Wat maakt dat nou uit hahaha, dat warme sfeertje wat Spijkerman toch altijd weer creeert maakt toch alles goed??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:00 schreef Sanne het volgende:
cabaret valt me dit keer een beetje tegen...
opzich vond ik die wel grappigquote:Op zondag 5 maart 2006 00:23 schreef pberends het volgende:
Hahahahaha, Wennemars en stotteren? Da wissie ik nie. Hilarisch om over iemands handicap te beginnen!
Ik heb er wel flink om moeten lachen dit keer hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:00 schreef Sanne het volgende:
cabaret valt me dit keer een beetje tegen...
Ja, door Sander van Opzeeland. Die zit inmiddels bij Koefnoen, al heb ik hem gisteren niet gezien.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:56 schreef SunChaser het volgende:
De Roy van Z werd toch eerst door iemand anders gedaan?
Dit is sarcastisch bedoeld hoop ik?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:48 schreef pberends het volgende:
668.000 kijkers is toch best goed? Ze hebben al 1/4 van de kijkers teruggevonden.
Owh ok, dan valt inderdaad heel mijn stelling in 't niets...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:02 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
Jawel hoor, Talpa staat bij mij op 32...
Weer die flauwekul... als er voetbal is of iets anders groots, dan weet iedereen Talpa perfect te vinden. Het is gewoon geen goed programma meer!quote:Op maandag 6 maart 2006 08:53 schreef Patch het volgende:
Stiekem liggen de lage kijkcijfers ook aan het feit dat mensen gewoonweg Talpa niet kunnen vinden.
Dat was het bij de Vara ook niet meer de laatste tijd. En toch torenhoge kijkcijfers.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:20 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Het is gewoon geen goed programma meer!
Ik kon het toentertijd ook vinden.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:49 schreef SunChaser het volgende:
Onzin. Ik kan Talpa best vinden op 25 bij mij thuis. Ik vind TV Toppers en Paul de Leeuw alleen veel leuker om naar te kijken.
Raar dat heel Hilversum inclusief John zich wel wat aantrekken van deze kijkcijfers. Hij heeft er al heel wat programma´s op laten cancelenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:13 schreef WatEenGelul.nl het volgende:
elke week, ook diegene die zegt de volgende week niet te kijken, stemt weer af op Spijkerman.
Laat ik vooropstellen: de kijkcijfers zeggen mij geen ene drol. Een meting over slechts 2700 kijkers, die een volk van ruim 14 miljoen moeten vertegenwoordigen, is absoluut niet reëel.
Volledig:quote:Op zondag 5 maart 2006 08:22 schreef maril het volgende:
Kijkcijfers een dieptepunt, 668.000 kijkers voor koppensnellers.
Hoe zijn die gerelateerd aan koppensnellers?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:34 schreef dVTB het volgende:
Trouwens, gerelateerd:
Café De Sport: 220.000
Studio Voetbal: 757.000
(zondagavond 6 maart)
Jack Spijkerman was een tijdlang co-presentator van Café de Sport op Talpa. Bovendien is ook dit een voorbeeld van gelijksoortige programma's die precies tegenover elkaar staan geprogrammeerd, net als Koppensnellers versus Paul de Leeuw en Koefnoen.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe zijn die gerelateerd aan koppensnellers?
Ik ben er trouwens echt klaar mee. De filmpjes doen me niets meer, het cabaret is voor ook niet grappig meer. Paul de Leeuw is wekelijks anders en leuker.
Was inderdaad. Kun je dus mooi in VBL proppenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef dVTB het volgende:
[..]
Jack Spijkerman was een tijdlang co-presentator van Café de Sport op Talpa. Bovendien is ook dit een voorbeeld van gelijksoortige programma's die precies tegenover elkaar staan geprogrammeerd, net als Koppensnellers versus Paul de Leeuw en Koefnoen.
Betekend dus of Café de sport nou met of zonder Jack Spijkerman is , weinig kijkers trekt.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef dVTB het volgende:
[..]
Jack Spijkerman was een tijdlang co-presentator van Café de Sport op Talpa. Bovendien is ook dit een voorbeeld van gelijksoortige programma's die precies tegenover elkaar staan geprogrammeerd, net als Koppensnellers versus Paul de Leeuw en Koefnoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |