That's it! (Safri Duo- Played Alive) Thanks!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik hoor achtereenvolgens
Safri Duo- Played Alive
Barthezz- On the Move
Gabriel Riosquote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef beestjuh het volgende:
Dat leuke liedje, het zal wel "in the broad daylight" heten. Van wie is het, ik kan hier niet googelen...
Niet zo boos kijken, ik kan er niks aan doen dat ik zo'n beperkte kennis van de hedendaagse popmuziek heb.quote:
6th gate van D devilsquote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef iraanse_malloot het volgende:
Hmmm, ik heb nog ééntje
Ik zoek een club/hardcore achtig nr waarbij op het begin met een zware stem wordt gezegd:
"STAGE 1" <kort muziekfragment>
"STAGE 2" <kort muziekfragment>
"STAGE 3" <kort muziekfragment>
... t/m 5 ofzo
daarna begint het echte nr. Iemand een idee? (Wordt vaak gedraait in clubs/disco's).
Sorry...quote:Op zondag 5 maart 2006 15:37 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken, ik kan er niks aan doen dat ik zo'n beperkte kennis van de hedendaagse popmuziek heb.Dank je wel iig.
Thanks zal eens rondzoeken naar remixesquote:Op zondag 5 maart 2006 15:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
6th gate van D devils
maar is remix met die korte muziek fragmentjes erdoor.
adena howard - freak like mequote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:47 schreef outcast_within het volgende:
van wie is het orgineel van and we can boum boum and though night. let me lay it on a light i got a little freakyness inside and you know and you know you gotta be with it
ik zet in opquote:Op zondag 5 maart 2006 13:06 schreef Pracissor het volgende:
Ik zoek een nr dat ze draaien bij MTVreport over prostitutie terwijl ze die man interviewen en die verteld dat een frikandel meer rechten heeft dan een prostituee. Het lijkt een beetje op Tiga, maar het is em geloof ik niet, het is een beetje electro achtig. 'Ain't the money, ain't the cars, ain't the bullshit...' en dan iets van 'f l e x now baby' of s e x now baby'.
hehehehe redelijk briljante zinloze site...... een korte google sessie brengt onsquote:hier staat een flash "filmpje" met het liedje What is love. (geloof van Haddaway)
onder een van de knopje (10 of 11) zit ook een hardrock/metal versie, wie kan mij vertellen wie de artiest daarvan is...
klinkt als dimmu borgir?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:36 schreef CybPraetorian het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/whatislove/
hier staat een flash "filmpje" met het liedje What is love. (geloof van Haddaway)
onder een van de knopje (10 of 11) zit ook een hardrock/metal versie, wie kan mij vertellen wie de artiest daarvan is...
Nou... I'm having a hard time finding it... misschien wat tips?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:55 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dan lijkt het me niet al te moeilijk om het met Google te vinden.
Helemaal goedquote:Op zondag 5 maart 2006 19:49 schreef wendywendy het volgende:
Come back to me - Solo? Gokje....
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:07 schreef iraanse_malloot het volgende:
[..]
Thanks zal eens rondzoeken naar remixes![]()
DJ Yorit - The final 6th gatequote:Gate 1 : Marshall masters - Stereo murder
Gate 2: Marshal masters - I like it loud
Gate 3: Derb - Derb
Gate 4: Armani & Ghost - Airport
Gate 5: The Moon - Blow up the speakers
Gate 6: Patatoheads - Mix the master
Gate 1: Cygnus X - Superstrings (Sensation 2003)
Gate 2: Svenson & Gielen - Beauty of Silence
Gate 3: G spott - Melo G
Gate 4: The Moon - Blow up the speakers
Gate 5: Dj Galaga - What do you say to the DJ
dit gaat nog steeds over by the way?... surf naar uw favoriete p2p prog .. type in "by the way"en ga remixen download .. veel plezier...tot nu toe keuze uitquote:Op zondag 5 maart 2006 19:32 schreef Elimination het volgende:
[..]
Nou... I'm having a hard time finding it... misschien wat tips?
Hmm: a shot in the dark:quote:Op zondag 5 maart 2006 21:11 schreef sonar98 het volgende:
Ik hoorde gisteren een paar nummers van ub40 of bob marley met een beat eronder. Het was een beetje dance/trance achtig... iemand enig idee van wie dit zou kunnen zijn en hoe deze nummers heten?
Weet nog iemand het?quote:Op zondag 5 maart 2006 10:42 schreef Chen het volgende:
Ik zoek een nummer uit de nieuwe reclame van Sprite. Dat ze op een basketbal veld zwemmen.
En ik heb al op ster.nl gekeken maar niks gevonden
Deuntje van het carnavalsfestivalquote:Op maandag 6 maart 2006 09:26 schreef faberic het volgende:
Hoe gaat dat ene liedje van
tadaaaaaaaaa tadadadada tata tadadadaaaaaaaa tata
tatatatata tadada tadada tadaaaaaaaaaaaaaaaaa
wil ik heel graag weten! wie kan me helpen!!!!
Is dat niet van Brazil ofzo?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:26 schreef faberic het volgende:
Hoe gaat dat ene liedje van
tadaaaaaaaaa tadadadada tata tadadadaaaaaaaa tata
tatatatata tadada tadada tadaaaaaaaaaaaaaaaaa
wil ik heel graag weten! wie kan me helpen!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |