quote:
HIj is tof he! Ik heb overigens weer een tip gekregen van een paar anime-vriendjes van me, Eureka Seven, schijnt vet leuk te zijn. Het is wel een mecha serie, maar de mechagedeelte speelt maar een kleine rol. Maar heb amper tijd
![]()
Maar goed die staat zekers op mijn verlanglijstje nu.
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:59 schreef Zeurberus het volgende:2 zelfs
Het word met de dag leuker hier
edit : Wat is het nut van een fotoboek als er geen foto's instaan
Kijk ecchi joh!
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:45 schreef Timmah het volgende:[..]
Verder ook enkele muziekwinkels... ( Fame, Boudisque ) en sinds kort ook de AKO enzo geloof ik.
![]()
Als je bekend bent in Amsterdam: American Bookstore, einde kalverstraat.. bovenste verdieping, vind je ook een hele grote assortiment manga en ook wat anime magezines.
En waarschijnlijk ook bij Henk op de Zeedijk. Vind je een grote assortiment manga. Reminds me, ben er alweer een tijdje niet geweest. Lekker neuzen.
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:34 schreef MaxiTitan het volgende:Bij zo'n beurs krijg ik wel zo'n Genshiken idee, rijen tot aan ver en een extreme drukte.
Genshiken is wel een aanrader voor mensen die hem nog niet gezien hebben.
Een serie over echte otaku's en de wereld waarin ze leven.
![]()
Zou hem wel willen zien. Dat herinnert me overigens aan een real life action serie die iemand mij aanraadde.
Densha Otoko Het gaat over een 23-jarige otaku die vrij introvert is. In de trein terug van een anime event wordt een vrouw lastiggevallen door een dronkaard. Niemand in de trein helpt de vrouw, maar hij helpt haar door de kerel te zeggen om te stoppen. HIj denkt later dat hij het gedroomd heeft totdat hij een pakketje krijgt van het meisje met een cadeau erin. Hij post alles op een forum en de leden daar sporen hem aan om haar te bellen en mee uit te vragen.
Overigens kan je uit de serie afleiden dat anime niet zo sociaal geaccepteerd is in Japan. Mensen denken dat je een psycho bent. Manga wordt overigens wel meer geaccepteerd. Lees deze post eens van een japanse otaku die het even uitlegt.
http://forums.animesuki.com/showpost.php?p=265710&postcount=7