen maar Time Of The Season van The Zombies staan. Bedoel je die?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Koepert het volgende:
Na een eindeloze rij TVP's zoek ik ook weer ns wat; In de Film AWAKENINGS gaan de doktoren op zoek naar muziek die de patienten raakt; ze laat bewegen. Nou zijn ze het langste bezig om muziek voor ''Bert'' te zoeken (die roodharige man) uiteindelijk vinden ze dat nummer/die muziek.
Welk nummer spelen ze dan? Het ligt op het puntje van mijn tong en klinkt een beetje als Jimi Hendrix
Iemand die het weet?
Het klonk dus niet alleen als Jimi Hendrix ; het was Jimi Hendrix - Purple Hazequote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Koepert het volgende:
Na een eindeloze rij TVP's zoek ik ook weer ns wat; In de Film AWAKENINGS gaan de doktoren op zoek naar muziek die de patienten raakt; ze laat bewegen. Nou zijn ze het langste bezig om muziek voor ''Bert'' te zoeken (die roodharige man) uiteindelijk vinden ze dat nummer/die muziek.
Welk nummer spelen ze dan? Het ligt op het puntje van mijn tong en klinkt een beetje als Jimi Hendrix
Iemand die het weet?
Het is van Myriam Gaasbeek, en ik dacht dat het nummer God must be Crazy heet, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:35 schreef DISC0 het volgende:
Ik zag laatst op teevee een stukje van een Nederlandse Norah Jones-achtige zangeres, en het ging over de film "Ik omhels je met duizend armen". Ik vermoed dat zij een nummer op de soundtrack speelt, maar dat weet ik niet zeker.
Praat ik onzin of weet iemand over wie ik het heb? Ik kan het nergens vinden.
hmm, jij bedoelt waarschijnlijk Stevie Ann (zo heet ze geloof ik). die is OOK heel relaxed, maar die bedoel ik niet. toch bedankt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat laatst Stevie Dee bij Claudia de Breij was, zou zij het kunnen zijn? Staat me iets van bij...
JAAAAH!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:24 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Het is van Myriam Gaasbeek, en ik dacht dat het nummer God must be Crazy heet, maar dat weet ik niet zeker.
Dank u ... ook bedankt voor het mailtjequote:Op woensdag 1 maart 2006 13:14 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is Solomon Burke die het zingt, tweede nummer van zijn CD "Don't give up on me"
Zeg maar "je" hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:55 schreef Melle12603 het volgende:
[..]
Dank u ... ook bedankt voor het mailtje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
late reactie, maar toch bedankt! tjoeketjakke was het idd (is hel wat anders dan rakketakkequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heet dat niet gewoon Tjoeketjakke van ??? (gebroeders Ko lijkt me een veilige gok)
Dream Warriors - My definition of a boombastic jazz stylequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef wobbel het volgende:
Liedje bij de flashanimatie van http://www.visaversa.be/
Dan zeg ik: Quincy Jones - Soul Bossa Nova, want daar hebben de Dream Warriors het weer van.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:32 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dream Warriors - My definition of a boombastic jazz style
Ik weet dat het in Dj Isaac - Bad dreams zit, misschien een remix van dat nummer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:02 schreef --EmVieDie-- het volgende:
Heej!
Ik ben op zoek naar de titel van een hardstyle achtig nummer met daarin een heel hoog stemmetje. Dat stemmetje lijkt op die van kate bush (wuthering heights), misschien is het hier ook wel een remix van, maar kan niks vinden.
Iemand een idee?
Bedankt!
heb hem al, zelf gevonden uiteindelijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:20 schreef WheelyBoy het volgende:
Ik zoek een nummer, vanochtend gehoord op Radio Veronica om ca. 9.52.
Het nummer wat daarna gedraaid werd was Twilight Zone van de Golden Earing, dit zal jullie misschien niet zoveel zeggen maar wie weet zegt iemand ja dat was dat nummer![]()
Het nummer werd gezongen door een vrouwenstem, en zal een 80' of 90' nummer geweest zijn, in de laatste zinnen van het nummer kwam een aantal keer "It's because of me" of "It's got to be me" voor, temminste daar leek het heel erg op.
Iemand een idee, gok alles mag![]()
Nee, ik bedoelde Charlie Dee.... ach ja....quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:28 schreef DISC0 het volgende:
[..]
hmm, jij bedoelt waarschijnlijk Stevie Ann (zo heet ze geloof ik). die is OOK heel relaxed, maar die bedoel ik niet. toch bedankt.
Jose Gonzales - HeartBeat (zie ook vorige topicsquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:29 schreef heiden6 het volgende:
Ik zoek het nummer uit een reclame van Sony (voor de Sony Bravia), die zonet op Talpa te zien was.
Allemaal balonnen enzo, vast iemand die het kent. Een soft, Engelstalig nummer.
Whehe.quote:
Ik weet helemaal niet waar 't over gaat, lette alleen op de tekst om hier een duidelijke vraag te kunnen stellen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Whehe.Tsja, de kracht van een goede commercial...
Ze zullen er bij Sony om in hun handjes klappen.
De volgende keer toch maar eens aandachtig kijken, want het is een van de mooiste (en simpelste) reclamefilmpjes die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:51 schreef heiden6 het volgende:
Ik weet helemaal niet waar 't over gaat, lette alleen op de tekst om hier een duidelijke vraag te kunnen stellen.
Maar 't zal wel een mooie reclame zijn. Het is wel leuk voor een artiest, zo'n springplankje.
Ik ontdekte Gabriel Rios ook pas na een reclame (en een tip van een vriendin).
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:53 schreef Trancelocator het volgende:
Weet iemand trouwens van wie dat liedje is van die nieuwe Sony-reclame? Voor Bravia monitors of zoiets. Er komen heel veel stuiterballen in voor. Iemand?
Zoek Broad Daylight, en het album Ghostboy.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
De volgende keer toch maar eens aandachtig kijken, want het is een van de mooiste (en simpelste) reclamefilmpjes die ik ooit heb gezien.
Gabriel Rios ken ik niet. Zal morgen zijn naam eens intikken, als ik toch op LimeWire zit.![]()
Hartelijk dank, uit de grond van mijn hart.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef Trancelocator het volgende:
Ik was trouwens degene die dat nummer had opgezocht in het vorige topic, maar ik heb nooit een reactie daarop gehad...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
José González - Heartbeats
http://www.ster.nl/ster?nav=rdokLsHCjEtCeDnDCwbE
Okay, boodschap begrepen, en bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:56 schreef heiden6 het volgende:
Zoek Broad Daylight, en het album Ghostboy.
Ga naar de FRS want ik mag niet zeggen waar het goedkoper kan.
Osdorp Posse - Ondergronds verzetquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:14 schreef BillyOcean het volgende:
Ik hoorde laatst dat er een nummer zou zijnw aarin een sample van "Soldaat van oranje" is gebruikt... Weet iemand hoe dat numer heet en wat de titel is...?
Weet iemand trouwens van wie dat liedje is van die nieuwe Sony-reclame? Voor Bravia monitors of zoiets. Er komen heel veel stuiterballen in voor. Iemand?
Ja, da's Stuiterballen 'R' Us, Ltdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:15 schreef cafca het volgende:
Ik zoek een reclame met het nummer Heartbeats van Jose Gonzales erin...iemand?
Liset Alea met No sleepquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:26 schreef TimoBasso het volgende:
Help me out dudes
Ik zoek een dans nummer van een recente Cubaanse artieste met de tekst "I don't sleep till ?.. "
Het was redelijk hitje eind 2005.
thanks
Thanksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Liset Alea met No sleep
denk ik dat je bedoeld
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:13 schreef Koewam het volgende:
Hai.
Het achtergrond muziekje bij de reclame "Romantische komedies op RTL".
Het is een top40 nummer denkNaha-ha-ha-ha.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:27 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Everlast - Goodbye
Dit kan het zijn, maar er zijn vele versies beschikbaar.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:38 schreef SpyEye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
THX
![]()
![]()
![]()
![]()
het was Hermes House Band - NaNa Hey Hey Kiss Him Goodbye![]()
George Baker - Little green bag [1969]quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:26 schreef RazorShell het volgende:
Weet iemand toevallig welk nummer deze is?
http://root.peter-online.nl/sound.wav
Dankje! :-)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:23 schreef Yozzz het volgende:
Bij de Tv serie Ghost Whisperer was tijdens de aflevering "Homecoming" een nummer op de radio (een dooie jongen liet op die manier zien dat hij er was), weet iemand welke muziek dit was?
Winter Music Conference in Miami? (WMC Miami)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:01 schreef MlR het volgende:
Ik had ooit een live set van Dj Roog, iets met Summer of Winter.. 1 van die 2.
zoiets is heerlijk om te draaien als je uitgaat, echt 1 van zijn beste sets bijna.. maar ik kan hem gewoon niet meer vinden welke het is
In de titel stond dan ook nog "in ......" en ... is dan een plaats.
Om je nog even te helpen, dat is Höhner met Viva Colonia. In P2P's vaak genoteerd als Hoehner.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Deze een schopje en ik zoek er nog eentje:
Met de carnavaldraaide ze de hele tijd een nummer en dat ging fonetisch zo:
.... ein mal die wieeelaa (?) viiivaaa doolooriiaaa....
Dus
hmm.. klinkt me wel bekend ja!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:13 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Winter Music Conference in Miami? (WMC Miami)
Tik in Google ["summer music conference" miami roog] en je krijgt nul hits.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:56 schreef MlR het volgende:
[..]
hmm.. klinkt me wel bekend ja!
Is daar ook nog een summer versie oid van?
Thanx dat is 'm!! :-)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
George Baker - Little green bag [1969]
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef Fulton het volgende:
dat zijn de Red Hot Chili Peppers, by the way
Dan lijkt het me niet al te moeilijk om het met Google te vinden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:44 schreef Elimination het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikmaar hoor je niet dat het een remix is dan? Die wil ik juist hebben.
Luister om te beginnen de cd "Graceland" even af.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:52 schreef Kinz het volgende:
ik zoek een nummer van Paul Simon. Waarin érg veel gedrumd wordt. Heb ooit een concert op TV gezien waar ze 't met 'n hele afrikaanse percussieband deden. Wie o Wie weet hoe dat nummer heet?
Gokje op Rock With Youquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef satecl het volgende:
ik zoek en nummer en ik denk dta die van micheal jackson is, maar weet neit cker, hij gaat ong zo: I want to feel that, i want to watch you niiiiii
wie weet welk nummer ik bedoel....
Is het niet van Rockwell? Somebody's watching me (Michael Jackson doet de backingvocals.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef satecl het volgende:
ik zoek en nummer en ik denk dta die van micheal jackson is, maar weet neit cker, hij gaat ong zo: I want to feel that, i want to watch you niiiiii
wie weet welk nummer ik bedoel....
Daar staat ie niet op. Geen Paul Simon fans hier die me kunnen helpen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:23 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Luister om te beginnen de cd "Graceland" even af.
Lijkt meer op Don't you (forget about me) van de Simple Minds.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:28 schreef satecl het volgende:
ik zoek nog een nummer, die is als t goed is van U2, dat liedje komt ook voor op de DvD van Bart De Graaff. hij gaat zo iets: He Hee heeee heeeeee [gitaar]
Heel miss weet iemand dit....
en 't was the obivous child.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:35 schreef Kinz het volgende:
[..]
Daar staat ie niet op. Geen Paul Simon fans hier die me kunnen helpen?
Ik probeer nu the rhythm of the saints.
Ze verschillen wel een beetje per afleveringquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:50 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Wie weet hoe dat TE geweldige nummer heet dat bij Jensen's "talkshow" gebruikt wordt onder de filmpjes van twee minuten om iemand aan te kondigen? Wie helpt mij?
"Cecilia" misschien? Lamaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:35 schreef Kinz het volgende:
[..]
Daar staat ie niet op. Geen Paul Simon fans hier die me kunnen helpen?
Ik probeer nu the rhythm of the saints.
Jordan & Baker - Explodequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:49 schreef Flaccid het volgende:
Hallo, ik zoek ook een nummer, maa rik maak het makkelijk, ik heb een fragment. Het zit in het nummer van Rules of a dj van giunzz. Check het fragment hier:
Klik hier
Ik denk dat een beetje dance/trance kenner hem wel weet, het is een rlaxt deuntje, moet m hebbe!
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:20 schreef Borkydude het volgende:
Vannacht hoorde ik een nummer, ging zo van She said hello, hello, hello
Was een beetje een elektronisch deuntje eronder, het zou kunnen dat ie een paar weken geleden Must C was bij MTV
Iemand?
Ik hoor achtereenvolgensquote:Op zondag 5 maart 2006 14:07 schreef iraanse_malloot het volgende:
Ik zoek dit nummer:
http://video.google.com/videoplay?docid=4739230484319336252&q=ronaldo
spoel door naar 1:40 en je hoort een nr met zwaar gedrum, die moet ik hebben, niet de trance achtergrond die je eventjes hoort.
thanks!
That's it! (Safri Duo- Played Alive) Thanks!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik hoor achtereenvolgens
Safri Duo- Played Alive
Barthezz- On the Move
Gabriel Riosquote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef beestjuh het volgende:
Dat leuke liedje, het zal wel "in the broad daylight" heten. Van wie is het, ik kan hier niet googelen...
Niet zo boos kijken, ik kan er niks aan doen dat ik zo'n beperkte kennis van de hedendaagse popmuziek heb.quote:
6th gate van D devilsquote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef iraanse_malloot het volgende:
Hmmm, ik heb nog ééntje
Ik zoek een club/hardcore achtig nr waarbij op het begin met een zware stem wordt gezegd:
"STAGE 1" <kort muziekfragment>
"STAGE 2" <kort muziekfragment>
"STAGE 3" <kort muziekfragment>
... t/m 5 ofzo
daarna begint het echte nr. Iemand een idee? (Wordt vaak gedraait in clubs/disco's).
Sorry...quote:Op zondag 5 maart 2006 15:37 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken, ik kan er niks aan doen dat ik zo'n beperkte kennis van de hedendaagse popmuziek heb.Dank je wel iig.
Thanks zal eens rondzoeken naar remixesquote:Op zondag 5 maart 2006 15:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
6th gate van D devils
maar is remix met die korte muziek fragmentjes erdoor.
adena howard - freak like mequote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:47 schreef outcast_within het volgende:
van wie is het orgineel van and we can boum boum and though night. let me lay it on a light i got a little freakyness inside and you know and you know you gotta be with it
ik zet in opquote:Op zondag 5 maart 2006 13:06 schreef Pracissor het volgende:
Ik zoek een nr dat ze draaien bij MTVreport over prostitutie terwijl ze die man interviewen en die verteld dat een frikandel meer rechten heeft dan een prostituee. Het lijkt een beetje op Tiga, maar het is em geloof ik niet, het is een beetje electro achtig. 'Ain't the money, ain't the cars, ain't the bullshit...' en dan iets van 'f l e x now baby' of s e x now baby'.
hehehehe redelijk briljante zinloze site...... een korte google sessie brengt onsquote:hier staat een flash "filmpje" met het liedje What is love. (geloof van Haddaway)
onder een van de knopje (10 of 11) zit ook een hardrock/metal versie, wie kan mij vertellen wie de artiest daarvan is...
klinkt als dimmu borgir?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:36 schreef CybPraetorian het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/whatislove/
hier staat een flash "filmpje" met het liedje What is love. (geloof van Haddaway)
onder een van de knopje (10 of 11) zit ook een hardrock/metal versie, wie kan mij vertellen wie de artiest daarvan is...
Nou... I'm having a hard time finding it... misschien wat tips?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:55 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dan lijkt het me niet al te moeilijk om het met Google te vinden.
Helemaal goedquote:Op zondag 5 maart 2006 19:49 schreef wendywendy het volgende:
Come back to me - Solo? Gokje....
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:07 schreef iraanse_malloot het volgende:
[..]
Thanks zal eens rondzoeken naar remixes![]()
DJ Yorit - The final 6th gatequote:Gate 1 : Marshall masters - Stereo murder
Gate 2: Marshal masters - I like it loud
Gate 3: Derb - Derb
Gate 4: Armani & Ghost - Airport
Gate 5: The Moon - Blow up the speakers
Gate 6: Patatoheads - Mix the master
Gate 1: Cygnus X - Superstrings (Sensation 2003)
Gate 2: Svenson & Gielen - Beauty of Silence
Gate 3: G spott - Melo G
Gate 4: The Moon - Blow up the speakers
Gate 5: Dj Galaga - What do you say to the DJ
dit gaat nog steeds over by the way?... surf naar uw favoriete p2p prog .. type in "by the way"en ga remixen download .. veel plezier...tot nu toe keuze uitquote:Op zondag 5 maart 2006 19:32 schreef Elimination het volgende:
[..]
Nou... I'm having a hard time finding it... misschien wat tips?
Hmm: a shot in the dark:quote:Op zondag 5 maart 2006 21:11 schreef sonar98 het volgende:
Ik hoorde gisteren een paar nummers van ub40 of bob marley met een beat eronder. Het was een beetje dance/trance achtig... iemand enig idee van wie dit zou kunnen zijn en hoe deze nummers heten?
Weet nog iemand het?quote:Op zondag 5 maart 2006 10:42 schreef Chen het volgende:
Ik zoek een nummer uit de nieuwe reclame van Sprite. Dat ze op een basketbal veld zwemmen.
En ik heb al op ster.nl gekeken maar niks gevonden
Deuntje van het carnavalsfestivalquote:Op maandag 6 maart 2006 09:26 schreef faberic het volgende:
Hoe gaat dat ene liedje van
tadaaaaaaaaa tadadadada tata tadadadaaaaaaaa tata
tatatatata tadada tadada tadaaaaaaaaaaaaaaaaa
wil ik heel graag weten! wie kan me helpen!!!!
Is dat niet van Brazil ofzo?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:26 schreef faberic het volgende:
zing en upload het evenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:05 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek een jaren 80nummer
Het gaat zo: oww what a good smile! tuututututuuutututu
Kijk eens op de forums van finalgear (als je weet welke aflevering van top gear het uitkomt)quote:Op zondag 5 maart 2006 20:19 schreef benenjerryijs het volgende:
Ik zoek in deze video de muziek die bij 4minuut52 begint.. beetje koorachtig..
http://video.google.com/videoplay?docid=5639412376935133899&q=lambo+evo
Weten jullie wat de titel van dit nummer is of de composer (maker)?
De dans van Hélène - Hélènequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:27 schreef XQZ-me het volgende:
Ben opzoek naar een 'carnavals'nummer: Hoort zo'n dansje bij van linkerhand naar voren rechterhand naar voren....duim omhoog en '.......' (iets van rakketakke)
iemand enige idee wat ik bedoel?
Yess, die bedoel ik idd, thnx!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ze verschillen wel een beetje per aflevering![]()
Maar ik denk dat je Erick E - Boogie down bedoelt, was tenminste een van de laatste afleveringen zo..![]()
![]()
Scooter - Apachequote:Op maandag 6 maart 2006 12:35 schreef _Marcel_ het volgende:
Ik zoek de dance remix van The Shadows - Apache. Erg grappig dance nummer met pulp fiction achtige gitaar.
BVD
Shanice - I Love Your Smilequote:Op maandag 6 maart 2006 12:05 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek een jaren 80nummer
Het gaat zo: oww what a good smile! tuututututuuutututu
thanks ook leuk .. maar ik bedoelde Switch - A Bit Patchyquote:
Shadows - Apache is het origineel?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:55 schreef _Marcel_ het volgende:
[..]
thanks ook leuk .. maar ik bedoelde Switch - A Bit Patchy
Bedankt!
Vaya Con Dios - Nah Neh Nahquote:Op maandag 6 maart 2006 17:06 schreef donroyco het volgende:
Zoek nog een ouder nummer, met de tekst "Nee nah nah nah..." => gezongen door een vrouw. Ook zit er een viool/cello in het nummer verwerkt en die speelt de melodie (of bas)..
aaahhhhhhh, jaaaaquote:
Anyone?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een paar keer op The Box heb gezien. Het is van een Braziliaanse groep, r&b achtig, opgenomen in Rio de Janeiro (duidelijk te zien)..
Iemand?
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:20 schreef Borkydude het volgende:
Was een beetje een elektronisch deuntje eronder, het zou kunnen dat ie een paar weken geleden Must C was bij MTV
Iemand?
naah die was het dus niet, was Feestexpress - Tjoeke Tjakkequote:Op maandag 6 maart 2006 13:58 schreef DJWilly het volgende:
[..]
De dans van Hélène - Hélène
(Ik steek mijn vinger uit en draai hem een klein beetje rond, ... in die trend, is nooit uitgebracht op CD was uitgedeeld op Carnaval-bal in Hasselt, heb MP3)
Nee. Je zag echt beelden van de ergste achterbuurten van Rioquote:Op maandag 6 maart 2006 17:49 schreef Borkydude het volgende:
Met dat mokkel zonder voorgevel?
Kaleidoscopo - Voce Me Apareceo
Carrilio - Samba De Janeiroquote:Op maandag 6 maart 2006 09:26 schreef faberic het volgende:
Kan dit nummer niet in de OP?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:44 schreef Black-Death het volgende:
Wat is het liedje dat gebruikt wordt de de reclame van de Brava Sony breedbeeld/LCD tv? Waar ze allemaal kleine gekleurde bolletjes in het scherm hebben en dan staat er zo COLOURS...
Wie leest de OP nou nogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Kan dit nummer niet in de OP?
Jose Gonzales - Heartbeats is pas een keer of 500 gevraagd......
Doet me denken aan de vliegende panters met hun 16 letterwoordenlingo (zonder het te hebben gehoord overigens)quote:Op maandag 6 maart 2006 19:09 schreef Kinz het volgende:
Een nieuwe van mijn kant!
een aantal klasgenoten van me hebben een beltoon. Die deuntjes van Lingo, daar is dan een melodietje mee gemaakt. En even later wordt er een lompe beat onder geknalt.
Ik zat eerst te denken aan Magoon met Plingo. Maar dat is hem geloof ik niet. Heeft iemand een idee?
Hier de MP3. Is 't gewoon gemixt door een of andere ringtone freak, of is 't echt een track?
http://members.home.nl/buxx/lingo.mp3
Die is grappigquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Doet me denken aan de vliegende panters met hun 16 letterwoordenlingo (zonder het te hebben gehoord overigens)
Phil Collins - Sussudioquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:09 schreef outcast_within het volgende:
stu stu studio
??
jaren tachtig waarschijnlijk
Volgens mij heb ik die gezien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef crossover het volgende:
Ik zag net een reclame van MTV Asian, met een bruut nummer op de achtergrond
Het was iets met violen en een hele lekkere melodie... hier heb je niet veel aan maar als iemand die reclame en het nummer kent hoor ik het graag
Misschien Say Hello van Deep Dish??quote:Op zondag 5 maart 2006 11:20 schreef Borkydude het volgende:
Iemand?
Jose Gonzalez - Heartbeatsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:28 schreef schaap001 het volgende:
Ik zoek het liedje van die commercial met al die gekleurde stuiterballen.... Iemand ENIG idee ?
[afbeelding]
't was maar een geintje: het viel me op dat dat nummer al 500 keer is gevraagd en mensen blijven netjes antwoord geven en andere mensen blijven het ook gewoon weer opnieuw vragen....quote:
Goed werk van Sony in ieder geval. Het is een prachtige commercial.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:45 schreef schaap001 het volgende:
[..]
't was maar een geintje: het viel me op dat dat nummer al 500 keer is gevraagd en mensen blijven netjes antwoord geven en andere mensen blijven het ook gewoon weer opnieuw vragen....
maar toch bedankt![]()
Dat zeker !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Goed werk van Sony in ieder geval. Het is een prachtige commercial.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Kan dit nummer niet in de OP?
Jose Gonzales - Heartbeats is pas een keer of 500 gevraagd......
Die is ook al eerder gevraagd. Beyonce - Check On itquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef Fonz het volgende:
in de trailer van pink panther the movie zit een nummer
wie kan mij helpen?
Dat valt best meequote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is het niet Troel, het is iets wat iedereen in elkaar kan zetten![]()
Nogmaals?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een paar keer op The Box heb gezien. Het is van een Braziliaanse groep, r&b achtig, opgenomen in Rio de Janeiro (duidelijk te zien)..
Iemand?
Hij is op deze pagina al eens beantwoord, het is waarschijnlijk Carillio - Samba de Janeiroquote:
Ik ga ff kijkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hij is op deze pagina al eens beantwoord, het is waarschijnlijk Carillio - Samba de Janeiro
Volgens mij bedoel je Solo, de cd heet solopeople.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef Dandilion het volgende:
NOGMAALS:
ik zoek: nederlandse zanger/bandje, heeft witte cd met hoofden erop uitgebracht,
HIJ was te gast bij het programma waar "cafe de wereld" in voor komt, pas geleden nog samen met een dj van 3fm.
alvast bedankt.
het is hem niet...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die is ook al eerder gevraagd. Beyonce - Check On it
Ceasars - Jerk it out [2005]quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:45 schreef Fonz het volgende:
[..]
het is hem niet...
ik zoek het nummer in de trailer van pink panther the movie
o.a. hier te bekijken/luisteren: http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=1929&bios_id=8
jodi bernal - que si que non.... (oid...)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Joncho het volgende:
Om dan nog maar een verzoekje te plaatsen, in de stijl van Carillio - Samba de Janeiro herinner ik me nog zo'n 'Zuid-Amerikaans Carnavals' nummer.
Het gaat ongeveer als:
Que Siiiiiii...Lalalalalalaaaaaaaaa, gezongen door meerdere personen.
Ik hoop dat iemand het begrijpt, nu ik het zo teruglees snap ik het zelf al bijna niet meer.
Ik denk dat je bedoelt "Brazil" van The Ritchie Family geloof ik (er is ook versie van The Vengaboys: To Brazil)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Joncho het volgende:
Om dan nog maar een verzoekje te plaatsen, in de stijl van Carillio - Samba de Janeiro herinner ik me nog zo'n 'Zuid-Amerikaans Carnavals' nummer.
Het gaat ongeveer als:
Ik hoop dat iemand het begrijpt, nu ik het zo teruglees snap ik het zelf al bijna niet meer.
That's it, nooit gedacht dat dat van de Vengaboys was. Bedankt in ieder gevalquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt "Brazil" van The Ritchie Family geloof ik (er is ook versie van The Vengaboys: To Brazil)
Het is trouwens niet Carillio van Samba de Janeiro, maar Belliniquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Joncho het volgende:
Het gaat ongeveer als:
Dank Uquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ceasars - Jerk it out [2005]
Ook gebruikt in Peugeot-reclame
Volgens mij was de soundtrack van het WK ´98 van Carnaval de Paris, of zo heette het nummer, kan ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is trouwens niet Carillio van Samba de Janeiro, maar Bellini
Dat nummer dat jij zoekt is Brazil (geen Que Siiii, maar Braziiiil) en het was de soundtrack van het WK (of EK?) in Frankrijk, maar ik kan niet meer vinden van wie die is.
Mano Negra - King Kong 5quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:14 schreef Dandilion het volgende:
op de fiets naar huis zat dit nummer in me hoofd:
"beat beat beat of drum drum kicking to head head like a gong gong"
Gezongen door een man uit jaren 80 ???
bedankt!
Als Carillio - Samba de Janeiro carnaval muziek is, dan was het niet degene die ik zocht trouwens..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Joncho het volgende:
Het gaat ongeveer als:
Road Trippin' ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:17 schreef XQZ-me het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer van de red hot chilli peppers.
Ik zag de clip op televisie...zitten ze in een kamer (beetje herfstkleurig)..met een gitaar. Het is een vrij rustig nummer, en ik kan maar niet op de titel komen.
Wie helpt me?
Komt me idd bekend voor. Doet me denken aan Alanis Morrisette. Nummer zal wel pray hetenquote:Op donderdag 9 maart 2006 03:35 schreef Kluupkluup het volgende:
Je hebt soms van die liedjes die je om de paar maand eens op de radio voorbij hoort komen of op tv hoort. Alleen de titel of artiest wordt niet genoemd. Zo had ik dat met het volgende nummer. Maar toen kwam ik met een geniale ingeving: Ik maak er een filmpje van en post deze op fok!
Nu zien jullie een stukje Curaçao (niks bijzonders trouwens --> industrieterrein), maar het gaat mij dus om het nummer dat op de radio was..
KLIK
nee dis massive attack - teardrop..... briljante videeo ook en idd heel erg lekker nummerquote:Je hebt soms van die liedjes die je om de paar maand eens op de radio voorbij hoort komen of op tv hoort. Alleen de titel of artiest wordt niet genoemd. Zo had ik dat met het volgende nummer. Maar toen kwam ik met een geniale ingeving: Ik maak er een filmpje van en post deze op fok!
Nu zien jullie een stukje Curaçao (niks bijzonders trouwens --> industrieterrein), maar het gaat mij dus om het nummer dat op de radio was..
Nee, het is waarschijnlijk Bellini - Samba de Janeiroquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als Carillio - Samba de Janeiro carnaval muziek is, dan was het niet degene die ik zocht trouwens..
Pennywise - Bro Hymnquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Verstreujem het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje wat iedereen kent. het is een beetje rock, maar het belangrijkste wat er in voorkomt is: oooohhh, oh oh ooooohhh, jooooooohhh, ooohh, oh oh oooohhh
Ik hoop dat het duidelijk voor iedereen is
oja, de raggende manne hebben dit volgens mij ook gedaan, maar van hen kan ik niets vinden.
Bedankt!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:43 schreef jerver73 het volgende:
[..]
nee dis massive attack - teardrop..... briljante videeo ook en idd heel erg lekker nummer
Is van Myriam Gaasbeek.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef PAA-053 het volgende:
En ook zoek ik een nummer, gezongen door een vrouw (beetje Norah Jones-alike), dat ik gisteren in 'The Making of Ik omhels je met 1000 armen' zag.
Tekst:
"Lights out it's friday"
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:58 schreef k-Rin het volgende:
http://content.ytmnd.com/(...)d03cf383e0d6a477.mp3
Hoe heet dit nummer?
Als dat liedje begint moet ik altijd denken aan Alizee ofzo. Ici Pathi ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:16 schreef melismay het volgende:
Weet iemand toevallig waar dat sampletje van is wat in Beep van de Pussy Cat Dolls wordt gebruikt?
Het is volgens mij al een veel ouder nummer... ik weet het nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:21 schreef Impry het volgende:
[..]
Als dat liedje begint moet ik altijd denken aan Alizee ofzo. Ici Pathi ofzoWeet niet hoe je het typt.
Zat net ELO te luisteren (toeval bestaat niet) en herkende toen ook een beetje de stijl.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is volgens mij al een veel ouder nummer... ik weet het nietEn ik ben er nu al een week over aan het denken
Electric Light Orchestra's - Evil womenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:21 schreef Impry het volgende:
[..]
Als dat liedje begint moet ik altijd denken aan Alizee ofzo. Ici Pathi ofzoWeet niet hoe je het typt.
The Tramps - Rubberband ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Borkydude het volgende:
Weet iemand welke sample is gebruikt bij Hate It Or Love It van The Game?
Volgens mij is die nog in dit topic langs gekomen. Moet je maar even zoeken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef Elvi het volgende:
Ik zoek een remix van de Lingo-geluiden. (ik ben een nerd:sue me) Is tzelfde idee als die bubbling MSN-mix,maar dan met Lingo en n vette beat
Ik kan niet vinden waar ik m kan downloaden
Ik dacht dus dat dat n heel nummer was. Dit was de beat die ik zochtquote:Op maandag 6 maart 2006 19:09 schreef Kinz het volgende:
Een nieuwe van mijn kant!
een aantal klasgenoten van me hebben een beltoon. Die deuntjes van Lingo, daar is dan een melodietje mee gemaakt. En even later wordt er een lompe beat onder geknalt.
Ik zat eerst te denken aan Magoon met Plingo. Maar dat is hem geloof ik niet. Heeft iemand een idee?
Hier de MP3. Is 't gewoon gemixt door een of andere ringtone freak, of is 't echt een track?
http://members.home.nl/buxx/lingo.mp3
Beastie Boys - Intergalacticquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:23 schreef Sledgie het volgende:
Vrij oud nummer, ik kan mij alleen nog de clip herrineren. Het gaat over een gevecht tussen twee robots, allemaal zeer amateuristisch maar dat was ook de opzet. Tussen het gevecht door zie je drie mannen rappen die één voor één naar de camera toespringen terwijl de andere twee ernaast lopen. Beetje in de muziekstijl van bomfunk mc, maar dan met korte zinnen. Deze band/rapgroep heeft een tijdje terug nog een nummer uitgebracht, maar is nooit zo bekend geworden als dat nummer destijds.
Deadly Force - The Last Resortquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:46 schreef simplysep het volgende:
Hey allemaal,
Ik heb gisteren de film rules of engagement gezien. Daar komen wat stukjes tekst in voor die ik ook ooit in een trance/hardcore liedje heb gehoord. Namelijk: they were killing my marines & waste the motherfuckers. Al googelend kom ik er niet uit, maar van welke artiest is dit liedje en hoe heet dit liedje? Iemand???
thanks
Sep
ik heb 'm al gevonden mew - specialquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:15 schreef roze-meisje het volgende:
ik zoek een liedje dat ik hoorde bij brand new op mtv, was een beetje rock-achtig, de titel was volgens mij special, ging zo: you're special.... rest weet ik niet meer![]()
de zanger had een beetje halflang blond haar
bandje is volgens mij niet zo heel bekend nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |