vorige week ook al volgens mij, vanwege barend en van dorp denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is de herhaling vroeg overigens? Om 22.00 begonnen
Ze lijken allemaal op elkaar...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag alleen 3 typetjes die ik niet herkende, wie was die Geert Wilders met donker haar type?
Zo zijn wij al weken iets aan het verzinnen waarom er weinig mensen kijken,Olympische winterspelen terwijl er om 20.00 niet meer geschaatst werd, dan weer Paul de Leeuw, hij is door De Mol aangetrokken om juist die miljoenen kijkers te halen die hij bij de VARA haalde, Paul de leeuw heeft ondanks Idols toch ook meer dan 1 miljoen kijkers.quote:Op zondag 12 maart 2006 09:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Oeps. Het gaat nu echt omlaag met de kijkcijfers! 538.000![]()
(komt natuurlijk ook door Idols)
Rond 20.00 uur:
Ned 1 TV TOPPERS: 829.000
Ned 2 BANKGIRO LOTERIJ KIES DE KLUIS 496.000
Ned 3 MOOI WEER DE LEEUW 1.091.000
RTL 4 IDOLS 2.931.000
RTL 5 VAN ETTER TOT ENGEL 273.000
RTL 7 ZOEKEN NAAR EILEEN 153.000
SBS 6 WEGMISBRUIKERS 739.000
NET 5 101 DALMATIANS 277.000
VERONICA BIZAR EN BIJZONDER 97.000
Dat gaat hem echt absoluut niet meer lukken, de creativiteit is niet mee overgegaan naar Talpa, zo simpel is het. Ik vraag me trouwens af of de redactie van de Vara ook mee is overgegaan, ik heb het idee van niet, want als ik zie met wat voor een items ze komen (10 minuten praten over glazen schedelsquote:Op zondag 12 maart 2006 09:21 schreef maril het volgende:
[..]hij is door de Mol aangetrokken om juist die miljoenen kijkers te halen die hij bij de VARA haalde,
Die Frank Lammers komt toch uit Brabant? Waarom speelt ie dan niet een raadslid van Leefbaar Bladel?quote:Op zondag 12 maart 2006 09:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
En die vent van Leefbaar Goes had een of ander Drents accent, maar sprak cker geen Zeeuws! Gewoon niet voorbereid dus! Wie denken ze dat ze in de maling nemen?![]()
![]()
pberends, ik zou als ik jou was gewoon een fantopic plaatsen, zo geweldig dat Jack het doet.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:31 schreef pberends het volgende:
Kijkcijfers waren best goed toch, Spijkerman had immers concurrentie van Idols en De Leeuw. En dat de imitaties maar matig zijn kan Spijkerman zelf niets aan doen, hij doet de typetjes immers niet.
Fantastische man die Jack inderdaad. Weinig andere presentatoren kunnen een programma zo goed aan elkaar breien als hij (behalve Jos Brink, Ron Brandsteder, Carlo Boszhard, Paul de Leeuw, Robert ten Brink, Karel de Graaff, Catherine Keyl, Reinout Oerlemans, Dionne de Graaf, Felix Meurders, enzovoorts).quote:Op zondag 12 maart 2006 15:38 schreef maril het volgende:
[..]
pberends, ik zou als ik jou was gewoon een fantopic plaatsen, zo geweldig dat Jack het doet.
Het interesseert mij vrij weinig wie daar wél en wie er niet iets aan kan doen.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:31 schreef pberends het volgende:
En dat de imitaties maar matig zijn kan Spijkerman zelf niets aan doen, hij doet de typetjes immers niet.
quote:Op zondag 12 maart 2006 16:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Fantastische man die Jack inderdaad. Weinig andere presentatoren kunnen een programma zo goed aan elkaar breien als hij (behalve Jos Brink, Ron Brandsteder, Carlo Boszhard, Paul de Leeuw, Robert ten Brink, Karel de Graaff, Catherine Keyl, Reinout Oerlemans, Dionne de Graaf, Felix Meurders, enzovoorts).
Ik denk dat John Jack langer op de buis laat dan andere slecht lopende programma's want dat zou helemaal het einde van Talpa betekenen. Maar ik denk wel dat ie al bezig is om een alternatief te vinden. Volgens mij zie je aan Jack ook de spanning die er op het programma zit. Dus ik denk dat ie het seizoen nog mag afmaken, maar als het zo blijft komt ie niet meer terug.quote:Op zondag 12 maart 2006 09:33 schreef maril het volgende:
RobertoCarlos denk je net als ik dat John de Mol ook hierin weinig geduld zal hebben , maar hij moet zich realiseren dat TALPA kennelijk ook een negatieve smaak heeft bij het publiek, ik bedoel 1,2 miljoen(waaronder ik vw PSV) mensen keken naar "de wedstrijden" terwijl er toch echt op papier een topper stond AJAX-PSV.
Of de Wereld Draait Door.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef 7eVeNL het volgende:
Valt het niemand op dat de helft van zijn fragmenten afkomstig zijn van Jensen?
lekkere orgineel bezig....
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef 7eVeNL het volgende:
Valt het niemand op dat de helft van zijn fragmenten afkomstig zijn van Jensen?
lekkere orgineel bezig....
Als ik hier dan toch even in de verdediging mag gaan van Jack. Zowel Jensen als DWDD zijn dagelijkse programma's die, in ieder geval in het geval van de laatste, elke dag 'bloopers' laten zien van de afgelopen dag. Het mag dan ook geen wonder heten dat Jack's fragmenten inderdaad al een keer langs zijn geweest daar. Zoveel fouten worden er nou ook niet gemaakt op TV.quote:
Nou, toch nog zo'n 15% van wat ie vorig jaar haalde; dat tikt aan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:31 schreef starbuck het volgende:
De herhaling op maandag trekt toch ook nog 349.000 kijkers.
Ik had de fragmenten al gezien bij Jensen en De wereld draait doorquote:
Dat heeft Jack bedacht!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had de fragmenten al gezien bij Jensen en De wereld draait door.
Pure diefstalquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:50 schreef Vow het volgende:
[..]
Dat heeft Jack bedacht!!
Hij heeft ook typetjes-doen bedacht. En paradie. En spijkers slaan. Eigenlijk heeft Jack televisie bedacht.
Ticket to the Tropics-grappen: origineel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |