wat ik dan weer 'n flutserie vind... figures...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:32 schreef PDOA het volgende:
[..]
Wel van de regisseur van EVA (oftewel NGE).
iemand? anders ben ik straks genoodzaakt om zelf te gaan googlenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:35 schreef outcast_within het volgende:
Ik hoorde trouwens dat er een my girl film is in episodes in het koreaans? En ook nog japanse versies van Full House enzo? wtf? iemand die hier meer van weet?
Scary shitquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
iemand? anders ben ik straks genoodzaakt om zelf te gaan googlen![]()
Ik heb de live action van Grave of the Fireflies gezien, en die is echt de moeite waard!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:36 schreef PDOA het volgende:
Iemand de live action films van Grave of The Fireflies en Initial D al gezien?
Ik weet niet zeker of dat je deze bedoeld, maar er is een koreaanse versie van My Sassy Girl, wat overgens een hele vermakelijke film isquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Volgens mij was het een remake van my girl met makullie kulkin.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:41 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat je deze bedoeld, maar er is een koreaanse versie van My Sassy Girl, wat overgens een hele vermakelijke film is![]()
http://www.imdb.com/title/tt0293715/
Dat zal denk ik de orginele versie zijn, ik heb een chinees gedubte gezien.
en je zal ongetwijveld een andere film bedoelen![]()
Ah, die heb ik ook gedownloadquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef outcast_within het volgende:
Nou ja. Als er een mooie OP is. Dan zeg ik er geen Nee tegen
Ga ik daar zowiezo [T-N]Densha_Otoko_01-04 reviewen(vanavond laat maar eens de eerste aflvering kijken
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:05 schreef uppie83 het volgende:
is dat een eigen topic waard en gaan we het riskeren dat dit topic leeg gaat lopen of laten we het bij elkaar staan?
Mooi, ik was even bang dat iedereen ging overlopen van animé naar real lifequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dit topic red zich wel hoor.
Never!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Mooi, ik was even bang dat iedereen ging overlopen van animé naar real life![]()
Hij's cool eh?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:55 schreef outcast_within het volgende:
Over de eerste paar seconden wil ik zeggen. Het zijn wel trieste figuren die anime lovers in japan. Of iig die Kerel met marin-chan om zijn rechterhand (in midori) types.
brrrr
En wat heeft die tell sell gast die een amazing slicer verkoopt![]()
een korte stropdas om.
Dat vrouwke in de trein zit een boek te lezen. Van dan BRown (die zooi boeken over de kerk je weet)
Edit: Reclames??? (er niet uit geknipt?)
Eddit: Wel over geacteert dit. Vette kamer, kijk die grote transformer dan 24:13
Wie is die chick met die wortels in der kont?
Edddit: die forum discussie rond de 26:00 is echt leuk gedaan
eddddit: whehe real time updates: Die muziek rond 30:00 wat is dat voor duitse jaren 80 techno?
edddddit: Mooie zinnen uit rl series
just now, i turned 23
i was given a wonderfull dream....
And now once again... i once again begin my empty days
anime heeft iets speciaals wat real life niet heeft dus overlopen doen we nooitquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef uppie83 het volgende:
Mooi, ik was even bang dat iedereen ging overlopen van animé naar real life![]()
iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:20 schreef stroopje het volgende:
[..]
anime heeft iets speciaals wat real life niet heeft dus overlopen doen we nooit
My Sassy Girl IS Koreaans.. Als je een gedubte Chinese versie hebt gezien... shame on you!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:41 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat je deze bedoeld, maar er is een koreaanse versie van My Sassy Girl, wat overgens een hele vermakelijke film is![]()
http://www.imdb.com/title/tt0293715/
Dat zal denk ik de orginele versie zijn, ik heb een chinees gedubte gezien.
en je zal ongetwijveld een andere film bedoelen![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef Zeurberus het volgende:
Old Boy![]()
![]()
*knuffelt zijn 3 disc special edition
http://www.asiandb.com/store/detail.pfm?num=4834quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ben nu bezig met het kijken van me Full Metal Panic DVD's :3quote:
Zit hier nog vast met Howl's.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:54 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ben nu bezig met het kijken van me Full Metal Panic DVD's :3
Crap man moet ik weer geld gaan uitgeven om Funoffu en The Second Raid te kopen
Hoop dat ik nu niet iets spoil maar heb je de baseball ep al gehad/gezien?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:14 schreef SureZal het volgende:
ik zit nu met Samurai Shamploo op aflevering 18.
Word die kerel uiteindelijk nog extra sterk ofzo? hoeveel kracht levels heeft ie eigenlijk?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:07 schreef uppie83 het volgende:
Ik zit nog steeds vast bij Shaman King ... eindelijk bij episode 47... dus nog 17 te gaan.
Whehe straks ff nog een episode kijken van euh. weet eigenlijk niet eens meer hoe die heet. Iig hier komt de live-update als er nog iets leuks gebeurtquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:55 schreef outcast_within het volgende:
Over de eerste paar seconden wil ik zeggen. Het zijn wel trieste figuren die anime lovers in japan. Of iig die Kerel met marin-chan om zijn rechterhand (in midori) types.
brrrr
En wat heeft die tell sell gast die een amazing slicer verkoopt![]()
een korte stropdas om.
Dat vrouwke in de trein zit een boek te lezen. Van dan BRown (die zooi boeken over de kerk je weet)
Edit: Reclames??? (er niet uit geknipt?)
Eddit: Wel over geacteert dit. Vette kamer, kijk die grote transformer dan 24:13
Wie is die chick met die wortels in der kont?
Edddit: die forum discussie rond de 26:00 is echt leuk gedaan
eddddit: whehe real time updates: Die muziek rond 30:00 wat is dat voor duitse jaren 80 techno?
edddddit: Mooie zinnen uit rl series
just now, i turned 23
i was given a wonderfull dream....
And now once again... i once again begin my empty days
edddddddit: 50:00 ASCII Rulez
Hij is echt cool(die forum gesprekken typetjes zijn ook meesterlijk)
Die ga ik morgen kijken , maar keep us posted if you doquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Whehe straks ff nog een episode kijken van euh. weet eigenlijk niet eens meer hoe die heet. Iig hier komt de live-update als er nog iets leuks gebeurt
Zij is Mina een caracter uit een verzonnen anime Serie waar Yamada Tsuyoshi fan van is :3 SHe is cool.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Whehe straks ff nog een episode kijken van euh. weet eigenlijk niet eens meer hoe die heet. Iig hier komt de live-update als er nog iets leuks gebeurt
edit: Die modori achtige tussen filmpjes
Vraagt zich nog steeds af wat dat vrouwke is met die wortel inder kont. En die intro muziek lijkt een beetje op jap queen
Heiligschennis!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wat ik dan weer 'n flutserie vind... figures...
O god niet weer. hij heeft ergens al zo'n heel verhaal neergezet hoe en waarom. zoek het maar uitquote:
Jup albert jedokus Cwack.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:01 schreef Qunix het volgende:
Ik heb een vraagje aan alle:
Is er een Nederlandse anime serie eigenlijk?
Ja daarom vraag ik het. T zal enorm tôf zijn als wij met z'n alle van dit topic een serie beginnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jup albert jedokus Cwack.
Over een eendje, zijn gediscrimineerde zwarte vriendin en zijn hitler wannabe achtige raaf die voor problemen zorgt
.. _
_|. |o Wat is dat nu voor een vraag die doelloze antwoorden gaat geven?
Mss moeten wij onze eigen manga strip maar uitbrengen
Ik heb zoiets al geprobeerd toen Design nog bestond, dat was geen succes kan ik je vertellenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik het. T zal enorm tôf zijn als wij met z'n alle van dit topic een serie beginnen
Ik kan goed video- en audio mixen. ThaBrain kan redelijk tekenenIk ken nog iemand die goed kan tekenen.
Nu het verhaal dan nog
We kunnen het proberen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:21 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik heb zoiets al geprobeerd toen Design nog bestond, dat was geen succes kan ik je vertellen
Ik kan voor geen meter tekenen, maar ik kan wel een beetje overweg met photoshopquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
We kunnen het proberen...
Kan jij tekenen?
Wie kan nog meer tekenen?
Mwoah....quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
We kunnen het proberen...
Kan jij tekenen?
Wie kan nog meer tekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |