Dat komt omdat Paul de Leeuw grappig van zichzelf is (alhoewel ook niet altijd), terwijl Jack Spijkerman zelf niet grappig is en het moet hebben van zijn team.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:54 schreef Lod het volgende:
Paul de Leeuw doet ook gewoon dat waar hij goed in is, entertainen en al dan niet geslaagde en gewaagde grappen maken. In dat opzicht is hij in weze ook voorspelbaar natuurlijk.
Maar volgens mij is hij meer ad rem en gevatter dan Jack en dat houdt zo'n show langer leuk. Bij Jack heb ik het idee dat alles van te voren gepland moet zijn omdat hij anders ook niet weet wat hij er mee aan moet. Paul laat dingen veel meer gebeuren zoals ze komen en gaat daar op in (zo op het oog).
"heej, er mist een nul"quote:Op zondag 2 april 2006 13:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af hoe Jack heeft gereageerd vanmorgen toen hij de kijkcijfers te zien kreeg
"Ik denk dat we nog meer typetjes in de show moeten neerzetten. Hé, Thomas en Mike! Wie hebben jullie nog niet gepersifleerd?"quote:Op zondag 2 april 2006 13:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af hoe Jack heeft gereageerd vanmorgen toen hij de kijkcijfers te zien kreeg
Ja, hij gaf de uitzending een 8.quote:Op zondag 2 april 2006 16:00 schreef pberends het volgende:
Ik had het vorig interview gezien op de koppensnellers site () en daar zei hij dat hij over het algemeen zeer tevreden was, er moesten alleen nog wat kleine puntjes op de i gezet worden
. Volgende week gewoon weer 2 miljoen kijkers dus.
Die van gister zeker een 8,5quote:
En geen woord over de kijkcijfers... hij wordt ook elke keer geinterviewd door zo'n kritiekloze domme bimbo.quote:Op zondag 2 april 2006 18:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha net dat interview met Jack gezien op de Talpa site, echt tenenkrommend
Ja, vorige week waren de kijkcijfers al dramatisch.quote:Op zondag 2 april 2006 20:34 schreef SunChaser het volgende:
Dit interview gaat toch over vorige week, wel tenenkrommend slecht zeg
Wist je dat dat een goede vriend is van SCH?quote:Op zondag 2 april 2006 10:41 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dat was vrijdag te zien bij DWDD. Het was Klaas Drupsteen.
Dat verbaast me nou echt helemaal niets.quote:Op zondag 2 april 2006 20:47 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wist je dat dat een goede vriend is van SCH?
er staat een komma na 'Jack'quote:Op zondag 2 april 2006 16:39 schreef pberends het volgende:
Zoals ze zelf zeggen:
[afbeelding]
Ja, de tv-fragmenten zijn van Jack himself.
"Één van z'n beste vrienden" nog wel.quote:Op zondag 2 april 2006 20:50 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Dat verbaast me nou echt helemaal niets.
Oh.quote:
http://www.talpa.tv/koppensnellers.htmlquote:Op zondag 2 april 2006 23:26 schreef SunChaser het volgende:
Is dat hun eigen reclameplaatje? Ziet er goedkoop uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |