Heh? Ze hadden alleen het volume van de lachmachines verlaagd ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:29 schreef maril het volgende:
Ze deden nou net alsof ze géén lachmachines gebruiken.![]()
Je hebt wel gelijk, ik vind het ook erg jammer dat het niet gewoon bij de Vara is gebleven. En Alex Klaassen imiteert niet alleen homo's, hij is er zelf 1 (niet aanvallend bedoeld, hij is gay).quote:Op maandag 27 februari 2006 01:02 schreef wolferl het volgende:
Ik vind dit echt een wanvertoning van wat ooit het leukste en beste programma ooit was op de Vara, dat ik het liefst 30 pagina's terug zap dan dat ik over Talpa moet heen zappen als Koppen Sneller aan de gang is. Ik kan het nog steeds niet geloven dat hij Kopspijkers heeft doen laten verzuipen, alleen omdat hij iets meer zou verdienen bij Mol. Ben ik blij dat Bert Vischer in DWDD vermelde dat die geen seconde aan een overstap dacht en Vara lekker trouw bleef, hebben we toch nog iemand van dat team (samen met Van muiswinkel en van Vleuten) die nog iets van fatsoen kunnen uitbrengen.
En nog wat, die cabaratiers zijn nu niet meer grappig, Alex Klaassen is wel aardig, maar doet altijd dat zelfde homo imitatie na. En Vigo Waas is zo niet grappig ik moet eerder huilen dan lachen bij deze 'komiek'.
Hmm. Het programma is precies hetzelfde als bij de VARA met het overgrote deel aan dezelfde cabaretiers. Alleen de naam en zender zijn veranderd. Dus Spijkerman is de laatste 2, 3 jaar al bezig met het veneuken van Kopspijkers/Koppensnellers.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:02 schreef wolferl het volgende:
Ik vind dit echt een wanvertoning van wat ooit het leukste en beste programma ooit was op de Vara, dat ik het liefst 30 pagina's terug zap dan dat ik over Talpa moet heen zappen als Koppen Sneller aan de gang is. Ik kan het nog steeds niet geloven dat hij Kopspijkers heeft doen laten verzuipen, alleen omdat hij iets meer zou verdienen bij Mol. Ben ik blij dat Bert Vischer in DWDD vermelde dat die geen seconde aan een overstap dacht en Vara lekker trouw bleef, hebben we toch nog iemand van dat team (samen met Van muiswinkel en van Vleuten) die nog iets van fatsoen kunnen uitbrengen.
En nog wat, die cabaratiers zijn nu niet meer grappig, Alex Klaassen is wel aardig, maar doet altijd dat zelfde homo imitatie na. En Vigo Waas is zo niet grappig ik moet eerder huilen dan lachen bij deze 'komiek'.
Lijkt me een duidelijke wraakactie van Veraquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:19 schreef maril het volgende:
Hij krijgt nu serieus concurrentie met Paul de Leeuw as zaterdag tegenover hem.
waarom reageer jij eigenlijk nog??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:47 schreef pberends het volgende:
Ik vond het echt hilarisch, ik heb geen enkele minuut gezien, maar de gedachte van Spijkerman maakt me al heet. En dan 3 kwartier na het begin pas de eerste reactie in dit topic verschijnt is ronduit geniaal.
Het succes van Spijkerman inspireerd me.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:48 schreef Omaha het volgende:
[..]
waarom reageer jij eigenlijk nog??![]()
Als iedereen die niet meer kijkt zou reageren zou het een stormloop topic zijn.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Het succes van Spijkerman inspireerd me.
Wat maakt dat nou uit hahaha, dat warme sfeertje wat Spijkerman toch altijd weer creeert maakt toch alles goed??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:00 schreef Sanne het volgende:
cabaret valt me dit keer een beetje tegen...
opzich vond ik die wel grappigquote:Op zondag 5 maart 2006 00:23 schreef pberends het volgende:
Hahahahaha, Wennemars en stotteren? Da wissie ik nie. Hilarisch om over iemands handicap te beginnen!
Ik heb er wel flink om moeten lachen dit keer hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:00 schreef Sanne het volgende:
cabaret valt me dit keer een beetje tegen...
Ja, door Sander van Opzeeland. Die zit inmiddels bij Koefnoen, al heb ik hem gisteren niet gezien.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:56 schreef SunChaser het volgende:
De Roy van Z werd toch eerst door iemand anders gedaan?
Dit is sarcastisch bedoeld hoop ik?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:48 schreef pberends het volgende:
668.000 kijkers is toch best goed? Ze hebben al 1/4 van de kijkers teruggevonden.
Owh ok, dan valt inderdaad heel mijn stelling in 't niets...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:02 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
Jawel hoor, Talpa staat bij mij op 32...
Weer die flauwekul... als er voetbal is of iets anders groots, dan weet iedereen Talpa perfect te vinden. Het is gewoon geen goed programma meer!quote:Op maandag 6 maart 2006 08:53 schreef Patch het volgende:
Stiekem liggen de lage kijkcijfers ook aan het feit dat mensen gewoonweg Talpa niet kunnen vinden.
Dat was het bij de Vara ook niet meer de laatste tijd. En toch torenhoge kijkcijfers.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:20 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Het is gewoon geen goed programma meer!
Ik kon het toentertijd ook vinden.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:49 schreef SunChaser het volgende:
Onzin. Ik kan Talpa best vinden op 25 bij mij thuis. Ik vind TV Toppers en Paul de Leeuw alleen veel leuker om naar te kijken.
Raar dat heel Hilversum inclusief John zich wel wat aantrekken van deze kijkcijfers. Hij heeft er al heel wat programma´s op laten cancelenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:13 schreef WatEenGelul.nl het volgende:
elke week, ook diegene die zegt de volgende week niet te kijken, stemt weer af op Spijkerman.
Laat ik vooropstellen: de kijkcijfers zeggen mij geen ene drol. Een meting over slechts 2700 kijkers, die een volk van ruim 14 miljoen moeten vertegenwoordigen, is absoluut niet reëel.
Volledig:quote:Op zondag 5 maart 2006 08:22 schreef maril het volgende:
Kijkcijfers een dieptepunt, 668.000 kijkers voor koppensnellers.
Hoe zijn die gerelateerd aan koppensnellers?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:34 schreef dVTB het volgende:
Trouwens, gerelateerd:
Café De Sport: 220.000
Studio Voetbal: 757.000
(zondagavond 6 maart)
Jack Spijkerman was een tijdlang co-presentator van Café de Sport op Talpa. Bovendien is ook dit een voorbeeld van gelijksoortige programma's die precies tegenover elkaar staan geprogrammeerd, net als Koppensnellers versus Paul de Leeuw en Koefnoen.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe zijn die gerelateerd aan koppensnellers?
Ik ben er trouwens echt klaar mee. De filmpjes doen me niets meer, het cabaret is voor ook niet grappig meer. Paul de Leeuw is wekelijks anders en leuker.
Was inderdaad. Kun je dus mooi in VBL proppenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef dVTB het volgende:
[..]
Jack Spijkerman was een tijdlang co-presentator van Café de Sport op Talpa. Bovendien is ook dit een voorbeeld van gelijksoortige programma's die precies tegenover elkaar staan geprogrammeerd, net als Koppensnellers versus Paul de Leeuw en Koefnoen.
Betekend dus of Café de sport nou met of zonder Jack Spijkerman is , weinig kijkers trekt.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef dVTB het volgende:
[..]
Jack Spijkerman was een tijdlang co-presentator van Café de Sport op Talpa. Bovendien is ook dit een voorbeeld van gelijksoortige programma's die precies tegenover elkaar staan geprogrammeerd, net als Koppensnellers versus Paul de Leeuw en Koefnoen.
vorige week ook al volgens mij, vanwege barend en van dorp denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is de herhaling vroeg overigens? Om 22.00 begonnen
Ze lijken allemaal op elkaar...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag alleen 3 typetjes die ik niet herkende, wie was die Geert Wilders met donker haar type?
Zo zijn wij al weken iets aan het verzinnen waarom er weinig mensen kijken,Olympische winterspelen terwijl er om 20.00 niet meer geschaatst werd, dan weer Paul de Leeuw, hij is door De Mol aangetrokken om juist die miljoenen kijkers te halen die hij bij de VARA haalde, Paul de leeuw heeft ondanks Idols toch ook meer dan 1 miljoen kijkers.quote:Op zondag 12 maart 2006 09:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Oeps. Het gaat nu echt omlaag met de kijkcijfers! 538.000![]()
(komt natuurlijk ook door Idols)
Rond 20.00 uur:
Ned 1 TV TOPPERS: 829.000
Ned 2 BANKGIRO LOTERIJ KIES DE KLUIS 496.000
Ned 3 MOOI WEER DE LEEUW 1.091.000
RTL 4 IDOLS 2.931.000
RTL 5 VAN ETTER TOT ENGEL 273.000
RTL 7 ZOEKEN NAAR EILEEN 153.000
SBS 6 WEGMISBRUIKERS 739.000
NET 5 101 DALMATIANS 277.000
VERONICA BIZAR EN BIJZONDER 97.000
Dat gaat hem echt absoluut niet meer lukken, de creativiteit is niet mee overgegaan naar Talpa, zo simpel is het. Ik vraag me trouwens af of de redactie van de Vara ook mee is overgegaan, ik heb het idee van niet, want als ik zie met wat voor een items ze komen (10 minuten praten over glazen schedelsquote:Op zondag 12 maart 2006 09:21 schreef maril het volgende:
[..]hij is door de Mol aangetrokken om juist die miljoenen kijkers te halen die hij bij de VARA haalde,
Die Frank Lammers komt toch uit Brabant? Waarom speelt ie dan niet een raadslid van Leefbaar Bladel?quote:Op zondag 12 maart 2006 09:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
En die vent van Leefbaar Goes had een of ander Drents accent, maar sprak cker geen Zeeuws! Gewoon niet voorbereid dus! Wie denken ze dat ze in de maling nemen?![]()
![]()
pberends, ik zou als ik jou was gewoon een fantopic plaatsen, zo geweldig dat Jack het doet.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:31 schreef pberends het volgende:
Kijkcijfers waren best goed toch, Spijkerman had immers concurrentie van Idols en De Leeuw. En dat de imitaties maar matig zijn kan Spijkerman zelf niets aan doen, hij doet de typetjes immers niet.
Fantastische man die Jack inderdaad. Weinig andere presentatoren kunnen een programma zo goed aan elkaar breien als hij (behalve Jos Brink, Ron Brandsteder, Carlo Boszhard, Paul de Leeuw, Robert ten Brink, Karel de Graaff, Catherine Keyl, Reinout Oerlemans, Dionne de Graaf, Felix Meurders, enzovoorts).quote:Op zondag 12 maart 2006 15:38 schreef maril het volgende:
[..]
pberends, ik zou als ik jou was gewoon een fantopic plaatsen, zo geweldig dat Jack het doet.
Het interesseert mij vrij weinig wie daar wél en wie er niet iets aan kan doen.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:31 schreef pberends het volgende:
En dat de imitaties maar matig zijn kan Spijkerman zelf niets aan doen, hij doet de typetjes immers niet.
quote:Op zondag 12 maart 2006 16:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Fantastische man die Jack inderdaad. Weinig andere presentatoren kunnen een programma zo goed aan elkaar breien als hij (behalve Jos Brink, Ron Brandsteder, Carlo Boszhard, Paul de Leeuw, Robert ten Brink, Karel de Graaff, Catherine Keyl, Reinout Oerlemans, Dionne de Graaf, Felix Meurders, enzovoorts).
Ik denk dat John Jack langer op de buis laat dan andere slecht lopende programma's want dat zou helemaal het einde van Talpa betekenen. Maar ik denk wel dat ie al bezig is om een alternatief te vinden. Volgens mij zie je aan Jack ook de spanning die er op het programma zit. Dus ik denk dat ie het seizoen nog mag afmaken, maar als het zo blijft komt ie niet meer terug.quote:Op zondag 12 maart 2006 09:33 schreef maril het volgende:
RobertoCarlos denk je net als ik dat John de Mol ook hierin weinig geduld zal hebben , maar hij moet zich realiseren dat TALPA kennelijk ook een negatieve smaak heeft bij het publiek, ik bedoel 1,2 miljoen(waaronder ik vw PSV) mensen keken naar "de wedstrijden" terwijl er toch echt op papier een topper stond AJAX-PSV.
Of de Wereld Draait Door.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef 7eVeNL het volgende:
Valt het niemand op dat de helft van zijn fragmenten afkomstig zijn van Jensen?
lekkere orgineel bezig....
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef 7eVeNL het volgende:
Valt het niemand op dat de helft van zijn fragmenten afkomstig zijn van Jensen?
lekkere orgineel bezig....
Als ik hier dan toch even in de verdediging mag gaan van Jack. Zowel Jensen als DWDD zijn dagelijkse programma's die, in ieder geval in het geval van de laatste, elke dag 'bloopers' laten zien van de afgelopen dag. Het mag dan ook geen wonder heten dat Jack's fragmenten inderdaad al een keer langs zijn geweest daar. Zoveel fouten worden er nou ook niet gemaakt op TV.quote:
Nou, toch nog zo'n 15% van wat ie vorig jaar haalde; dat tikt aan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:31 schreef starbuck het volgende:
De herhaling op maandag trekt toch ook nog 349.000 kijkers.
Ik had de fragmenten al gezien bij Jensen en De wereld draait doorquote:
Dat heeft Jack bedacht!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had de fragmenten al gezien bij Jensen en De wereld draait door.
Pure diefstalquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:50 schreef Vow het volgende:
[..]
Dat heeft Jack bedacht!!
Hij heeft ook typetjes-doen bedacht. En paradie. En spijkers slaan. Eigenlijk heeft Jack televisie bedacht.
Ticket to the Tropics-grappen: origineel.quote:
was zo goede manquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:46 schreef Vow het volgende:
Ja herhaal nog maar eens hoe slecht Milosevic was
Vooral niet over hebben wat de rol van het westen was.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ticket to the Tropics-grappen: origineel.
Volgende week weerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer dat koefnoen niet is dit weekend toch ?
Origineel, is al tig keer nagedaan.quote:
Zoveel kijkers trok het schaatsen deze keer niet, de helft voor wat normaal overdag word gekeken, ze zijn ook wat schaatsmoe.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:33 schreef Ambrosius het volgende:
Apart, zoveel kijkers terwijl er live schaatsen was.
Op deze manier:quote:Op maandag 20 maart 2006 18:53 schreef Lod het volgende:
In welk opzicht gaat DWDD op de schop?
Bron: http://medialog.blogspot.(...)t-meer-volledig.htmlquote:WDD straks niet meer volledig dagelijks
Soms lijkt het alsof een programma van de publieke omroep geen succes màg hebben. Zo ook het VARA-programma De Wereld Draait Door, dat inmiddels een redelijk goede plek veroverd heeft in de vooravond, met gemiddeld tegen de 600.000 kijkers.
Lees verder >>Vanaf september moet ook DWDD tijd en zendtijd afstaan. Het wordt teruggebracht tot een half uur en geplaatst op het tijdstip van 20.30 uur op Nederland 3. Daarnaast komt DWDD te vervallen als er Champions League-voetbal is.
Eindredacteur Ewart van der Horst in HP: Ja. Het is jammer; hebben we de vooravond net veroverd, moeten we er weg. We zullen blíjven proberen om Van Dijk op andere gedachten te brengen. Met dat andere tijdstip is nog wel te leven, maar dit programma moet er, net als een krant, natuurlijk elke dag zijn. En dat het korter wordt, vind ik helemáál erg.
Is de inkorting van het programma vanwege de bezuinigingen> Onzin. Een half uur DWDD is bijna net zo duur als drie kwartier.
ohquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Op deze manier:
[..]
Bron: http://medialog.blogspot.(...)t-meer-volledig.html
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
Whahaha, wat heb ik gelachen... om Paul de Leeuw.
Zitten ze allemaal in #kopspijkers?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Wow, vroeger werd er in het uurtje kopspijkers een heel topic volgeluld.
quote:
vroeger was het dan ook een leuk programmaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Wow, vroeger werd er in het uurtje kopspijkers een heel topic volgeluld.
Klaas Drupsteen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:58 schreef maril het volgende:
Het meest grappige was nog of eigenlijk trieste is dat die jongen(weet zijn naam ff niet maar hij presenteert "goedenmorgen nederland")zichzelf met die hamer op zijn onderkin sloeg.
Alsof iedereen naar DWDD ofquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:57 schreef SigmundFreud het volgende:
Hmm... Koppensnellers komt veel geforceerder en 'gemaakt' leuker over dan Kopspijkers ooit deed. Ik denk dat het format met reclame-onderbrekingen het programma veel kwaad doen. Daarnaast dreef het programma voor een deel op de leuke TV-fragmenten, maar dat telt ook al niet meer nu die door andere programma's al eerder worden gebruikt.
Echt niet. Kopspijkers was al tijden bagger en ik vind Koppensnellers niet minder.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:57 schreef SigmundFreud het volgende:
Hmm... Koppensnellers komt veel geforceerder en 'gemaakt' leuker over dan Kopspijkers ooit deed. Ik denk dat het format met reclame-onderbrekingen het programma veel kwaad doen. Daarnaast dreef het programma voor een deel op de leuke TV-fragmenten, maar dat telt ook al niet meer nu die door andere programma's al eerder worden gebruikt.
Inderdaad, zeg maar dat seizoen van de eerste DVD. Dat was wel leuk.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:46 schreef pberends het volgende:
Kopspijkers was rond 2001 rond het hoogtepunt; vlak na de intrede van de imitaties van bekende personen. Dat was toen vrij vernieuwend en als iets origineel is maakt 't het ook grappiger. Toen was 2002 en 2003 nog wel behoorlijk goed (imitaties werden uitgekiender), maar rond 2004 begon het allemaal erg cliché en bagger te worden. 2005 was al dramatisch, maar nu met Koppensnellers met het vertrek van goede cabaretiers en de komst van reclameblokken is het programma vrij matig geworden.
Op je hoogtepunt stoppen blijft een goed advies. Wie Koppensnellers nog redelijk leuk vind heeft vast en zeker rond 2001 niet goed opgelet.
Dat was van een professionelere niveau dan wat ze nu hebbenquote:Op zondag 26 maart 2006 00:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, zeg maar dat seizoen van de eerste DVD. Dat was wel leuk.
Zet er bij paul nog maar een 1 voorquote:Op zondag 26 maart 2006 09:40 schreef maril het volgende:
overigens heeft koppensnellers 570.000 kijkers gehad, Paul de Leeuw iets van 110.000 kijkers
en koefnoen 487.000 kijkers
quote:Op zondag 26 maart 2006 10:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zet er bij paul nog maar een 1 voor
En mensen die, zoals jij, wel gewoon elke uitzending weer kijken?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:46 schreef pberends het volgende:
Op je hoogtepunt stoppen blijft een goed advies. Wie Koppensnellers nog redelijk leuk vind heeft vast en zeker rond 2001 niet goed opgelet.
Ik heb al 5 afleveringen ofzo geen Koppensnellers gezien hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
En mensen die, zoals jij, wel gewoon elke uitzending weer kijken?
-edit- je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb al 5 afleveringen ofzo geen Koppensnellers gezien hoor.
Oh, je houdt 't precies bij?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef pberends het volgende:
Ik heb al 5 afleveringen ofzo geen Koppensnellers gezien hoor.
De kijkcijfers wel ja, die zijn immers om meer te lachen dan het hele programma zelf.quote:
Ook voor 2001 zonder de imitaties was Kopspijkers een leuk,fris en vernieuwende programma (zaterdag om 23.30 uur) omdat er op een spontane en ironische manier gekke mensen of dingen getoond werden. Pas met het cabaret en een ander tijdstip zag de grote massa er ook wat in (wat niet slecht is of zo).quote:Op zondag 26 maart 2006 00:46 schreef pberends het volgende:
Kopspijkers was rond 2001 rond het hoogtepunt; vlak na de intrede van de imitaties van bekende personen. Dat was toen vrij vernieuwend en als iets origineel is maakt 't het ook grappiger.
Vroeger vond ik de rest van het programma ook zeer amusant. Cabaret was een lekker toetje.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ook voor 2001 zonder de imitaties was Kopspijkers een leuk,fris en vernieuwende programma (zaterdag om 23.30 uur) omdat er op een spontane en ironische manier gekke mensen of dingen getoond werden. Pas met het cabaret en een ander tijdstip zag de grote massa er ook wat in (wat niet slecht is of zo).
Ik bedoel maar te zeggen: KSp was meer dan alleen cabaret, alhoewel iedereen het heeft over het cabaret.
Helaas vind ik ook deze onderwerpen en sfeer, dus los van het cabaret, te matig om te kijken
Het is misschien beter dan de woensdagavondfilm, maar dat is nog geen teken dat het programma goed is of zelfs maar de moeite waard om te kijken. Een beetje vreemde vergelijking dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:31 schreef Crudus het volgende:
Geneuzel allemaal hier. Paul de Leeuw is ook steeds maar hetzelfde: Paultje die zichzelf graag hoort praten en "lekker mal" doet. Dat koppensnellers/kopspijkers gebash is anders ook maar gezeik. 't Is allemaal niet zo hilarisch, maar altijd nog beter dan de rtl4 woensdagavondfilm.
Hier wordt gewoon veel gezeken om het zeiken. Zeikerds.![]()
Vreemd, vreemd. Blauwe ezels die kunnen praten, da's pas vreemd.quote:Het is misschien beter dan de woensdagavondfilm, maar dat is nog geen teken dat het programma goed is of zelfs maar de moeite waard om te kijken. Een beetje vreemde vergelijking dus.
Slechter dan in het begin, zeker ja. Maar het is toch gewoon nog wel enigszins vermakelijk. Nee, ik lig ook niet in een deuk, maar het is nog altijd beter dan al die andere meuk die uit de lichtkast komt.quote:En de afleveringen die ik heb gezien (de eerste twee van koppensnellers) waren gewoon bar slecht, dat mag toch wel gezegd worden? En Kopspijkers was de laatste paar jaar ook al slecht.
Ik gun Spijkerman een leuk programma, maar hij maakt er alleen niet een. En dat koppenslenners minder slecht is als andere programma's? Nou als er niks leuks op tv is dan ga ik niet naar de minst slechte programma kijken, maar dan ga ik iets anders doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:47 schreef Crudus het volgende:
[..]
Vreemd, vreemd. Blauwe ezels die kunnen praten, da's pas vreemd.
[..]
Slechter dan in het begin, zeker ja. Maar het is toch gewoon nog wel enigszins vermakelijk. Nee, ik lig ook niet in een deuk, maar het is nog altijd beter dan al die andere meuk die uit de lichtkast komt.
Maar wat een kontdiscussie: het gaat hier over subjectieve zaken. Ik vind gewoon dat iedereen wat veel zeikt, wat waarschijnlijk te maken heeft met het feit dat we Spijkerman geen leuk programma meer gunnen, omdat het een zakkenvuller is (en een hypocriet).
Dat is dus mijn punt: dat vind JIJ misschien, maar dat proef ik vaak niet in discussie's over dit programma.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En smaak is idd subjectief, maar voor dat Jack voor het nog grotere geld ging was de discussie er ook al, dus dat staat er volledig los van.
In de discussie komt naar voren dat 75% van de kijkers het bagger vindt....voor Jack weg ging bij de VARA was dat ook al zo. En daar is dit topic toch voor? Om het programma te bespreken, én ook om onze mening te geven over de afleveringen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:49 schreef Crudus het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt: dat vind JIJ misschien, maar dat proef ik vaak niet in discussie's over dit programma.
Laat maar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
In de discussie komt naar voren dat 75% van de kijkers het bagger vindt....voor Jack weg ging bij de VARA was dat ook al zo. En daar is dit topic toch voor? Om het programma te bespreken, én ook om onze mening te geven over de afleveringen?
------------------------------->quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Toch bedankt voor je bijdrage...
Heb je al eens naar Paul de Leeuw gekeken op de zaterdagavond ? Ik heb er afgelopen zaterdag naar gekeken ipv mijn gebruikelijke kopspijkers/koppensnellers-zaterdag-avond. En zoals ik eerder in dit topic zei: ik heb harder gelachen dan alle afleveringen van koppensnellers bij elkaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik gun Spijkerman een leuk programma, maar hij maakt er alleen niet een. En dat koppenslenners minder slecht is als andere programma's? Nou als er niks leuks op tv is dan ga ik niet naar de minst slechte programma kijken, maar dan ga ik iets anders doen.
En smaak is idd subjectief, maar voor dat Jack voor het nog grotere geld ging was de discussie er ook al, dus dat staat er volledig los van.
Dat was vrijdag te zien bij DWDD. Het was Klaas Drupsteen.quote:Op zondag 2 april 2006 10:38 schreef MrBean het volgende:
Ik heb gehoord dat iemand zichzelf tegen de bek aansloeg met het hamerspel?
Dat komt omdat Paul de Leeuw grappig van zichzelf is (alhoewel ook niet altijd), terwijl Jack Spijkerman zelf niet grappig is en het moet hebben van zijn team.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:54 schreef Lod het volgende:
Paul de Leeuw doet ook gewoon dat waar hij goed in is, entertainen en al dan niet geslaagde en gewaagde grappen maken. In dat opzicht is hij in weze ook voorspelbaar natuurlijk.
Maar volgens mij is hij meer ad rem en gevatter dan Jack en dat houdt zo'n show langer leuk. Bij Jack heb ik het idee dat alles van te voren gepland moet zijn omdat hij anders ook niet weet wat hij er mee aan moet. Paul laat dingen veel meer gebeuren zoals ze komen en gaat daar op in (zo op het oog).
"heej, er mist een nul"quote:Op zondag 2 april 2006 13:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af hoe Jack heeft gereageerd vanmorgen toen hij de kijkcijfers te zien kreeg
"Ik denk dat we nog meer typetjes in de show moeten neerzetten. Hé, Thomas en Mike! Wie hebben jullie nog niet gepersifleerd?"quote:Op zondag 2 april 2006 13:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af hoe Jack heeft gereageerd vanmorgen toen hij de kijkcijfers te zien kreeg
Ja, hij gaf de uitzending een 8.quote:Op zondag 2 april 2006 16:00 schreef pberends het volgende:
Ik had het vorig interview gezien op de koppensnellers site () en daar zei hij dat hij over het algemeen zeer tevreden was, er moesten alleen nog wat kleine puntjes op de i gezet worden
. Volgende week gewoon weer 2 miljoen kijkers dus.
Die van gister zeker een 8,5quote:
En geen woord over de kijkcijfers... hij wordt ook elke keer geinterviewd door zo'n kritiekloze domme bimbo.quote:Op zondag 2 april 2006 18:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha net dat interview met Jack gezien op de Talpa site, echt tenenkrommend
Ja, vorige week waren de kijkcijfers al dramatisch.quote:Op zondag 2 april 2006 20:34 schreef SunChaser het volgende:
Dit interview gaat toch over vorige week, wel tenenkrommend slecht zeg
Wist je dat dat een goede vriend is van SCH?quote:Op zondag 2 april 2006 10:41 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dat was vrijdag te zien bij DWDD. Het was Klaas Drupsteen.
Dat verbaast me nou echt helemaal niets.quote:Op zondag 2 april 2006 20:47 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wist je dat dat een goede vriend is van SCH?
er staat een komma na 'Jack'quote:Op zondag 2 april 2006 16:39 schreef pberends het volgende:
Zoals ze zelf zeggen:
[afbeelding]
Ja, de tv-fragmenten zijn van Jack himself.
"Één van z'n beste vrienden" nog wel.quote:Op zondag 2 april 2006 20:50 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Dat verbaast me nou echt helemaal niets.
Oh.quote:
http://www.talpa.tv/koppensnellers.htmlquote:Op zondag 2 april 2006 23:26 schreef SunChaser het volgende:
Is dat hun eigen reclameplaatje? Ziet er goedkoop uit.
Wat een onzin, anti-Talpa hysterie.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:36 schreef pberends het volgende:
70% Nederlanders: Jack Spijkerman slechter bij Talpa
Die Pro- AVRO Hype.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad.
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/63657#2604125
Idd. De laatste twee seizoenen bij de VARA waren echt niet slechter dan het nu is.quote:
Het cabaret is wel minder geworden, door het kleinere team dat de grappen schrijft. Een stuk minder doordacht en creatief. Het lijkt gehaast...quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
Ja hoor, daar zijn de belspelletjes weer.
[..]
Idd. De laatste twee seizoenen bij de VARA waren echt niet slechter dan het nu is.
Is het zoquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
Ja hoor, daar zijn de belspelletjes weer.
[..]
Idd. De laatste twee seizoenen bij de VARA waren echt niet slechter dan het nu is.
Jack heeft een Fok-account...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:44 schreef pberends het volgende:
Viel me overigens op dat Jack Spijkerman afgelopen week geen "Jack zegt het!" had opgenomen. Oftewel z'n commentaar om terug en vooruit te blikken op de afgelopen en komende week. Hoe zou dat toch komen?
Dan zal Gerrie wel weer de ondertiteling hebben gedaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:04 schreef BdR het volgende:
Had de paus het er nou over dat David Tomasso was vermoord?Tenminste dat las ik in die ondertiteling bij dat tv fragment..
euhm... nee?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:04 schreef BdR het volgende:
Had de paus het er nou over dat David Tomasso was vermoord?Tenminste dat las ik in die ondertiteling bij dat tv fragment..
Dat vind ik ook wel weer flauw. Gerrie is een correspondent/verslaggever en heeft totaal niets van doen met ondertiteling. Maar omdat Jack zo nodig 2 fragmenten met elkaar moest verbinden, heeft hij een onzinnige insinuatie gedaan waarop hij de uitzendingen daarna lekker op voortbordeert. Het typeert Jack en Koppensnellers ook wel een beetje. Slap, onsamenhangend en achterbaksquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef maril het volgende:
[..]
Dan zal Gerrie wel weer de ondertiteling hebben gedaan![]()
Jack heeft de weg naar de absolute top weer te pakken.quote:Op zondag 9 april 2006 08:24 schreef maril het volgende:
Gister meer kijkers dan vorige week 563.000.
Vergeet niet dat de meeste dingen al 2 keer gerepeteerd zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 14:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dom kutprogramma.Spijkerman is totaal niet grappig, al lacht hij voortdurend om zijn eigen "grapjes".
Je bent in de war met Jensenquote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef pberends het volgende:
Heeft ie trouwens nog steeds die lachbandjes?
Dat moet haast wel. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand moet lachen om deze ongein.quote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef pberends het volgende:
Heeft ie trouwens nog steeds die lachbandjes?
Ik kijk dit programma zelf niet, maar waarom kijk JIJ dit?quote:
Omdat hij dan kan zeiken. Ik neem er nog mijn petje voor af dat hij het daadwerkelijk kijkt en dan gaat zeiken. Er zijn ook genoeg mensen die alleen maar zeiken en nooit kijken.quote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik kijk dit programma zelf niet, maar waarom kijk JIJ dit?
Je profileert je hier op Fok! altijd als een groot fan van Pinochet en je zou het liefst etter van een zieke hond in het haar van Femke Halsema smeren. En toch kijk je naar een links-georienteerd cabaretprogramma?
Is het verboden om hier naar te kijken? Wilde het gewoon eens 'n keertje kijken, had het nog niet gezien. Het gaat helemaal niet om links of rechts. Het is gewoon niet grappig, dat heeft niets met links of rechts te maken.quote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik kijk dit programma zelf niet, maar waarom kijk JIJ dit?
Je profileert je hier op Fok! altijd als een groot fan van Pinochet en je zou het liefst etter van een zieke hond in het haar van Femke Halsema smeren. En toch kijk je naar een links-georienteerd cabaretprogramma?
Ik had een weken geleden een keer gecheckt, toen was het echt waarquote:
Bij de VARA deed Spijkerman dat toch nooit?quote:Op zondag 9 april 2006 18:32 schreef SunChaser het volgende:
Jensen én Spijkerman gebruiken lachbandjes.
Nee. Hij haalde juist altijd uit naar Jensen om die lachbandjes.quote:Op zondag 9 april 2006 18:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij de VARA deed Spijkerman dat toch nooit?
Bij de Vara had hij dat wel door, alleen nu bij Talpa denkt hij ineens dat hij zelf ook grappig kan zijn. Alleen Jack, dat ben je dus nietquote:Op zondag 9 april 2006 20:00 schreef SCH het volgende:
Dat is ook het probleem, dat hij zelf een beetje grappig gaat lopen doen. Hij is gewoon presentator en aangever en omet anderen laten glorieren. Maar hij snapt die rol zel nog niet helemaal na al die jaren.
Hij's hoofd humor toch van Talpaquote:Op zondag 9 april 2006 20:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij de Vara had hij dat wel door, alleen nu bij Talpa denkt hij ineens dat hij zelf ook grappig kan zijn. Alleen Jack, dat ben je dus niet![]()
(nevermind.. ik verwarde de ontvoerde baby Tommaso met voetballer di Tommasoquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:04 schreef BdR het volgende:
Inderdaad verschrikkelijk betweterig en totaal niet grappigquote:Op zondag 9 april 2006 14:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nou, hilarisch dat stukje over dat hoofdrekenen.![]()
![]()
Dat heeft hij recentelijk nog gedaan hoor.quote:Op zondag 9 april 2006 20:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee. Hij haalde juist altijd uit naar Jensen om die lachbandjes.
Terwijl hij het zelf gebruikt nota benequote:Op maandag 10 april 2006 11:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat heeft hij recentelijk nog gedaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |