hmm, jij bedoelt waarschijnlijk Stevie Ann (zo heet ze geloof ik). die is OOK heel relaxed, maar die bedoel ik niet. toch bedankt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat laatst Stevie Dee bij Claudia de Breij was, zou zij het kunnen zijn? Staat me iets van bij...
JAAAAH!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:24 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Het is van Myriam Gaasbeek, en ik dacht dat het nummer God must be Crazy heet, maar dat weet ik niet zeker.
Dank u ... ook bedankt voor het mailtjequote:Op woensdag 1 maart 2006 13:14 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is Solomon Burke die het zingt, tweede nummer van zijn CD "Don't give up on me"
Zeg maar "je" hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:55 schreef Melle12603 het volgende:
[..]
Dank u ... ook bedankt voor het mailtje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
late reactie, maar toch bedankt! tjoeketjakke was het idd (is hel wat anders dan rakketakkequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heet dat niet gewoon Tjoeketjakke van ??? (gebroeders Ko lijkt me een veilige gok)
Dream Warriors - My definition of a boombastic jazz stylequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef wobbel het volgende:
Liedje bij de flashanimatie van http://www.visaversa.be/
Dan zeg ik: Quincy Jones - Soul Bossa Nova, want daar hebben de Dream Warriors het weer van.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:32 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dream Warriors - My definition of a boombastic jazz style
Ik weet dat het in Dj Isaac - Bad dreams zit, misschien een remix van dat nummer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:02 schreef --EmVieDie-- het volgende:
Heej!
Ik ben op zoek naar de titel van een hardstyle achtig nummer met daarin een heel hoog stemmetje. Dat stemmetje lijkt op die van kate bush (wuthering heights), misschien is het hier ook wel een remix van, maar kan niks vinden.
Iemand een idee?
Bedankt!
heb hem al, zelf gevonden uiteindelijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:20 schreef WheelyBoy het volgende:
Ik zoek een nummer, vanochtend gehoord op Radio Veronica om ca. 9.52.
Het nummer wat daarna gedraaid werd was Twilight Zone van de Golden Earing, dit zal jullie misschien niet zoveel zeggen maar wie weet zegt iemand ja dat was dat nummer![]()
Het nummer werd gezongen door een vrouwenstem, en zal een 80' of 90' nummer geweest zijn, in de laatste zinnen van het nummer kwam een aantal keer "It's because of me" of "It's got to be me" voor, temminste daar leek het heel erg op.
Iemand een idee, gok alles mag![]()
Nee, ik bedoelde Charlie Dee.... ach ja....quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:28 schreef DISC0 het volgende:
[..]
hmm, jij bedoelt waarschijnlijk Stevie Ann (zo heet ze geloof ik). die is OOK heel relaxed, maar die bedoel ik niet. toch bedankt.
Jose Gonzales - HeartBeat (zie ook vorige topicsquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:29 schreef heiden6 het volgende:
Ik zoek het nummer uit een reclame van Sony (voor de Sony Bravia), die zonet op Talpa te zien was.
Allemaal balonnen enzo, vast iemand die het kent. Een soft, Engelstalig nummer.
Whehe.quote:
Ik weet helemaal niet waar 't over gaat, lette alleen op de tekst om hier een duidelijke vraag te kunnen stellen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Whehe.Tsja, de kracht van een goede commercial...
Ze zullen er bij Sony om in hun handjes klappen.
De volgende keer toch maar eens aandachtig kijken, want het is een van de mooiste (en simpelste) reclamefilmpjes die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:51 schreef heiden6 het volgende:
Ik weet helemaal niet waar 't over gaat, lette alleen op de tekst om hier een duidelijke vraag te kunnen stellen.
Maar 't zal wel een mooie reclame zijn. Het is wel leuk voor een artiest, zo'n springplankje.
Ik ontdekte Gabriel Rios ook pas na een reclame (en een tip van een vriendin).
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:53 schreef Trancelocator het volgende:
Weet iemand trouwens van wie dat liedje is van die nieuwe Sony-reclame? Voor Bravia monitors of zoiets. Er komen heel veel stuiterballen in voor. Iemand?
Zoek Broad Daylight, en het album Ghostboy.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
De volgende keer toch maar eens aandachtig kijken, want het is een van de mooiste (en simpelste) reclamefilmpjes die ik ooit heb gezien.
Gabriel Rios ken ik niet. Zal morgen zijn naam eens intikken, als ik toch op LimeWire zit.![]()
Hartelijk dank, uit de grond van mijn hart.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef Trancelocator het volgende:
Ik was trouwens degene die dat nummer had opgezocht in het vorige topic, maar ik heb nooit een reactie daarop gehad...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
José González - Heartbeats
http://www.ster.nl/ster?nav=rdokLsHCjEtCeDnDCwbE
Okay, boodschap begrepen, en bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:56 schreef heiden6 het volgende:
Zoek Broad Daylight, en het album Ghostboy.
Ga naar de FRS want ik mag niet zeggen waar het goedkoper kan.
Osdorp Posse - Ondergronds verzetquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:14 schreef BillyOcean het volgende:
Ik hoorde laatst dat er een nummer zou zijnw aarin een sample van "Soldaat van oranje" is gebruikt... Weet iemand hoe dat numer heet en wat de titel is...?
Weet iemand trouwens van wie dat liedje is van die nieuwe Sony-reclame? Voor Bravia monitors of zoiets. Er komen heel veel stuiterballen in voor. Iemand?
Ja, da's Stuiterballen 'R' Us, Ltdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:15 schreef cafca het volgende:
Ik zoek een reclame met het nummer Heartbeats van Jose Gonzales erin...iemand?
Liset Alea met No sleepquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:26 schreef TimoBasso het volgende:
Help me out dudes
Ik zoek een dans nummer van een recente Cubaanse artieste met de tekst "I don't sleep till ?.. "
Het was redelijk hitje eind 2005.
thanks
Thanksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Liset Alea met No sleep
denk ik dat je bedoeld
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:13 schreef Koewam het volgende:
Hai.
Het achtergrond muziekje bij de reclame "Romantische komedies op RTL".
Het is een top40 nummer denkNaha-ha-ha-ha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |