quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:27 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Everlast - Goodbye
Dit kan het zijn, maar er zijn vele versies beschikbaar.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:38 schreef SpyEye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
THX
![]()
![]()
![]()
![]()
het was Hermes House Band - NaNa Hey Hey Kiss Him Goodbye![]()
George Baker - Little green bag [1969]quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:26 schreef RazorShell het volgende:
Weet iemand toevallig welk nummer deze is?
http://root.peter-online.nl/sound.wav
Dankje! :-)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:23 schreef Yozzz het volgende:
Bij de Tv serie Ghost Whisperer was tijdens de aflevering "Homecoming" een nummer op de radio (een dooie jongen liet op die manier zien dat hij er was), weet iemand welke muziek dit was?
Winter Music Conference in Miami? (WMC Miami)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:01 schreef MlR het volgende:
Ik had ooit een live set van Dj Roog, iets met Summer of Winter.. 1 van die 2.
zoiets is heerlijk om te draaien als je uitgaat, echt 1 van zijn beste sets bijna.. maar ik kan hem gewoon niet meer vinden welke het is
In de titel stond dan ook nog "in ......" en ... is dan een plaats.
Om je nog even te helpen, dat is Höhner met Viva Colonia. In P2P's vaak genoteerd als Hoehner.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Deze een schopje en ik zoek er nog eentje:
Met de carnavaldraaide ze de hele tijd een nummer en dat ging fonetisch zo:
.... ein mal die wieeelaa (?) viiivaaa doolooriiaaa....
Dus
hmm.. klinkt me wel bekend ja!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:13 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Winter Music Conference in Miami? (WMC Miami)
Tik in Google ["summer music conference" miami roog] en je krijgt nul hits.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:56 schreef MlR het volgende:
[..]
hmm.. klinkt me wel bekend ja!
Is daar ook nog een summer versie oid van?
Thanx dat is 'm!! :-)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
George Baker - Little green bag [1969]
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef Fulton het volgende:
dat zijn de Red Hot Chili Peppers, by the way
Dan lijkt het me niet al te moeilijk om het met Google te vinden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:44 schreef Elimination het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikmaar hoor je niet dat het een remix is dan? Die wil ik juist hebben.
Luister om te beginnen de cd "Graceland" even af.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:52 schreef Kinz het volgende:
ik zoek een nummer van Paul Simon. Waarin érg veel gedrumd wordt. Heb ooit een concert op TV gezien waar ze 't met 'n hele afrikaanse percussieband deden. Wie o Wie weet hoe dat nummer heet?
Gokje op Rock With Youquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef satecl het volgende:
ik zoek en nummer en ik denk dta die van micheal jackson is, maar weet neit cker, hij gaat ong zo: I want to feel that, i want to watch you niiiiii
wie weet welk nummer ik bedoel....
Is het niet van Rockwell? Somebody's watching me (Michael Jackson doet de backingvocals.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef satecl het volgende:
ik zoek en nummer en ik denk dta die van micheal jackson is, maar weet neit cker, hij gaat ong zo: I want to feel that, i want to watch you niiiiii
wie weet welk nummer ik bedoel....
Daar staat ie niet op. Geen Paul Simon fans hier die me kunnen helpen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:23 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Luister om te beginnen de cd "Graceland" even af.
Lijkt meer op Don't you (forget about me) van de Simple Minds.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:28 schreef satecl het volgende:
ik zoek nog een nummer, die is als t goed is van U2, dat liedje komt ook voor op de DvD van Bart De Graaff. hij gaat zo iets: He Hee heeee heeeeee [gitaar]
Heel miss weet iemand dit....
en 't was the obivous child.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:35 schreef Kinz het volgende:
[..]
Daar staat ie niet op. Geen Paul Simon fans hier die me kunnen helpen?
Ik probeer nu the rhythm of the saints.
Ze verschillen wel een beetje per afleveringquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:50 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Wie weet hoe dat TE geweldige nummer heet dat bij Jensen's "talkshow" gebruikt wordt onder de filmpjes van twee minuten om iemand aan te kondigen? Wie helpt mij?
"Cecilia" misschien? Lamaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:35 schreef Kinz het volgende:
[..]
Daar staat ie niet op. Geen Paul Simon fans hier die me kunnen helpen?
Ik probeer nu the rhythm of the saints.
Jordan & Baker - Explodequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:49 schreef Flaccid het volgende:
Hallo, ik zoek ook een nummer, maa rik maak het makkelijk, ik heb een fragment. Het zit in het nummer van Rules of a dj van giunzz. Check het fragment hier:
Klik hier
Ik denk dat een beetje dance/trance kenner hem wel weet, het is een rlaxt deuntje, moet m hebbe!
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:20 schreef Borkydude het volgende:
Vannacht hoorde ik een nummer, ging zo van She said hello, hello, hello
Was een beetje een elektronisch deuntje eronder, het zou kunnen dat ie een paar weken geleden Must C was bij MTV
Iemand?
Ik hoor achtereenvolgensquote:Op zondag 5 maart 2006 14:07 schreef iraanse_malloot het volgende:
Ik zoek dit nummer:
http://video.google.com/videoplay?docid=4739230484319336252&q=ronaldo
spoel door naar 1:40 en je hoort een nr met zwaar gedrum, die moet ik hebben, niet de trance achtergrond die je eventjes hoort.
thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |