Deuntje van het carnavalsfestivalquote:Op maandag 6 maart 2006 09:26 schreef faberic het volgende:
Hoe gaat dat ene liedje van
tadaaaaaaaaa tadadadada tata tadadadaaaaaaaa tata
tatatatata tadada tadada tadaaaaaaaaaaaaaaaaa
wil ik heel graag weten! wie kan me helpen!!!!
Is dat niet van Brazil ofzo?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:26 schreef faberic het volgende:
Hoe gaat dat ene liedje van
tadaaaaaaaaa tadadadada tata tadadadaaaaaaaa tata
tatatatata tadada tadada tadaaaaaaaaaaaaaaaaa
wil ik heel graag weten! wie kan me helpen!!!!
zing en upload het evenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:05 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek een jaren 80nummer
Het gaat zo: oww what a good smile! tuututututuuutututu
Kijk eens op de forums van finalgear (als je weet welke aflevering van top gear het uitkomt)quote:Op zondag 5 maart 2006 20:19 schreef benenjerryijs het volgende:
Ik zoek in deze video de muziek die bij 4minuut52 begint.. beetje koorachtig..
http://video.google.com/videoplay?docid=5639412376935133899&q=lambo+evo
Weten jullie wat de titel van dit nummer is of de composer (maker)?
De dans van Hélène - Hélènequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:27 schreef XQZ-me het volgende:
Ben opzoek naar een 'carnavals'nummer: Hoort zo'n dansje bij van linkerhand naar voren rechterhand naar voren....duim omhoog en '.......' (iets van rakketakke)
iemand enige idee wat ik bedoel?
Yess, die bedoel ik idd, thnx!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ze verschillen wel een beetje per aflevering![]()
Maar ik denk dat je Erick E - Boogie down bedoelt, was tenminste een van de laatste afleveringen zo..![]()
![]()
Scooter - Apachequote:Op maandag 6 maart 2006 12:35 schreef _Marcel_ het volgende:
Ik zoek de dance remix van The Shadows - Apache. Erg grappig dance nummer met pulp fiction achtige gitaar.
BVD
Shanice - I Love Your Smilequote:Op maandag 6 maart 2006 12:05 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek een jaren 80nummer
Het gaat zo: oww what a good smile! tuututututuuutututu
thanks ook leuk .. maar ik bedoelde Switch - A Bit Patchyquote:
Shadows - Apache is het origineel?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:55 schreef _Marcel_ het volgende:
[..]
thanks ook leuk .. maar ik bedoelde Switch - A Bit Patchy
Bedankt!
Vaya Con Dios - Nah Neh Nahquote:Op maandag 6 maart 2006 17:06 schreef donroyco het volgende:
Zoek nog een ouder nummer, met de tekst "Nee nah nah nah..." => gezongen door een vrouw. Ook zit er een viool/cello in het nummer verwerkt en die speelt de melodie (of bas)..
aaahhhhhhh, jaaaaquote:
Anyone?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een paar keer op The Box heb gezien. Het is van een Braziliaanse groep, r&b achtig, opgenomen in Rio de Janeiro (duidelijk te zien)..
Iemand?
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:20 schreef Borkydude het volgende:
Vannacht hoorde ik een nummer, ging zo van She said hello, hello, hello
Was een beetje een elektronisch deuntje eronder, het zou kunnen dat ie een paar weken geleden Must C was bij MTV
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |