Goed werk van Sony in ieder geval. Het is een prachtige commercial.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:45 schreef schaap001 het volgende:
[..]
't was maar een geintje: het viel me op dat dat nummer al 500 keer is gevraagd en mensen blijven netjes antwoord geven en andere mensen blijven het ook gewoon weer opnieuw vragen....
maar toch bedankt![]()
Dat zeker !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Goed werk van Sony in ieder geval. Het is een prachtige commercial.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Kan dit nummer niet in de OP?
Jose Gonzales - Heartbeats is pas een keer of 500 gevraagd......
Die is ook al eerder gevraagd. Beyonce - Check On itquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef Fonz het volgende:
in de trailer van pink panther the movie zit een nummer
wie kan mij helpen?
Dat valt best meequote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is het niet Troel, het is iets wat iedereen in elkaar kan zetten![]()
Nogmaals?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een paar keer op The Box heb gezien. Het is van een Braziliaanse groep, r&b achtig, opgenomen in Rio de Janeiro (duidelijk te zien)..
Iemand?
Hij is op deze pagina al eens beantwoord, het is waarschijnlijk Carillio - Samba de Janeiroquote:
Ik ga ff kijkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hij is op deze pagina al eens beantwoord, het is waarschijnlijk Carillio - Samba de Janeiro
Volgens mij bedoel je Solo, de cd heet solopeople.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef Dandilion het volgende:
NOGMAALS:
ik zoek: nederlandse zanger/bandje, heeft witte cd met hoofden erop uitgebracht,
HIJ was te gast bij het programma waar "cafe de wereld" in voor komt, pas geleden nog samen met een dj van 3fm.
alvast bedankt.
het is hem niet...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die is ook al eerder gevraagd. Beyonce - Check On it
Ceasars - Jerk it out [2005]quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:45 schreef Fonz het volgende:
[..]
het is hem niet...
ik zoek het nummer in de trailer van pink panther the movie
o.a. hier te bekijken/luisteren: http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=1929&bios_id=8
jodi bernal - que si que non.... (oid...)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Joncho het volgende:
Om dan nog maar een verzoekje te plaatsen, in de stijl van Carillio - Samba de Janeiro herinner ik me nog zo'n 'Zuid-Amerikaans Carnavals' nummer.
Het gaat ongeveer als:
Que Siiiiiii...Lalalalalalaaaaaaaaa, gezongen door meerdere personen.
Ik hoop dat iemand het begrijpt, nu ik het zo teruglees snap ik het zelf al bijna niet meer.
Ik denk dat je bedoelt "Brazil" van The Ritchie Family geloof ik (er is ook versie van The Vengaboys: To Brazil)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Joncho het volgende:
Om dan nog maar een verzoekje te plaatsen, in de stijl van Carillio - Samba de Janeiro herinner ik me nog zo'n 'Zuid-Amerikaans Carnavals' nummer.
Het gaat ongeveer als:
Que Siiiiiii...Lalalalalalaaaaaaaaa, gezongen door meerdere personen.
Ik hoop dat iemand het begrijpt, nu ik het zo teruglees snap ik het zelf al bijna niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |