Aangepastquote:Op zondag 26 februari 2006 21:13 schreef Hopey het volgende:
Ah, blij dat mijn teksten zo gewaardeerd wordtAl ben ik OP Oma ipv opa
You are never to old for anime!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef SIGMA-X10 het volgende:
Vroeger veel anime gezien zoals klassiekers als: Akira (duh), Dominion Tank Police, Urotsukidoji (schrijf ik dat goed), Fist of the Northstar, Golden Boy, Appleseed, Ninja Scroll etc. etc. Maar tegenwoordig moet ik echt in de stemming zijn om een anime te kijken. Zal wel aan mijn leeftijd liggen
Te oud? Dat denk ik ook niet maar op de een of andere manier vind ik het minder leuk dan vroeger..oh well..quote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef Orealo het volgende:
[..]
You are never to old for anime!
Golden boydie's cool eh?
Nouja, het is een soort combinatie van "hallo" en "pardon". Het wordt inderdaad voornamelijk gebruikt om de telefoon op te nemen, maar bijvoorbeeld eventueel ook als je iemand aanspreekt op straat (alhoewel ik dit dan weer niet helemaal zeker weet).quote:Moshi Moshi = picking up the phone
quote:Moshi Moshi: Moshi Moshi is hello, on the phone. If you're not on the phone, then go for konnichiwa. [QUICK FACT] Moshi moshi was originally used as a general greeting to make sure a person wasn't a kitsune (a kind of shape-shifting fox demon), as it was believed that kitsune couldn't say "moshi moshi." Now it's only used on the phone.
Zegt me nu vrij weinig, maar in de verte.. als je iets meer informatie hebt weet ik misschien ietsquote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef ARKON het volgende:
Weet trowuens de anime aan de hand van deze beschrijving:
Een of andere jongen met een beest op zijn schouder dat muntjes slikt om vervolgens robots op te roepen. later in de serie schijnt het zo te zijn dat de slechterik zijn broer/tweeling broer is ofzo en hebben samen de uber slechterik verslagen. het gaat mij vooral om de mecha's / robots die in die serie voorkomen.
keek deze anime rond 92/93/94 ofzo.. als ik nog wat meer weet zal ik het hier posten maar ik zoek deze serie al een tijdje.
<< Mecha freak.
Ik doe meequote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef Jor-an het volgende:
Je kan hier gewoon de hele serie .hack//SIGN met box en extra's winnen! Vragen zijn makkelijk op het internet terug te vinden
Ik heb ook maar even meegedaanquote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef Jor-an het volgende:
Je kan hier gewoon de hele serie .hack//SIGN met box en extra's winnen! Vragen zijn makkelijk op het internet terug te vinden
Dat laatste doet mij denken aan de 2de wereldoorlog waar "verdachten" getest werden door ze scheveningen uit te laten spreken.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja, het is een soort combinatie van "hallo" en "pardon". Het wordt inderdaad voornamelijk gebruikt om de telefoon op te nemen, maar bijvoorbeeld eventueel ook als je iemand aanspreekt op straat (alhoewel ik dit dan weer niet helemaal zeker weet).
[..]
http://rd-manga.kylosa.com/index.php?Key=Dictionary
Azumanga Daioh! (alhoewel dat echt puur op comedy is gebaseerd). Green Green is opzich ook wel vermakelijk, alleen zit er wel veel ecchi in. Love Hina heb ik helaas (nog) niet gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef H4ze het volgende:
Ik heb paar dagen terug de laatste episodes van Great Teacher Onizuka gekeken. Zaten momenten tussen dat ik echt helemaal dubbel lach om de grappige stukjes. Verder af en toe ietjes teveel drama, maar goed.
Ik vroeg me nu af of jullie nog series weten in de trant van GTO. Dus schoollife dingetjes enzo. Vooral komische series, niet zoiets als Peach Girl ofzo![]()
Zelfs 2 dames volgens mij, Hopey en ikquote:Op zondag 26 februari 2006 22:49 schreef Zeurberus het volgende:
woei , deel 8
Wederom een nette OP
WTF hebben we hier een dame die anime kijkt.
Zeldzaam ras is dat![]()
![]()
Dit weekend helemaal geen tijd/zin gehad om iets te kijken en met de verkoudheid en gaarheid van gister avond/nacht/ochtend komt er vandaag ook nie veel meer van ben ik bang.
Ik begin te falen als anime-kijker![]()
Ja ik had al op animenfo gekeken, maar goed das zo'n waslijst dan gelijk. Love Hina schoot me zojuist ook te binnen, binnenkort ff wat dvd's van een maat lenen. Green Green ken ik niet, maar ik zal es kijken. Van azumanga daioh heb ik ooit wat eps van usenet afgeplukt en die liggen ergens gebrand op dvd. Wist alleen niet dat die serie ook over schoollife ging.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Azumanga Daioh! (alhoewel dat echt puur op comedy is gebaseerd). Green Green is opzich ook wel vermakelijk, alleen zit er wel veel ecchi in. Love Hina heb ik helaas (nog) niet gezien, maar dat schijnt dus ook een klassieker te zijn. verder kan je natuurlijk de uitgebreide zoekfunctie gebruiken van www.animenfo.com .
Ehm niet zo veelquote:Op zondag 26 februari 2006 22:59 schreef Zeurberus het volgende:
2 zelfs
Het word met de dag leuker hier![]()
edit : Wat is het nut van een fotoboek als er geen foto's instaan![]()
![]()
Golden Boy was mijn eerste anime serie en hij is lachenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef SIGMA-X10 het volgende:
Vroeger veel anime gezien zoals klassiekers als: Akira (duh), Dominion Tank Police, Urotsukidoji (schrijf ik dat goed), Fist of the Northstar, Golden Boy, Appleseed, Ninja Scroll etc. etc. Maar tegenwoordig moet ik echt in de stemming zijn om een anime te kijken. Zal wel aan mijn leeftijd liggen
helemaal mee eens. De amerikaanse voice actor van Kintaro Oe is werkelijk geniaal en om de 5 seconden lig je weer dubbel van die gastquote:Op zondag 26 februari 2006 23:15 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Golden Boy was mijn eerste anime serie en hij is lachen
Deze serie moet je gewoon in het Engels kijken![]()
Fotoboek icoontje staat er gewoon stoer bij.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ehm niet zo veel![]()
Er hebben wel ooit foto's gestaan trouwens, maar die vond ik dom en heb ik verwijderd![]()
Niet gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef Jor-an het volgende:
tentje slapen was juist lache
iemand nog wat op de afgelopen abunai 2e handse dingen gekocht bij de bring 'n buy? (helemaal achteraan in de deallerroom was dat)
Abunai is geweldigquote:Op zondag 26 februari 2006 22:50 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat laatste doet mij denken aan de 2de wereldoorlog waar "verdachten" getest werden door ze scheveningen uit te laten spreken.
Trouwens waar dienen die usericons voor in de OP?
Is dat gewoon om aan te geven wie er allemaal animefans zijn en hier regelmatig posten?
Ik zit er aan te denken om eens naar zo'n anime beurs te gaan, waarschijnlijk abunai dan...
Lijkt mij wel leuk om eens zoiets mee te maken.
Mailen iddquote:Op maandag 27 februari 2006 00:13 schreef outcast_within het volgende:
Notice van Moderator : Geen links naar download sites!
Maar PM'en kan altijd ^-^
Zorg je goed voor mij kindje?![]()
Idd, die manga gaat veel dieper en langer van stof (ook leuker imo).quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
mmm Ichigo 100% is grappig ja maar eik moet je gewoon de manga ervan lezen want de anime is nog geeneens 10% van het verhaal wat de manga wel heeft
Ik heb niet dat idee dat er "rare" mensen lopen hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Abunai is geweldig
Ik blijf hetzeggen, maar er lopen geen 'rare' mensen op een conventie rond, dat creeert een hele coole sfeer die iedere animefan moet meemaken
Waarschijnlijk ben ik dit jaar wel op abunai, even met vrienden besprekenhet is in october, dus we hebben sowieso nog even de tijd
Ja natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 01:31 schreef Zeurberus het volgende:
Is dat abunai ook een beetje leuk als je wel anime fan bent maar te gierig bent om anime dingen te kopen?![]()
Ik hoef namelijk niet perse alle beeldjes van een serie te hebben of iets in die richting
Crapquote:Op maandag 27 februari 2006 03:13 schreef Orealo het volgende:
Ik heb net Grave of the Fireflies gezien, mijn god wat een mooie film![]()
Wat is oorlog toch een kut uitvinding, geweld met geweld bestrijden, vuur op vuur gooien.
Vechten voor vrede bestaat niet.![]()
Maar ik ben bang dat het meerendeel van de idiote bevolking te godvergeten dom is om dat te bedenken, oorlog lost niks op.
Maar ik ga slapen voordat ik tever doordrijf, nachtgedachtes
Trusten
hmm, toch maar eens een nummer kopen van dat blad.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:50 schreef Jor-an het volgende:
er staat een leuk artikel over genshiken in de nieuwe aniway die over een paar dagen te koop is. Erg leuk artikel is het
Ik denk niet dat ie overal te koop is, abonoment kost 2 tientjes per jaar oid.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:09 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
hmm, toch maar eens een nummer kopen van dat blad.
Is dat blad trouwens gewoon verkrijgbaar bij de kiosk en dergelijke zaken of moet je daarvoor naar zo'n speciale animewinkel oid.
Verder ook enkele muziekwinkels... ( Fame, Boudisque ) en sinds kort ook de AKO enzo geloof ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:11 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie overal te koop is, abonoment kost 2 tientjes per jaar oid.
Voor 't losse blad weet ik eigenlijk maar 1 verkooppunt, Piet snot in utrecht
HIj is tof he! Ik heb overigens weer een tip gekregen van een paar anime-vriendjes van me, Eureka Seven, schijnt vet leuk te zijn. Het is wel een mecha serie, maar de mechagedeelte speelt maar een kleine rol. Maar heb amper tijdquote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef Qunix het volgende:
Jeuj deeltje 8
Ik heb nu Noein gekeken tot ep 16 van Shinsen en is een toffe serie!
Kijk ecchi joh!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:59 schreef Zeurberus het volgende:
2 zelfs
Het word met de dag leuker hier![]()
edit : Wat is het nut van een fotoboek als er geen foto's instaan![]()
![]()
Als je bekend bent in Amsterdam: American Bookstore, einde kalverstraat.. bovenste verdieping, vind je ook een hele grote assortiment manga en ook wat anime magezines.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:45 schreef Timmah het volgende:
[..]
Verder ook enkele muziekwinkels... ( Fame, Boudisque ) en sinds kort ook de AKO enzo geloof ik.
Zou hem wel willen zien. Dat herinnert me overigens aan een real life action serie die iemand mij aanraadde. Densha Otokoquote:Op maandag 27 februari 2006 00:34 schreef MaxiTitan het volgende:
Bij zo'n beurs krijg ik wel zo'n Genshiken idee, rijen tot aan ver en een extreme drukte.
Genshiken is wel een aanrader voor mensen die hem nog niet gezien hebben.
Een serie over echte otaku's en de wereld waarin ze leven.
Schattiger dan Bottle Fairy kan niet !quote:Op maandag 27 februari 2006 17:24 schreef Jordy-B het volgende:
En de schattigste serie ooit: Binchotan.
Slechts twaalf minuten per aflevering en voor de jongere kijkertjes (vermoed ik), maar echt de prachtigste animatie die ik in een tv-serie heb gezien...
why so emberrassed??quote:Op maandag 27 februari 2006 18:48 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Schattiger dan Bottle Fairy kan niet !
Lalalalaaaalaaaaaaa![]()
Omdat het een serie is voor kinderen van 5-12 jaar en ik het na 13 afleveringen zo tof vond dat ik het jammer vond dat het afgelopen wasquote:
MTV Asianquote:Op maandag 27 februari 2006 20:03 schreef Qunix het volgende:
Ik heb net Battle Royale 1 gezien.
Ik vind hem iets beter dan BR2.
Die zet ik op 't lijstje voor na DNAngel, waar ik net mee begonnen benquote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:22 schreef SureZal het volgende:
ik dacht net, 'even een stukje Densha Otoko kijken'...
Nu, 6 afleveringen verder.. heb ik weer zoiets van 'OMG, wat is die Live Action VET!!'
hij is en blijft mooi.. en voor iedereen die em niet heeft gezien (moet zich nu, in de eerste instantie, keihard gaan schamen).. Kijk het!
Eerste wat ik zag was dat ik het te schattig vond. Pita ten daar en tegenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:48 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Schattiger dan Bottle Fairy kan niet !
Lalalalaaaalaaaaaaa![]()
Volgend jaar is de OP weer van mij zeg ik jequote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Eerste wat ik zag was dat ik het te schattig vond. Pita ten daar en tegen![]()
Carnaval 2006
Een keer gezien als herr flick (wat juist was)
Een keer door de security gemaand het toilet op te gaan om mijn zaken te legen op verdenking van drugshandel.
Een keer het maken van de OP gemist
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
Volgend jaar is de OP weer van mij zeg ik je![]()
Dat is de laatste delen goed geluktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:47 schreef Orealo het volgende:
Maar wel beter zo, er moet meer aandacht voor anime komen in nederland
truste
rustig maar!!! ik heb de film al zeker 10x gezien, ofzo. omdat die liva action hopelijk vandaag binnen komt, wou ik nog ff goed mijn geheugen opfrissenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:06 schreef Orealo het volgende:
In slaap vallen bij die filmHeb je 'm wel een beetje meegrekregen nog?
![]()
punt is dat ik eerst bij andere nederlandse anime-fora's zat. Maar ik heb het gemerkt dat er hier wel gezellig is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:47 schreef Orealo het volgende:
Maar wel beter zo, er moet meer aandacht voor anime komen in nederland
truste
ben ik toch benieuwd op welke fora ja dan zitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
punt is dat ik eerst bij andere nederlandse anime-fora's zat. Maar ik heb het gemerkt dat er hier wel gezellig is.
SDV, maar dat was helaas na al die complicaties... verder zat ik ook op een belgisch forum, waarvan ik de naam nu echt helemaal kwijt ben. (was ook niet echt groot, ongeveer 50 leden zeg maar)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ben ik toch benieuwd op welke fora ja dan zat
Aniway
SDV anime?
Shujin-X???
ah cool man.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
SDV, maar dat was helaas na al die complicaties... verder zat ik ook op een belgisch forum, waarvan ik de naam nu echt helemaal kwijt ben. (was ook niet echt groot, ongeveer 50 leden zeg maar)
Ongetwijfeld dat er in BE meer zijn... daar leeft het ook meer!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:20 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ah cool man.
vraag ik me toch af hoeveel echt grote anime fora er te vinden zijn in NL en BE ?>.>
nnya hoelang duurt het nog tot a-con ;_;
IK WIL ER HEEN!!!!! ._.
Wat ik erover gelezen heb is het een live-action (dus geen anime) serie over een otaku idd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef blessed19 het volgende:
wat is dat nou precies? is dat die serie over een ''otaku''?
Boeiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:26 schreef uppie83 het volgende:
Argh... elke keer als ik even weg ben zitten we op een nieuw topic of zijn er gigantisch veel posts bijgekomen... hoe kan ik nu zinnige bijdragen leveren als ik niet goed bij kan blijven![]()
Have fun op wintersport >.>quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:46 schreef Agiath het volgende:
Nou ik ga zo een paar daagjes op wintersport, tot maandag![]()
Enjoyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:46 schreef Agiath het volgende:
Nou ik ga zo een paar daagjes op wintersport, tot maandag![]()
Die otaku serie wil ik ook wel kijken, hoop niet dat 't een feest van herkenning wordt, maar ben bangquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:39 schreef uppie83 het volgende:
Zo ik heb even bijgelezen van pagina 4 van het vorige deel tot nu toe... ben ik weer een beetje bijGrave of the fireflies ook maar in het lijstje zetten... en gobots OMG ik geloof dat ik daar zelfs ooit nog toys van had
Verder ga ik ook eens kijken wat die live action precies is.
zolang je maar niet met Dragonball aankomtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:17 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Have fun op wintersport >.>
ben op het moment Yu-Gi-Oh GX aant kijken
Ik weet het FOUT maar kan me nieuwsgierigheid niet bedwingen
Dragonball is beter dan Yu-Gi-Oh, hoor...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
zolang je maar niet met Dragonball aankomt![]()
Je vergeet dat de bad guy uit de vorige serie bijna altijd bij de goeien hoort in de nieuwe serie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:51 schreef Orealo het volgende:
Shit vijanden![]()
Ik heb ook een tijdje DB gekeken, en het ging een beetje zo :
Persoon 1 : RAAwR ik maak je dood!
Persoon 2 : Nee want ik ben 10x sterker dan jou.
Persoon 1 : omfgwtf, maar dan blondeer ik mijn haar!
Persoon 2: omg nee. dan wordt ik een aap!
Persoon 1: wtf! dan wordt ik een gouden aap want het is volle maan!
Persoon 2:maar de snoepwinkel is open, dus ik ben nog steeds 10x sterker dan jou.
*persoon 2 maakt persoon 1 dood*
Persoon 3 : Ik heb 10 ballen!
En dan leeft ie weer![]()
Maar sorry, ik wil niemand op z'n tenen trappen, dit is mijn visie op die serie
Als andere mensen 'm leuk vinden, go ahead, gelukkig verschillen de smaken
'k vind hem niet leuk... 'k vind het alleen 'n betere serie dan die flippo-reclamespot Yu-Gi-Ohquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:51 schreef Orealo het volgende:
-like, knip enzo-
Maar sorry, ik wil niemand op z'n tenen trappen, dit is mijn visie op die serie
Als andere mensen 'm leuk vinden, go ahead, gelukkig verschillen de smaken
als ik me niet vergis had je ook een live action movie van DBquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef Jor-an het volgende:
vooral DB zelf, voorloper van DBZ, en het begin van DBZ vind ik toch nog mooi om te zien hoor. Daarna is het eigelijk toch echt bergafwaarts gegaan.
nee dat meen je nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:44 schreef stroopje het volgende:
[..]
als ik me niet vergis had je ook een live action movie van DBooit op vhs gezien
Vertaling van de trailer:quote:Tales from Earthsea marks the directorial debut of Hayao Miyazaki's son, Goro, and will be released in Japan this July; there is no word yet on plans for U.S. distribution.
Bron:nausicaa.netquote:February 26, 2006 "Tales from Earthsea" Trailer Translation
(0:04)
The balance of the world is collapsing.
(0:14)
People are moving restlessly, but without a purpose. The thing reflected in their eyes was a dream or a death, or other world somewhere.
(0:25)
Original: Ursula K. Le Guin "Gedo Senki" Screenplay: Miyazaki Goro, Niwa Keiko[1]
(0:43)
People's heads are becoming strange.[2]
(0:58)
Archmage Ged who left to search for the source of the disaster meets the boy Arren who has the darkness in the his mind.
(1:03)
Arren: Okada Junichi
(1:08)
Ged: Sugawara Bunta
(1:11)
The boy had been chased by the shadow.
(1:36)
The girl Theru who has a burn wound on her face appears in front of Arren who is frightened by the shadow.
(1:47)
Theru: Teshima Aoi (new face)
(1:55)
Tenar: Fubuki Jun
(1:57)
King: Kobayashi Kaoru
Vendor: Baisyo Mitsuko
Hare: Kagawa Teruyuki[3]
Cob: Tanaka Yuko[4]
(2:12)
Miyazaki Goro's first film.
(2:19)
Music: Terashima Tamiya
Insertion song: "A song of Theru"[5]
Singer: Teshima Aoi
(2:37)
"I hate a person who doesn't value life!"
(voice of Theru)
(2:44)
"Miyazaki Goro's first film Gedo Senki."
(narration and caption)
(2:50)
"This summer, Man and Dragon will be one."
(narration and caption)
[1]: Notation of the names is with the family name first.
[2]: Japanese transcribes "Ningen" [human being]. I translated it as "people". And Japanese transcribes "Atama" [head]". This "head" means brain or mind.
[3]: "Hare" is the name of a subordinate of the wizard.
[4]: "Cob" is the name of the wizard.
[5]: It already announced that Teshima Aoi sings the theme song and insertion song of Gedo Senki. The song used in the trailer is the insertion song. Miyazaki Goro wrote the words for these songs.
Thanks to T. Ishikawa for the translation and Jorge Enrique Monsegny Parra and Ita Kung for corrections.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:37 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
degene die het dubben heeft verzonnen mag in mijn optiek doodvallen
Klopt, en spongebob vind ik eigenlijk in het nederlands ook wel leukerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ik vind dat ShinChan zeker goed gedubt is. Zullen nog een paar zijn.
Dus ben het niet eens met jouw.
Hier in mpg formaat via torrent.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef Hopey het volgende:
Voor iedereen die het nog niet wist:
Een nieuwe Ghibli! Met trailer! (realmedia)![]()
![]()
Precies.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:18 schreef Orealo het volgende:
[..]
Klopt, en spongebob vind ik eigenlijk in het nederlands ook wel leuker![]()
Je kan best wel tegen dubs zijn maar er zijn zeker goeie dubs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
mja dat zijn denk ik meer uitzonderingen
voor de rest ben ik best wel tegen dubs
achquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je kan best wel tegen dubs zijn maar er zijn zeker goeie dubs.
Tijd geleden had ik in een oude deel van deze topic reeksch een link gepost met Cardcaptor Sakura gedubt in het nederlands (de OP). En die was na mijn mening behoorlijk fout.
Heb hem:
http://video.google.com/videoplay?docid=9129968558593194261
die link van je sig!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:28 schreef uppie83 het volgende:
Tja en ik vind de engelse dubs van de transformers ook beter klinken dan de japanse...
Ja iddquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:45 schreef Jor-an het volgende:
denk niet dat bedrijven dat ook zomaar hun prijzen op het internet zullen zetten. En ik denk ook niet dat je als gewone kijker een antwoord zal krijgen op zo'n vraag. Heb het zelf al eens bij Nekotachi Entertainment geprobeerd
Op een paar uitzonderingen na. Idd een zeer slechte uitvinding. Heb na de eerste drie zinnen in het engels chobits afgezet. En ook geen behoefte meer gehad om die andere versie down te loaden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:37 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
degene die het dubben heeft verzonnen mag in mijn optiek doodvallen
Chobits in 't engels lijk me best erg jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Op een paar uitzonderingen na. Idd een zeer slechte uitvinding. Heb na de eerste drie zinnen in het engels chobits afgezet. En ook geen behoefte meer gehad om die andere versie down te loaden.
Densha otoko bijna binnen 2 eps
In het vorige deel vroeg ik ernaa of iemand meer info had.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:51 schreef Orealo het volgende:
Wat is iedereen toch opeens live action fan
Ik wil ook![]()
Dubs van anime... *ril*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Op een paar uitzonderingen na. Idd een zeer slechte uitvinding. Heb na de eerste drie zinnen in het engels chobits afgezet. En ook geen behoefte meer gehad om die andere versie down te loaden.
Densha otoko bijna binnen 2 eps
niet opeens, hoor... live actions zijn tof... (al is het acteerwerk soms wat dubieus)...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:51 schreef Orealo het volgende:
Wat is iedereen toch opeens live action fan
Ik wil ook![]()
Hmm k, da's wel coolquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
niet opeens, hoor... live actions zijn tof... (al is het acteerwerk soms wat dubieus)...
'k ben ooit begonnen met de life action van You're under Arrest! (met Misaki Ito, die ook in Densha Otoko speelt, in één van de hoofdrollen)... De life action was bijna beter dan de animé...
Ik weet hetquote:
De film daarvan was zó raar... powerrangerniveau, maar zo over de top dat 'ie ook wel weer leuk wordt.quote:
Wel van de regisseur van EVA (oftewel NGE).quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De film daarvan was zó raar... powerrangerniveau, maar zo over de top dat 'ie ook wel weer leuk wordt.
wat ik dan weer 'n flutserie vind... figures...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:32 schreef PDOA het volgende:
[..]
Wel van de regisseur van EVA (oftewel NGE).
iemand? anders ben ik straks genoodzaakt om zelf te gaan googlenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:35 schreef outcast_within het volgende:
Ik hoorde trouwens dat er een my girl film is in episodes in het koreaans? En ook nog japanse versies van Full House enzo? wtf? iemand die hier meer van weet?
Scary shitquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
iemand? anders ben ik straks genoodzaakt om zelf te gaan googlen![]()
Ik heb de live action van Grave of the Fireflies gezien, en die is echt de moeite waard!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:36 schreef PDOA het volgende:
Iemand de live action films van Grave of The Fireflies en Initial D al gezien?
Ik weet niet zeker of dat je deze bedoeld, maar er is een koreaanse versie van My Sassy Girl, wat overgens een hele vermakelijke film isquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Volgens mij was het een remake van my girl met makullie kulkin.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:41 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat je deze bedoeld, maar er is een koreaanse versie van My Sassy Girl, wat overgens een hele vermakelijke film is![]()
http://www.imdb.com/title/tt0293715/
Dat zal denk ik de orginele versie zijn, ik heb een chinees gedubte gezien.
en je zal ongetwijveld een andere film bedoelen![]()
Ah, die heb ik ook gedownloadquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef outcast_within het volgende:
Nou ja. Als er een mooie OP is. Dan zeg ik er geen Nee tegen
Ga ik daar zowiezo [T-N]Densha_Otoko_01-04 reviewen(vanavond laat maar eens de eerste aflvering kijken
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:05 schreef uppie83 het volgende:
is dat een eigen topic waard en gaan we het riskeren dat dit topic leeg gaat lopen of laten we het bij elkaar staan?
Mooi, ik was even bang dat iedereen ging overlopen van animé naar real lifequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dit topic red zich wel hoor.
Never!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Mooi, ik was even bang dat iedereen ging overlopen van animé naar real life![]()
Hij's cool eh?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:55 schreef outcast_within het volgende:
Over de eerste paar seconden wil ik zeggen. Het zijn wel trieste figuren die anime lovers in japan. Of iig die Kerel met marin-chan om zijn rechterhand (in midori) types.
brrrr
En wat heeft die tell sell gast die een amazing slicer verkoopt![]()
een korte stropdas om.
Dat vrouwke in de trein zit een boek te lezen. Van dan BRown (die zooi boeken over de kerk je weet)
Edit: Reclames??? (er niet uit geknipt?)
Eddit: Wel over geacteert dit. Vette kamer, kijk die grote transformer dan 24:13
Wie is die chick met die wortels in der kont?
Edddit: die forum discussie rond de 26:00 is echt leuk gedaan
eddddit: whehe real time updates: Die muziek rond 30:00 wat is dat voor duitse jaren 80 techno?
edddddit: Mooie zinnen uit rl series
just now, i turned 23
i was given a wonderfull dream....
And now once again... i once again begin my empty days
anime heeft iets speciaals wat real life niet heeft dus overlopen doen we nooitquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef uppie83 het volgende:
Mooi, ik was even bang dat iedereen ging overlopen van animé naar real life![]()
iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:20 schreef stroopje het volgende:
[..]
anime heeft iets speciaals wat real life niet heeft dus overlopen doen we nooit
My Sassy Girl IS Koreaans.. Als je een gedubte Chinese versie hebt gezien... shame on you!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:41 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat je deze bedoeld, maar er is een koreaanse versie van My Sassy Girl, wat overgens een hele vermakelijke film is![]()
http://www.imdb.com/title/tt0293715/
Dat zal denk ik de orginele versie zijn, ik heb een chinees gedubte gezien.
en je zal ongetwijveld een andere film bedoelen![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef Zeurberus het volgende:
Old Boy![]()
![]()
*knuffelt zijn 3 disc special edition
http://www.asiandb.com/store/detail.pfm?num=4834quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ben nu bezig met het kijken van me Full Metal Panic DVD's :3quote:
Zit hier nog vast met Howl's.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:54 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ben nu bezig met het kijken van me Full Metal Panic DVD's :3
Crap man moet ik weer geld gaan uitgeven om Funoffu en The Second Raid te kopen
Hoop dat ik nu niet iets spoil maar heb je de baseball ep al gehad/gezien?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:14 schreef SureZal het volgende:
ik zit nu met Samurai Shamploo op aflevering 18.
Word die kerel uiteindelijk nog extra sterk ofzo? hoeveel kracht levels heeft ie eigenlijk?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:07 schreef uppie83 het volgende:
Ik zit nog steeds vast bij Shaman King ... eindelijk bij episode 47... dus nog 17 te gaan.
Whehe straks ff nog een episode kijken van euh. weet eigenlijk niet eens meer hoe die heet. Iig hier komt de live-update als er nog iets leuks gebeurtquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:55 schreef outcast_within het volgende:
Over de eerste paar seconden wil ik zeggen. Het zijn wel trieste figuren die anime lovers in japan. Of iig die Kerel met marin-chan om zijn rechterhand (in midori) types.
brrrr
En wat heeft die tell sell gast die een amazing slicer verkoopt![]()
een korte stropdas om.
Dat vrouwke in de trein zit een boek te lezen. Van dan BRown (die zooi boeken over de kerk je weet)
Edit: Reclames??? (er niet uit geknipt?)
Eddit: Wel over geacteert dit. Vette kamer, kijk die grote transformer dan 24:13
Wie is die chick met die wortels in der kont?
Edddit: die forum discussie rond de 26:00 is echt leuk gedaan
eddddit: whehe real time updates: Die muziek rond 30:00 wat is dat voor duitse jaren 80 techno?
edddddit: Mooie zinnen uit rl series
just now, i turned 23
i was given a wonderfull dream....
And now once again... i once again begin my empty days
edddddddit: 50:00 ASCII Rulez
Hij is echt cool(die forum gesprekken typetjes zijn ook meesterlijk)
Die ga ik morgen kijken , maar keep us posted if you doquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Whehe straks ff nog een episode kijken van euh. weet eigenlijk niet eens meer hoe die heet. Iig hier komt de live-update als er nog iets leuks gebeurt
Zij is Mina een caracter uit een verzonnen anime Serie waar Yamada Tsuyoshi fan van is :3 SHe is cool.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Whehe straks ff nog een episode kijken van euh. weet eigenlijk niet eens meer hoe die heet. Iig hier komt de live-update als er nog iets leuks gebeurt
edit: Die modori achtige tussen filmpjes
Vraagt zich nog steeds af wat dat vrouwke is met die wortel inder kont. En die intro muziek lijkt een beetje op jap queen
Heiligschennis!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wat ik dan weer 'n flutserie vind... figures...
O god niet weer. hij heeft ergens al zo'n heel verhaal neergezet hoe en waarom. zoek het maar uitquote:
Jup albert jedokus Cwack.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:01 schreef Qunix het volgende:
Ik heb een vraagje aan alle:
Is er een Nederlandse anime serie eigenlijk?
Ja daarom vraag ik het. T zal enorm tôf zijn als wij met z'n alle van dit topic een serie beginnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jup albert jedokus Cwack.
Over een eendje, zijn gediscrimineerde zwarte vriendin en zijn hitler wannabe achtige raaf die voor problemen zorgt
.. _
_|. |o Wat is dat nu voor een vraag die doelloze antwoorden gaat geven?
Mss moeten wij onze eigen manga strip maar uitbrengen
Ik heb zoiets al geprobeerd toen Design nog bestond, dat was geen succes kan ik je vertellenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik het. T zal enorm tôf zijn als wij met z'n alle van dit topic een serie beginnen
Ik kan goed video- en audio mixen. ThaBrain kan redelijk tekenenIk ken nog iemand die goed kan tekenen.
Nu het verhaal dan nog
We kunnen het proberen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:21 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik heb zoiets al geprobeerd toen Design nog bestond, dat was geen succes kan ik je vertellen
Ik kan voor geen meter tekenen, maar ik kan wel een beetje overweg met photoshopquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
We kunnen het proberen...
Kan jij tekenen?
Wie kan nog meer tekenen?
Mwoah....quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
We kunnen het proberen...
Kan jij tekenen?
Wie kan nog meer tekenen?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:35 schreef outcast_within het volgende:
De 1ste fok Manga. En het budget was zo groot, we hadden zelfs geld voor kleur!
[afbeelding]
Die muziek bij ep1. rond 30:00 wat is dat voor duitse jaren 80 techno? Soort van popcorn lijkt het haast. Waar vind ik nog meer van zulke muziek?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
edit: Die modori achtige tussen filmpjes
Vraagt zich nog steeds af wat dat vrouwke is met die wortel inder kont. En die intro muziek lijkt een beetje op jap queen
Ah mina dus. Wel grappig die groentes en die maan van sla.
eddit: niet zo leuk als de eerst aflevering, maar op het einde heb je zoiets van wtf weer een cliffhanger. Damn
Hier ff stoppen met lezen Orealo hier gaat ep 3 gedingest worden
ep 3: I've got a firm hold of you
eddit: Vodka tonic met grapefruit? (Lekker drankje?)Een stukje grapefruit?
eddit: Shit, it's so nice I've lost all blood to my head.
edddit: That's a pretty tall order... Asking us about a healthy outdoor sport is really pushing it...![]()
![]()
Waar is die ma toch. eerst laat werken, nu weer in bad![]()
eddddit: die pa lijkt een beetje op een figuur uit de samson en gert show :!![]()
.. _
_|. |o
34:57 Jamiroquai!
Darth vadar! All tremble!![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:36 schreef outcast_within het volgende:
FOK MANGA!
dit hieronder is niet representatief![]()
[afbeelding]
ontiegelijk gave pagina openings post
Shinshen subs doet lang over de serie Noein en blood+ 20 mag ook wel komen nu...quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:50 schreef Jajong het volgende:
Nou, Blood+ 18 en 19 maar even checken dan, dit topic zal ik even in de gaten houden![]()
animé is de verzamelnaam voor animaties uit Japan...quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:01 schreef Qunix het volgende:
Ik heb een vraagje aan alle:
Is er een Nederlandse anime serie eigenlijk?
Whahahhaaquote:
Nou ja het kan en beetje aangedikt zijn hoor, maar op zich geeft het wel een redelijk goed beeld van de gemiddelde japanse Otaku. mja heb zelf ook wat beldjes staan hoor daar niet van, maar ik zie het ook als een hobby, de een heeft stapppen en uitgaan als hobbt, de mijne is anime en alles wat er om heen hangt. en ik beschouw mezelf nou niet echt als een buitenbeentje,quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:56 schreef MaxiTitan het volgende:
Zodan, ik heb net episode 1 gezien van Densha Otoko gezien.
Ik heb echt zitten lachen, schitterend gewoon.
OMG ik heb nog nooit een echte otaku "in het wild" gezien, hilarisch (en beetje tragisch ergens).
Ik kan mij voorstellen dat je een buitenbeentje kan worden als je, je zo IRL gedraagt (posters en poppetjes etc zelfs op het werk).
Zal het een beetje aangedikt zijn om de parodie een beetje naar voren te laten komen of...
Hoe dan ook, echt lachen imo.
Nee, oke natuurlijk ieder zijn hobby, ikzelf heb ook wat posters hangen en misschien komt er ooit nog wel eens een beeldje. Verder kijk ik ook anime en lees ik manga want anders had ik in dit topic niets te zoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:09 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Nou ja het kan en beetje aangedikt zijn hoor, maar op zich geeft het wel een redelijk goed beeld van de gemiddelde japanse Otaku. mja heb zelf ook wat beldjes staan hoor daar niet van, maar ik zie het ook als een hobby, de een heeft stapppen en uitgaan als hobbt, de mijne is anime en alles wat er om heen hangt. en ik beschouw mezelf nou niet echt als een buitenbeentje,
*loopt rond met een Full metal Alchemist rugzak en Gundam SEED sleutelhanger*
Creepy huhquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:56 schreef MaxiTitan het volgende:
Zodan, ik heb net episode 1 gezien van Densha Otoko gezien.
Ik heb echt zitten lachen, schitterend gewoon.
OMG ik heb nog nooit een echte otaku "in het wild" gezien, hilarisch (en beetje tragisch ergens).
Ik kan mij voorstellen dat je een buitenbeentje kan worden als je, je zo IRL gedraagt (posters en poppetjes etc zelfs op het werk).
Zal het een beetje aangedikt zijn om de parodie een beetje naar voren te laten komen of...
Hoe dan ook, echt lachen imo.
Nog nooit Icchi of battle royale gekeken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Creepy huh(ik vond het zowiezo vreemd trouwens om echte mensen japans te horen spreken
.
Thema zie je er niet echt vanaf, vorig was 't abunai.. uhm..vergetenquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Whahahhaa![]()
Als je echt om de paar dagen een manga wil maken mijn zege heb je
voor wat het waard is in elk geval.
maar goed nog even wachten op a-con 2006
mmm thema bevalt me niet echt though ( a Lovely Weekend) mja, das meer omdat ik geen GF heb
denk dak hele weekend in de gameroom te vinden ben met een uitstapje naar de cosplay compo
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Word die kerel uiteindelijk nog extra sterk ofzo? hoeveel kracht levels heeft ie eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder over het idee van een animé zelf maken... mijn broertje heeft een keer meegeholpen aan het maken van een stukje van 10 minuten. Dat is al zo gigantisch veel werk dat je echt wel met een grote groep moet zijn. Vervolgens loop je weer het risico met een grote groep dat iedereen de figuurtjes anders tekent of een andere tekenstijl heeft dat er te veel verschillen in de film gaan zitten. Bedenk je ook dat elke seconde ongeveer 15 a 20 tekeningen nodig heeft. Even verder rekenen geeft ons 1200 tekeningen per minuut. Succes
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:27 schreef uppie83 het volgende:
[..]En hoe ze dan toch voor elkaar krijgen elke week weer een nieuwe naturo/bleach/whatever uit te brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder over het idee van een animé zelf maken... mijn broertje heeft een keer meegeholpen aan het maken van een stukje van 10 minuten. Dat is al zo gigantisch veel werk dat je echt wel met een grote groep moet zijn. Vervolgens loop je weer het risico met een grote groep dat iedereen de figuurtjes anders tekent of een andere tekenstijl heeft dat er te veel verschillen in de film gaan zitten. Bedenk je ook dat elke seconde ongeveer 15 a 20 tekeningen nodig heeft. Even verder rekenen geeft ons 1200 tekeningen per minuut. Succes![]()
Maar veel zal ook via de computer gaan?
Ja hieroquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:16 schreef Jor-an het volgende:
volgen er hier ook nog mensen Yakitate!! Japan?
er bestaat een heuse ghibli box set, maar daar zit geen howl's moving castle bij. En die box is zo ongeveer nergens meer te krijgen denk ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Zeurberus het volgende:
Ben nog steeds in de ban van Howl's Moving Castle![]()
Weet iemand eigelijk of er een leuke boxset in het verschiet ligt met alle Miyazaki films?
Magixquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef blessed19 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de ''otaku's'' hun AMV's maken? wat voor een programma's heb je daarvoor nodig?
Je hebt verschillende.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef blessed19 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de ''otaku's'' hun AMV's maken? wat voor een programma's heb je daarvoor nodig?
Live-Actionquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:01 schreef Zeurberus het volgende:
Word er ook nog anime gekeken of houden we het bij live-action voorlopig?![]()
Nieuwe Naruto is weer een drama btw , gelukkig zijn ergens in maart de spoilers over dus hoeven we niet ZO lang meer te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow orealo heb je de OP van deze in een Tekst bestand opgeslagen? met die plaatjes enzo weet niet of dat gaat lukken quoten enzo. Als je niks anders dan dat veranderd hebt, kan het oude bestand nog wel gebruikt worden denk.
En hoe vraag je een UNban aan?Is mij niet gelukt
Edit: qunix schreef lang na deze post
[quote]Op vrijdag 3 maart 2006 21:00 schreef Qunix het volgende:
Gezeik
[/quote
Gewoon downloaden die hap, tenzij je portomonee het aankan, of je em perse in dolbi sexuele 3.92 om je heen geil 3/10 beeld formaat wil hebben
----
Hee orealo beleven we het nog of niet?
--
Rustig op orealo wacht terwijl de rest onzinnig ouwehoert over legaliteit en crap. Blijft erbij dat de mening die hierboven staat het enigste is wat telt in zo'n discussie
[ Bericht 4% gewijzigd door outcast_within op 04-03-2006 19:09:18 ]
ik heb m wel uitgekeken, maar met veel moeite.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef Qunix het volgende:
Nog 5 weken fillers -_-U
Dit is echt zo bagger dat ik hem niet uit kijk........ geez...
er zijn toch maar iets van 11 episodes van densha otoko?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:06 schreef uppie83 het volgende:
Ik zit momenteel bij ep 53nog 11 te gaan woei
Of zalm uit blik lekker vinden (damn als ik het zeg is het niet zo grappig als xebro dat zou doen)quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:09 schreef Jordy-B het volgende:
Da's net zoiets als bij een bepaald kruispunt geen richting aangeven, omdat je daar toch altijd linksaf slaat...
Maarrrr toch leuk geprobeerdquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Of zalm uit blik lekker vinden (damn als ik het zeg is het niet zo grappig als xebro dat zou doen)
Ja klopt... Die Karasu is wel vet getekent moet ik zeggen.... Verhaal is ook vet. Dat maakt het wel mooi eraan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:35 schreef stroopje het volgende:
en trouwens wat is NOEIN raar getekend moest wennen aan de tekenstijl maar het is wel een toffe serie![]()
ah, een expertquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je hebt verschillende.
Ik gebruik voor video editing Sony Vegas 5.0 en Adobe Premiere Pro 1.5. Voor de audio gebruik ik Cool Edit Pro 2 en Adobe Audition 1.5.
Done...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ah, een expertzou je me misschien willen toevoegen op msn? phlebiac5apestaartjehetemeel.com
Have funquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:04 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik ga maar eens Howl's Moving Castle kijken![]()
Zelfde als hierbovenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:03 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Have fun![]()
Heb je trouwens de engelse dub of de japanse dub?
Het mag sowieso niet... Net als bij het opnemen van tv-series geldt er ook bij animé dat er gewoon copyright op rust. Strikt gesproken is het dus altijd illegaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:00 schreef Qunix het volgende:
blessed19 en ik zijn in gesprek op msn.
Blood+ is gelicenceert door Sony. Bleach is niet gelicenceert. Ik meen ergens gelezen te hebben dat niet gelicenceerde anime siries mogen gepubliceert worden in het buitenland (buiten Japan dus).
Ik mag Bleach downloaden en Blood+ niet. Teminste, dat denk ik.
Nu beweerd blessed19 dat ik ook gewoon Blood+ mag uitzenden ookal is het gelicenceert. Hij zei: "zolang je hem in nederland niet via bijv. de FRS kan kopen, is het legaal om hem te downen enzo".
Nu de vraag, is dat waar?
Weet iemand dat?
Ik heb zoiets van: als een serie gelicenceert is mag ik hem niet downloaden.
Aha! Nou dan is dat ook duidelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het mag sowieso niet... Net als bij het opnemen van tv-series geldt er ook bij animé dat er gewoon copyright op rust. Strikt gesproken is het dus altijd illegaal.
[verhaal]
uitzenden?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef blessed19 het volgende:
*stilte*
ik heb dat gedoogbeleid nooit echt helemaal begrepen. maar je mag dus wel afleveringen uitzenden, mits ze niet gelicenseerd zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De serie is geen toppertje maar toch vermakelijk op een kansloze zaterdagavond zoals deze.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
wat Yakitate betreftquote:Op zondag 5 maart 2006 11:23 schreef Jor-an het volgende:
tis origineel, maar nu gaan ze in herhaling vallen door steeds weer een nieuw toernooi te introduceren met in principe dezelfde opzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit nu te wachten totdat Naruto weer met het echte verhaal begint en dat School Rumble 2nd term uitkomt.
SR2 zal ergens begin april van start gaan.![]()
Verder moeten ze School Rumble maar snel gaan verkopen in de US want ik wil die orgineel hebben.
Wanneer Mai Otome afgesloten is kan ik weer wat ruimte vrijmaken door hem op DVD te branden, altijd wel fijn wanneer je een hele serie van 24 eps op een DVD kwijt kan. Mijn harde schijf staat af en toe helemaal vol met fansubs die verzameld worden en nog niet compleet zijn om op een DVD te gooien.
Als je een beetje ziek bent is dat wel fijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:56 schreef Jordy-B het volgende:
d'r is niets zo fijn als lekker met 'n kop citroenthee in bed liggen en animé kijken, als je ziekjes bent...
Maar wanneer ik echt ziek ben moet ik echt niets van anime hebben, veel te vermoeiend imo.
Zeker als je een serie voor je hebt dat nogal diepgaat op zaken.
[ Bericht 17% gewijzigd door MaxiTitan op 05-03-2006 21:14:09 ]Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Laatste keer dat ik ziek was, heb ik volgens mij de serie Mezzo DSA gekeken... Goed bevallen...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef MaxiTitan het volgende:
Als je een beetje ziek bent is dat wel fijn.
Maar wanneer ik echt ziek ben moet ik echt niets van anime hebben, veel te vermoeiend imo.
Zeker als je een serie voor je hebt dat nogal diepgaat op zaken.
zo typisch hequote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Jordy-B het volgende:
ik zag van de week trouwens een kleine manga pocket bij de bruna liggen... 'k weet niet meer wat de titel was...
Vertaald naar het Engels, maar wel van rechts naar links gebundeld... (de mensen van de bruna hadden hem dan ook met de achterzijde boven in het strips-rek gezet)
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:59 schreef SureZal het volgende:
Het is idd rustig geweest, tjah moest werken en natuurlijk zaterdag avond ff het café in.
Ik heb gewoon nog geen tijd gehad voor anime _| |O. wél voor manga.
*SureZal heeft Midori Days 4 in zijn bezit
Ik bladerde net toevallig in days 4 iets met slaap pillen :S?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef SureZal het volgende:
ik vind het wel leuk om te lezen
vooral als er op werk niets te doen is, pak ik een manga en ga ik lezen..
verhalen worden soms ook duidelijker/uitgebreider uitgelegd.
Midori bijvoorbeeld.. Ik heb een paar stukken gelezen waarvan ik dacht 'hmm, nooit gezien in de anime'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef SureZal het volgende:
hahah jaa (zoiets),jouw gedoe zorgt ervoor dat ik ook die manga's wil kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat kosten die acht bij elkaar? (volgens mij zijn ze nog niet uit, maar komt er straks ook een box set? ik zeg maar wat. Met films is dat wel altijd zo)
Ik koop ze altijd voor ¤10 (soms ¤11 p/s zoals Tsubasa) per stuk. De box zal wel ¤65 wprden.. Ze zijn idd nog niet allemaal uit.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
jouw gedoe zorgt ervoor dat ik ook die manga's wil kopen.![]()
Wat kosten die acht bij elkaar? (volgens mij zijn ze nog niet uit, maar komt er straks ook een box set? ik zeg maar wat. Met films is dat wel altijd zo)
Nou, ik heb de LA aan mijn ouders laten zien... ik heb ze nog nooit ze depressief gezien...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:13 schreef Zeurberus het volgende:
Net de Live Action gekeken van Grave Of The Fireflies (god nu ga ik dit topic ook vervuilen met L.A.) en ik moet zeggen dat ik hem niet zo schokkend vind als de anime
Ten eerste duurt dat kreng TWEE EN HALF UUR !
Nu ben ik niet vies van lange films maar dit duurde en duurde maar en ik had een paar keer zoiets van ja sluit het maar af.
Ten tweede is het einde is helaas ook veelste zoetsappig gemaakt in vergelijking met de anime.
Het acteer werk is wel verdomd goed en ik ben blij dat ik hem gezien heb. Doch komt deze niet in mijn dvd collectie en de anime absoluut wel![]()
Dat zou echt verkeerd zijn. Mensen moeten anime leren kennenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef Agiath het volgende:
Oke weer terug van Winterberg
Gelukkig is dit topic niet onderaan gezet
Sth to look forward to! (kijkt naar zijn horloge...)quote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef Jordy-B het volgende:
Ik las net in de PCGameplay dat James Cameron (Titanic, Solaris) bezig was met de productie van de film Battle Angel, een verfilming van een manga.
Even zoeken op imdb leverde op dat het gaat om de verfilming van Yukito Kishiro's manga Gunnm... De titel van de animé klinkt wellicht bekender in de oren... Het gaat, zoals je wellicht verwacht had, om Battle Angel Alita. De film is in pre-productie en zal volgens de planning in 2009 uitkomen.
BAA!!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:44 schreef Jordy-B het volgende:
Da's dan ook niet gelijk het meest kenmerkende plaatje...
Dit is de manga
[afbeelding]
Het verhaal gaat in het kort over een cyborgmaker in de achterstandswijken van een rijke stad in de verre toekomst. Hij vindt een kapotte cyborg die door het rijke deel aan de straat is gezet. Als hij haar repareert blijkt ze echter iets betere eigenschappen te hebben dan de gemiddelde cyborg.