Volgens mij bedoel je Solo, de cd heet solopeople.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef Dandilion het volgende:
NOGMAALS:
ik zoek: nederlandse zanger/bandje, heeft witte cd met hoofden erop uitgebracht,
HIJ was te gast bij het programma waar "cafe de wereld" in voor komt, pas geleden nog samen met een dj van 3fm.
alvast bedankt.
het is hem niet...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die is ook al eerder gevraagd. Beyonce - Check On it
Ceasars - Jerk it out [2005]quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:45 schreef Fonz het volgende:
[..]
het is hem niet...
ik zoek het nummer in de trailer van pink panther the movie
o.a. hier te bekijken/luisteren: http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=1929&bios_id=8
jodi bernal - que si que non.... (oid...)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Joncho het volgende:
Om dan nog maar een verzoekje te plaatsen, in de stijl van Carillio - Samba de Janeiro herinner ik me nog zo'n 'Zuid-Amerikaans Carnavals' nummer.
Het gaat ongeveer als:
Que Siiiiiii...Lalalalalalaaaaaaaaa, gezongen door meerdere personen.
Ik hoop dat iemand het begrijpt, nu ik het zo teruglees snap ik het zelf al bijna niet meer.
Ik denk dat je bedoelt "Brazil" van The Ritchie Family geloof ik (er is ook versie van The Vengaboys: To Brazil)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Joncho het volgende:
Om dan nog maar een verzoekje te plaatsen, in de stijl van Carillio - Samba de Janeiro herinner ik me nog zo'n 'Zuid-Amerikaans Carnavals' nummer.
Het gaat ongeveer als:
Ik hoop dat iemand het begrijpt, nu ik het zo teruglees snap ik het zelf al bijna niet meer.
That's it, nooit gedacht dat dat van de Vengaboys was. Bedankt in ieder gevalquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt "Brazil" van The Ritchie Family geloof ik (er is ook versie van The Vengaboys: To Brazil)
Het is trouwens niet Carillio van Samba de Janeiro, maar Belliniquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Joncho het volgende:
Het gaat ongeveer als:
Dank Uquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ceasars - Jerk it out [2005]
Ook gebruikt in Peugeot-reclame
Volgens mij was de soundtrack van het WK ´98 van Carnaval de Paris, of zo heette het nummer, kan ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is trouwens niet Carillio van Samba de Janeiro, maar Bellini
Dat nummer dat jij zoekt is Brazil (geen Que Siiii, maar Braziiiil) en het was de soundtrack van het WK (of EK?) in Frankrijk, maar ik kan niet meer vinden van wie die is.
Mano Negra - King Kong 5quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:14 schreef Dandilion het volgende:
op de fiets naar huis zat dit nummer in me hoofd:
"beat beat beat of drum drum kicking to head head like a gong gong"
Gezongen door een man uit jaren 80 ???
bedankt!
Als Carillio - Samba de Janeiro carnaval muziek is, dan was het niet degene die ik zocht trouwens..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Joncho het volgende:
Het gaat ongeveer als:
Road Trippin' ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:17 schreef XQZ-me het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer van de red hot chilli peppers.
Ik zag de clip op televisie...zitten ze in een kamer (beetje herfstkleurig)..met een gitaar. Het is een vrij rustig nummer, en ik kan maar niet op de titel komen.
Wie helpt me?
Komt me idd bekend voor. Doet me denken aan Alanis Morrisette. Nummer zal wel pray hetenquote:Op donderdag 9 maart 2006 03:35 schreef Kluupkluup het volgende:
Je hebt soms van die liedjes die je om de paar maand eens op de radio voorbij hoort komen of op tv hoort. Alleen de titel of artiest wordt niet genoemd. Zo had ik dat met het volgende nummer. Maar toen kwam ik met een geniale ingeving: Ik maak er een filmpje van en post deze op fok!
Nu zien jullie een stukje Curaçao (niks bijzonders trouwens --> industrieterrein), maar het gaat mij dus om het nummer dat op de radio was..
KLIK
nee dis massive attack - teardrop..... briljante videeo ook en idd heel erg lekker nummerquote:Je hebt soms van die liedjes die je om de paar maand eens op de radio voorbij hoort komen of op tv hoort. Alleen de titel of artiest wordt niet genoemd. Zo had ik dat met het volgende nummer. Maar toen kwam ik met een geniale ingeving: Ik maak er een filmpje van en post deze op fok!
Nu zien jullie een stukje Curaçao (niks bijzonders trouwens --> industrieterrein), maar het gaat mij dus om het nummer dat op de radio was..
Nee, het is waarschijnlijk Bellini - Samba de Janeiroquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als Carillio - Samba de Janeiro carnaval muziek is, dan was het niet degene die ik zocht trouwens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |