Wat een onzin, anti-Talpa hysterie.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:36 schreef pberends het volgende:
70% Nederlanders: Jack Spijkerman slechter bij Talpa
Die Pro- AVRO Hype.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad.
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/63657#2604125
Idd. De laatste twee seizoenen bij de VARA waren echt niet slechter dan het nu is.quote:
Het cabaret is wel minder geworden, door het kleinere team dat de grappen schrijft. Een stuk minder doordacht en creatief. Het lijkt gehaast...quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
Ja hoor, daar zijn de belspelletjes weer.
[..]
Idd. De laatste twee seizoenen bij de VARA waren echt niet slechter dan het nu is.
Is het zoquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
Ja hoor, daar zijn de belspelletjes weer.
[..]
Idd. De laatste twee seizoenen bij de VARA waren echt niet slechter dan het nu is.
Jack heeft een Fok-account...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:44 schreef pberends het volgende:
Viel me overigens op dat Jack Spijkerman afgelopen week geen "Jack zegt het!" had opgenomen. Oftewel z'n commentaar om terug en vooruit te blikken op de afgelopen en komende week. Hoe zou dat toch komen?
Dan zal Gerrie wel weer de ondertiteling hebben gedaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:04 schreef BdR het volgende:
Had de paus het er nou over dat David Tomasso was vermoord?Tenminste dat las ik in die ondertiteling bij dat tv fragment..
euhm... nee?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:04 schreef BdR het volgende:
Had de paus het er nou over dat David Tomasso was vermoord?Tenminste dat las ik in die ondertiteling bij dat tv fragment..
Dat vind ik ook wel weer flauw. Gerrie is een correspondent/verslaggever en heeft totaal niets van doen met ondertiteling. Maar omdat Jack zo nodig 2 fragmenten met elkaar moest verbinden, heeft hij een onzinnige insinuatie gedaan waarop hij de uitzendingen daarna lekker op voortbordeert. Het typeert Jack en Koppensnellers ook wel een beetje. Slap, onsamenhangend en achterbaksquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef maril het volgende:
[..]
Dan zal Gerrie wel weer de ondertiteling hebben gedaan![]()
Jack heeft de weg naar de absolute top weer te pakken.quote:Op zondag 9 april 2006 08:24 schreef maril het volgende:
Gister meer kijkers dan vorige week 563.000.
Vergeet niet dat de meeste dingen al 2 keer gerepeteerd zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 14:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dom kutprogramma.Spijkerman is totaal niet grappig, al lacht hij voortdurend om zijn eigen "grapjes".
Je bent in de war met Jensenquote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef pberends het volgende:
Heeft ie trouwens nog steeds die lachbandjes?
Dat moet haast wel. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand moet lachen om deze ongein.quote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef pberends het volgende:
Heeft ie trouwens nog steeds die lachbandjes?
Ik kijk dit programma zelf niet, maar waarom kijk JIJ dit?quote:
Omdat hij dan kan zeiken. Ik neem er nog mijn petje voor af dat hij het daadwerkelijk kijkt en dan gaat zeiken. Er zijn ook genoeg mensen die alleen maar zeiken en nooit kijken.quote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik kijk dit programma zelf niet, maar waarom kijk JIJ dit?
Je profileert je hier op Fok! altijd als een groot fan van Pinochet en je zou het liefst etter van een zieke hond in het haar van Femke Halsema smeren. En toch kijk je naar een links-georienteerd cabaretprogramma?
Is het verboden om hier naar te kijken? Wilde het gewoon eens 'n keertje kijken, had het nog niet gezien. Het gaat helemaal niet om links of rechts. Het is gewoon niet grappig, dat heeft niets met links of rechts te maken.quote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik kijk dit programma zelf niet, maar waarom kijk JIJ dit?
Je profileert je hier op Fok! altijd als een groot fan van Pinochet en je zou het liefst etter van een zieke hond in het haar van Femke Halsema smeren. En toch kijk je naar een links-georienteerd cabaretprogramma?
Ik had een weken geleden een keer gecheckt, toen was het echt waarquote:
Bij de VARA deed Spijkerman dat toch nooit?quote:Op zondag 9 april 2006 18:32 schreef SunChaser het volgende:
Jensen én Spijkerman gebruiken lachbandjes.
Nee. Hij haalde juist altijd uit naar Jensen om die lachbandjes.quote:Op zondag 9 april 2006 18:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij de VARA deed Spijkerman dat toch nooit?
Bij de Vara had hij dat wel door, alleen nu bij Talpa denkt hij ineens dat hij zelf ook grappig kan zijn. Alleen Jack, dat ben je dus nietquote:Op zondag 9 april 2006 20:00 schreef SCH het volgende:
Dat is ook het probleem, dat hij zelf een beetje grappig gaat lopen doen. Hij is gewoon presentator en aangever en omet anderen laten glorieren. Maar hij snapt die rol zel nog niet helemaal na al die jaren.
Hij's hoofd humor toch van Talpaquote:Op zondag 9 april 2006 20:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij de Vara had hij dat wel door, alleen nu bij Talpa denkt hij ineens dat hij zelf ook grappig kan zijn. Alleen Jack, dat ben je dus niet![]()
(nevermind.. ik verwarde de ontvoerde baby Tommaso met voetballer di Tommasoquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:04 schreef BdR het volgende:
Inderdaad verschrikkelijk betweterig en totaal niet grappigquote:Op zondag 9 april 2006 14:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nou, hilarisch dat stukje over dat hoofdrekenen.![]()
![]()
Dat heeft hij recentelijk nog gedaan hoor.quote:Op zondag 9 april 2006 20:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee. Hij haalde juist altijd uit naar Jensen om die lachbandjes.
Terwijl hij het zelf gebruikt nota benequote:Op maandag 10 april 2006 11:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat heeft hij recentelijk nog gedaan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |