Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
enquote:Weet iemand hoe die muziek heet dat ze gebruiken bij Eurogoals op Eurosport, en dan bij dat stuk Technique Behind the Goal, waar ze zo computergeanimeerd een goal laten zien. Het is een beetje zo'n elektronische deun.
quote:Ik zoek een techno/trance nummer wat ik vaak in de oostenrijkse discotheek hoorde. Zat een lekkere beat in de een aantal gasten meedeunde, het meegedeunde ritme ging zo:
BOEMPAUW BASSAKABASSA
iemand?
Deze een schopje en ik zoek er nog eentje:quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Een stukje uit malcolm in the middle:
Klikklik
Ik zoek dus het klassieke muziekrideltje. Waar komt het uit ?
Van Morrison - fast trainquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Melle12603 het volgende:
Enig idee hoe dit nummer heet: KLIK
Gedraaid tijdens de ploegenachtervolging schaatsen nederland op NOS.
Het is iets met best train, maar kon het niet vinden op google.
Heet dat niet gewoon Tjoeketjakke van ??? (gebroeders Ko lijkt me een veilige gokquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:27 schreef XQZ-me het volgende:
Ben opzoek naar een 'carnavals'nummer: Hoort zo'n dansje bij van linkerhand naar voren rechterhand naar voren....duim omhoog en '.......' (iets van rakketakke)
iemand enige idee wat ik bedoel?
Everlast - Goodbyequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef SpyEye het volgende:
hoe heet >dit< nummer?
het is een carnavals liedje dus hij is origineel niet op piano (sorry voor de slechte sample)
SpyEye
Hmm bedankt.. m'n pa was er naar op zoek,, heb hem laten zien,,, hij heeft namelijk de cd down the road zelf.. maar de stem komt toch niet precies overeen.. maybe dat dit de live versie is ofzoquote:
Led Zeppelin - Kashmirquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:24 schreef Borkydude het volgende:
Wie weet de originele versie van Come With Me van (P) Diddy. Een of andere rockband geloof ik.
Dandy Warhols - Bohemian Like You?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:57 schreef thettes het volgende:
Ik zag vandaag een piepklein stukje op mtv over premieres en hun rode lopers, daarbij was een introotje van een heel pakkend liedje dat ik niet weet. De omschrijving:
-Introotje heeft alleen (redelijk lage stem) oohow en dan gitaar (van hoog naar laag een riedeltje) en dat herhaalt zich tweemaal.
-Het nummer is van na 2000 voor zover ik weet, echt wel aardig bekend geworden. Ik zocht al richting the strokes of hives, want zo'n toontje heeft het (maar was het niet voor zover ik weet).
Erg vage omschrijving, maar meer kan ik er niet van maken
I Monster - Daydream In Bluequote:Op woensdag 1 maart 2006 01:01 schreef Ludacris het volgende:
De reclame van 1 of andere lelijke auto. Met oa. een austronaut erin en een cowboy. Ik vermoed dat het liedje daydreams heet. Maar van wie is het?
helaas niet, wel in die stijl een beetjequote:Op woensdag 1 maart 2006 08:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dandy Warhols - Bohemian Like You?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Thomas__Acda het volgende:
Liedje in 'het Shcnitzelparadijs'. Met oa de tekst:
'You made me feel, so real,like an angel'
En deze zin kwam geregeld voor
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Melle12603 het volgende:
Enig idee hoe dit nummer heet: KLIK
Gedraaid tijdens de ploegenachtervolging schaatsen nederland op NOS.
Het is iets met best train, maar kon het niet vinden op google.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:21 schreef Curiosity het volgende:
Van Morrison - fast train
Dat is Solomon Burke die het zingt, tweede nummer van zijn CD "Don't give up on me"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:16 schreef Melle12603 het volgende:
Hmm bedankt.. m'n pa was er naar op zoek,, heb hem laten zien,,, hij heeft namelijk de cd down the road zelf.. maar de stem komt toch niet precies overeen.. maybe dat dit de live versie is ofzo
Het nummer is van Roger Sanchez, alleen de titel weet ik niet meer zeker. "Another chance" geloof ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:58 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zoek een nummer, het is een club achtig nummer, in de clip zit een meisje die een ''nep'' hart draagt waarmee ze rond loopt in een stad.
Ja die is het! Thanks manquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het nummer is van Roger Sanchez, alleen de titel weet ik niet meer zeker. "Another chance" geloof ik.
Kom op mensen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Dutch_Ivanhoe het volgende:
Ik zoek al maanden de titel van een bepaald nummer.
Weet alleen nog hoe de clip eruit zag.
Het is een ietwat trance nummer en heel de clip lang zie je een man die een beetje wazig op een strand aan het dansen is.
Hulde aan de persoon die dit weet.
Greetz.
Ik had je post helemaal over het hoofd gezien!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:10 schreef Dutch_Ivanhoe het volgende:
[..]
Kom op mensen.
Een zin die vaak terugkomt is "I don`t care what people say".
Hoop dat dit helpt.
Helemaal top. Thnx a lot !quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik had je post helemaal over het hoofd gezien!Terwijl ik hem wel weet namelijk "D-Note - Shed My Skin"
En je hint was fout.(I don't mind......)
*edit: De versie uit de clip is "D Note - Shed My Skin (Mr Sam's One Night In San Francisco remix)"
JX - You belong to me [1995]quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef WheeleE het volgende:
Ik zoek een soort van housenummer van ergens halverwege jaren 90, misschien 96/97. Het refrein is ongeveer "You Belong To Me", meerdere keren achter elkaar. Het wordt gezongen door een dame.
Nog een stukje uit het refrein: " ? ? ? ? you've never seen"
Vaag, maar that's all..
quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:38 schreef Willow1 het volgende:
Ik ben op zoek naar de songtekst van boyzone - no matter, ik bedoel dus NIET no matter what.
No matter is de 2de track op de single van boyzone - as long as you love me.
Ik kan het liedje nergens vinden. Ik ben eveneens ook op zoek naar de mp3 ergens op het net, ik zoek al sinds gisteren maar tevergeefs... Ik hoop dat iemand me kan helpen?
Alvast bedankt![]()
Is dit 'm misschien?quote:I saw a tear in your eye
How could I be so glad
To let you walk right out of my life
Just watch you break down and cry
(But now it's time)
Now it's time
To let you know
What's on my mind
That I
I never knew love like this
But no one will ever love you more
I promise you this
Oh...
No matter what comes my way
No matter what else may change
Nothing will change
The way I feel
My love for you
Is neverending
And no matter what
I'll never stop loving you
I know that I need to try
To realise what I was doing
To let you run and let you hide
I got this fear deep inside
Without you my life's not worth living
It's in my arms that you belong
And now...
I know I understand
What we have now complete
You're my everything I need
And you
[CHORUS]
It's only you yeah
Who turned my darkness into light
Who made my day ran smooth
(Give me strength)
Give me strength to carry on
(Give me hope)
Give me hope when all is gone
No matter what
I'm gonna give you love
'Cos baby I will never stop loving you
yeah it's you
No matter what else may change
Nothing will change
The way I feel
My love for you
Is neverending
And no matter what
I'll never stop
No matter what else may change..
Rogier van Otterloo - Soldaat van Oranjequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe heet dat liedje uit die reclames van NOC*NSF, van het HHH, Ard Schenk enzo?
Ik meen me te herinneren dat laatst Stevie Dee bij Claudia de Breij was, zou zij het kunnen zijn? Staat me iets van bij...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:35 schreef DISC0 het volgende:
Ik zag laatst op teevee een stukje van een Nederlandse Norah Jones-achtige zangeres, en het ging over de film "Ik omhels je met duizend armen". Ik vermoed dat zij een nummer op de soundtrack speelt, maar dat weet ik niet zeker.
Praat ik onzin of weet iemand over wie ik het heb? Ik kan het nergens vinden.
Tja, als je de soundtrack bekijkt, zie je (naast de score van Randy Newman) alleen maar Time Of The Season van The Zombies staan. Bedoel je die?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Koepert het volgende:
Na een eindeloze rij TVP's zoek ik ook weer ns wat; In de Film AWAKENINGS gaan de doktoren op zoek naar muziek die de patienten raakt; ze laat bewegen. Nou zijn ze het langste bezig om muziek voor ''Bert'' te zoeken (die roodharige man) uiteindelijk vinden ze dat nummer/die muziek.
Welk nummer spelen ze dan? Het ligt op het puntje van mijn tong en klinkt een beetje als Jimi Hendrix
Iemand die het weet?
Het klonk dus niet alleen als Jimi Hendrix ; het was Jimi Hendrix - Purple Hazequote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Koepert het volgende:
Na een eindeloze rij TVP's zoek ik ook weer ns wat; In de Film AWAKENINGS gaan de doktoren op zoek naar muziek die de patienten raakt; ze laat bewegen. Nou zijn ze het langste bezig om muziek voor ''Bert'' te zoeken (die roodharige man) uiteindelijk vinden ze dat nummer/die muziek.
Welk nummer spelen ze dan? Het ligt op het puntje van mijn tong en klinkt een beetje als Jimi Hendrix
Iemand die het weet?
Het is van Myriam Gaasbeek, en ik dacht dat het nummer God must be Crazy heet, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:35 schreef DISC0 het volgende:
Ik zag laatst op teevee een stukje van een Nederlandse Norah Jones-achtige zangeres, en het ging over de film "Ik omhels je met duizend armen". Ik vermoed dat zij een nummer op de soundtrack speelt, maar dat weet ik niet zeker.
Praat ik onzin of weet iemand over wie ik het heb? Ik kan het nergens vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |