hmm, toch maar eens een nummer kopen van dat blad.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:50 schreef Jor-an het volgende:
er staat een leuk artikel over genshiken in de nieuwe aniway die over een paar dagen te koop is. Erg leuk artikel is het
Ik denk niet dat ie overal te koop is, abonoment kost 2 tientjes per jaar oid.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:09 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
hmm, toch maar eens een nummer kopen van dat blad.
Is dat blad trouwens gewoon verkrijgbaar bij de kiosk en dergelijke zaken of moet je daarvoor naar zo'n speciale animewinkel oid.
Verder ook enkele muziekwinkels... ( Fame, Boudisque ) en sinds kort ook de AKO enzo geloof ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:11 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie overal te koop is, abonoment kost 2 tientjes per jaar oid.
Voor 't losse blad weet ik eigenlijk maar 1 verkooppunt, Piet snot in utrecht
HIj is tof he! Ik heb overigens weer een tip gekregen van een paar anime-vriendjes van me, Eureka Seven, schijnt vet leuk te zijn. Het is wel een mecha serie, maar de mechagedeelte speelt maar een kleine rol. Maar heb amper tijdquote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef Qunix het volgende:
Jeuj deeltje 8
Ik heb nu Noein gekeken tot ep 16 van Shinsen en is een toffe serie!
Kijk ecchi joh!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:59 schreef Zeurberus het volgende:
2 zelfs
Het word met de dag leuker hier![]()
edit : Wat is het nut van een fotoboek als er geen foto's instaan![]()
![]()
Als je bekend bent in Amsterdam: American Bookstore, einde kalverstraat.. bovenste verdieping, vind je ook een hele grote assortiment manga en ook wat anime magezines.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:45 schreef Timmah het volgende:
[..]
Verder ook enkele muziekwinkels... ( Fame, Boudisque ) en sinds kort ook de AKO enzo geloof ik.
Zou hem wel willen zien. Dat herinnert me overigens aan een real life action serie die iemand mij aanraadde. Densha Otokoquote:Op maandag 27 februari 2006 00:34 schreef MaxiTitan het volgende:
Bij zo'n beurs krijg ik wel zo'n Genshiken idee, rijen tot aan ver en een extreme drukte.
Genshiken is wel een aanrader voor mensen die hem nog niet gezien hebben.
Een serie over echte otaku's en de wereld waarin ze leven.
Schattiger dan Bottle Fairy kan niet !quote:Op maandag 27 februari 2006 17:24 schreef Jordy-B het volgende:
En de schattigste serie ooit: Binchotan.
Slechts twaalf minuten per aflevering en voor de jongere kijkertjes (vermoed ik), maar echt de prachtigste animatie die ik in een tv-serie heb gezien...
why so emberrassed??quote:Op maandag 27 februari 2006 18:48 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Schattiger dan Bottle Fairy kan niet !
Lalalalaaaalaaaaaaa![]()
Omdat het een serie is voor kinderen van 5-12 jaar en ik het na 13 afleveringen zo tof vond dat ik het jammer vond dat het afgelopen wasquote:
MTV Asianquote:Op maandag 27 februari 2006 20:03 schreef Qunix het volgende:
Ik heb net Battle Royale 1 gezien.
Ik vind hem iets beter dan BR2.
Die zet ik op 't lijstje voor na DNAngel, waar ik net mee begonnen benquote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:22 schreef SureZal het volgende:
ik dacht net, 'even een stukje Densha Otoko kijken'...
Nu, 6 afleveringen verder.. heb ik weer zoiets van 'OMG, wat is die Live Action VET!!'
hij is en blijft mooi.. en voor iedereen die em niet heeft gezien (moet zich nu, in de eerste instantie, keihard gaan schamen).. Kijk het!
Eerste wat ik zag was dat ik het te schattig vond. Pita ten daar en tegenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:48 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Schattiger dan Bottle Fairy kan niet !
Lalalalaaaalaaaaaaa![]()
Volgend jaar is de OP weer van mij zeg ik jequote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Eerste wat ik zag was dat ik het te schattig vond. Pita ten daar en tegen![]()
Carnaval 2006
Een keer gezien als herr flick (wat juist was)
Een keer door de security gemaand het toilet op te gaan om mijn zaken te legen op verdenking van drugshandel.
Een keer het maken van de OP gemist
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
Volgend jaar is de OP weer van mij zeg ik je![]()
Dat is de laatste delen goed geluktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:47 schreef Orealo het volgende:
Maar wel beter zo, er moet meer aandacht voor anime komen in nederland
truste
rustig maar!!! ik heb de film al zeker 10x gezien, ofzo. omdat die liva action hopelijk vandaag binnen komt, wou ik nog ff goed mijn geheugen opfrissenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:06 schreef Orealo het volgende:
In slaap vallen bij die filmHeb je 'm wel een beetje meegrekregen nog?
![]()
punt is dat ik eerst bij andere nederlandse anime-fora's zat. Maar ik heb het gemerkt dat er hier wel gezellig is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:47 schreef Orealo het volgende:
Maar wel beter zo, er moet meer aandacht voor anime komen in nederland
truste
ben ik toch benieuwd op welke fora ja dan zitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
punt is dat ik eerst bij andere nederlandse anime-fora's zat. Maar ik heb het gemerkt dat er hier wel gezellig is.
SDV, maar dat was helaas na al die complicaties... verder zat ik ook op een belgisch forum, waarvan ik de naam nu echt helemaal kwijt ben. (was ook niet echt groot, ongeveer 50 leden zeg maar)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ben ik toch benieuwd op welke fora ja dan zat
Aniway
SDV anime?
Shujin-X???
ah cool man.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
SDV, maar dat was helaas na al die complicaties... verder zat ik ook op een belgisch forum, waarvan ik de naam nu echt helemaal kwijt ben. (was ook niet echt groot, ongeveer 50 leden zeg maar)
Ongetwijfeld dat er in BE meer zijn... daar leeft het ook meer!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:20 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ah cool man.
vraag ik me toch af hoeveel echt grote anime fora er te vinden zijn in NL en BE ?>.>
nnya hoelang duurt het nog tot a-con ;_;
IK WIL ER HEEN!!!!! ._.
Wat ik erover gelezen heb is het een live-action (dus geen anime) serie over een otaku idd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef blessed19 het volgende:
wat is dat nou precies? is dat die serie over een ''otaku''?
Boeiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:26 schreef uppie83 het volgende:
Argh... elke keer als ik even weg ben zitten we op een nieuw topic of zijn er gigantisch veel posts bijgekomen... hoe kan ik nu zinnige bijdragen leveren als ik niet goed bij kan blijven![]()
Have fun op wintersport >.>quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:46 schreef Agiath het volgende:
Nou ik ga zo een paar daagjes op wintersport, tot maandag![]()
Enjoyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:46 schreef Agiath het volgende:
Nou ik ga zo een paar daagjes op wintersport, tot maandag![]()
Die otaku serie wil ik ook wel kijken, hoop niet dat 't een feest van herkenning wordt, maar ben bangquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:39 schreef uppie83 het volgende:
Zo ik heb even bijgelezen van pagina 4 van het vorige deel tot nu toe... ben ik weer een beetje bijGrave of the fireflies ook maar in het lijstje zetten... en gobots OMG ik geloof dat ik daar zelfs ooit nog toys van had
Verder ga ik ook eens kijken wat die live action precies is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |