Wat een onzin, anti-Talpa hysterie.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:36 schreef pberends het volgende:
70% Nederlanders: Jack Spijkerman slechter bij Talpa
Die Pro- AVRO Hype.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad.
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/63657#2604125
Idd. De laatste twee seizoenen bij de VARA waren echt niet slechter dan het nu is.quote:
Het cabaret is wel minder geworden, door het kleinere team dat de grappen schrijft. Een stuk minder doordacht en creatief. Het lijkt gehaast...quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
Ja hoor, daar zijn de belspelletjes weer.
[..]
Idd. De laatste twee seizoenen bij de VARA waren echt niet slechter dan het nu is.
Is het zoquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
Ja hoor, daar zijn de belspelletjes weer.
[..]
Idd. De laatste twee seizoenen bij de VARA waren echt niet slechter dan het nu is.
Jack heeft een Fok-account...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:44 schreef pberends het volgende:
Viel me overigens op dat Jack Spijkerman afgelopen week geen "Jack zegt het!" had opgenomen. Oftewel z'n commentaar om terug en vooruit te blikken op de afgelopen en komende week. Hoe zou dat toch komen?
Dan zal Gerrie wel weer de ondertiteling hebben gedaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:04 schreef BdR het volgende:
Had de paus het er nou over dat David Tomasso was vermoord?Tenminste dat las ik in die ondertiteling bij dat tv fragment..
euhm... nee?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:04 schreef BdR het volgende:
Had de paus het er nou over dat David Tomasso was vermoord?Tenminste dat las ik in die ondertiteling bij dat tv fragment..
Dat vind ik ook wel weer flauw. Gerrie is een correspondent/verslaggever en heeft totaal niets van doen met ondertiteling. Maar omdat Jack zo nodig 2 fragmenten met elkaar moest verbinden, heeft hij een onzinnige insinuatie gedaan waarop hij de uitzendingen daarna lekker op voortbordeert. Het typeert Jack en Koppensnellers ook wel een beetje. Slap, onsamenhangend en achterbaksquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef maril het volgende:
[..]
Dan zal Gerrie wel weer de ondertiteling hebben gedaan![]()
Jack heeft de weg naar de absolute top weer te pakken.quote:Op zondag 9 april 2006 08:24 schreef maril het volgende:
Gister meer kijkers dan vorige week 563.000.
Vergeet niet dat de meeste dingen al 2 keer gerepeteerd zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 14:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dom kutprogramma.Spijkerman is totaal niet grappig, al lacht hij voortdurend om zijn eigen "grapjes".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |