Heh? Ze hadden alleen het volume van de lachmachines verlaagd ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:29 schreef maril het volgende:
Ze deden nou net alsof ze géén lachmachines gebruiken.![]()
Je hebt wel gelijk, ik vind het ook erg jammer dat het niet gewoon bij de Vara is gebleven. En Alex Klaassen imiteert niet alleen homo's, hij is er zelf 1 (niet aanvallend bedoeld, hij is gay).quote:Op maandag 27 februari 2006 01:02 schreef wolferl het volgende:
Ik vind dit echt een wanvertoning van wat ooit het leukste en beste programma ooit was op de Vara, dat ik het liefst 30 pagina's terug zap dan dat ik over Talpa moet heen zappen als Koppen Sneller aan de gang is. Ik kan het nog steeds niet geloven dat hij Kopspijkers heeft doen laten verzuipen, alleen omdat hij iets meer zou verdienen bij Mol. Ben ik blij dat Bert Vischer in DWDD vermelde dat die geen seconde aan een overstap dacht en Vara lekker trouw bleef, hebben we toch nog iemand van dat team (samen met Van muiswinkel en van Vleuten) die nog iets van fatsoen kunnen uitbrengen.
En nog wat, die cabaratiers zijn nu niet meer grappig, Alex Klaassen is wel aardig, maar doet altijd dat zelfde homo imitatie na. En Vigo Waas is zo niet grappig ik moet eerder huilen dan lachen bij deze 'komiek'.
Hmm. Het programma is precies hetzelfde als bij de VARA met het overgrote deel aan dezelfde cabaretiers. Alleen de naam en zender zijn veranderd. Dus Spijkerman is de laatste 2, 3 jaar al bezig met het veneuken van Kopspijkers/Koppensnellers.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:02 schreef wolferl het volgende:
Ik vind dit echt een wanvertoning van wat ooit het leukste en beste programma ooit was op de Vara, dat ik het liefst 30 pagina's terug zap dan dat ik over Talpa moet heen zappen als Koppen Sneller aan de gang is. Ik kan het nog steeds niet geloven dat hij Kopspijkers heeft doen laten verzuipen, alleen omdat hij iets meer zou verdienen bij Mol. Ben ik blij dat Bert Vischer in DWDD vermelde dat die geen seconde aan een overstap dacht en Vara lekker trouw bleef, hebben we toch nog iemand van dat team (samen met Van muiswinkel en van Vleuten) die nog iets van fatsoen kunnen uitbrengen.
En nog wat, die cabaratiers zijn nu niet meer grappig, Alex Klaassen is wel aardig, maar doet altijd dat zelfde homo imitatie na. En Vigo Waas is zo niet grappig ik moet eerder huilen dan lachen bij deze 'komiek'.
Lijkt me een duidelijke wraakactie van Veraquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:19 schreef maril het volgende:
Hij krijgt nu serieus concurrentie met Paul de Leeuw as zaterdag tegenover hem.
waarom reageer jij eigenlijk nog??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:47 schreef pberends het volgende:
Ik vond het echt hilarisch, ik heb geen enkele minuut gezien, maar de gedachte van Spijkerman maakt me al heet. En dan 3 kwartier na het begin pas de eerste reactie in dit topic verschijnt is ronduit geniaal.
Het succes van Spijkerman inspireerd me.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:48 schreef Omaha het volgende:
[..]
waarom reageer jij eigenlijk nog??![]()
Als iedereen die niet meer kijkt zou reageren zou het een stormloop topic zijn.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Het succes van Spijkerman inspireerd me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |