That's it, nooit gedacht dat dat van de Vengaboys was. Bedankt in ieder gevalquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt "Brazil" van The Ritchie Family geloof ik (er is ook versie van The Vengaboys: To Brazil)
Het is trouwens niet Carillio van Samba de Janeiro, maar Belliniquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Joncho het volgende:
Om dan nog maar een verzoekje te plaatsen, in de stijl van Carillio - Samba de Janeiro herinner ik me nog zo'n 'Zuid-Amerikaans Carnavals' nummer.
Het gaat ongeveer als:
Que Siiiiiii...Lalalalalalaaaaaaaaa, gezongen door meerdere personen.
Ik hoop dat iemand het begrijpt, nu ik het zo teruglees snap ik het zelf al bijna niet meer.
Dank Uquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ceasars - Jerk it out [2005]
Ook gebruikt in Peugeot-reclame
Volgens mij was de soundtrack van het WK ´98 van Carnaval de Paris, of zo heette het nummer, kan ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is trouwens niet Carillio van Samba de Janeiro, maar Bellini
Dat nummer dat jij zoekt is Brazil (geen Que Siiii, maar Braziiiil) en het was de soundtrack van het WK (of EK?) in Frankrijk, maar ik kan niet meer vinden van wie die is.
Mano Negra - King Kong 5quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:14 schreef Dandilion het volgende:
op de fiets naar huis zat dit nummer in me hoofd:
"beat beat beat of drum drum kicking to head head like a gong gong"
Gezongen door een man uit jaren 80 ???
bedankt!
Als Carillio - Samba de Janeiro carnaval muziek is, dan was het niet degene die ik zocht trouwens..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Joncho het volgende:
Om dan nog maar een verzoekje te plaatsen, in de stijl van Carillio - Samba de Janeiro herinner ik me nog zo'n 'Zuid-Amerikaans Carnavals' nummer.
Het gaat ongeveer als:
Que Siiiiiii...Lalalalalalaaaaaaaaa, gezongen door meerdere personen.
Ik hoop dat iemand het begrijpt, nu ik het zo teruglees snap ik het zelf al bijna niet meer.
Road Trippin' ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:17 schreef XQZ-me het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer van de red hot chilli peppers.
Ik zag de clip op televisie...zitten ze in een kamer (beetje herfstkleurig)..met een gitaar. Het is een vrij rustig nummer, en ik kan maar niet op de titel komen.
Wie helpt me?
Komt me idd bekend voor. Doet me denken aan Alanis Morrisette. Nummer zal wel pray hetenquote:Op donderdag 9 maart 2006 03:35 schreef Kluupkluup het volgende:
Je hebt soms van die liedjes die je om de paar maand eens op de radio voorbij hoort komen of op tv hoort. Alleen de titel of artiest wordt niet genoemd. Zo had ik dat met het volgende nummer. Maar toen kwam ik met een geniale ingeving: Ik maak er een filmpje van en post deze op fok!
Nu zien jullie een stukje Curaçao (niks bijzonders trouwens --> industrieterrein), maar het gaat mij dus om het nummer dat op de radio was..
KLIK
nee dis massive attack - teardrop..... briljante videeo ook en idd heel erg lekker nummerquote:Je hebt soms van die liedjes die je om de paar maand eens op de radio voorbij hoort komen of op tv hoort. Alleen de titel of artiest wordt niet genoemd. Zo had ik dat met het volgende nummer. Maar toen kwam ik met een geniale ingeving: Ik maak er een filmpje van en post deze op fok!
Nu zien jullie een stukje Curaçao (niks bijzonders trouwens --> industrieterrein), maar het gaat mij dus om het nummer dat op de radio was..
Nee, het is waarschijnlijk Bellini - Samba de Janeiroquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als Carillio - Samba de Janeiro carnaval muziek is, dan was het niet degene die ik zocht trouwens..
Pennywise - Bro Hymnquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Verstreujem het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje wat iedereen kent. het is een beetje rock, maar het belangrijkste wat er in voorkomt is: oooohhh, oh oh ooooohhh, jooooooohhh, ooohh, oh oh oooohhh
Ik hoop dat het duidelijk voor iedereen is
oja, de raggende manne hebben dit volgens mij ook gedaan, maar van hen kan ik niets vinden.
Bedankt!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:43 schreef jerver73 het volgende:
[..]
nee dis massive attack - teardrop..... briljante videeo ook en idd heel erg lekker nummer
Is van Myriam Gaasbeek.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef PAA-053 het volgende:
En ook zoek ik een nummer, gezongen door een vrouw (beetje Norah Jones-alike), dat ik gisteren in 'The Making of Ik omhels je met 1000 armen' zag.
Tekst:
"Lights out it's friday"
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:58 schreef k-Rin het volgende:
http://content.ytmnd.com/(...)d03cf383e0d6a477.mp3
Hoe heet dit nummer?
Als dat liedje begint moet ik altijd denken aan Alizee ofzo. Ici Pathi ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:16 schreef melismay het volgende:
Weet iemand toevallig waar dat sampletje van is wat in Beep van de Pussy Cat Dolls wordt gebruikt?
Het is volgens mij al een veel ouder nummer... ik weet het nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:21 schreef Impry het volgende:
[..]
Als dat liedje begint moet ik altijd denken aan Alizee ofzo. Ici Pathi ofzoWeet niet hoe je het typt.
Zat net ELO te luisteren (toeval bestaat niet) en herkende toen ook een beetje de stijl.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is volgens mij al een veel ouder nummer... ik weet het nietEn ik ben er nu al een week over aan het denken
Electric Light Orchestra's - Evil womenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:21 schreef Impry het volgende:
[..]
Als dat liedje begint moet ik altijd denken aan Alizee ofzo. Ici Pathi ofzoWeet niet hoe je het typt.
The Tramps - Rubberband ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Borkydude het volgende:
Weet iemand welke sample is gebruikt bij Hate It Or Love It van The Game?
Volgens mij is die nog in dit topic langs gekomen. Moet je maar even zoeken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef Elvi het volgende:
Ik zoek een remix van de Lingo-geluiden. (ik ben een nerd:sue me) Is tzelfde idee als die bubbling MSN-mix,maar dan met Lingo en n vette beat
Ik kan niet vinden waar ik m kan downloaden
Ik dacht dus dat dat n heel nummer was. Dit was de beat die ik zochtquote:Op maandag 6 maart 2006 19:09 schreef Kinz het volgende:
Een nieuwe van mijn kant!
een aantal klasgenoten van me hebben een beltoon. Die deuntjes van Lingo, daar is dan een melodietje mee gemaakt. En even later wordt er een lompe beat onder geknalt.
Ik zat eerst te denken aan Magoon met Plingo. Maar dat is hem geloof ik niet. Heeft iemand een idee?
Hier de MP3. Is 't gewoon gemixt door een of andere ringtone freak, of is 't echt een track?
http://members.home.nl/buxx/lingo.mp3
Beastie Boys - Intergalacticquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:23 schreef Sledgie het volgende:
Vrij oud nummer, ik kan mij alleen nog de clip herrineren. Het gaat over een gevecht tussen twee robots, allemaal zeer amateuristisch maar dat was ook de opzet. Tussen het gevecht door zie je drie mannen rappen die één voor één naar de camera toespringen terwijl de andere twee ernaast lopen. Beetje in de muziekstijl van bomfunk mc, maar dan met korte zinnen. Deze band/rapgroep heeft een tijdje terug nog een nummer uitgebracht, maar is nooit zo bekend geworden als dat nummer destijds.
Deadly Force - The Last Resortquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:46 schreef simplysep het volgende:
Hey allemaal,
Ik heb gisteren de film rules of engagement gezien. Daar komen wat stukjes tekst in voor die ik ook ooit in een trance/hardcore liedje heb gehoord. Namelijk: they were killing my marines & waste the motherfuckers. Al googelend kom ik er niet uit, maar van welke artiest is dit liedje en hoe heet dit liedje? Iemand???
thanks
Sep
ik heb 'm al gevonden mew - specialquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:15 schreef roze-meisje het volgende:
ik zoek een liedje dat ik hoorde bij brand new op mtv, was een beetje rock-achtig, de titel was volgens mij special, ging zo: you're special.... rest weet ik niet meer![]()
de zanger had een beetje halflang blond haar
bandje is volgens mij niet zo heel bekend nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |